Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 801
ХуЛитери: 4
Всичко: 805

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБегачът
раздел: Разкази
автор: hristam

Да, аз съм бегач. Добър съм. Много съм тренирал. От какво ли не съм бягал- от отговорност, от задължения, от емоции, от задълбочаване на отношенията. Бягал съм и от големи сметки, от любезни врагове и "добри" приятели.И от скука съм бягал, но не по- малко съм бягал от шумни забавления. Най- вече защото започват да се вихрят бурни страсти, а аз принципно винаги бягам от тях.
В тая връзка ще спомена, че избягах и от съпругата си. И бурните страсти в случая най- малко имаха връзка с нея. Всичко стана заради тъщата, бягството започна именно от там. Но подозирам, че и без друго рано или късно и без нейната емоционална намеса в живота ни, пак щях да духна. Аз просто съм много добър професионалист. И трябва да поддържам формата си.
Защото на няколко пъти за малко да не успея да се измъкна от любовта. Опасна е, признавам! Малко оставаше да й падна в ръчичките! Обаче, страшна работа е- хем искам да избягам, хем краката ми едни омекнали, омекнали...Лудница някаква!
А, като казах лудница, та се сетих. И от лудницата съм бягал. Няколко пъти. Първо ме откриваха и ме връщаха, после аз сам поисках да се върна. Дадох си сметка, че там най- добре бягам от действителността. Щото като съм навън лудницата е много по- голяма, та не мога да се съсредоточа така добре.
Обаче не ме приеха. Давал съм лош пример на останалите, та и други почнали да правят опити да бягат.Ама къде ти- аматьори!
Аз съм си номер едно! Една приятелка ( е, с известна ирония, ама тя си е такава)ми казваше:"Както си хукнал, някой ден ще се улисаш, и ще вземеш да избягаш и от живота!"
А, ще има да взима. Няма такова нещо! С живота случая е по- различен. Няма отърване от него, родиш ли се веднъж, в кюпа си. От него не мога да избягам, но виж, той от мен...да не дава господ, де...
Все пак има едно- единствено нещо, от което дори и аз не мога да избягам. Смъртта. Макар че на два пъти успях да й се изплъзна на косъм, и то само защото тичах до смърт.
Тогава в болницата ме посъветваха да бягам за здраве. Хахаха! Милите! Не знаят какво говорят! При цялото това търчане, ако почна да бягам и за здраве, оная с косата няма да има никакви проблеми с мен. Ама- лекари, какво да се прави! Или те лекуват, или те оставят да си живееш...в моя случай- бягаш.
- Здрасти, приятел! Здравей,здравей ! Я почакай, почакай за малко...
Боже, какво става пък сега?! Каква е тая навалица?
Обикновено не ми се пречкат разни бягащи за здраве, защото съм много бърз.
Хм, и спортисти не са...Не съм виждал спортисти с костюми и вратовръзки. Че и куфарчета имат!
Я, ама...какви са сега тия документи? Моля? Е, не мога да попълвам сега данъчни декларации ! Не виждате ли- бягам!
Оххх...добре де...пипнахте ме!
Можех ли да се досетя? Данъчните...
А си мислех, че само от смъртта не мога да избягам...


Публикувано от Amphibia на 26.03.2008 @ 08:20:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   hristam

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:23:27 часа

добави твой текст
"Бегачът" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бегачът
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 26.03.2008 @ 09:10:20
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха, данъчните!
Много умно и интересно написано.


Re: Бегачът
от hristam на 26.03.2008 @ 10:00:13
(Профил | Изпрати бележка)
Хаха ! И аз се посмях ! :)))
Поздрав и благодаря !:)

]


Re: Бегачът
от restart на 26.03.2008 @ 10:30:50
(Профил | Изпрати бележка)
Казвал ли съм ти че много ме радваш? Ако съм пропуснал бих искал да го знаеш. Поздравче :)))))))))


Re: Бегачът
от hristam на 26.03.2008 @ 11:02:16
(Профил | Изпрати бележка)
Ами...беше забравил да го споменеш... :)))
Но сега и мен ме зарадва!
Поздравче !:)))

]