Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 759
ХуЛитери: 1
Всичко: 760

Онлайн сега:
:: valchebnica

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак да напълним света с щастливи жени
раздел: Разкази
автор: krasavitsa

Малко ме е срам да го кажа така направо, но аз съм от щастливите жени. Ще споделя с вас как го постигнах. Всъщност истината е, че стана неочаквано.
Към отговорния акт на сключване на брак с индивид от мъжки пол подходих много сериозно. Ама тва сърчице мое, обичам те, не мога без теб и прочие глупости нито очаквах, нито получих. Идеални представи за мъжкия индивид, с който ще прекарам живота си, не си създадох никога. Напротив – знаех, че какъвто и да изглежда преди брака, след това ще е друг. Както впрочем казват, че ставало и с жените. Има и друг вариант – да сме мислили брака за едно, а той да е излязъл друго. Или третия и най-правдоподобен за мен вариант – бракът да се променя непрекъснато и ние да успяваме или да не успяваме да се променим, приспособявайки се към новите му изисквания.
Иначе претенциите ми съвсем не са малки, но просто не ги приложих към нещастния човечец, който покриваше едва-едва средните стойности във всичките ми скали за оценка. Тук е мястото да се сетя, че и той може да е имал някакви скали за оценка на желаната бъдеща съпруга, но няма да се разпростирам.
Още преди сключването на брака бяха споменати и напълно реалните и утешителни възможности за разтрогването му, само подробностите не бяха уговорени, все още ги нямаше, та да се уговарят. Единствен обект на съгласие беше уговорката, че желанието бракът да просъществува е двустранно и си обещахме и двамата да полагаме усилия за това.
Оттук нататък, какво да ви кажа. Като започна едно щастие – не ви е работа.
Първото щастие беше да установя, че краката на индивида не миришат! Което автоматично ме избави от досадния проблем за навременното пране на чорапите. Някой да каже нещо? Освен – блажена...
Започна играта на съпруг и съпруга, която играхме и продължаваме да играем с променлив успех. Не можете и да си представите колко е интересна. Правилото е всички правила да се нарушават. Тва подаръци и цветя за празници – не ги бръснем въобще. Прекалено задължително ни се струва, а и двамата не обичаме да ни задължават да сме весели. Веселбите ни стават най-неочаквано и се получават доста добре. Затова пък можете да си представите страхотното щастие, което ме връхлита, когато по никое време и без никакъв повод индивидът измъкне отнякъде смачкано букетче (срам го е да носи големи букети) и ми го поднесе без красиви думи, но затова пък с ехиден вид – ха-ха-ха, съпругът носи цветя на съпругата. Тук аз започвам да играя ролята на щастливата съпруга, на която са поднесли огромен букет червени рози – какъвто никога досега не съм получила, ама за какво ми е – скъпо е, пък на мен не ми ли стига, че краката му не миришат? А, и обикновено се прибира навреме от работа, не се запива с приятели без да се обади. Ами че тъй де...
Като споменах за пиенето, та се сетих още нещо. Когато се роди детето, индивидът успя пак да ме изненада. Не се напи с приятели, както си му е редът. Така и не разбрах как точно е прекарал първата си нощ като баща, само разбрах, че му е било много трудно и ни най-малко не успял да изпита щастие, по-скоро е бил изплашен, макар и да му бях дала девет месеца време да се подготви психически за събитието.
Но не мога да го упрекна за това, аз също изпаднах в такъв смут, че преди да ми донесат бебето да го кърмя, се гримирах най-старателно. Просто си припомних, че първото впечатление е най-важното. И като ме види щерката, да не вземе да си каже: Баси, тая ли ще ме учи как да се обличам? Не че помогна много, тя пак ми го казва, ама аз нали се постарах...
Съзнателно или не, но се оказа, че съм се събрала с един кротък индивид. Не бие. Не му давам много поводи за бой, ама други твърдят, че ги бият за няма нищо. А мене – не. Пак щастие.
Тя кротостта си имала и обратната страна, оказа се, че все някой трябва да защитава мъжки интересите на семейството, ама аз се научих да го правя – не знам дали вече споменах, в някои неща излязох неочаквано кадърна.
Няма да пропусна да спомена сълзите на радост и почти щастие, които изпълниха очите ми когато забелязах, че индивидът държи отвертката с почти същата увереност, с каквато аз държа лъжицата (когато ям обаче), и се справя с дребни ремонти из къщата. А когато сготвих първата си мусака, я хрупаше много усърдно, твърдейки, че прилича на съвсем истинска.
Е, и гафове е правил, като например веднъж, когато чакахме сами на автобусната спирка и той започна да се озърта. Отнякъде му миришело на истинска мацка, а не виждал такава наоколо. Използвах случая да проявя вроденото си благородство и му простих на момента, нали парите са в мен и си бях купила английския парфюм, носейки пълната отговорност за закърпването на нарушения семеен бюджет.
Освен това ме насърчи да се науча да карам ски, да пазарувам с велосипеда за по-евтино и други такива все много щастливи работи.
Абе каква стана тя? Още много имам да разказвам, и все за щастие. Я да мина към обобщение.
Най-голямото ни щастие е в това, че винаги можем да се разведем. Това щастие, винаги мержелеещо се в далечината, или, ако предпочитате, висящо като дамоклев меч над главите ни, е най-трайното и сигурно нещо в живота и на двама ни. Засега ни стига.

Тва сега дето го написах да не го вземете за истина? Чиста литературна измишльотина си е, но с нея ви предлагам най-сериозно един от най-достъпните варианти за щастие – непрекъснато да се опитвате да превръщате живота си в хумористичен разказ.


Публикувано от aurora на 16.06.2008 @ 15:23:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   krasavitsa

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 03:24:41 часа

добави твой текст
"Как да напълним света с щастливи жени" | Вход | 10 коментара (26 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как да напълним света с щастливи жени
от aureliano (velitod@abv.bg) на 16.06.2008 @ 16:30:09
(Профил | Изпрати бележка) http://www.lib.ru
:))
както казва 1 познат "препоръчвам на всички да се оженят, за да усетят след това сладостта на развода"
поздрав


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 16.06.2008 @ 17:10:23
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха-ха! Това щастие все още предстои на литгероинята ми, виж колко щастлив може да бъде всеки живот!

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от iasmina (zdravets196562@gmail.com) на 17.06.2008 @ 04:57:59
(Профил | Изпрати бележка)
Разбирам те и затова имам какво да добавя - имам колежка, вече на възраст, която е вдовица и да знаеш тя колко е щастлива!!! - просто не знаеш колко още може! :)))


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 17.06.2008 @ 08:54:44
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей! Ох, разсмя ме много, отваряш нови хоризонти! Вдовството като вариант на развода да се окаже най-трайното щастие? Явно има и такива случаи, но ми се вижда твърде крайно, твърде късно и твърде необратимо. Все пак целта и смисълът на брака е и двамата съпрузи да се чувстват добре от доста по-млада възраст. Разказът ми е хумористичен, НЕ УСПЯХ ДА ИЗБЕГНА НАПРИМЕР СЪМНЕНИЕТО, ЧЕ ВНУШАВАМ НА ЖЕНИТЕ ДА ТЪРПЯТ ВСИЧКО. Ако светът е пълен с разочаровани жени (заглавието на разказа на апостолиция, който стана повод да напиша моя), значи става дума за средностатистически хора със средностатистически добродетели и недостатъци. Всеки решава сам за себе си какво да изтърпи и какво - не, зависи от много неща. Поздрави!

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от apostolicia на 16.06.2008 @ 18:14:12
(Профил | Изпрати бележка)
Днес имах случай да кажа на приятелка, че имам навика да превръщам най-големите трагедии в живота си във вица на сезона и най-звънко от всички да се смея аз на тях:))) Радвам се, че прочетох това. Сега ще ти врътна един отговор, ма да не се заричам за време, че на десктопа имам четири недовършени, които почнах като отговор по една друга тема. Все ще измисля нещо, де, не си оставям предизвикателствата без отговор! Усмивки от мен:)))))


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 16.06.2008 @ 19:19:21
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))))

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от angar на 16.06.2008 @ 22:32:32
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Най-голямото ни щастие е в това, че винаги можем да се разведем."

Без съмнение е така - нали разводът е само за богатите!


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 16.06.2008 @ 22:38:40
(Профил | Изпрати бележка)
Не е така - и милионите ни държат заедно, не можем да си ги поделим, все някой се чувства ощетен! А и двамата сме хора, които обичат справедливостта.
Поздрави!

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от esperanca (medina@dir.bg) на 16.06.2008 @ 15:39:42
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, ти си била голям сладур!!!Радвам ти се и се смях с глас, но точно в лит.измислици има много мъдрост:)))
Браво ти!!!


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 16.06.2008 @ 15:49:57
(Профил | Изпрати бележка)
Аре бе, обиждаш ме! Дано си единствената в сайта, която чак сега разбира какъв сладур съм!
хахахаха
Поздрави!

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от mai4ka (maichka@abv.bg) на 17.06.2008 @ 18:43:29
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми :)))
Отивам да погледна дали няма още нещо, което да харесам в профила ти, а утре ще го покажа на колежките. Те моите щастливи ама нищо де, може и да им проличи докато четат :)


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 17.06.2008 @ 19:34:18
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))
Ако търсиш хумор, малко е, обикновено съм доста сериозна.
Поздрави!

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от mitko_jordanov на 19.06.2008 @ 14:43:32
(Профил | Изпрати бележка)
много тънко,
много свежо и
голямо удоволствие


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 19.06.2008 @ 22:59:50
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, благодаря.

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от IVANZLATOUST на 22.06.2008 @ 13:07:31
(Профил | Изпрати бележка)
Разказът ти, уважаема Красавица, възприемам не като разказ, а като философско есе за битието на средностатистическия човек/ мъж или жена/.
Харесва ми иронията, с която си наситила своите разсъждения.
Изобщо- харесва ми като цяло произведението ти.
Судоволствие ще чета всичките ти творби .
С поздрав!
Иван Златоуст


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 22.06.2008 @ 23:20:14
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха-ха! Златни ти уста, Иване! Поздрави!

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от zinka на 24.06.2008 @ 23:15:30
(Профил | Изпрати бележка)
Още едни пример за това, че щастието не ти ли блика отвътре, трудно ще ти го налеят отвън !
Поздрави, Красавица ! :)))


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 26.06.2008 @ 11:30:05
(Профил | Изпрати бележка)
И това, наистина. Поздрави! :))))))))

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от regina на 16.07.2008 @ 16:22:08
(Профил | Изпрати бележка)
хахааа...да!...щом не му миришат краката - щастие неземно е!
разсмя ме яко!


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 16.07.2008 @ 17:20:49
(Профил | Изпрати бележка)
Ейййй, страшна идея ми даде - да го променя така:
"... букет червени рози, какъвто досега не съм и помирисвала, ама за какво ми е - скъпо е, пък не ми ли стига, че и краката му не миришат?"
Поздрави!

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от regina на 16.07.2008 @ 17:26:34
(Профил | Изпрати бележка)
получила - помирисвала...добре звучи!

но щастието си остава, нали?

]


Re: Как да напълним света с щастливи жени
от krasavitsa на 16.07.2008 @ 18:09:03
(Профил | Изпрати бележка)
Абе... ще опитаме да не се даваме. хахахахаха
Чета те, но не се обаждам, хич ме няма по хвалбите, а ти си само за похвали.
Поздрави!

]