Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 465
ХуЛитери: 4
Всичко: 469

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: haboob
:: AlexanderKoz
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМъжът и жената-два полюсни Божествени феномена
раздел: Есета, пътеписи
автор: Rumen_ne

Мъжът е бил “черновата” на Господ , когато е сътворявал човека!
Такова мнение все по- често витае сред доволно образованите и еманципирани жени, според които техният пол представлява еманацията на потенциала на Твореца.
Всъщност до шестото столетие преди Христа жените са били решаващият пол.Когато те доброволно поели цялата грижа за семейството ,започнала трагедията - мъжът избягал в един измислен свят от мечти , започнал култът към мъжествеността, която е само една роля, изискваща непрекъснато напрежение, пораждащо стрес.
Поради това разпределение на ролите средностатистическият мъж има надуто Аз . Неговият духовен потенциал е по- малък , а и по природа е по- слаб от жената.Мъжка бруталност , мъчения и изнасилвания представляват опити да се прикрие тази мъжка слабост.Мъжете мислят за днешния ден(сбъдване на мечтата им-осъществена мъжественост), а жената мисли за бъдещето.И ако мъжът изрази реално сексуалните си желания ще се сблъска веднага с негативната представа за себе си: похотливо , безразборно в половите си връзки животно , далечно на нормите на моногамията.
От друга страна жените са оконстантени да гледат на секса като на една многостранна интимна връзка , клоняща към дълготрайност. На мъжа му става ясно , че неговият маниер и намерения са “повърхностни “, “лоши”, а тези на жената – по-естествени и по-“чисти”.За него сексът означава предизвикателство , преодоляване , завладяване .За нея-принадлежност, спонтанност, нежност и сигурност.
Мъжете се стремят да се нагаждат към потребностите на жената , като по този начин една дългосрочна връзка се зарежда с негативизъм и постепенно полюсира и се самодистанцира.Мъжът се себеизмъчва и самоунижава , когато “изневерява”и крие следите си ,вместо да има открита полигамна връзка.Така той несъзнателно подхранва мнението за пола му , като за похотлив прелюбодеец.
В нашата култура мъжът е подложен на постоянен стрес, който никак или трудно контролира , и който от своя страна води до отслабване на имунната му система , както и до по – ниска степен на удовлетвореност от живота.Той спи все по- малко , ако не е добре , избягва да остава по- дълго в леглото под нечии грижи, или пък просто да се отдаде на нищоправене.За да се абстрахира от страховете си мъжът все по- често се отдава на алкохола или на саморазрушителната мания за лов на жени.Мъжът не може да се отприщи сексуално, да се порадва на дълбочината на чувствата си и да се освободи от грижите за потентността и превъзходството си.Той се превръща във вял сексуален партньор , поради вкопчването в стереотипния натрапен начин на реагиране.
Една от най- често срещаните нападки , които мъжете слушат е , че превръщат жените в безлични сексуални обекти.
Друг сриващ елемент е култът на жените към материалното благосъстояние на евентуалния партньор.Например дали един по- възрастен господин , който прави опити да се котира сред по- млади момичета , ще бъде възприет като “мазник и коцкар”или като “готин и отворен”, зависи до голяма степен от неговите доходи и обществено положение.Това представлява особено опасен симптом за мъжа , тъй като засилва чувството му за отчуждение и изолация.Дълбоко в себе си той е наясно , че атрактивността му за жените е тясно зависима от преуспяването.Той усеща , че ако загуби статута си , властта или парите, губи и сексуалната си привлекателност и любов на жените.
Мъжете трябва да бъдат монументални бастиони : отвън- сигурни срещу нападения и загуба на статута си , отвътре –сигурни срещу неподходящи емоции и неизвестност.Така мъжът е поставен в едно кръгово положение : Ако продължава да гони успеха , ще има по- малко време за любовна връзка , а не го ли прави –ще бъде по- малко желан.
Британският социолог и психолог,70 годишен еген , Бранко Бокун , в своята книга “Изкуството да яздиш тигъра.Укротеният стрес”, казва :”Мъжете изпитват по- голям стрес от жените , затова са по-разположени към болести и умират по- рано.”За жените той дава няколко антистресови съвета как да помогнат на мъжете си. Ето някои от тях:
“- Карайте го да се смее , който се смее, не страда от гигантомания.
- Показвайте му по- често природата , за да разбере , че не е единственото “чудо на сътворението”.
- Подарете му домашно животно. Това ще го накара да показва повече съчувствие , нежност и човечност.”
Също така той казва :”Ако жените бяха запазили влиянието си , сега светът щеше да изглежда много по- добре.”
С две думи заключението , което може да бъде направено отностно взаимоотношенията на двата пола , двата Божествени феномена е само , че , да , има светлина в дъното на тунела!Тази на приближаващия влак...



Публикувано от aurora на 25.04.2008 @ 10:17:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Rumen_ne

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 22:09:42 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Мъжът и жената-два полюсни Божествени феномена" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мъжът и жената-два полюсни Божествени феномена
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 25.04.2008 @ 10:19:32
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
пазете слабият пол!


Re: Мъжът и жената-два полюсни Божествени феномена
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 04.05.2008 @ 05:46:34
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, първо ти благодаря за съветите към жените, защото споделям мнението, че мъжете са по-крехкият пол. Не по-слабият, а по-чупливият. Природата така е решила - мъжете са носител на новото с уникалната си "игрек" хромозома, и затова са по-неустойчиви, защото е ново, а жените - със своите две "хикс" - са длъжни да бъдат стабилни, за да съхранят това ново за бъдещето. В този смисъл, материализмът на жените е предвидим - те се стараят да осигурят на потомството баща, който е в състояние да понесе товара на отглеждането и най-вече на обучението на децата. И така гените, които са предпочетени от жената, преминават в следващото поколение и се запазват...Така че е разбираем стресът при мъжете - те са тези, които доказват превъзходтсвото си...
А за взаимоотношенията между двата пола - мисля, че Господ не напразно е разделил на две онова божествено създание с четири ръце и четири крака, което е било твърде силно и е заплашвало да го детронира...И е осъдил двете половинки да се търсят и всеки да намери своята. :)
Пожелавам ти успех в търсенето, вяра, късмет и много любов!


Re: Мъжът и жената-два полюсни Божествени феномена
от Rumen_ne на 10.05.2008 @ 23:14:30
(Профил | Изпрати бележка) http://rumenization.blogspot.com/
Благодаря, Ида.

]