Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 716
ХуЛитери: 1
Всичко: 717

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОтворено сърце
раздел: Други ...
автор: dyx

Аз и Господ ще се справим.Аз и Господ ще успеем.Аз ще направя най-доброто,на което съм способен.Аз ще помогна на моите братя и сестри да си спомнят кои са.Аз съм слънце,аз съм светлина...те също са такива и аз ще им припомня това.
Радостно е да говориш на хората от дъното на душата си.Радостно е да отвориш сърцето си и просто да оставиш Любовта да се лее към всички останали.Радостно е да се стремиж към най-светлите чувства,които можеш да изпиташ.Каква благодат само съпътства този,който умее да обича!Аз обичам с цялото си сърце,с всичкия си ум,с цялата си душа,и целия си дух.Обичам това,което съм.Обичам това,което мисля.Обичам това,което правя.Обичам това,което виждам и чувам.Обичам това,което усещам.Обичам целия свят,обичам цялата Вселена.ОБИЧАМ!ОБИЧАМ!ОБИЧАМ!
Има ли нещо по-хубаво от това да живееш в Любов?Има ли нещо по-хубаво от това,да виждаш съвършенството в цялото Творение и с песен на възхвала и благодарност да изразяваш своята признателност за великолепието на Живота,в който си потопен.Нима не е прекрасно да се наслаждаваш на всяка глътка въздух?Нима не е прекрасно да се радваш на нежното чуруликане на птичките?Нима не е прекрасно да се отвориш за пълнотата на Живота и да споделиш това с останалия свят?
Всеки миг е ценен.Всеки миг носи любов.Във всеки момент можеш да обичаш все по-силно и все по-силно,и така до безкрайност.А ако днес се чувствам божествено във любовта си,то как ли ще се чувствам утре,когато тя е пораснала двойно...ами в други ден,а след 5 или 10 години?Живот,живот-колко добър си ти,даваш ни всичко що пожелае сърцето,и макар някои от нас да са забравили това...Ти благословил си всички...и дарил си своя дар на всяко живо същевство.
Всичко и приказка,филм,песен,картина.Всеки е писател,режисйор,композитор,художник.Човекът изразява своето съвършенство според степента на своята любов.А колко е хубаво да се научиш да обичаш!Тогава всичко останало губи своето значение.Смисълът му избледнява.Откроява се само Любовта,която носиш,която можеш да споделиш.И наистина,ако аз днес даря част от своята любов на небето,на хората,на земята,на тревите,на минералите,на животните,на водите,на звездите;ако се отворя още повече и даря своята любов на всичко,което съществува по Слънцето-то радостта ми ще прелее чашата на моето сърце и ще искам да давам-още и още.И колкото повече давам,толкова повече ще расте,ще расте дървото на Живота в мен.А плодовете му,те са сладки,за всички са сладки.Хората ще идват при мен и ще ме питат,защо плодовете ти са толкова сладки?А аз ще им отвърна:защото се научих!Припомних си за Любовта,която храни всичко.Почувствах,че тя жевее и във мен.Оставих настрана горчивината и повярвах в обещанията на моята душа.Повярвах,че в мен царува безсмъртието.Повярвах,че всичко във света си го правя аз и винаги мога да го направя отново.Повярвах,че желанието на сърцето ми е вече истина.Повярвах,че Любовта е отговорът и и позволих да се прояви-чрез мислите ми,чрез сърцето ми,чрез тялото и волята ми.И ето,израсна Дървото на Живота,а плодовете му станаха сладки.Едно ще ви кажа,и във вас има такова дърво.Ако подирите Любовта в гърдите си,в душите си ще раззелените повехналите му клони.Ще се възродите като слънчевия изгрев,като феникс,като угаснала усмивка.Ще си спомните какво богатство носите и при вас ще дойдат да се хранят и поят изнурените души.Защото ние всички сме извори на вечността,а Любовта е нашата сила.И ето аз обикнах и се храня със небесен хляб,и обикнаха ме всички.А Любовта ми расте и расте,колкото се надявам.
молитва за Любов:
БЛАГОДАРЯ ТИ СЪЗДАТЕЛЮ ЗА ЖИВОТА,КОЙТО МИ ДАРИ.БЛАГОДАРЯ,ЧЕ МИ ДАДЕ ВСИЧКО,КОЕТО МИ Е БИЛО ИСТИНСКИ НЕОБХОДИМО.БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ВЪЗМОЖНОСТТА ДА ИМАМ ТОВА ПРЕКРАСНО ТЯЛО И ТОЗИ КРАСИВ УМ.БЛАГОДАРЯ ТИ ,ЧЕ ЖИВЕЕШ В МЕН С ЦЯЛАТА СИ ЛЮБОВ,С ЧИСТИЯ СИ И БЕЗКРАЕН ДУХ,С ТОПЛАТА СИ И ЛЪЧИСТА СВЕТЛИНА.
БЛАГОДАРЯ ТИ,ЧЕ ИЗПОЛЗВАШ ДУМИТЕ МИ,ОЧИТЕ МИ И СЪРЦЕТО МИ ЗА ДА СПОДЕЛЯШ ЛЮБОВТА СИ,КЪДЕТО И ДА ОТИДА.ОБИЧАМ ТЕ ТАКЪВ,КАКЪВТО СИ И ТЪЙ КАТО СЪМ ТВОЕ ТВОРЕНИЕ ОБИЧАМ И СЕБЕ СИ ТАКЪВ,КАКЪВТО СЪМ.ПОМОГНИ МИ ДА ЗАПАЗЯ ЛЮБОВТА И ПОКОЯ В СЪРЦЕТО СИ И ДА ПРЕВЪРНА ТАЗИ ЛЮБОВ В НОВ НАЧИН НА ЖИВОТ И ДА ЖИВЕЯ В ЛЮБОВ ДО КРАЯ НА ДНИТЕ СИ."
АМИН


Публикувано от BlackCat на 22.06.2008 @ 17:25:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dyx

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 14889
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Отворено сърце" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Отворено сърце
от angar на 23.06.2008 @ 15:29:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Има ли нещо по-хубаво от това да живееш в Любов?"

Усещам, че живееш в любов - че любовта те изпълва като родилка. Но какво следва по-нататък? От такава любов само ти, като след добро ядене, блаженствуваш, а каква е ползата от нея за околните? Как я изразяваш, за да направиш тях щастливи - ето това не е достатъчно застъпено в разказа ти.

"БЛАГОДАРЯ ТИ СЪЗДАТЕЛЮ ЗА ЖИВОТА,КОЙТО МИ ДАРИ. БЛАГОДАРЯ,ЧЕ МИ ДАДЕ ВСИЧКО,КОЕТО МИ Е БИЛО ИСТИНСКИ НЕОБХОДИМО.БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ВЪЗМОЖНОСТТА ДА ИМАМ ТОВА ПРЕКРАСНО ТЯЛО" - и за това не на създателя трябва да благодариш, а на родителите си. А ти заради създателя, който никакъв го няма и който хал хабер си е нямал и няма от тебе, и не му пука за тебе, забрави тези, които с мъки и лишения са те създали и направили човек! И това твоето ако не е неблагодарност!

Но разбира се така ти е много по-лесно!