Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 442
ХуЛитери: 4
Всичко: 446

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: malovo3
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕскурзиа наповънка
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Като насадиме сичко по градината и Глигорица вика айре да ме изведеш и мене като другите жени по чожбина некоя бе, кво само си се научил на дома-хоремаго-казано-хоремаго-дома и не отлепваш от тоа маршут. За Натка премалча тактически тоа път. И язе кво да прайм зех та продадох телето Васил и се записаме на ескурзиа откъде навам накаде натам.

Глигорица приготви неколко буркана ютеница, некоа буца сиранье, туриме и две-три шишета рикиа да се намира, она зема и за двамата по още един чиф гащи за секи случей, и се приготвиме и ние като други ора да одиме по чожбинско ебаси. Киро Тиро ми рече да земем и валути, че там каде и да олезнеш се еврота сакале биле, а и да пикаш по къро и те фанат пак еврота биле сабирале. Та кво остана от Васил като пари язе го обърна у еврота и те тека. Оно като погледнеш кравата па че се отели, ама по чожбините не мое да одиш ката ден като изоглавен нее ли тека. А и как вика Глигорица ние не мърдаме от село, а жевота бега покрай назе та време било да го напрайме наобратно. Язе това последното неможах башбаш да го разберем как тека ние че одиме нанатам-нанавам апа жевота че се запре на едно место, аме карай ебаси. Оно кога може да е разбереш некоя женска та и тоа път.

Кво да ти разправам за чожбинско.
Ониа са ни надбегали силно да ти кажем. Надвиле са си на масрафо и само за глезотии мислат и си арчат евротата. Натурале автоматики насекаде, та човек да се чуди за секо нещо. Само за пример че ти кажем, че като се испикаш напримерно и се дръпнеш от цукалото и оно водата сама си тръгва ебаси. Ели ако речеш да си миеш рацете напримерно и нема ни един кран на мифката. Подадеш си ръцете накамто чучура и она тръгва. Дръпнеш ги оттам и она запре. Първиа път като ме апстрахира това нещо и бех решил да разглабам мифката да видим кви са тиа чодесии, ама рейсо тръгна та не оспех ебаси. И сичките чожденци едни очтиви та знае ли се. Нема да видиш некой да седне да ти се едосва за нещо ели за нищо ебаси. Язе напримерно осетих, че като слезнеш от тротоаро и стъпнеш на зебрата и целото движение и нанатам и нанавам земе та се запре. Завърнеш наназад на тротоаро и они па си тръгнат. Един ден докаде групата оди о некаков музей, язе съм слизал и съм се катерил на тротоаро барем триста пъти и секогиш спират и тръгват без ни един шафиор да те напцува ели да те подгони с манивела ели друго нещо ебаси. Тарпеливи чожденци ей.

Кво да ти разправам друго.
Спането ни го беха оредили о хотели се. Малко зор видохме отначалото с тиа карти каде отварат вратата що они ключове немат, ама придрожвача ни го обесни неколко пъти и къмто накрая на ескурзиата вече немашеме проблеме с отварането. Иначе затварането си беше бес проблеме още веднъга, що само дръпнеш вратата и айде ебаси. Другото каде ми ареса особено приатно е че на закуска никой ти не прай проблеме колко че изедеш. Натурале ората кво ли не на едно место а ти си зимаш оттам кво си щеш, изедеш го, па завърнеш пак и тека неколко пъти и никой те не гледа накриво ели нещо тека по-тека. Като се свърши саламо напримерно, они търчат та слагат още и нищо ти не казват. На това му викале биле швецка маса нищо че не бехме о швецко. Ама нели се чожденци и си обменяват опит.
Ама да ти признаем, първио път о хотело язе го загази откъмто къпането ебаси. Оно язе се бех къпал на тръгване още у назе, ама нели сичко олиза у цената, та Глигорица рече че се къпеме като е бес пари и край. И нали съм мъж, язе олизам пръв да разузнаем автоматиките. Добре ама оно като олезнеш под душо и он нищо не пуща, а нее като на мифка. Как се въртим тека навам натам да оглеждам и осетих че нещо ми се намести напомежду отзад, сещаш се каде вервам, ама о тоа момент изпущих сапуно и се наведох да го земем. И оно отгоре рукна душо ебаси. Като се изпрайм и запре. Наведем се - тръгне. Врътнем се накъмто налево и потече кипела вода та че ме ощави. Врътнем се надесно и стане силно студена, та се накъдрим ситно целио. Врътках се язе а налево а надесно та стана водата поносимо добре, намести се ни да кажеш наведен ни изправен а по средата и се изкъпа криво лево. И като се измести оттам и гледам оно на тоа душ само една ръчка и ни кран ни нищо подобно. Като видох дръшката и чак тогива ми просветна кво е било онова отзаде, ама айре нели се изкъпа, та кво че го прайм на проблем ебаси. Добре ама що ми требваше да обеснявам на Глигорица кво ми се е слочило, а не зимах да и речем само как да пуща с онова. Та она като олезна, и с часове се льочка вътре та язе го откърти оморен от впичетлениата и ич не е дочеках ваобще изобщо. Мани ми сабайле още не беше просветлело и она ръгна па да се къпе ебаси. Зимала си е къпането по тиа чожбини барем за три годин нанапрет. Най малко.

Абе оно има и още, ама се оморих да ти разправам.
И като си мислим сега като се върнах у назе си викам Глигоре, нема да ги стигнеме тиа чожденци ни скоро ни по нанатам. Епа ти преставаш ли си напримерно Благой от петък да земе да дава рикиата и мезелъка у хоремаго на швецка маса. Язе въобще изобщо си го не преставям таково нещо ебаси. Епа он горкиа че го фалираме добролевчаните още у събота. Па и кой да е друк нема да прокопса със швецки маси. Ели да напрайм баня и да турим душ с ръчка как па не. Епа нели тогива въобще изобщо нема да дойде сгода да си легнеме с Глигорица на големио креват ебаси. Иначе като асфалтира кмето улицата напокрайто изборете и тука нарисува на две места зебри, ама кой ли ти ги спазва. Че те сгази некой с каруцата, ако се не оглеждаш, и едно езвинявай нема да ти рече кво остава да земе да спира магарето ебаси.

Та ако си имаш теле, не е лошо и ти да идеш до чожбинско да се овериш.


Публикувано от Administrator на 27.06.2008 @ 17:36:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.6
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 20:11:29 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ескурзиа наповънка" | Вход | 9 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ескурзиа наповънка
от ina_ivanova на 27.06.2008 @ 17:44:29
(Профил | Изпрати бележка)
:):):):):):)
Глигорееееее... вЕрвай ми, със сълзи се смях!!!


Re: Ескурзиа наповънка
от Gligor на 27.06.2008 @ 17:49:13
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа вервам ти що да ти не вервам.
на мене покрай душо ми не беше до смех ама карай ебаси.

]


Re: Ескурзиа наповънка
от vrabets на 27.06.2008 @ 17:49:22
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))) пукнах се, сега се чудим кой че ме сбере ... :))))
а и теле немам ... :)))
здрав да си!


Re: Ескурзиа наповънка
от Gligor на 27.06.2008 @ 17:51:24
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
ако немаш теле зими еврота у заем от некой комшиа ама иди ебаси.
на комшиа може да връщаш секак. апа може и да не връщаш оно си зависи от комшиата. ама и от тебе де.

]


Re: Ескурзиа наповънка
от Kalina на 27.06.2008 @ 17:50:05
(Профил | Изпрати бележка)
Шма звиняваш, ма ни моа да зема утнушений пу темата.
Язе ут Кратунци навънка ни съм одила ;)


Re: Ескурзиа наповънка
от Gligor на 27.06.2008 @ 17:54:05
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
Калино ма, накани се ма убавицо, че оно жевота че премине покрай Кратунци докато се усетиш ебаси. Оно не че требва да се слушат женски ама по неко път има и ползи те гледай като се саобрази язе с Глигорица и как видех чодесии кви ли не.

]


Re: Ескурзиа наповънка
от Evil_Yosha на 27.06.2008 @ 18:01:31
(Профил | Изпрати бележка)
Глигоре, дукат ми стихнат смеховете, шъ ли прудължиш за чожбината?Белким ут тебе прифана мерак да я обиколя и аз.


Re: Ескурзиа наповънка
от Gligor на 27.06.2008 @ 18:07:24
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
язе фтори път нема да одим сигорно.
не за друго ама ако секо теле го арчим по чожбините, нема да има кво да едеме ебаси.

]


Re: Ескурзиа наповънка
от Evil_Yosha на 27.06.2008 @ 18:14:12
(Профил | Изпрати бележка)
язе не сакам да пофтаряш ескурзиата, само да са разгърниш да разказваш ощи за чожбината.

]


Re: Ескурзиа наповънка
от Slon-Madrigal (enencheva@dir.bg) на 27.06.2008 @ 18:20:28
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми хареса тая работа, и езикът й интересен , и работата:))) Ама са си лепнали един за друг)))


Re: Ескурзиа наповънка
от Gligor на 27.06.2008 @ 18:26:11
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
нищо ти не отбрах ебаси.
коя работа се е залепила и закъде става на въпрос. чесно да ти кажем язе работата е бех поза...резал напокрайто ескурзиата.

]


Re: Ескурзиа наповънка
от voda на 27.06.2008 @ 19:22:43
(Профил | Изпрати бележка)
Много дълго ми се видя и не смятах да го чета, но като почнах, залепих се като муха на мед и... стигнах до края.
Жив да си, Глигоре. Развесели ме. А бях малко тъжна. Мина ми. Благодарности!!! :))))))))


Re: Ескурзиа наповънка
от petinka на 28.06.2008 @ 12:16:45
(Профил | Изпрати бележка)
Е, нееееее, разби ме отвсякъде!!!
Нямам думи-голям кеф, ти казвам! :-)
Поздравления!


Re: Ескурзиа наповънка
от Ufff на 28.06.2008 @ 14:15:36
(Профил | Изпрати бележка)
Те тва е: имаш крава - пиеш мляко, имаш теле - ходиш по чужбинско. Добре, че има кой да разкаже после, на тези, дето си нямат ни това, ни онова. Добре че!
))))


Re: Ескурзиа наповънка
от copie на 28.06.2008 @ 21:20:21
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))) dobre, che si dode, Gligoreee