Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 770
ХуЛитери: 5
Всичко: 775

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПисмо
раздел: Разкази
автор: apostolicia

Мила ми приятелко,
Животът, както е казал поета, започва след четиридесетте. Работата е там, че като ги навърших, вече е редно да почна да живея. И сега съм в едно трепетно очакване, белким верно вземе, та почне. Досега чакането – да те осведомя – е напразно. Но може би той, животът, йощ не знае, че аз съм навършила 40.
Трябва да намеря някакъв начин да го информирам, че докато разбере, нищо чудно да гушна букета – за кощуна! Трябва да го осведомя. Иначе като нищо на надгробната ми плоча ще пише: “Умряла, преди да се роди!” А това точно не бих го допуснала.
Ще кажеш:”То човек като навърши някаква възраст, вземе, че си направи равносметка.” Да ти кажа честно, опитвам се, ама стигам до :”Време е за равносметки!” и все нещо друго ми отвлича вниманието, все нещо друго, по-важно, имам за вършене. Иначе не, че нямам желание.
При нас, мила приятелко, животът си тече гравитачно, тъй да се каже. Сутрин изпращам Пепс на работа, сядам пред компютъра и се осъзнавам чак вечер, когато го дочаквам да се прибере от работа - то май само това правим.
Веднъж ни срещна една циганка на площада зад черквата. Като се спусна тая жена, грабна ми ръката и уж моята ръка държи, пък очичките на дъртата парантия все в Пепс – “Хубав син си отгледала, булка!” – вика ми. Така ме стресна, че изтървах момента да й откажа врачуването овреме и тя занарежда:”Хубав човек си, хубави работи те чакат. Два пъти си се женила, ама късметът ти е в третия…” Е, тук, вече не издържах. “Ето това е Втория – посочих й Пепс – и най-добре ти му обясни, че не ми е на късмет, щото мене отказва да слуша!” И отпраших напред, като ги оставих да се обясняват двамата. Та сега се чудя тоя, Третия, дето ми бил на късмет, дали още го има и дали още ме чака. Щото това беше преди една-две години. Знам ли колко му е търпението на човека.
Пиша от толкова години. Все по-брилянтно, все по-прекрасно. Но както ти е известно в “брилянтно” и “прекрасно”, и в “браво”, и в “обичам те” почти не се съдържа предизвикателство. А аз имам десетки обожатели и само едни критик. Липсва ми предизвикателство. Липсва ми страдание, защото това е единственото истинско човешко чувство. Поне единственото, което кара мен да пиша.
Всяка жена заслужава поне един виртуален любовник, независимо колко добър е брака й. Все пак браковете с тяхната относителна безконечност, са малко досадни, а съпрузите –незнайно защо – така са притиснати от ежедневието, да не говорим, че обидно бързо се предават на навика, че в един момент и най-романтичните и предани съпруги проумяват, че не Него не му дреме за Нейните психологически драми. Моят съпруг е страхотен, ти го знаеш, мил, грижовен, обичам го и той ме обича. Но не ме познава. Снощи казва: “Абе я да те питам, ти можеше ли да плуваш, че не си спомням?!” Добре поне, че помни името ми, много се засягам на тази тема. А тези в Интернет нямат представа дори как изглеждам, но ме познават отлично и знаят прекрасно дали мога или не мога да плувам. И не само това знаят. Вярно е, че поне с половината никога не би ми хрумнало да се срещна на живо, камо ли да живея с такъв мъж – разлигавен от романтика. Но очевидно женската природа е леко шизофренична, ние умеем да живеем в няколко плоскости.
Пиши ми, мила! Вярно е, че отдавна не съм ти писала, но се намирам в някакъв странен творчески подем, дето направо граничи със серийно производство. Вечер понякога едва дочаквам Ани Салич да ми сподели поредната кървава новина, и веднага се търкулвам в леглото. За да мисля как да го кажа, как да го формулирам, как да… и към 3 вече да съм станала и да блъскам бясно по клавиатурата.
Така ми се иска да посадя дръвче….
Обичам те, пиши ми!


Публикувано от aurora на 08.04.2008 @ 15:05:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   apostolicia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:05:00 часа

добави твой текст
"Писмо" | Вход | 6 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Писмо
от Teoman (teia_66@abv.bg) на 10.04.2008 @ 19:42:07
(Профил | Изпрати бележка)
Беше ме хванала липсата известно време, връщам се и се зачитам в твоя разказ. Толкова ми хареса, че тутакси обявих литературна вечер в твоя чест и изчетох всичко. И за да не пиша под всеки колко добре умееш да разказваш и как увличат думите ти, считай този коментар за обобщаваш на всичките ти разкази.

Малко завиждам на лирическата за Ники :)))


Re: Писмо
от apostolicia на 11.04.2008 @ 08:38:10
(Профил | Изпрати бележка)
Общо взето всички ми завиждат за него, така че споко - свикнала съм:))))))
Благодаря ти за оценката, много мило, че си постветил/а цяла вечер на моите мисли!:)

]


Re: Писмо
от Limonka (danist@abv.bg) на 09.04.2008 @ 00:18:16
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Получих писмото ти. Пиши ми по-често ;)


Re: Писмо
от apostolicia на 09.04.2008 @ 07:36:48
(Профил | Изпрати бележка)
Мила ми приятелко...:)))

]


Re: Писмо
от copie на 08.04.2008 @ 19:44:35
(Профил | Изпрати бележка)
Мноо те бива! :)


Re: Писмо
от apostolicia на 09.04.2008 @ 07:37:44
(Профил | Изпрати бележка)
Много мило, мерси:)

]


Re: Писмо
от Astrophytum на 08.04.2008 @ 21:22:22
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, мила!
Не се коси, че ти липсва страдание. Човешко чувство е, но не винаги е повод за творчество. Виж, виртуалният - да, особено ако го направим по желан калъп.
Имаш талант и клавиатура - продължавай да ни предизвикваш и радваш!
Поздрав!


Re: Писмо
от apostolicia на 09.04.2008 @ 07:39:18
(Профил | Изпрати бележка)
Мерси, ще се постарая, нали съм сериен разказвам:))

]


Re: Писмо
от vrabets на 08.04.2008 @ 22:47:05
(Профил | Изпрати бележка)
Моля те, не ставай в 3 часа, а сънувай ... ;) но не си и помисляй да спираш да пишеш ... !!!!!!!!!!
:))))


Re: Писмо
от apostolicia на 09.04.2008 @ 07:40:23
(Профил | Изпрати бележка)
И да си го бях помислила, нямаше да мога да спра. То не е нито професия, нито хоби - това е диагноза!:))

]


Re: Писмо
от eklekti4na (eklektika13@yahoo.com) на 09.04.2008 @ 18:22:59
(Профил | Изпрати бележка)
Да посадиш дръвче... Струва ми се, че и друг път съм срещала този мотив при теб, ако правилно го разчитам... Но не питам, не само защото е лично, а и защото ми се струва, че твоето дръвче е твоето творчество. И ще се радвам да продължаваш да споделяш плодовете му с нас. Благодаря ти за тихата наслада, която ми достави и този път!


Re: Писмо
от apostolicia на 10.04.2008 @ 08:24:46
(Профил | Изпрати бележка)
Според мен саденето на дръвче е символ на оставяне на нещо трайно. И наистина ми се иска да посадя дръвче, защото в обърканото ми възпитание писането, общо взето, не се възприема като "почтено занимание" :)), но и защото обичам земята, обичам да заровя пръсти в нея, да сложа там едно семенце и от него да поникне цвете - толкова мога. Виж, да пиша - това е въпрос доста спорен и с много отговори. Мерси за оценката:)

]