Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 757
ХуЛитери: 3
Всичко: 760

Онлайн сега:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОбет за мълчание
раздел: Други ...
автор: Evensteel

Дали съм думи...
Препълних се с емоции. Събудих се и тази сутрин усетих, че не мога повече. Усещам хаос и неверие, и мъка, и любов, и радост. Но повече не мога. Ако поема още малко ще се пръсна, ще изчезна, ще се стопя в пространството, ще се удавя в емоции. Тогава, усещайки това си състояние, реших да те попитам нещо просто: “Ако някога сме двама с теб за повече от ден ще можеш ли да живееш с мен ако дам обет за мълчание за седмица? Да бъдем заедно без да кажа дума цели седем дни, да се събирам в себе си, в една точка, да се свивам и фокусирам, да се превърна в точка, наситена и черна, вдлъбната в самата себе си.”
Ти мълча дълго, много дълго. Обърка се, въздъхна тежко. Реши, че е една от лунните ми фази и се почувства уморен. След малко ме попита защо е нужно да давам обет за мълчание, защо е нужно винаги да съм различна, защо е нужно да съм странна и извън контрол.
Иска ми се да замълча и сега да дам обета за мълчание, да се свия в черупката на орех и да не кажа нищо повече, защото вярвам... няма да разбереш. Но за пореден път поемам дълбоко въздух и се опитвам да обясня себе си, да се направя по-ясна, по-лесна за възприемана, по-смилаема. “Искам да изпитам удоволствието от общуването с теб без думи, искам да преминем шумната преграда, която ни кара да се губим често, а след това да се намираме мъчително. Искам да открия дали съм думи, дали лицето ми е на човек или е лице от слово, дали съм личност или глас, какво съм аз в теб и какво си ти в мен.”
И ето я тежката верига от въздишки и умора. Въздишаш, винаги си знаел, че с мен е трудно. Винаги си се надявал, че този път няма да е така. Че съм се променила, че не поемам всяка вечер по лунната пътека, че оставам там където ме оставяш и не съм различна всяка сутрин. Ще ти се да съм нормална. Но това съм аз.
Мълчиш и пушиш, поглеждаш ме от време на време, а аз очаквам отговора ти. Дори се чувствам неловко може би, защото осъзнавам колко ти е трудно с мен и как неистово копнееш да съм нормална, за да можеш да си с мен. По устните ти тютюнът остава горчилка, толкова сладка за мен, че понякога те изненадвам и те облизвам без предупреждение. Тютюнът казва повече понякога докато горчи в устата ти.
Поемаш въздух и събираш смелост да кажеш последната присъда. “Словата ти са твоето лице, умът ти – идентичността ти. Ако замлъкнеш и не казваш дори и дума лицето ти се размива, губиш себе си. Съдбата ти е в думите, в условностите, в шума и натруфеното философстване. Когато видя, чуя, прочета думи, написани от теб аз винаги ги разпознавам – в тях са очите ти, устните ти, меката извивка на ухото, тънките и бели пръсти. Аз те виждам в думите. Но без тях ти нямаш лице, ти нямаш идентичност. Словата ти придават форма, която мога да позная”.
Мой ред беше да въздъхна тежко. Последната присъда е непоносима, но за пореден път ще повдигна камък по-тежък, от колкото мога да нося.
Прегръщам те силно и започвам да редя нова приказка, да строя нови светове от думи, да давам надежда и да съществувам в тази форма, която можеш да познаеш.
А когато някога успея да събера смелост да се справя със самотата... ще замлъкна и ще се изгубя от очите ти.


Публикувано от aurora на 27.03.2008 @ 15:52:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Evensteel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:16:04 часа

добави твой текст
"Обет за мълчание" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Обет за мълчание
от ami на 27.03.2008 @ 21:36:09
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
словата са само израз на теб ..не са ти лицето..но е трудно доказуемо;)Ако някой не го разбира ,значи не е стигнал до теб, но все някой ще го разбере...