Привет, Anonymous » Регистрация » Вход
Вземи от книжарница ХуЛите!

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: loni_61
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 13939

Онлайн са:
Анонимни: 343
ХуЛитери: 0
Всичко: 343

Онлайн книжарница

Купи онлайн от книжарница ХуЛите!

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Септември 2021 »»

П В С Ч П С Н
    12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930     

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Съвет на сайта:
8 съветници

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕдин законодател ако бях
раздел: Хумор и сатира
автор: angar

Един законодател
ако бях,
бих обявил
почти за смъртен грях
човек да люби собствена съпруга!

Свободно да се любят
с всички други,
но не - със собствените си съпруги!

Познавам хората добре:
за тях
най-сладко е, когато вършат грях!

И, без за друго
да пилеят мощ,
жените си ще любят всяка нощ!

Забраната
страстта им ще подклажда,
и повече дечица ще се раждат!

И в резултат –
страната ни свещена
от демографски срив ще е спасена!


Публикувано от BlackCat на 31.05.2008 @ 11:37:28 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

26.09.2021 год. / 06:41:31 часа

добави твой текст
"Един законодател ако бях" | Вход | 8 коментара (41 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Един законодател ако бях
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 31.05.2008 @ 12:25:37
(Профил | Изпрати бележка)
Какво ли ще стане, ако те направим законодател, Ангаре? Ти вече си ни предложил предизборната си платформа, освен да приканя аудиторията към гласуване!

Поздрави! Разсмя ме съботно!


Re: Един законодател ако бях
от angar на 31.05.2008 @ 20:47:21
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Пастирке! Щом те е разсмяла, пускането на идеята си е струвало! :)))

]


Re: Един законодател ако бях
от Ufff на 31.05.2008 @ 12:31:30
(Профил | Изпрати бележка)
))))))
Бравос! Най-сетне един разумен закон срещу демографския срив!
Силно одобрявам!))) Сладък е забраненият плод, знаеш къде да удариш!;) Дано само съпругите не се уплашат от тази мощна любовно-греховна вълна (някои от тях де са виждали такова чудо) и да не се изпокрият в миши дупки в резултат на силен стрес в резултат на факта, че са станали обект на толкова мощни мераци, хо-хо!
Подобен закон би имал още един ефект - тези, които все не се наканват да си намерят съпруга, най-накрая ще се активизират))).
Побързай да внесеш законопроекта в Парламента, макар че не знам доколко ще ти обърнат внимание. В момента са силно заети да си укриват доходите.


Re: Един законодател ако бях
от angar на 31.05.2008 @ 20:56:19
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
От този проблем сън не ме хваща, УФФФ! Какви ли идеи не са ми минавали: църквата да благослови многоженството, да се въведе за българките майчина повинност и пр. Но едва тази, последната идея, май се посреща с по-голямо одобрение, отколкото осъждане!
Освен това идеята обаче нужна е и власт, която да я наложи и осъществи!
Но само вие жените можете да родите нещо разумно и ефектно, а не като моето - толкова глупаво, че чак смешно!
С най-голямо уважение съм към теб!

]


Re: Един законодател ако бях
от Iszaard на 31.05.2008 @ 12:42:15
(Профил | Изпрати бележка)
Разсмя ме, Ангар. Обаче това няма да оправи проблема. Мъжете ни предпочитат да гледат футбол и да обсъждат политика пред това да правят деца. А пък сметките за ток, вода и всякакви други ужаси унищожават либидото на жените. И така един затворен кръг:)))


Re: Един законодател ако бях
от angar на 31.05.2008 @ 21:02:33
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Да, Исзаард, голям проблем е че мъжете са страхливи, а жените - плашливи.
И все пак мъжете ще бъдат такива, каквито ги искат жените! "Мъжете правят пари, но не парите, а жените правят мъжете!" - този надпис прочетох изписан на една чаша!

]


Re: Един законодател ако бях
от sineva на 31.05.2008 @ 13:52:20
(Профил | Изпрати бележка)
Назначавам те за ЗАКОНОДАТЕЛ !
И страната от демографски срив спаси!

Пак си оригинален АНГАРЕ!

ПОЗДРАВИ!


Re: Един законодател ако бях
от angar на 31.05.2008 @ 21:05:17
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти за назначението, ясна ми Синева! Ти си вторият човек, който повярва в мене: Латинка повярва в мен като на поет, а ти - като на законодател! :)))))

]


Re: Един законодател ако бях
от ESEN (esen_zm@abv.bg) на 31.05.2008 @ 14:33:26
(Профил | Изпрати бележка) http://esen.blog.bg/
Хубаво си го стъкмил
ти, приятелю мой мил!
Ала искат ли съпругите
да не мислят и за другите.
Ще е мъжко оправдание
липсата ви. Без внимание
по закон ще ни оставите,
додето даже ни забравите.

Хе, хе, как феминистки прозвуча коментарът ми!
Дали си прав или не, стихът ти си е едно хубаво и добре поднесено предложение! Поздравления за идеята!


Re: Един законодател ако бях
от angar на 31.05.2008 @ 21:10:50
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Права си, Есен, че ще има и отрицателни страни; за едни ще е морално, за други - неморално. Но нека разсъждаваме така: щом е полезно за нацията, значи е морално!
Освен това нали всяка съпруга губи само един, а получава безброя!
:))))

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 31.05.2008 @ 21:03:10
(Профил | Изпрати бележка)
"И, без за друго
да пилеят мощ,
жените си ще любят всяка нощ!" - това въобще не го вярвам!Тези, които са свикнали да кръшкат пак ще го правят!

Според Фридрих Ницше има две житейски правила:

Правило 1 - Не се тревожи за дреболий.

Правило 2 - Всички неща са дреболий.

:))))))))))))))))

Лека вечер!







Re: Един законодател ако бях
от angar на 31.05.2008 @ 21:22:00
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Не, Златно Цвете!
Второто твърдение на Ницше не може да е вярно! Не всички неща са дреболии, а от това че и сериозните неща не навреме са оценявани като такива, са погивали царства и народи!
И ако погиването на един народ за Господа е дреболия, за нас - когато говорим за българския народ - не е така!

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 31.05.2008 @ 21:32:47
(Профил | Изпрати бележка)
"Забраната
страстта им ще подклажда,
и повече дечица ще се раждат! "

Ангар, но не е и тази истината, за да има повече деца в България,
а безработицата, безпаричието и още много такива негативни неща.

А Любовта си е Любов - има ли я, със или без забрана, ще стане -
тези неща се решават от двама! :))))))))))))

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 31.05.2008 @ 21:40:26
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, поне се посмях!:))))))))))))

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 31.05.2008 @ 22:19:36
(Профил | Изпрати бележка)
"Ангар, но не е и тази истината, за да има повече деца в България,"

да се чете: "но не е и тази истината, за да няма..." Извинявам се, за
направената грешка!

А стихотворението ти, все пак е "хумор и сатира", затова приемам идеята ти за интересна!:))))))))

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 01.06.2008 @ 10:57:10
(Профил | Изпрати бележка)
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, ПОЕТИЧНО ЦВЕТЕ!

]


Re: Един законодател ако бях
от Iszaard на 01.06.2008 @ 10:58:08
(Профил | Изпрати бележка)
Че са зле нещата от към пари - зле са. Обаче проблемът според мен е още повече в нашия манталитет. Много страх има, както казва Ангар. Там е бедата ни. Страхуваме се да живеем, плашим се да обичаме!
Относно Ницше - наистина всичко може да бъде разглеждано като дребно, особено ако е отдалече и отвисоко.
Изобщо темата е доста хубава и трябва да бъде бистрена, по един или друг начин. Правенето на деца е просто един аспект от нея. Поздрави, Латинка и Ангар!

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 01.06.2008 @ 14:05:47
(Профил | Изпрати бележка)
"Относно Ницше - наистина всичко може да бъде разглеждано като дребно, особено ако е отдалече и отвисоко." - от Iszaard.

Само хубавите неща се виждат отдалече и отвисоко, Iszaard!

Аз приемам житейските правила на Ницше, защото знам и другата страна на медала - загубата на много скъпи хора за мен.

Имаш право, относно страхът да се обичаме, затова съм писала в
стихотворението си "Музика в пространството", но аз имам едно правило, че за Любовта давам всичко, но за Свободата - и Любовта.

Колкото до това да не искат младото поколение деца, направи една анкета и сама ще се увериш в думите ми, а именно безработицата и безпаричието са причините.

За правенето на деца няма да коментирам!:)))))))
Само ще упомена, че тези неща се решават от двама - със или без забрана! Както и правенето на Любов!:))))

А стихотворението на Ангар е много хубаво, но предпочитам да си остане ПОЕТ, защото на него много му подхожда да е това, а не законодател! Нека стихотворението си да го внесе като проект в Парламента, но с моите предложения - работа, за младите хора и увеличение на заплатите им!:)))))))))

БЪДИ ЩАСТЛИВА, ПРЕКРАСНО МОМИЧЕ!







]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 01.06.2008 @ 14:15:22
(Профил | Изпрати бележка)
"А стихотворението на Ангар е много хубаво, но предпочитам да си остане ПОЕТ, защото на него много му подхожда да е това, а не законодател!" - LATINKA-ZLATNA

По правилно е " но предпочитам да си остане ПОЕТ, защото ТОЙ Е
ТОВА!")))))))))

]


Re: Един законодател ако бях
от angar на 01.06.2008 @ 17:14:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Права си, Исзаард - днес е нужно доста мъжество, за да се решат родителите на повече от едно деца. Но въпросът е и на обществена нагласа, и на манталитет. Защото нима на нашите родители е било по-леко?

"Като се сравнявам със баща си -
кой от двама ни бе по-сърцат?
Две деца останаха след мене,
а след него - четири деца!"

Но това е просто едно хумористично стихотворение, хуморът на което, ако го има и доколкото го има, е само в абсурдността.

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 01.06.2008 @ 17:44:23
(Профил | Изпрати бележка)
"Но това е просто едно хумористично стихотворение, хуморът на което, ако го има и доколкото го има, е само в абсурдността."

Ангар, за мене си и ще си останеш един добър поет!

Най-вече, защото в стихотворението ти я ИМА абсурдността! Това е!

А за другото вече съм писала какво мисля!:)))))))))

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 01.06.2008 @ 18:06:28
(Профил | Изпрати бележка)
Да се чете: "А в стихотворението ти я ИМА абсурдността".

Извинявам се, за направената грешка, но малко ми е напрегнато тези дни!

]


Re: Един законодател ако бях
от Iszaard на 01.06.2008 @ 18:10:37
(Профил | Изпрати бележка)
Латинка, ти си върхът! Това "да се чете", което показва невероятен перфекционизъм, се е забило в съзнанието и вече те свързвам с него:))))
Абсурдът е навсякъде. Де да можеше да избягам от него, ама на - не става.

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 01.06.2008 @ 18:22:04
(Профил | Изпрати бележка)
Е все някой с нещо ще ме запомни, едни с "да се чете", други с друго - ТОВА Е!

А АЗ СЕ НАДЯВАХ ТИ ДА МЕ ЗАПОМНИШ С "ЛАТИНКА-ЗЛАТНА ДО ТЕБ", НО... НЕЙСЕ!!!:))))

ЩАСТЛИВА ДА СИ!

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 01.06.2008 @ 18:41:38
(Профил | Изпрати бележка)
Или поне, че ще ме запомниш с това!!!!:))))

Re: Да те искам, живот
от Iszaard на 07.04.2008 @ 13:38:35
(Профил | Изпрати бележка) )
Благодаря ти, Златна:))) Имаш голямо сърце и аз няма да забравя това:))

]


Re: Един законодател ако бях
от Iszaard на 01.06.2008 @ 22:46:19
(Профил | Изпрати бележка)
Латинка, в думите ми към теб имаше повече обич отколкото можеш да си представиш, също и възхищение. Мога да посоча много твои коментари, които са невероятни и са ме накарали да се радвам, че съм част от този сайт. И те изобщо не са свързани с неща, публикувани от мен. Не това е важното. Тъкмо заради хора като теб и автора на стихотворението, за което пишем, си струва да влизам:)
Това че си перфекционист е предимство, не недостатък!

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 02.06.2008 @ 15:45:41
(Профил | Изпрати бележка)
"Абсурдът е навсякъде. Де да можеше да избягам от него, ама на - не става." - от Iszaard

И в тези твои думи ли има обич към мен, Iszaard ? :wink: :roll:

Ще мина в прав текст -загубих най-скъпите си хора - дете и съпруг,
а аз научих важен урок, за да оцелея в този живот по-дълго от 5 минути, трябва да се усмихвам! И точно това правя!:))))))))))

И ако харесвам житейските правила на Фридрих Ницше, това е защото знам и другата страна на медала!

Как хубаво само ги е казал този Фридрих Ницше:

Правило 1 - Не се тревожи за дреболий.

Правило 2 - Всички неща са дреболий.


Усмихвай се, Iszaard!

Щастлива седмица ти желае LATINKA-ZLATNA до теб!:))))))))))))





]


Re: Един законодател ако бях
от Iszaard на 02.06.2008 @ 15:51:21
(Профил | Изпрати бележка)
Латинка, разбирам, че ти е тежко. Отдавам на това факта, че се засягаш за неща, за които изобщо не би трябвало. Това, че абсурдът е навсякъде беше по отношение на коментираното стихотворение, а не по отношение на теб. Защо, защо виждаш навсякъде лошото?! Това е реторичен въпрос, разбира се!!!!!

Сега пък остава да се засегне Ангар. Моля те недей:))))))

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 02.06.2008 @ 16:15:51
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм изключително оптимистичен човек! Ти си първата, която
пишеш, че навсякъде виждам лошото! Но винаги има първи път!:)))))

Непримира с факта, че съм различна, ми преписваш неща, които
навярно ти притежаваш, защото отчаянието в главата ти заглушава всичко друго. "Аз се вписвам, аз съм част от стадото"такава е песента на отчаянието.

Харесвам странното чувство за хумор и развлеченията на актьорите,
но твоето е нещо различно.

А дали Ангар ще се засегне? Това си е негова работа!
Въпреки да не виждам причина затова!

Това е, Iszaard!

БЪДИ!!!

]


Re: Един законодател ако бях
от Iszaard на 02.06.2008 @ 23:16:03
(Профил | Изпрати бележка)
И всички тези изстрели защото съм улучила бутончето. Жалко. Явно съм се лъгала!

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 02.06.2008 @ 23:52:58
(Профил | Изпрати бележка)
Iszaard, никакво бутонче не си улучила!:))))))) Писала съм ти и пак ще ти го пиша, че съм над всичките тези неща. И не мога да разбера защо още клатиш лодката!:)))))) Просто виждам нещата каквито са и ги казвам каквито са, докато повечето хора виждат само онова, което очакват и говорят също само онова, което очакват да чуят от него.

В истината, Iszaard, има повече красота, дори когато красотата е отвратителна!:))))))

ТОВА Е!

ЛЕКА ВЕЧЕР!
БЪДИ!!!

]


Re: Един законодател ако бях
от Iszaard на 03.06.2008 @ 10:09:53
(Профил | Изпрати бележка)
Ако мислех че си струва, щях да продължа този спор. Но не би!

]


Re: Един законодател ако бях
от LATINKA-ZLATNA на 03.06.2008 @ 10:23:32
(Профил | Изпрати бележка)
Eй, Iszaard, искам да знаеш, че ти ми харесваш!

Щастлив ден!:))))))))))

]


Re: Един законодател ако бях
от Iszaard на 03.06.2008 @ 10:28:45
(Профил | Изпрати бележка)
Щастлив ден и на теб, Латинка!

]


Re: Един законодател ако бях
от Ranobudniche (ranobudniche@dir.bg) на 01.06.2008 @ 16:08:07
(Профил | Изпрати бележка) http://slovo.bg/ranobudniche
ще гласувам за теб на парламентарните избори ; )))


Re: Един законодател ако бях
от angar на 04.06.2008 @ 13:55:32
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти за доверието, Ранобудниче мило!

Но - макар това да няма никаква връзка нито със стихотворението, нито със сайта, искам тук да го споделя: досега в България нито един независим кандидат не се е класирал за парламента! Колкото и изявена личност да е, такъв кандидат неизменно събира нищожен брой гласове. Затова ми е странно че има хора, които ратуват за мажоритарната система - не е ли ясно, че по нея в България никой няма да бъде избран!

]


Re: Един законодател ако бях
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 08.06.2008 @ 08:05:01
(Профил | Изпрати бележка)
Съгласен съм Ангаре, но и аз съм прав
Предлагам допълнителен анклав,
Т.е. към на Ангар-закона – параграф.
И го подписвам с Милчовски параф!


В който да се пише, кой битува със
2-3 а и с повече “съпруги” с хъс,
Да му се дават допълнително и вредни,
За нощите и дневни (като) за последно!

И орден да получи, още с лента,
да му отпуснат още 3 апартамента,
и гарсониери в Бургас и Варна,
защото ако болест най коварна,

го сполети след демографската направа,
да си покани лекарка, чак от Варшава,
да го лекува и спаси от (лоши) думи хорски,
ако не вярваш ...питай лесничая , т.е. Горски!