Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 873
ХуЛитери: 3
Всичко: 876

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМоят нов разказ
раздел: Разкази
автор: milcho

Трябва да го напиша. Някои казват, че съм по добър на разказите. Не знам, ама като написах първия си и на мен ми се стори така. Затова си казах, ще участвам в
конкурса във Варна с три разказа. Смешни и не чак до там. За първата ми командировка в Италия. Това в същност ми бе втората “Западна” страна, която посетих. И такива неща ми се случиха, че не е за разправяне, но точно тях съм описал или по скоро исках да опиша. За визитата ми в Рим, Падуа и Асиаго. Има там една обсерватория такава – до Асиаго, който е един курорт в Алпите, там са се трепали, и пушкали и клали едно време нашите културни братя европейците и нашите сватове италианците, а сега съкън, прегръщат се и си пият заедно турското, или пардон гръцкото кафе.

Та казвам на Катя, моля те да ми оправиш печатните грешки – тя е ненадмината в тая дейност, дори една запетайка да има или няма, ще я види, и ще я сложи или ще я махне. Ще се прославя Катя, казвам и 100% ще ме наградят...и ще грабнем наградата на Митко Динев и ще отидем в неговия хотел, и ще си караме кефа, с теб цял един уик-енд. Катя не ми вярва разбира се, но щом се е качила на мойта кола от 36 годени, що ще чини горката. Сяда и ми проверява разказите и се смее със мен заедно и по едно време, като че ли и тя почва да си вярва в тоя уиикенд на Митко. Друг е въпроса, че като чуе Митко Динев, само името му и на мен къщата, а и София ми се вижда тясна ....Тоя казва, да не си ми прочел нищо повече от него. Простак с простак. С такива ли хора общуваш бе в тия Хули...Пиши му да знае, че моя мъж не е “селски пръч” и че няма никаква Елза в Немско. Ще му дам да се разбере само ако го срещна и ми тръска вратата. Брейййй що ми трябваше мен на Рейнски баир лозе, В краен случай на Мозелски ...Опасна жена.

Но пращам разказите. И съм 200% уверен в победата. И тръгвам с костюм. Отиваме заедно с Райсъна. Т.е. той ме води, като пале на верижка. Аз рипам там на дансинга и гледам да правя добро впечатление и се връщаме от Варна. Аз попарен. Кукиш. Наградата я грабва някаква си Валка. Малка, ама Валка. Повали ги сите там юнаци и юначки квачки... Прочетох й разказчето и си казах. Прав си Мильча, друг път никога не трябва да участваш в конкурси. Виж как трябвало да се пише кратко и с кодове. 48М4О4О и т.н. Едва в буса, се по отпускам и се смея до София, понеже ми попада под ръка един “Гръб” на едно Наде от Русе ...гледам го едно такова свито, тъжно, ама ме срина със своя гръб. Нищо лично майни...

Абе къде отивам сега, къде тръгнах, а къде ви Водя? Я тия които са се уморили, да си лягят...така и така не Ви казах нищо, от това което исках да кажа.

Ааааа исках да Ви кажа, че трябва да си довърша разказа за първата ми командировка в Гърция – 1979 г. По татово време я ...! “Айде Дромос” се казва, ама “няма време” както в оная игра по ТВто. Друг път!
Чао!

Милчо КИ

Потсдам, 2008-10-24 12:32 СЕТ


Пп. Е не е “Чао Италия!” Последния ми разказ така се казваше, от оная трилогия, ама нея ще я пусна в първата ми книга с проза, ако Илята, оня михлюзин от Херон Прес, ми ги издаде докато съм по немско. Днес ще му звънна и ще го поздравя с нещо от речника на Буземските пиячи или тукашните фенове на бирата.


Публикувано от alfa_c на 24.10.2008 @ 14:13:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   milcho

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.57
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:25:33 часа

добави твой текст
"Моят нов разказ" | Вход | 6 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Моят нов разказ
от voda на 24.10.2008 @ 18:40:32
(Профил | Изпрати бележка)
Ти не разказваш, Милчо.
Ти хипнотизираш...



Re: Моят нов разказ
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 24.10.2008 @ 20:19:30
(Профил | Изпрати бележка)
Ели, на теб ще се върна после да ти пиша. Елице. Вода.
Като ожаднея.

]


Re: Моят нов разказ
от djungla (radeva@gyuvetch.bg) на 24.10.2008 @ 18:37:03
(Профил | Изпрати бележка) http://djungla.blog.bg/
еее, Милчо, здравей и от мене:) какво да ти кажа, не се коси, братко, да се чудиш в кое си по-добър - в стиховете или в прозата? по един шедьовър да напишеш и в едното, и в другото, значи те бива, а това, доколкото знам, вече си го постигнал:) все напред и си остани все така искрен в историите, само не забравяй да добавяш поне по една малка измишльотинка, ей така, колкото за вкус на манджата:):)


Re: Моят нов разказ
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 25.10.2008 @ 08:07:32
(Профил | Изпрати бележка)
Надя,
Не исках да ти пиша тук. Доста лични неща са.
Знаеш какъв респект питая към теб, като към професионалист
и не желая да излагам чувствата ми на някои нескопосани коментари.
Пък и допускам толкава печатни грешки (като водопад, който влачи камъчета са писанията ми), че някой който не ми е свикнал,
ме огорчава като почне да ми прави забележки за това, ама и аз не му оставам длъжен. Ама Наде, толкова съм напрегнат, а искам да Ви кажа толкава неща и в резултат - казус - джунгла от грешки.
Та по-добре на лични, и Ти благодаря за тоя твой гръб, който ми даде.
Надя.

]


Re: Моят нов разказ
от ESTI-VISI на 24.10.2008 @ 14:54:15
(Профил | Изпрати бележка)
Този твой нов разказ влиза директно на 2-ро място в класациите ми за не мерена реч.(все пак тези класации не се правят на базата на поетични достойнства, а на проявен егоизъм от страна на класифициращия и съвсем логично първото място си е абонирано за мен :))), но разказа наистина е завладяващ и толкова достъпно написан, че даже ме хвана яд как някой хора(в случая ти) могат с толкова наглед простични думи да кажат толкова много неща и то по начин който ние да одобряваме - Бреййй, талант!

Поздрави от мен и ще чакам награда следващият път, защото ако не ти, то самата награда определено те заслужава.

Айде дерзай.



Re: Моят нов разказ
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 24.10.2008 @ 18:02:59
(Профил | Изпрати бележка)
Ести-визи!
Поласкан съм. Виж ако беше ми дал първа награда,
щях да кажа че се подмазваш ...но втора става.

До сега никога не съм печелил първи награди. Се съм я, втори а предпоследен. Нали знаеш оня виц

Брежнев и Рейгън двамата решили да се състезават на бягане на 60м.
Да не се бия, а да бягат.
Това е било почти маратонска дастанция за тях- 60 метра еееей!
Та Рейгън нали си е "бир парче", артис(т)че, го преварил и грабнал първото място и CNN веднага разтръбила новината - демек ние сме най-великата нация? Пръви сме - ние сме Атлантите - тая Блестаща Първа Редица!

А ТАСС собщила: Днес е състоя юбилеен маратонски крос "Мир между Народите" в който взеха участие Ген.Сек. на КПСС тавариш Брежнев и
Амариканския (позастаряваш) Президент Роналд Рейгън.
Тавариш Брежнев зае почетното 2ро място! А Реъйгън се класира предпоследен!
Та и аз мечтая поне еидн път да ме класират Предпоследен!
Давай да бягаме, Ести-Визи!
Май ще има добри вести!

]


Re: Моят нов разказ
от ESTI-VISI на 24.10.2008 @ 18:27:57
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, Милчо, Милчо с моите 22 години на 60 метра спринт излизам фаворит да знаеш, а хич не обичм да оправдавам очаквания :)
Но като се знам какъв съм филантроп(с тази дума показвам, че имам речниково разнообразие :)) ще взема да изсимулирам някой контузия или неразполужение, че да ти сбъдна мечтата за предпоследно място.
Тренирай чули, трябва да си във форма за моите вездесъщи умения :)

]


Re: Моят нов разказ
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 24.10.2008 @ 19:59:31
(Профил | Изпрати бележка)
Лелееее Ести що път те чака. 22 казваш, звучи ми като параграф на 22.
На 22 Ести аз имах 32 мои зъба и като Зорбас първо изпивах квото имаше в чашата, после изяждох и чашата. Виж с гаджетата Ести не бях толкова смел. Жени си казвам. Чудо на природата. Деца раждат.
Това аз колкото и да се напъвам не мога да го сторя. И поклон до поклон.
И ръка даже не им целувах. Срам ме беше не е като сега. Целувам ръка и квото падне.
Та от мен да запомниш три неща. Обикновенно спирам до две, то хората повече от две неща не помнят - едно ей така си го помнят, а другото им е наум. Та първото, Ести, е бачкай и да не пука. Без труд нищо не става, брат. Второто е пак бачкане, но на другия фронт. Падне ли ти една ръка разсояние лява спирала (ей тте тук ако беше Митко Динев щеше да ме заплюе, кажи го бе Милчо кажи го както си е, като си го наричаме, ама аз не Мите аз съм интелегент неее)
И трето ама ти си го имаш. Вервай в ЕСТИ-ВИЗИ. Той брат само той няма да те подведе. Ако той те метне, спукана ти е работата.
Тогава стреляй във вожда, и се готви за голямата скука!
Чао, за днес приятелю,
ВЕСТИ е по добре.
От ИСТИ!

]


Re: Моят нов разказ
от LATINKA-ZLATNA на 24.10.2008 @ 14:41:32
(Профил | Изпрати бележка)
Е, този път ме разсмя, Милчо!:)
Разказът ти наистина е хубав!
Защо не си пратил този разказ за конкурса, бе Щурак?


Re: Моят нов разказ
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 24.10.2008 @ 17:45:04
(Профил | Изпрати бележка)
Де тоя акъл де!

]


Re: Моят нов разказ
от sineva на 24.10.2008 @ 14:30:00
(Профил | Изпрати бележка)
Ето защо те четем с итнтерес...
Така умело разказваш - дори на моменти се самоиронизираш( а не трябва) ,,малките,, ,,големи,, неща от живота ...
Че четивото те грабва и се чете на един дъх...
А наградата...
Най е важна наградата на публиката...
А тя те оценява!
Привет Милчо!
..:)


Re: Моят нов разказ
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 24.10.2008 @ 20:18:02
(Профил | Изпрати бележка)
Ако не е самоиронията, ще ме помислят хептен за Луд. Синева.
То ще кжат Щур, Щур ама тоя си е направо луд.
Хайде да се чупи от тук, няма да му слушаме
психо-терапията! И аз какво ще правя Синева.
Нали Вие сега сте мойто семейство. Ако ме изгоните
съвсем ще осиротея...
Та затова, си казвам Щурей си Милчо, но с мярка.
Да не те емнат и после отърване няма. И Чао Хули мили.
Чао есен моя, моя златна есен, още не мечтана не сънувана!
Синева
Благадаря ти за коментара и за оценката.
Както винаги си една синя калинка!

]


Re: Моят нов разказ
от ASTERI на 24.10.2008 @ 14:27:19
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей Милчо.
Това се казва разказано на един дъх!
Поздрави!
:)


Re: Моят нов разказ
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 24.10.2008 @ 20:03:41
(Профил | Изпрати бележка)
Ясо АСТЕРИ.
Само сардини, маслини каламата, лук кромид, Рацина но Маламатина,
и Херино мит Пфасоли? И бял леб и Тиропита!
И две бири и оркестъра да свири и
По една Бабулина една от ляво другата от дясно Астери!
Другото ще си отработим и на оня свят.
Астери!
Кези чоколом!

]