Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 729
ХуЛитери: 3
Всичко: 732

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБамбук във ваза от рецесия
раздел: Поезия
автор: rainy

Получих го като празничен дар –
в кристална чаша,
засаден във почва, изключително красива!
Със цветовете на дъгата...
Порода вечнозелени. Студоустойчив.
Оцеляващ при всякакви условия.
Така ми казаха...
А корените му – перфектни за укрепване на свлачища.
И безогледно издръжлив бил!
Конкурирал и стоманата.
Казаха ми още – защото приличаш на него...
...Така се случи, забравих го.
Нали приемал всичко!
Без необходимост от грижи някакви.
Беше изсъхнал.
Само една жилка зеленееше в стъблото му.
Започнах да го съживявам.
Внимателно.
Бавно...
Все още не се е съвзел.
Моля всички, които нямат кофичка в ръка,
да го заобикалят!
Силата има също лимити,
макар да не ви се вярва...



Публикувано от aurora на 16.04.2008 @ 12:09:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.42
Оценки: 14


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 10:18:06 часа

добави твой текст
"Бамбук във ваза от рецесия" | Вход | 16 коментара (43 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бамбук във ваза от рецесия
от dimension на 16.04.2008 @ 12:16:39
(Профил | Изпрати бележка)
А корените му – перфектни за укрепване на свлачища.
..........
Коя кръвна група си, Дъждовита?


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 16.04.2008 @ 19:56:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Кръвна група А, резус фактор – отрицателен.
:)
С примеси на дива пра-българщина, известно количество метален кринолин и няколко парчета шлейф от копринена тафта; немалко страници от беловата на Кама Сутра и черновите на Джейн Остин, неясна бройка стрели от Шерууд и още толкова павета, изтръгнати от замъка Иф и сложени в хипарска раничка за път; и всичкото това добре омесено с достатъчно глина от поречието на Йордан.
Слънчево да ти е, Ди!


]


Re: Лопата.
от regulus на 16.04.2008 @ 14:07:11
(Профил | Изпрати бележка)
А които имат и кофичка, и лопатка? :)
Разбира се, че има лимити силата! Едва ли масата може да е безкрайна, ускорението още по-малко! Следователно и произведението им ще е такова! :))
П.!


Re: Лопата.
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 16.04.2008 @ 21:14:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Визираш меню ‘Трюфели и мухоморка’? Определено е добре познато на кактуса, защото е отявлен майстор-кулинар (и любител, но не в степен ранг професионалист, а като консуматор) в приготовлението на същото.
Всичко зависи дали прокопаването на тунели не изпреварва като маса и ускорение поливането. Оттам и произведението като резултат, позициониран в съответния квадрант на координатната система.
:)
Приветливо да е!


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от flagumdei (Flagumdei@abv.bg) на 16.04.2008 @ 14:24:56
(Профил | Изпрати бележка)
:)
беше хубаво да видя това



Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 16.04.2008 @ 21:31:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Милейди се радва, за което!
И се усмихна по идентичен начин.
:)
И като притихналата долина на господина.
Която няма да коментирам, ако господинът позволи, защото няма да мога да си сложа спирачки в изказа. Което не е добра идея. Да я опорочаваме с грозни и излишни излияния, имам предвид, но съм убедена, че бях разбрана и без пояснението.


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от flagumdei (Flagumdei@abv.bg) на 16.04.2008 @ 21:41:41
(Профил | Изпрати бележка)
Предпочитам да мисля, че бяхте, милейди... :)
Поздрави и поздравления.

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 17.04.2008 @ 13:23:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Както беше казано в една мисъл, на която попаднах случайно, идеята на този живот е да те разберат, но като те разберат, пак беля... Защото става една обвързана мацаница, не е за говорене!
:)
Мислите (въобразяването) понякога играят гадни номера, затова съм се ориентирала или към директно питане, или пукалско мълчание, когато не съм готова за негативен (на мислите ми) отговор. В случая не мисля, обаче, че мислите на господина са погрешни.
Трогната от специалното внимание! И, разбира се, хубав ден. И благодаря!


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Jiva на 16.04.2008 @ 18:34:14
(Профил | Изпрати бележка)
не приличаш...той е теб...но и най-благодатната почва не продължава живота без дъжд (кофичката едно на ръка и в ръка, ама и една "пеперуда летела, летела" мисля да извъртим за дъжд:) - да завали навън, та чак вътре да прокапе! - а, то не съм рекла, и заваляло:) )

лично отговорната*


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 16.04.2008 @ 21:39:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
И като заваля (не)кротко, та... Та колко недели, казваш? После пък наводнения...
:)
Прекрасен обичай (поверие) е ‘Пеперуда за дъжд’! Само се питам защо нещо куца в смисъла на една друга музикална ‘Молитва за дъжд’, при положение, че кьорав камък не е хвърлен, но едва ли ние ще открием гнилото в Дания.
Определено си лично отговорна за този дар! Твърдо няма да влача хомота и на чужди дефиниции и действия...
:)
Достатъчно е собствените да успеем да ‘извлачим’ с достойнство. И по възможност красиво.


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от templier на 17.04.2008 @ 11:56:46
(Профил | Изпрати бележка)
Да, силата също има лимити, но има неща, които просто не се пречупват. Като онези дървета, които умират прави. :) Хареса ми как си разгърнала историята. Посланието също. Ще запомня за кофичката. :)


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 17.04.2008 @ 13:44:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Рицарко, като те познавам, ще запомниш, ама друг път. Вафли ще запомниш!
:)
Проблемът е, че често забравяме, когато сме склонни да забравяме. И това е прекрасно. Защото зад тази склонност, когато я има, стои всичко, което има непреходен смисъл. Така мисля...

Когато се стигне до фазата ‘непрeчупване’, обаче, това е наистина е от онези бипкащи звуци (няма да го докарам на морзов код, така че го оставям на фантазията ти), които трябва да се чуват. Ако не, то тогава липсата на амнезия е въпрос на себеуважение. И на още някои съществени подробности...
Неизтриваема, поставена не на място, черна овца такава!
:)

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rajsun на 17.04.2008 @ 18:46:12
(Профил | Изпрати бележка)
!:)))
Хеееей, бамбук,
Защо те няма тук?
- Защото съм със друг))))))


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 17.04.2008 @ 21:21:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Така ме разсмя!
Резонен отговор на резонен въпрос...
:)
Признавам, че трудно приемам лековатия хумор, но твоят е толкова светъл, че се разтопявам, нищо че не ми е същност.
Слънчев, хайде да ме научиш как става това със замените, а аз ти обещавам още по-див купон, отколкото вече съм ти предоставяла. Това си е направо заплаха!
:)


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от regina на 18.04.2008 @ 12:30:40
(Профил | Изпрати бележка)
а с лейки може ли?...щото тука имам една куха лейка, я разнасям във вид на глава...:)))))


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 18.04.2008 @ 12:47:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Моля за допълнителна спецификация от гледна точка на здравния статус на кактуса! Ръждясала ли е, пардон блогородна патина има ли? Други съществени детайли, които могат да вгорчат бистротата на течността?

А и още едно опасение имам – нещо много ще станем кухите лейки, но как да откажа с това мое сърце!
Добре, от мен да мине! Давай лейката! Макар че куха ми звучи като празна, но... Най-важното – щом не е пробита, шансове винаги има...
:)

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Ufff на 19.04.2008 @ 07:31:02
(Профил | Изпрати бележка)
). Малко трудно си събрах мислите по творбата заради странна аналогия с една кофичка кисело мляко, всъщност солено (знаеш случая);).
Ако не се съвземе, значи има абсцес, да знаеш. От това му е рецесията.
Смени с кактус. Там рецесията е почти невъзможна, ако не измръзне;) . Послушай един стар цветар бе! Искаш ли допълнителен лимит от малко кактуси по куриер?


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 19.04.2008 @ 07:57:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Хм, кактус... Виждам, че в едни мои думи по-нагоре съм объркала неволно бамбука с кактус. Игра на подсъзнанието, от което нахално си се възползвала!
:)
Абсцес? Не. Не, абсцес няма. Има друго, и то много, но нека не се обяснявам като ученичка... Когато настъпи абсцес, тогава го хвърлям (си тръгвам). Научила съм се да казвам ‘Не’ навъпреки твоето мнение (знаеш разговора).
:)
Въпросът е преди. И ако този ‘урок’ не е научен и границата уловена, значи всичко е наред. Независимо, че нищо не е наред. Защото и бамбука, и обгрижващите го заслужават последиците от нехайството си.
Абе не ти ща кактуса! Искам си бамбука, във въпросната почва и то! Хайде, прати малко остри мидички за разкош към интериора, ще му отиват...


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Ufff на 29.04.2008 @ 21:53:01
(Профил | Изпрати бележка)
Тц, тц, тц! Защо не щеш да послушаш един дългогодишен любител- цветар, храстар, дървар, тревар, кактусар, тръстикар, папратар, лиано-ПиАр и т.н. Съвсем в прав текст и без пукната метафора: противно на всичко , което пише в специализираните издания, растенията се развиват най-добре, когато човек не се върти постоянно край тях с поливане, пръскане, торене, разрохване, връзване, мерене на почвената температура и светлочувствителността, изчисляване на почвеното Ph и нам кво си. Ми те са живи същества бе! Искат въздух и свободно пространство. И не обичат да им се досажда прекалено . Свободата, Санчесса, свободата...
;)

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 29.04.2008 @ 22:42:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Тц, тц, тц! Някои хора определено си просят използване на част от здравната си осигуровка за посещения на травматолог...
:)
Уфелийо, гледай си кактусите, мактусите, фактусите и не ми говори щуротии, щото ще те млатна! Видяла си ти по-свободолюбива и свобододаваща личност от мен... Как ме ядосва! Щото знае колко ми трябва! И знаех къде да бръкне... Гаднюха!
:)
Имам много грехове, но този го нямам. Наистина. Наистина.
Имам предложение – не бъркайте безхаберното зарязване с осигуряване на въздух, доня ПиАр (без метафора и ирония). За когото и да се отнася. Включително и за нас самите. Само предлагам...
:)


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Ufff на 29.04.2008 @ 23:06:22
(Профил | Изпрати бележка)
Няма бе, само се притеснявах тази китка да не е получила повече обич, отколкото може да понесе, затова да е залиняла. Всяко нещо си има праг на възприемане, знаеш!;) Никога не съм те подозирала в потисничество, само в надхвърляне дозата на грижовност и обичливост. Готова съм да ида доброволно в травматологията в името на добруването на всички ония стайни растения, които които по принцип предпочитат да живеят навън.)) Също така в името на мира и разбирателството съм съгласна да отглеждам шипкови храсти в кухнята, трепетлики в хола и брези в коридора. Само не ми се карай много, плз!;)
{}

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 30.04.2008 @ 00:31:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Хм... Относно дозата, която давам, си много права, боя се (което няма нищо общо със свободата). Така че притеснението ти е много основателно (това, че забравям себе си е друга опера). Само че!

Можем да не понесем единствено това, което не желаем и не понасяме. Другото винаги е недостатъчно. Особено пък този така дефицитен артикул, за който споменаваш. Така мисля... Философии на глас.

Няма да ти се карам! Само бой по незарасналата ти фонтанела! Което е определено по-добрият вариант от онова лишаване, за което мърмориш (и тогава да видиш откъде изгрява слънцето, като много знаеш!), и което нямам грам намерение да ти причинявам.
:)
!*

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Ufff на 30.04.2008 @ 00:38:56
(Профил | Изпрати бележка)
Именно. Забравяш себе си. Затова ще ти звъня все по-често, за да ти напомням да си спомниш за себе си. Че има такова лице в операта. И не само там. Приятелите ти са щастливи, че те имат. Дано и ти да си щастлива, че се имаш! {}

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 19.04.2008 @ 11:01:50
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Рейни, мисля, че е започнал да съхне, защото е бил сам. Ако са няколко растения, те си създават собствен микроклимат и дори по-рядко да ги наглеждаш и поливаш, си растат сякаш се подкрепят едно друго...(както и нас, хората, и тях самотата ги убива...) На мен по-често ми се е случвало да не забележа някое цъфнало цветче...А преди две седмици гинко-билобата ми се раззелени, а мислех, че е изсъхнала. Затова, от собствен опит: ще се възстанови, само продължавай да го поливаш :)


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 19.04.2008 @ 11:20:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
12H2O + 6CO2 + светлина → C6H12O6 (глюкоза) + 6O2 + 6H2O

Формулата за фотосинтеза. И когато нещо в лявата й част липсва, настъпва нарушаване на равенството. Една от последиците - спира напояването, спира и преработката на въглероден двуокис и излъчването на кислород...
Природата не търпи дисбаланс. И... отмъщава на лошите си пазители. Мъничко от нея да се бяхме научили, щяхме да не допускаме такъв и в някои други отношения.

Съгласна с теб! Слушам и изпълнявам! Просто добавям и свои акценти...
:)
Здравей да бъде!


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от belosnejka на 23.04.2008 @ 09:22:30
(Профил | Изпрати бележка) http://otkrovenia.com/main.php?action=showuser&username=%C1%E5%EB%EE%F1%ED%E5%E6%EA%E0

Силата има също лимити,
макар да не ви се вярва...
* * *

Много, много вярно...!
Поздрави!


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 23.04.2008 @ 09:41:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Нали, нали? Всъщност ние сме си виновни и никой друг!
И за това какви сме създадени като мая, и за яловите ни очаквания, когато набухвателите ни започнат да издишат.
Доколкото съществува вина като понятие при личен и вътрешен избор...
Благодарности, нежен бамбук!


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 25.04.2008 @ 09:35:49
(Профил | Изпрати бележка)
Силата има също лимити...
Колко е вярно!


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 25.04.2008 @ 09:53:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
А колко е вярно, че не ни щадят и пазят от щети именно тези, които трябва. За другите е ясна история...

И следва логичния въпрос: ‘тези, които трябва’, дали имат същия усет?
Отговорът понякога не е особено красив, но може би... не, не може би, а със сигурност така е трябвало! Колкото и да не ни харесва отговорът в дадения момент.

Здравей!


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от kristi на 25.04.2008 @ 16:23:11
(Профил | Изпрати бележка)
Устойчивостта е нещо относително, гал.... укрепваш свлачище и си силен, защото чувстваш потребата от теб... а забравен, просто изсъхваш... Виж как вечно зеленият е напомнил за себе си, а! И те е принудил да го обгрижваш...

Бавно, гал, бавно и внимателно! И аз ще заобикалям.

Ех, тииии....


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 25.04.2008 @ 17:00:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
При такава прецизна дисекция само се мълчи...

P.S. Добре си се научила, Крис. Да стреляш сама. Защото... Да ти имам умопомрачително-точния финал!
И после – бавно и внимателно...
И аз така. Като теб. И преди, и след.

Какво прекрасно възклицание! Все едно ми разроши по детски косата...
:)

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 17.05.2008 @ 15:01:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
"Силата има също лимити..." :)))

поздравче (силово ;-)))


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 17.05.2008 @ 15:16:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Има, да... Важното е да ги хващаме навреме сами, за да успеем да се оттеглим навреме за лечение сами.

Това, силовото, не е от Ницшесианската картотеката, предполагам? Защото и аз имам някои навици като твоите... Дори стих се беше пръкнал по повод повода, преди немалко време.
И съответно усмивка по повод повода!
:)
Не насила...

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Nika на 28.05.2008 @ 12:53:18
(Профил | Изпрати бележка)
Твърде много болка,
твърде много огорчение.

Никой и нищо не може да приеме всичко... така мисля.
Разбира се, аз самата неведнъж съм правила такива декларации.
Сега знам, че съм се преоразмерила.
Има много гъвкави бамбуци, но все някога
идва мигът на пречупването.
Забравените бамбуци изсъхват, изсъхналите бамбуци се чупят.

Какво друго... Питам се по повод на кофичките.
Колко ли кофички са нужни, за да заместят една единствена
животворна?


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 28.05.2008 @ 13:49:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Може би... В едно те уверявам, обаче – никому не ги стоварвам на главата!
Щото те са си от ‘капризите’, очакванията и фантасмагориите на моята собствена кратуна.

И да, съвършено права си. Тези декларации са и излишни, и демонстративни, и неверни. Всъщност наистина са ми го казвали, но в случая съм пуснала в действие самоиронията.
И не, не си права. Всеки може да приеме всичко (щом то е намерило място в този свят, значи има право на такова) и реално така и става. Друг е въпросът кой как реагира като действие, когато лично го засегне въпросното ‘всичко’. И какви са последиците...

И си мисля... Хубаво е да се познаваме поне малко в дълбочина, за да знаем до какви граници, как и какво можем като възприятие вътрешно, оттам и поведението ни, за да не ставаме врагове на себе си, а и на останалите.

О, Ники... Ужасно сложен въпрос! Боя се, нито една. Защото просто са несъпоставими в качествено отношение.
Поне отводняване да няма...

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Nika на 29.05.2008 @ 00:04:02
(Профил | Изпрати бележка)
Най-големите болки и огорчения остават в нас.
Никой не е потърпевш, никой не е свидетел. Освен самите ние.
Аз знам това.

Мисля си. Такива декларации правя многоцелево, ако може така да се каже.
За да облекча някого, на когото особено държа, в откровението му. Или
За да продължа агонията на (себе)отрицанието и битката за надмощие. Или
За да играя вменената ми роля: застанала "An Garde", умна, надменна и всепобеждаваща, NIKE същинска...
(Това последното ми е най-ужасно...)
Пък последиците... мамка му, ще плащам, защото не мога да се оттегля.

Мисля си още. Никой не може да знае предварително къде са му границите на поносимост. Те се описват емпирично, както казват академичните хора :).

О, Dare...
Ъгълче на нечии устни може да ме съживи.
Или вкаменено, да не умъртви.
Та така с кофичките... :)

]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 29.05.2008 @ 09:54:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Да, така е... Знам, че знаеш.
И е огромен комплимент-доверие за дадени отношения споделянето им. Най-големия...

Както е така и това, че го правим целево и заради определени хора. И в контекста съм склонна да се съглася с академичните хора – именно емпиризма (грешките) ни е доказал как да (за)пазим тези, на които особено държим...
И за границите също. Макар да съм склонна да продължавам да твърдя – вътрешните ни усети са не по-малко верен априорен барометър...

О, богиньо! Така добре Ви разбирам за вменените роли и реакцията Ви... Надменно предложете на въпросните персонажи да осъвременят амплоато Ви, моля! И макар че маратонката не е така елегантна, то тя със сигурност може да срита елегантно някой самозабравил се относно душата ти задник. Така че – Just do it!
:)

Ах, как ме изненада с това мое любимо ‘име’! Впрочем, преди време бях информирана за латинското му значение, което изключително хармонично и вярно допълва английското му, та иди после не вярвай, че няма случайности...
:)
Но дори и дръзналите да (се раз)дават имат нужда от същото.
И да, пълен консенсус имаме за кофичките.
Именно за втората част на думите ти идеше реч тук...


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от vesselin на 05.06.2008 @ 08:56:14
(Профил | Изпрати бележка) http://depesh.blogspot.com/
Мъдро!!!


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 05.06.2008 @ 09:14:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ще ме усмъртите някои хора с тези дефиниции относно безкрайно НЕмъдрата ми природа! Ако беше наистина мъдра, действията (и стиховете) ми нямаше да са факт...
:)
Сърдечни благодарности за отношението ти, Вес!


]


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 05.06.2008 @ 09:48:28
(Профил | Изпрати бележка)
Една мъничка кофичка и от мен, пълна с искреното ми възхищение от силната и интересна образност на стиха!


Re: Бамбук във ваза от рецесия
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 05.06.2008 @ 09:59:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ох... Само в скръндзи се препъвам, ей! Не могат да вземат някое и друго сериозно ведро, ами с детски кофички ще ми се мотаят в краката...
:)
Всъщност нямам никакви заслуги, Весане. Животът е по-драматичен сценарист и от най-богатата фантазия...
Трогната от вниманието ти!


]