Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 473
ХуЛитери: 3
Всичко: 476

Онлайн сега:
:: malovo3
:: Heel
:: Teoman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКогато е писано
раздел: Разкази
автор: liulina

Тя влезе в трапезарията.Там я очакваше пълен безпорядък.Снощи Трубадур, котаракът и за първи път се чифтоса.
Когато доведоха Абигейл, черната котка от Египедски произход,Трубадур направо побесня.
Абигейл се беше наежила готова за защита.Потреперваше разгонена, приклякаше и тъпчеше с задните си крака търкайки ги един в друг.Трубадур настървено се нахвърли готов за най - естественото.Двете котки се превърнаха в кълбо косми търкалящо се по земята. Сякаш нямаше да извършват полово сношение, а ще се бият на живот и смърт така изглеждаше тяхната игра.
По едно време Трубадур изсъска зверски, от едното му око рукна кръв.Дарина, стопанката му направо изтръпна, да не си загуби окото.Трубадур отново се нахвърли върху Абигейл готов за втори рунд.След дълго боричкане, Трубадур надделя и успя да се възкачи отгоре на Абигейл.
След това, всичко утихна, чуваше се само тихото мъркане на котките.
Дарина я мързеше да раздига попадалите по земята съдове, счупените стъкълца от вазата снощи и за това сега преди да пие кафе трябваше да разчисти.Нали на обяд щеше да посреща сестра си, която не бе виждала никога.Гледа една вечер едно сълзливо предаване "Имаш поща" по Нова телевизия и историята която чу я разтърси.Преди години майка и не е имала избор и е разделила нея и сестра и близначка, едната е оставила при себе си, а другата е дала в дом.Всичко това се случило, тьй като баща им бил миньор и загинал преди тя да роди в една мина.Важното е, че Дарина познала сестра си и се обадила в предаването да я потърси.
Нещата в живота и се били развили в положителна посока и тя не виждаше, защо да не сподели с лишаваната си сестра своето щастие.
Изчисти и пи набързо кафето си, подготви обяд в подредената си и модерна кухня и зачака.След петнадесет минути на вратата се позвъни.Дарина отвори, на прага и стоеше нейният огледален образ.Двете се гледаха дълго, преди Дарина да покани Михаела да влезе.Сърцето на Дарина щеше да изхвръкне тя искаше да прегърне Михаела, но не посмя.
- Здравей сестричке влизай.
Двете седяха една срещу друга и се изпитваха с поглед.Накрая Михаела заговори:
- Радвам се, че реши да ми позволиш да те открия.Аз толкова много страдах, че ме изоставихте. - След което се разплака.
Дарина я прегърна и притисна към себе си:
- Мила сестричке,майка ни не е имала избор.Баща ни е загинал в мина, докато е била бремена.Направила е своя избор, аз само мога да съм благодарна, че е оставила мен при себе си.От това не ми става по - добре , че е лишила теб от нас.
- Сега нали сме заедно. - смирено каза Михаела.
Последваха дълги дни през който двете сестри се опознаваха.Дарина заведе Михаела на шопинг из магазините и когато двете сестри се облекоха еднакво не можеше да се открие разлика между тях.Дарина имаше фризьорски салон в центъра на София.Тя фризиряше зя удоволстивие, а за нея работеха още три фризьорки.Михаела поиска от сестра си да походят по нощтните заведения,Дарина нямаше нищо против.Двете се понесоха из заведенията
Михаела се напиваше и пушеше, водеше след всеки запой, различни мъже в апартамента на Дарина.Една сутрин Дарина се събуди от караница.Михаела и някакъв снощен тип се караха в съседната стая.По едно време се чуха тъпи удари като, че ли си биеха.След това се чу пронизващ крясък и Дарина влетя в стаята за да види какво става.
На пода лежеше някакъв смугъл тип, облян целия в кръв, над него с нож в ръката стоеше Михаела и гледаше с празен поглед.
- Какво си направила сестричке ... - продума едва едва Дарина и се свлече на земятя.
Двете дълго умуваха как да се оттърват от трупа.Накрая Дарина се реши и отиде в полицейското управление. Там разказа на дознатели версия в която тя беше главна виновница за смъртта на смуглият мъж.Прибраха я в затвора.Михаела идваше един два пъти на свиждане и после спря да идва.
Минаха години Дарина след 20 години затвор беше помилвана за добро поведение.Вече на четиредесет и пет изсмукана и обезверена от условията в женския затвор , закалена психически и добила една тъмнота в погледа си тя излезе от затвора с мисъл която никак не напомняше за добрата Дарина от преди. След като установи, че Михаела беше проиграла жилището им на комар и беше съсипала фризьорският салон и той беше фалирал, беше убила още двама свой любовници и лежеше в друг затвор на тежък режим, Дарина се зачуди, нима това беше цената която трябваше да плати, заради майка си.Може би!
Дарина знаеше за къщата им в Пирдоп по бащина линия, за която не бе споделила със сестра си. Остана там, първото нещо което направи е да създаде градина, второто да се омъжи за селския поп, третото създаде си дете по божията воля и сътворяваше.
Двете сестри като, че ли бяха ин и ян.Едната до каквото се докоснеше създаваше от него нещо друго и положително, а другата до каквото и да се докоснеше разрушаваше.
Трубадур намери своята Дарина една сутрин се появи на прага и в Пирдоп ...


Публикувано от aurora на 08.10.2008 @ 10:32:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   liulina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 10:58:10 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Когато е писано" | Вход | 6 коментара (26 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Когато е писано
от jantreya (valshey@dir.bg) на 08.10.2008 @ 12:36:56
(Профил | Изпрати бележка)
Случайно попаднах тук и не съжалявам.
Така е било писано:)))))))
Владееш майсторлъка да интригуваш читателя.
Искрени поздравления!!!


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 13:46:07
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря, че хареса !;)
На теб желая приятен ден!

]


Re: Когато е писано
от sineva на 08.10.2008 @ 14:09:08
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей Лу!
Знаеш ли - толкова е хубаво - така увлекателно си разказала - че изпитах някакво странно чувство - сякаш бях при събитията...
А това значи - според мен че пишеш прекрасна проза и увличаш.
Докато четях на моменти цялата изтръпвах...
Много силно и много въпроси си повдигнала...
А краят ти е шеметен.
Продължавай да пишеш!
Можеш я!
Поздрав и хубав ден!


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 14:13:13
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Синева не е точно така, малко съм попретупала ... но ако се старая може да може;)!Благодаря ти, че хареса!
Ти също можеш при това го правиш много красиво!
И на теб хубав ден!

]


Re: Когато е писано
от sineva на 08.10.2008 @ 14:35:39
(Профил | Изпрати бележка)
На мен ми хареса - така го усетих...
А ти ако смяташ че може да го пипнеш отнякъде - направи го!
Ти най - добре си знаеш.
Още един път те поздравявам за разказа!

]


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 14:38:28
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря Синева, знам, че например Красавица ще каже, че е доста посредствен и тнт.Аз все пак се уча ...
Радвам се, че ти харесва още веднъж!
Приятен ден и много усмивки!:)

]


Re: Когато е писано
от sineva на 08.10.2008 @ 14:41:03
(Профил | Изпрати бележка)
Разбира се - че се учиш непрекъснато...
Но си много добра ученичка !
И аз те похвалвам!
ПИШИ!

]


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 14:43:51
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря ти !!!
Носиш ми усмивки!
Нека и за теб има много усмивки!:)

]


Re: Когато е писано
от sineva на 08.10.2008 @ 21:44:28
(Профил | Изпрати бележка)
Чета коментарите и желанията на коментиращите...
И аз искам продължение...
Хубава вечер мила!

]


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 21:48:50
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря ти Синева!
За теб ще взема да напиша и продължение!
Макар да подразня някой по - добри ;)!
Пожелания зя приятна вачар!

]


Re: Когато е писано
от sineva на 08.10.2008 @ 21:50:32
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря !
Трогваш ме...
Ще чакам...

Когато е писано - ще стане!

]


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 21:52:18
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря и аз!;)
Ти си една наистина прекрасна Синева!;)

]


Re: Когато е писано
от sineva на 08.10.2008 @ 23:44:52
(Профил | Изпрати бележка)
Трогваш ме с похвалите...
Ще взема да хвръкна...
А аз искам да те питам. Ти имаш ли си Трубадур в момента и готов ли е да те намери където ида си?
Имахме една котка.
Тя беше голяма беладжийка.Много я обичахме но решихме да я пуснем много надалеко от нас - в друг отдалечен квартал.
След 2 дена се върна .
Така че финалът ти е истински...връзва се с действителността.

Пак поздрав!

]


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 23:55:26
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Ми аз имах Абигейл, тя беше много своенравна.
Но все пак страшно обичаше баща ми.Когато трябваше да раждам я закарахме на село.Тя не можеше дълго да свикне с къщата там.Баща ми и купуваше суха храна, защото бе свикнала само от нея да яде.Тук и давахме таблетки, когато се разгонеше, а там на два пъти имаше котенца.За съжаление изчезна.
Ми ти си слънчева и позитивна нормално е да ти отвръщам със същото!


]


Re: Когато е писано
от sineva на 09.10.2008 @ 00:05:05
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за комента.
Общуването ми с теб ме прави щастлива .
Ти излъчваш някаква чистота - която усещам във виртуала...
Прегръдка !
А как да се обръщам към теб?

С Лу - Люлина - Лиулина или истинското ти име?

]


Re: Когато е писано
от Liulina на 09.10.2008 @ 08:34:50
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря ти и аз!
Обръщението не е от значение, важното е да сме хора!
И от мен имаш прегръдка!
Добро утро и приятен ден!

]


Re: Когато е писано
от Hely на 08.10.2008 @ 15:30:04
(Профил | Изпрати бележка) http://hel.blog.bg/
Както винаги - много увлекателно.
Имам зебележка за котарака - котките се привързват към дома, в който са живели. Те лесно намират път обратно към дома, но не търсят и не намират стопанина си. Поне не съм чула... Котаракът обаче си е задължителен за финала.

Поздрави, Лю.



Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 19:17:44
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Да това с котарака за финал трябва да е знак, че ако се хареса ще има продължение;)
За това, че котките се привързват към дома знам имах си черна котка на има Абигейл черна с беличко като медальон около врата.;)
Благодаря ти за прочита!
Приятна вечер!;)

]


Re: Когато е писано
от voda на 08.10.2008 @ 17:39:45
(Профил | Изпрати бележка)
От заглавието до последната дума - интересно и заинтригуващо!
Привет, ЛЮ!


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 19:18:33
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря Вода!
Радвам се, че ти хареса!
Да напиша ли продължение?
Приятна вечер!

]


Re: Когато е писано
от ANG на 08.10.2008 @ 17:49:15
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ЛАТИНО


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 19:19:08
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Да бе направо си е латино, емоционално ;)!

]


Re: Когато е писано
от mariniki на 08.10.2008 @ 20:17:08
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
започнала си да пишеш интересна история...мисля че трябва да има и продъпжение...
ще очаквам...с обич, Деси...


Re: Когато е писано
от Liulina на 08.10.2008 @ 20:20:07
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Благодаря Мариники ще опитам ...
Приятна вечер и благодаря за прочита, много силно те прегръщам!;)

]