Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 882
ХуЛитери: 2
Всичко: 884

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзгубени в превода
раздел: Разкази
автор: mishlence

          Понякога си спомням този мъж. Прекрасен, рус, с невероятни сини очи. Никога не съм харесвала руси мъже. Привличат ме чернокоси и чернооки мъже, но в сърцето си имам трайни спомени все от русите...
          Писа ми на мейл. Чел някакви мои стари драсканици в Словото. Не си спомням колко време си писахме, после минахме в ICQ и накрая се видяхме. Просто изпихме по едно питие пред Народния театър и продължихме да си говорим всеки ден. Всеки ден говорехме за какво ли не. След месец имах чувството, че го познавам от години. Докато една неделна сутрин не се обади. Искаше да се видим, където и да е. Жена му го напускаше. Беше си признала, че има връзка, макар той да подозираше отдавна. Беше съсипан - тя беше с човек, който той много добре познава. Две разбити семейства, лъжи, разправии за имоти и всички гадости, които могат да ти се случат докато си правиш други планове. Тъпо и тривиално, но когато ти се случи, боли още повече. Седяхме на една пейка, слушах го и за съжаление не можех да му помогна с нищо. Просто бях там, поне имаше с кого да говори.
          Започнахме да се виждаме. Ходехме по заведения, вечеряхме, пиехме и си говорехме. Беше ни готино. Спорехме за глупости, философствахме, разказвахме си истории, оплаквахме се от глупостите през деня. Той бягаше от самотата си, аз бягах от затъпяващите си дни. Смееше ми, че се прехласвам по малкото си куче, аз му се смеех, че си купува чисто нова гъзарска кола, защото той нямаше нужда от пичеловка - беше достатъчно готин. Бяхме като "Изгубени в превода" - чувствахме се добре и макар да нямахме нищо заедно, двамата успявахме да се накараме да притъпим онова странно чувство на безнадеждност и тъга, което носехме в себе си. Той имаше основателна причина да бъде такъв. На мен уж всичко ми беше наред и не можех да обясня защо имам нужда от него. Търсехме се винаги, когато някой от двамата усещаше онова гадно стискане в гърлото... Пускахме си смс-и посред нощ, за да си кажем нещо. Че сме сред хора, но сме самотни. Че сме тъжни, че сме весели, че сме някъде и искаме и другият да е там, просто за да сподели усещането...
          И така всичко можеше да бъде едно прекрасно приятелство. Ако той не търсеше в мен отдушник заради разпадането на брака му, ако аз не търсех в него някаква неясна тръпка заради затъпяващата ми връзка и желанието ми да спра да подтискам страховете си от живота с работа.
          Започнах да чувствам нуждата да съм с него. За цялото това време не съм го целунала нито веднъж, не сме правили секс, никой не беше пристъпвал дома на другия, но имахме по-пълноценни отношения от хиляди двойки. Или поне така се чувствах аз. Имаше моменти, в които имах нужда просто да ме прегърне, да ме целуне, да сме интимни. Но не посмях. И нито за миг не си и помислих да се лиша от мъжа до себе си, от живота си, от връзката си, от кръга си от приятели. А той нямаше нужда от тайна връзка. Всъщност имаше нужда от съпругата си. Беше готов да й прости всичко, защото я обичаше. Но осъзна, че връщане назад няма. Затова искаше жена, която да му се отдаде изцяло и да запълни празнината. Дори това да беше жена, която ще открадне, за да се почувства и той обичан и толкова значим, че някой да зареже семейството си заради него. Заведе ме веднъж сред колегите си - не ги харесах. Аз го заведох веднъж при колегите си - и той не ги хареса. Тогава той управляваше огромна компания, аз работех в малък екип. И двамата не се чувствахме добре на мястото си, но всеки се беше хванал за кръга си и не смееше да се пусне от него.
          По Коледа реших, че мога да направя стъпката. Готова бях да сложа чертата на живота си дотук и да бъда с него. На първо време като опитам да водя двойнствен живот. Предполагам, че е лесно за половината свят да живее така, за мен щеше да е първата наистина голяма крачка.
          Той вече знаеше, че няма да се получи. Искаше всичко или нищо. И знаеше, че няма да го получи от мен. А може би не бях толкова важна за него, за да си заслужавам усилията. Не знам. Аз продължавах да бъде с мъжа до себе си. За него знаех, че се вижда и с други жени - не ми пукаше, не си бяхме давали обещания. По дяволите, ние нямахме връзка. Той прекара Нова година с друга жена, а аз видях положителен тест за бременност от моя мъж.
          Нещата се наредиха. Той с нова връзка, аз - с нещо по-силно от мен, което да сложи в ред връзката ми, да ме накара да пренаредя най-накрая работата си и всичко да върви напред. Понякога има сила, която ме пази от собствените ми глупости.
          Всеки тръгна по пътя си. Изминаха две години. Говорехме си от време на време по ICQ докато бях бременна, той спря да говори, когато родих. Стоеше дълго и безмълвно онлайн. Стои и сега, макар че разменихме случайно две думи. Безлични думи...
          Дълго време си казвах, че така е най-добре. Не бях сигурна, че това, което виждам аз, е същото, което е видял той. Трябваше най-накрая да приема, че просто е убивал времето си с мен, защото не е искал да е сам. Наскоро го сънувах. Наскоро ми липсваше. Наскоро си мислех дали е щастлив и дори малко завидях на жената, която е с него. И се питам, какво ли щеше да се случи, ако...


Публикувано от valka на 05.11.2008 @ 22:38:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   mishlence

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:09:37 часа

добави твой текст
"Изгубени в превода" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изгубени в превода
от moeto на 06.11.2008 @ 07:24:03
(Профил | Изпрати бележка)
Силно като история, като откровение, тук таме верни и оригинални изводи, които четем всеки ден или ги усещаме на гърба си..
Но липсва онази малка искра, коя да превръща откровението в истински литературен пожар. Виждам жажда за един нов повествователен трик или похват. Ако го потърсиш, ще го намериш, пожелавам успех :))
Иначе откровението е силно, но кой съм аз да го казвам, хареса ми историята :))


Re: Изгубени в превода
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 07.12.2008 @ 20:26:00
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
с невероятни сини очи
първо си помислих... но не - тя имаше само дъщеря