Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 454
ХуЛитери: 3
Всичко: 457

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНе късайте цветя неразцъфтели
раздел: Хумор и сатира
автор: angar

Не късайте
цветя неръзцъфтели!
И не брулете круши недозрели!

Узрее ли плодът,
сам пада от дървото -
крещяш от радост и искрящ от сладост!

Но няма аз
часа да доживея -
Латинка Златна и за мене да узрее!

Когато
ме наричаше “Любим!”,
е било само за очите дим!

Не знаех аз,
че в сайта тя си има
и “По-любим!”, и “Още по-любим!”

Видях я
как целува Пришълец!!!

Побърка го:
наместо през вратата,
той тръгна да излиза през стената -
така бе ошашавено момчето!

И пак
от Господа пожален бях,
че срещата им с Райсън не видях!

А мен
ще ме целува “по челцето”!

И толкова
ме заболя сърцето!
Така дълбоко да се натъжих,
че седнах и изплаках този стих!

10.04 2008.


Публикувано от Amphibia на 24.04.2008 @ 14:36:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 20:26:58 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Не късайте цветя неразцъфтели" | Вход | 19 коментара (80 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 06.05.2008 @ 19:45:29
(Профил | Изпрати бележка)
Рита-5, написа:
"Честит Гошов ден!
Казвай направо - както го усещаш!
Кто комета - !!! :)))
Докато Латинка Златна
на Ангар не дава,
той все ще я възпява!
А дали пък е красива
това не я вълнува!
Най-важното за нея е
духът и даа лети,
кат слънце да сияе..
И кат злато да блести!!!:)))))

А това е подаръче за теб, Рита, за празника!

http://www.picvalley.net/u/122/30420_370.BMP

http://www.pcvalley.net:/u/122/30474_511.JPG





Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 07.05.2008 @ 09:23:02
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Латинчице, ако Ангар възпява
жената затова, че не му дава,
то нямаше да има на земята
нито една, от него невъзпята!

Но явно е, че той възпява други –
без оглед имат ли таквиз заслуги!

Какви, защо възпявах – сам не зная,
но след като размисля, ще узная.
Надявам се, че много скоро сам
ще мога отговора да си дам!

Ала и помощ няма да откажа –
тоз, кой каквото мисли, да го каже!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 07.05.2008 @ 12:41:06
(Профил | Изпрати бележка)
"Уви - аз трябва да призная,
че много мои стихове
не са от часове живяни,
а от мечтани часове."
Из"Посвещение"- Ангар

Но както явно е
Той сложил ме е в - "други",
което ще рече -
възпявал ме е без заслуги!

Приемам откровеността му,
със усмивка!:)))))))))




]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 07.05.2008 @ 13:30:00
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Мисля че не съм разбран правилно!
"Но явно е, че той възпява други..." - съвсем не означава, че има които да не заслужават направените им посвещения! Заслугата си е тяхна, но не е свързана с даване-недаване, а с други техни хубави качества - талант ли, доброта ли, красота ли, отзивчивост ли, веселост и закачливост ли, и пр. и пр. - и това мисля да анализирам, да го разбера и формулирам.
Разбира се има още много, които заслужават красиви посвещения; но или случаят не ни е срещнал, или по някаква причина съм бил без вдъхновение. Или както Пенчо Славейков:

"Най-хубавото цвете не възпях!
С вълшебен дъх душа ми възвисена
то упои и в нея, с трепет плах,
угасна песента ми неродена!"

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 07.05.2008 @ 13:41:31
(Профил | Изпрати бележка)
Точно така съм те разбрала, Ангар, както го пишеш по-горе, а именно
че"Заслугата си е тяхна, но не е свързана с даване-недаване, а с
с други хубави качества- талант ли, доброта ли, красота ли..."

А това "възпял ме е без заслуги" съм го написала за себе, то касае само мен!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Rita_5 на 07.05.2008 @ 14:19:47
(Профил | Изпрати бележка)
Жени, жени!
Ангар е вече стар!
Сърцето му изстива и се свива!
Там няма огън! Няма даже жар!
За никоя жена не се навива!
За себе си той пее- то личи!
Зачачки пусти, думи без подплата...
Защото неговите две очи
не срещат други две- дори в кревата!
Не казвай - НЕ !
Не казвай и ДОБРЕ!
Не казвай нищо!
Рита те прочете !
Тя знае Кой, Кога, Защо, Къде !
И само тя ще може да ти свети
когато тръгнеш към обратната страна-
на твоята бленувана Луна!
Не там ще светя,
а по този път-
където живи въглени горят
и чакат твоята въздишка ОБИЧ!!!
/ епилог: Какво е това ?
За обич ли попита ?
За това- на лични ,само, питай Рита!!! :))) /





]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 07.05.2008 @ 15:34:15
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Човек не може да не се запита:
"Отде такъв талант измъкна Рита!"

Такъв талант до днес не сме видяли:
тъй може само любовта да го разпали -
с красиви пламъци и буйна жар!

Лъжа е само, че бил стар Ангар!

Макар да няма вечна младост на земята,
старее тялото, а не душата!

Бях в Ловеч -
и от моста се оглеждах в Осъм:
но върху нея не видях бял косъм!

Мен старостта не може да ме хване!

Познатите ми знаят, че Ангар
дори на сто години като стане,
той на въженце пак ще си подскача,
и с поетесите ще се закача!


]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Rita_5 на 08.05.2008 @ 11:08:44
(Профил | Изпрати бележка)
Обикалях днес по бит пазар-
търсех дар за стария Ангар!
И накрая- купих му въженце-
щом като се мисли за момченце!
Нека си подскача ежедневно,
та сърцето му да не е гневно.
Аз пък ще го гледам „умилено”,
както бик се точи на червено!
И като се умори- тогава,
със въжето ще го вържа здраво
и ще си го водя у дома си,
та да се напиеме – ега си !
Щото млад ли е или пък стар-
мисля, че го бива за другар!


]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 08.05.2008 @ 12:07:31
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Изведнъж ми стана притеснено:
как ще гледаш като бик червено!!?!

Тази мисъл мира ми не дава:
дали бик е Рита, или крава,
и като каква да я възпея?!

Поразпитах тук и там за нея:
нито крава, нито бик е била,
ами била расова кобила!

Ала да не се закачам с Рита -
че на вид е кротка, ама рита!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Rita_5 на 08.05.2008 @ 16:48:19
(Профил | Изпрати бележка)
Не питай старило- казват-
а питай патило!
Най-добре си плюй във пазва
при страх от кобила.
И кажи ” Помилуй боже,
да не ме застигне,
че да ме омае може,
само като мигне!
По-добре да ме нарита
младата кобила,
вместо влюбен да се скитам,
без ум и без сила !”
Сто „цветенца” да ти леят
куршум против обич -
само ще се поболеят
и ще се заробят !
Няма лек от таз кобила,
няма и надежда.
Друже! Нека се напием!
Но… не ме поглеждай …

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 08.05.2008 @ 18:34:34
(Профил | Изпрати бележка)
"Сто"цветенца" да ти леят
куршум против обич -
само ще се поболеят
и ще се заробят"

Рита, няма как, трябва да ти отговоря на това нещо:))))

"Защо да се тревожа?
Нали го има!
А това, което е мое,
стократно само ще ме намери!"
Из "Чехлите ми" от Латинка Златна.

Рита, най-важното мене е, Ангар, да е жив! Да го има!!!
А това, което е мое, стократно само ще ме намери !:))))


]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 08.05.2008 @ 18:45:10
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Опашка вдигната, развята грива - така неудържимо ме опива!
Разбирам, че си поетеса смела, но този стих дали си ми го чела:

"Аз съм златна кобилка -
здраво дръж!
И красива, и силна -
здраво дръж!

Опъни ми косите -
здраво дръж!
натегни ми юздите -
здраво дръж!

Нека цвиля и стена -
здраво дръж!
Ти не слизай от мене -
здраво дръж!
И целувай, и искай -
здраво дръж!
Не ми давай да мигна -
щом си мъж!"
И ти, ако навреме не престанеш, съавторка на стих такъв ще станеш!
Пияч добър не съм - и си признавам! Но всичко друго съм - и не прощавам!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Rita_5 на 08.05.2008 @ 21:24:35
(Профил | Изпрати бележка)
Да съм кобилка под ръцете ти – неща!
Но бих те носила на гръб с любима
и бих ти казала две- три неща
ако изпиеш с мен бутилка вино.

Но щом като за вино не те бива,
тогава… да преминем към коприва !

:~)))

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от dimension на 24.04.2008 @ 14:53:42
(Профил | Изпрати бележка)
Аааа, без ориенталски нрави, моля!
пУсни птичиту, ако й стокъ, ки съ върни!
.....
Поздрав!


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 24.04.2008 @ 19:05:20
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Хубав съвет даваш, Дименсион, но как да го пусна, като още не съм го хванал?

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Rita_5 на 24.04.2008 @ 15:11:52
(Профил | Изпрати бележка)
Сори, че ще си позволя да коментирам бурно, без да се познаваме много-много!
Но друг вариант не се очертава ! :~)
Стихът си го направил добре!

Но, чета и си викам : Този поет, верно си е за оправяне !:~)))))))))

Нека сме откровени, нали така ? :~))))
И дано имаш късмет.... ! :~)


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 24.04.2008 @ 19:09:19
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Този поет, верно си е за оправяне !" - но не разбрах как го казваш, Рита - от състрадание, като за нещо добро да му се случи, или с гняв - че заслужава наказание. И ако е второто, в какво виждаш вината му?

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Rita_5 на 29.04.2008 @ 09:25:12
(Профил | Изпрати бележка)
"Този поет, верно си е за оправяне !"

Е, това ти оставям за едно дъъълго домашно !

Но без любов- няма да го решиш!
Ако имаш любима - нека ти помогне, за да не го направи друг !
Ще си затворя очите :~)))

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 29.04.2008 @ 09:42:34
(Профил | Изпрати бележка)
"Този поет, верно си е за оправяне!" Rita_5

Наистина е за оправяне Ангар!
Латинка Златна
творчески портрет му прави,
а той иска с нея
далаваре да направи!:((((((((
Но има приказка една,
която актуална е и днес:
"Хорошо Маша!
Да! Но но не наша!":)))))))))))))

Rita_5, изпревари ме, защото това мислех да ти го напиша, като отговор, още вчера!


ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ, СЪС ЗАКЪСНЕНИЕ!




]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 29.04.2008 @ 10:12:58
(Профил | Изпрати бележка)
Rita_5, като отговор на коментара на Зинка, Ангар е посочил, своите си съображения, но си е и дал сметка, преди ние
да му подскажем.

Нека да оставим авторът сам да прецени как да постъпи!
Аз вярвам, че той ще вземе най-правилното решение!:)))))))))))))))

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Rita_5 на 04.05.2008 @ 09:58:48
(Профил | Изпрати бележка)
Чудно цвете е туй латинката :)

На вид е, май, красиво,
на аромат- уханно,
но питомно и диво-
на вкус е - пиперливо!

Цветенце укумуш -
като от Мулен руж-
цъфти и прецъфтява,
ала Ангар- не дава! :)))



]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 04.05.2008 @ 15:15:07
(Профил | Изпрати бележка)
Rita_5, навярно си искала да пишеш "ала на Ангар - не дава!"

Питам, за да знам как да ти отговоря!
А може и Ангар да иска да вземе отношение!:)))))))))))

Весело посрещане на Гергьовден!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Rita_5 на 06.05.2008 @ 16:38:41
(Профил | Изпрати бележка)
Рита казва само това което иска
и което и е по мяра! :)

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 06.05.2008 @ 16:51:15
(Профил | Изпрати бележка)
Ама кое й е по мяра искам да разбера?:)))))))))

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК РИТА!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 06.05.2008 @ 16:52:07
(Профил | Изпрати бележка)
Питам, за да знам как да й отговоря!:))))))))))

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Rita_5 на 06.05.2008 @ 16:55:21
(Профил | Изпрати бележка)
Честит Гошов ден!
Кавай направо - както го усещаш !
Като комета - !!! :~)

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от menestrel на 24.04.2008 @ 16:55:48
(Профил | Изпрати бележка)
Бравос, кавалере на латинките - чак ми е мъчно за тях. И туй ли е "реклама", чиче?)))
В прав текст: ама хич ли не те е срам?



Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 24.04.2008 @ 19:25:30
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
А ти като какъв се обаждаш, Менестрел? Като враг или като приятел?
Съдейки по обръщението ти "чиче", и ти си от кохортата на онези, които нарекох невъзпитани простаци именно защото си позволяват такива обръщения към непознати. Значи си от недоброжелателите ми. И много ме радва, че точно така се изказа - защото обратното щеше да бъде много тревожно!

"Мъдреци са изрекли отколе,
че когато те хвали врагът -
туй е знак, че си в грешния път!" /Хр. Радевски/.

Или може би не за мене си се загрижил, а за авторитета на Латинка? Но като съдя по това какви коментари си й правил, нея пък я мразиш и повече, отколкото мразиш мене!

Латинка Златна от мене обида няма да дочака! Защото обидата идва само от сърцето, а в моето сърце няма нито едно лошо чувство към нея! Дори ако се случи някога НЕВОЛНО да я обидя, ще й се извиня и помоля за прошка!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от menestrel на 24.04.2008 @ 20:54:15
(Профил | Изпрати бележка)
Никого не мразя, чиче. Ни тебе, ни латинки, ни малинки. Обаче "Това е сайт за нова българска Художествена Литература" - пише най-горе. Което напомняне би трябвало да ти отговори на въпросите.
А"чиче" не следва да те обижда, чиче - щом сам ползваш обръщения като "жалки бездарници" и "невъзпитани простаци".

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 24.04.2008 @ 22:17:51
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Може би искаш да кажеш, че стихотворението ми не е литература? Но то Е литература!

Или че е литература, но не е художествена? А коя част от литературата е художествена, която е рисувана от художници ли?

Или искаш да кажеш, че то не е "нова литература"? Тогава би трябвало да разясниш какво - според теб, а може и някой друг да цитираш - трябва да се влага в това понятие "нова литература".

Защото ако се разбира написаното в най-ново време, то това стихотворение, дето се вика, още пАри!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от beche на 25.04.2008 @ 11:19:28
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, много време си отделил
на хлапашко държание на menestrel:)
Още е на етап "чиче", тръгнал да изяснява литературата :)))

Ей, тази Латинка
отприщи музата...Ама се посмях.
Лек ден.

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 15:48:34
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Много се радвам че си се посмяла, Бече! Това беше и целта на стихотворението, въпреки тъжния му вид!
И за друго ти благодаря - че по стаж като моя защитничка ти вече си ми най-вярната приятелка!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 05.05.2008 @ 11:23:22
(Профил | Изпрати бележка)
"Бравос, кавалере на латинките - чак ми е мъчно за тях. И туй ли е "реклама", чиче?))) - написа, menestrel.


Настина ли ти е мъчно за латинките, menestrel!?
Наистинали!? Ама недей така, защото ще се поболееш!

А колкото до това, че наричате Ангар "чиче", "деди" -
да, такъв е Той в поезията. Чети го, menestrel! Може пък най-сетне да успееш излезеш от китарата и така да се научиш да пишеш както трябва!:))))))))))

Желая да знаеш, че отдавна съм над дребнавото човъркане - добре е пуснал Ангар това стихотворение, поради причини, които не желая да коментирам.

Весело посрещане на празниците, menestral!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Hulia на 24.04.2008 @ 17:33:44
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Привет, Ангар, хубаво и забавно стихо си написал, чак от 10.04. 2008 - значи си чакал и си се молил в себе си до последно - до 22.04. 2008 - е, кураж, можеш още значи да имаш търпение, нали:)))


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 24.04.2008 @ 19:30:16
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Съдбата ми е в туй - да я очаквам!
И аз я чакам, о, не се оплаквам!"
/Цитат от сонетите на Шекспир. Но понеже цитирам по памет, дано никой не ме упрекне, че съм го цитирал неточно./

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от roza1 на 24.04.2008 @ 17:43:01
(Профил | Изпрати бележка)
Ама...не бъди толкова неблагодарен!

за цветята си прав:)

Поздрави!


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Iszaard на 24.04.2008 @ 18:57:01
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно се е получило:)))

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 24.04.2008 @ 19:38:41
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Исзаард! Дано да е интересно, и дано който го прочете - да се усмихва! Та да има някакво равновесие - та да се компенсира донякъде моята мъка!
И прощавайте и ти, и Роза - че поради някаква моя грешка и отговора ми на нейния коментар попадна под твоя отзив! :(((

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Iszaard на 25.04.2008 @ 00:05:49
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, прекрасно знаеш, че искам винаги да си усмихнат, но и двамата знаем, че е невъзможно. Ако ти е домъчняло, че няма кой да те обича случайно, знай, че има някой, който милее, па макар и от достатъчно голямо разстояние:))) С други думи - не си сам. Пък и Латинка, струва ми се просто си е самата тя -свободна да мисли, чувства и пише каквото си реши....

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 15:22:52
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Нели! Твоите мили думи стоплиха сърцето ми! :))))

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 24.04.2008 @ 19:34:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Роза! Ти си едно от най-красивите цвете, и за цветята няма кой от тебе по-добре да знае. Но защо ме нарече неблагодарен?

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Den i nosht на 24.04.2008 @ 19:26:04
(Профил | Изпрати бележка)
Не знаех аз,
че в сайта тя си има
и “По-любим!”, и “Още по-любим!”
..........................................................
ПОГЛЕДНИ ГО -
ОТ ДОБРАТА СТРАНА...

РАДВАЙ СЕ ЧЕ СИ МЕЖДУ ТЯХ -
МОЖЕШЕ ИЗОБЩО ДА ОСТАНЕШ НА СТРАНА...


ПОЗДРАВ!:)


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 24.04.2008 @ 19:40:36
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Ден и нощ! От твоя коментар вече разбрах защо Роза ме нарече неблагодарен!
Ти си добра и мъдра и умееш да утешаваш!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Den i nosht на 24.04.2008 @ 20:44:38
(Профил | Изпрати бележка)
ами, защото -
си ми мил...

ти си -
силен, горд и смел...

за любовта -
готов си на дуел...

но, във виртуалното пространство -
все налиташ на бодил...



]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от ESEN (esen_zm@abv.bg) на 24.04.2008 @ 20:52:00
(Профил | Изпрати бележка) http://esen.blog.bg/
Как хубавичко си го казал!
Но не мислиш ли, че единствените неща са много, ама много задължаващи?
Радвай се на това, което ти се дава, защото същото се отнася и за живота - нали можеше и да го няма...
И чакам репортаж от събитието!


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 24.04.2008 @ 22:39:48
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Права си, Есен, да, задължаващи са!
Но така ни се иска да можем да ги имаме без да са толкова задължаващи!
А репортаж би трябвало да се появи! В краен случай ще пусна както сам съм го описал - макар в едно кратко стихче само!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от zinka на 24.04.2008 @ 22:48:08
(Профил | Изпрати бележка)
Цветята съвсем разцъфтели- бързо повяхват!
А крушата е най-сладка когато сам си я откъснеш от дървото !

Пък Златна- знае кого и къде да целува,
тъй ми се струва :))))

Но ти надежда не гуми, а по-добре си поправи
последния куплет - и всичко ще е в ред !

И... весели празници ! :)


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 16:13:46
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Във всичко си права, Зинка! Само не разбрах какво и защо да поправям в последния куплет?

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от zinka на 25.04.2008 @ 17:39:03
(Профил | Изпрати бележка)
Безсмислено е щом, Латинка го харесва!
Да бях аз- бих ти рекла , да не ми се весваш!!!
Със този израз груб - със друга оправи се,
а със Латинка Златна- завинаги прости се !
Но аз не съм Латинка. И не съм от злато.
Аз съм само птиче- кълвящо и крилато !

Но ето , ако пък се казвах Ангар и имах сърдечна слабост към
едно цветенце, на което посвещавам стих за Цветница, и при това
пак със чувство за хумор, бих завършила стиха така :

=======================
...
А мен
ще ме целува " по челцето" !

Това целувка ли е от любимо цвете ?
Горя за нея!
Цял и се отдавам,
а тя- портрети творчески ми прави !

Латинке Златна! Имай капка жал !
За Златни ласки аз съм закопнял !
========================

Сигурно може и по-добре!
Винаги може и по-добре !
Винаги може и по- зле ! :)))

Но не давам Бялата ластовичка - никога !!! :)



]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 25.04.2008 @ 20:01:10
(Профил | Изпрати бележка)
Приема се твоя вариант, Добро сърце, ако разбира се му го дадеш,
като подарък и Ангар реши да го приеме!

Аз съм сигурна, че Ангар може да го направи това стихотворение още по-добре!
А в коментара ми съм писала само, че е направил точен репортаж. Но не му се и сърдя, защото никъде не е опетнил моралът ми. Сигурна съм, обаче, че Ангар ще се замисли върху думите ти!

Освен това, отбележи, че стихотворението му "Аз си имам златно цвете"е написано на 20.04., а това стихотворение е написано на 10.04.

Нека все пак да оставим на автора да реши!!!

Щастливи празници, Добро сърце!


]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 25.04.2008 @ 20:56:37
(Профил | Изпрати бележка)
Пропуснах да пиша също, че целувката по челцето означава вярност, което ще рече, че неговото Златно цвете само това му е
показвало досега!

Това може да се види в този клип:

http://www.vbox7.com/play:15e03c5d


]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от zinka на 26.04.2008 @ 13:04:40
(Профил | Изпрати бележка)
Клипчето беше чудесно !:))))
Благодаря ти !
Говорим си само за поезия и то с много въображениеу нали, Златна!

И още веднъж- тези дни само хубавини да ти се случват !
:)))

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 26.04.2008 @ 13:41:31
(Профил | Изпрати бележка)
Така е!!!

Благодаря, че разбра!

Хубаво да ти е и на теб, Зинка!:)))))))))))

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 29.04.2008 @ 09:03:23
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Под твоя стих и аз бих се подписал –
красив е и не е лишен от смисъл!
Но си помислих, че е най-добре
наместо чувствата си да разкривам,
доколкото се може, да ги скривам.

Защо жените винаги сте груби
към този, който истински ви люби?

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от zinka на 29.04.2008 @ 11:06:22
(Профил | Изпрати бележка)
Не можеш скри, това което нямаш,
като показваш грубостта си само!
А обич чиста, трудно се прикрива!
На обич- нежносттта И най-отива
и весела закачка - незлоблива !

Латинка Златна- нека е щастлива !!! :)

/ех, и мене си ме бива... :))))) /

Само напред и с късмет !
Прегръдки и на двамата ! :)

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от zinka на 29.04.2008 @ 11:45:57
(Профил | Изпрати бележка)
РЕДАКЦИЯ ! /- направо съм си смешна-
уви и аз не съм безгрешна ! :))))))))/

Много по-ясно и точно е така:

Със грубост, човек прикрива само,
това, що във сърцето няма !
А обич чиста, трудно се прикрива!
На обич- нежносттта И най-отива
и весела закачка - незлоблива !

/и т.н.-то си остава !/
Ох, пусто време-никой не го дава!



]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от jelyaznovski на 25.04.2008 @ 00:45:48
(Профил | Изпрати бележка)
наборе, твоето стихотворение ме изправи пред труден избор. всеки от влезлите в тази сайт го е направил. аз понеже съм по-нов, го правя сега. това е изборът дали трябва да казваме на пишещите хора, че понякога не ги харесваме. или трябва да се обаждаме само когато са сполучили. всеки от нас е решил дали да бъде безразличен, а когато не е безразличен- дали да бъде почтен пред себе си или да е лицемер. това по принцип.
много приказки, много уговорки, за да ти кажа, че твоето стихотворение не ми харесва.
преди ден казах същото на инфинити. тя се обиди. и ти ще ми се обидиш, зная това.
общото между вас двамата е неуважението към читателя. нейното стихотворение е абстрактно, насилено-сложно и неразбираемо, твоето тъкмо обратното- то е наивно.
едно време нас с теб ни учеха, че противоположностите се събират в краищата си. те ти пример за нашата наука.
сигурно изобщо не те интересуват моите вълнения, но ти казвам откровено - олекна ми, че ти съобщих, че стихотворението ти не е хубаво. така се върнахме в началото. и аз съм егоист и ти се обаждам и заради стихотворението ти, и за моето спокойствие.
жельо


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 09:36:37
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Аз мисля че не трябва да се казва на хората, че не ги харесваме - може да кажем само, че конкретното стихотворение не ни харесва, като добавим и защо не ни харесва.
Но в това, че на тях нещо им харесва, а на нас не ни харесва, няма нищо чудно - обратното би било странно. "Човек трябва да се примири с абсолютната си самота - която се изразява в това, че няма нито един друг човек, който да възприема нещата по абсолютно същия начин, с абсолютно същите чувства." Едно стихотворение на някого може да се струва много хубаво, на друг - не толкова хубаво, на трети наивно, на четвърти вулгарно и т.н.

Но никак не съм съгласен с твоя коментар е, че общото между мен и Инфинити е "неуважението към читателя". Това и за мене не е вярно, а за Инфинити пък съвсем не мога да го повярвам! Достатъчно я познавам и по стиховете й, и по отзивите й! Това, че тя по твое мнение е написала някакво абстрактно и неразбираемо стихотворение /не зная кое имаш предвид/, а аз - едно разбираемо, но наивно, съвсем не значи, че го правим от неуважение към читателя. Ние просто смятаме стихотворенията си за хубави!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от jelyaznovski на 25.04.2008 @ 14:33:10
(Профил | Изпрати бележка)
наборе, съгласен съм с повечето ти мисли. не приемам обаче, че абсолютната самота / в скоба - чудесен афоризъм/ изключва общи критерии за ценност.
мисля, че твоето стихотворение е подходящо за публикация в коментарите, не в представителната рубрика на сайта. мисля също, че не бива да показваме всичко, което делникът ни притиска да съчиним.
бъди здрав.
жельо

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 25.04.2008 @ 00:58:26
(Профил | Изпрати бележка)
Хи, хи, хи... Много ме развесели Ангар!
Целувам те - "по челцето"! :)))))))))


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 16:11:47
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
И на теб ти звучи весело, нали?
Но защо и ти по челцето?
"Обувките на високи токчета са измислени от жена, на която много й се е искало вместо по челцето, да я целуват по устните!"

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 25.04.2008 @ 19:55:29
(Профил | Изпрати бележка)
Да, Ангар, сигурно е така!
Но аз все пак ще те целуна по челцето...
:)))
Така ми харесва повече! :)))

О-оох, не мога да спра да се смея, приятелю!

Викаш значи, Пришълеца -
Донжуана и храбреца,
щом Латинка го награби
името си чак забрави?
Тръгна казваш през стената?
Ох, ще падна на земята! :)))
Що ли не можах да зърна
кат Латинка го прегърна,
как се Пришо притеснява
и от свян се изчервява... :)))
Яд ме е, че в крайна сметка,
я изпуснах тази гледка!
Миличкия как разправя -
"Съм с душа на бронтозавър"!
А пък май, че е с душичка
кат на малка пъстра птичка!

Чак изпаднах в умиление... :)))
И още не мога да спра да се хиля като ряпа! :))))))
Яд ме е, че я изпуснах тази гледка наистина!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 23:07:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Съм с душа на бронтозавър!" ли е казвал Пришо? Напълно е разбираемо - плахите същества обичат да се намятат с юнашки плащ!

Но като знам и ти как се закачаше с Пришо, си мисля че сега се шегуваш, но ако беше видяла това което уж искаш да видиш, щеше друго да запееш! Че щеше и ти като мене да викаш: "О, защо видях! Защо не бях се сляп родил!"

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 26.04.2008 @ 00:09:44
(Профил | Изпрати бележка)
Хе, хе, че какво лошо има в това, което си видял?
Аз нищо лошо не виждам! Ти явно си си ревнивец по природа!
Ще ме извиниш, приятелю, ама май, че е така!
Едва ли бих могла да ревнувам Пришо! Та аз дори не го познавам!
Ако бях видяла тази картинка, сигурно щях да умра от смях, както междувпрочем се смях като го прочетох и си го представих.

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от esperanca (medina@dir.bg) на 25.04.2008 @ 09:50:28
(Профил | Изпрати бележка)
А-а-а-а, Ангар, не използвай, че нямаше свидетели/защото бях дежурна/, но то лесно от "по челцето" се стига до ...разни други братски целувки, а това за Пришълец - умрях от смях!!!


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 16:41:18
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Много исках да те видя, Есперанса!
След Латинка Златна на тебе най-много съм задължен за Ловеч! И наистина много исках да те целуна по челцето! А и по-нататък дано случаят ми даде възможност да ти се отблагодаря! :))))

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от esperanca (medina@dir.bg) на 25.04.2008 @ 16:55:50
(Профил | Изпрати бележка)
Тази нощ пътувам за София, като се върна , ще се видим с Латинка за да ми даде книжките, които си ми надписал, предварително и сърдечно благодаря.
Аз също исках да се видим и много съжалявам, че така се получи, но в този град с работата така стоят нещата, вече се убеждавам за кой ли път...вероятно скоро ще си сменя местоживеенето...
исках да те видя и поради причина, че си пилот, освен всичко друго, а детската мечта на сина ми бе да стане пилот...
прегръдки!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от LATINKA-ZLATNA на 25.04.2008 @ 10:32:12
(Профил | Изпрати бележка)
Целунах аз по бузките момчето. /Пришо, де!
И Райсън го целунах - там!
А теб отново те целувам по челцето,:))))))))))
но всичките ви обичам - ЗНАМ !!!

Ангар, с това стихотворение, си направил пълен и точен репортаж
на пребиваването ми в София, на 09.04.т.г.:))))))))))))))

Нодявам се репортажът ти, в стихче, за творческата ти среща в Ловеч,който си обещал на ЕСЕН, да е достоверен като този.
Очаквам го с нетърпение!:))))))))))))


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 16:45:25
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Много се радвам, Златно Цвете, че не намираш стихотворението ми за обидно!
И стихчето за Ловеч го пуснах вече, и дано и то да не те разсърди!
И мисля че на тебе няма нужда и тук да благодаря - че съм ти много благодарен то си се разбира!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от sineva на 25.04.2008 @ 12:23:13
(Профил | Изпрати бележка)
Хей Ангаре -
я поспри със ревността
Та тя Латинка - Златна
прави всичко зарад теб...
И хич и не помисляй че
харесва Пришълец и Райсън!
Тя нали си знаеш
всички в сайта ни обича!
Но ти за нея си приятел -
най - голям!

Здравей Ангар!
Много ми хареса отново стихото ти - блика жизнерадост...
БЪДИ!


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 16:21:15
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Всички ни харесва това влюбчиво цвете, но по различен начин. Мен може би ме харесва повече като поет, а тях и като поети, и като мъже! Но безсилни сме да го променим - над чувствата си нямаме власт!

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от Prishylec на 25.04.2008 @ 14:56:19
(Профил | Изпрати бележка)
Това ми напонмя един стар виц:

Бате Отелко:
Май в сърцето твое, булка
вече втора съм цигулка.

Кака Дезди:
Ти благодари, мишоче,
че в оркестъра си още.


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от angar на 25.04.2008 @ 16:28:49
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Много мило от нейна страна, че ме държи в оркестъра! Но човек трябва да отива там, където наистина имат нужда от него!

"Горной речке глупая вода,
Здесь от жажды трескаются скалы -
Почему ты тянешься туда,
Где и без тебя воды немало?

Сердце, сердце, мне с тобой беда!
Что ты любящих любить не хочешь?
Почему ты тянешься туда,
Где с тобою мы нужны не очень?"

/Расул Гамзатов/.

]


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от valsebnica на 25.04.2008 @ 18:42:43
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, Ангар, знаеш ли, че само най-скъпите хора се целуват по челата! Така както майките целуват своите деца! И щом Латинка те е целунала само теб така, това означава, че страшно много държи на теб!


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от rajsun на 25.04.2008 @ 18:55:13
(Профил | Изпрати бележка)
Минавам с чувства най-добри тъдява.
Наред е всичко, щомто се задяват)))

Бъди!


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от par4e_poet на 11.07.2008 @ 16:30:27
(Профил | Изпрати бележка)
Докъде може да стигне манията за показност на един човек? Трябва да взема да направя документален филм с теб, за да разбера! Егати простотията!


Re: Не късайте цветя неразцъфтели
от harizma на 21.07.2008 @ 11:38:41
(Профил | Изпрати бележка)
"Видях я
как целува Пришълец!!!"

angar,

за LATINKA-ZLATNA, интимните целувки, са над любов.
А в един неин коментар прочетох, че тя приема Пришълец, за брат.

Тази, LATINKA-ZLATNA, не се изморява да поддържа духът на приятелите си.

Усмихна ме, поете!