Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 579
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 583

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: Heel
:: osi4kata

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà×è
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: mentolka

Ñúáóäè ñå îáëÿíà â ïîò. Áåäðàòà é ëåïíåõà îò íàïðåæåíèåòî, íàñòàíèëî ñå ìåæäó íåÿ è îêîëíèÿ ñâÿò. Áëóçàòà îáãðúùàøå òîëêîâà ïëúòíî òÿëîòî é, èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å å ñòèñíàòà ñèëíî â íå÷èÿ ïðåãðúäêà, îò êîÿòî èñêà äà ñå îñâîáîäè.  òîçè ìîìåíò èñêàøå äà ñå îñâîáîäè îò âñè÷êî. Îò âñåêè. Îò ñåáå ñè.
Ñòàíà è òðåñêàâî ñå ñúáëå÷å ïî ñðåäàòà íà ñòàÿòà. Äðåõèòå é îáðàçóâàõà ìúíè÷úê êóï äî êðàêà íà ëåãëîòî. Ìèñëåøå ñè, èñêàøå é ñå ñ òÿõ äà ñâàëÿ é ÷åðíèòå ìèñëè îò ãëàâàòà ñè, äà ãè èçâàäè è èçáåëè â ïåðàëíÿòà. Ìàõàéêè ìîêðàòà è ëåïêàâà ïîò îò äðåõèòå äà ÿ ìàõíå è îò ñåáå ñè.

Çàñòàíà ãîëà ïðåä ïðîçîðåöà, íî ÷óâñòâîòî íà áåçïîìîùíîñò ñå áåøå çàãíåçäèëî äúëáîêî â íåÿ. ×óâñòâàøå ñå ìðúñíà è èçïîëçâàíà. Íå ìîæåøå äà âäèãíå ãëàâà, à åäèí âèê ñå áåøå çàãíåçäèë â ãúðëîòî é: „Ìàõàé ñå, Ìàõàé ñå, Èç÷åçâàé”. Ñÿêàø òîâà âèêàøå êîãàòî ñå ñúáóäè. Äà, ñúñ ñèãóðíîñò. Çàùîòî ÿ áÿõà ïðåäàëè. Òÿ ÿ ïðåäàäå.

Âÿòúðúò âèåøå çàä ïðîçîðåöà, íî òîâà íå ÿ ïðèòåñíè. Íèìà â íåÿ íå âèåõà õèëÿäè âåòðîâå è íå óñåùàøå íàäèãàùàòà ñå áóðÿ îò ñúëçè. Ïîñåãíà è îòâîðè øèðîêî è äâåòå êðèëà íà îãðîìíèÿ ïðîçîðåö.  ñòàÿòà íàõëó ñòóä, çàåäíî ñ ïúðâèòå ïðîëåòíè ñëúí÷åâè ëú÷è. Íî òÿ íå äîïóñíà íèòî åäèí îò òÿõ â ñåáå ñè, íå äîïóñíà äîðè äà ÿ äîêîñíàò.

„Òîãàâà êàòî òå îòâàðÿõ ×è çàùî íå ñå ïîëó÷è, à ñåãà ñå å ïîëó÷èëî?” Íå ìîæåøå äà èçáèå òåçè äóìè îò ãëàâàòà ñè, òå ñå õâúðëÿõà â íåÿ, ðåçîíèðàõà è îòñêà÷àõà îò ÷åðåïà é. Áëúñêàõà ñå â ïèõòèåñòîòî ñèâî âåùåñòâî, íî âèíàãè ñòèãàõà äî óøèòå é. Êîé ëè ãè áå èçðåêúë? Äàëè ñúùèÿ ÷îâåê ñ ïðåäèøíèòå „Ìàõàé ñå, Ìàõàé ñå, Èç÷åçâàé” . Íå, òå áÿõà èçëåçëè îò íåéíîòî ãúðëî, à òåçè é áÿõà ÷óæäè, ìàêàð è ìóëòèïëèöèðàíè äî áåçêðàéíîñò îò ñúçíàíèåòî é. Ïúê è òÿ íå çíàåøå çíà÷åíèåòî íà äóìè êàòî ×è.

Ñòîåøå ïðåä îòâîðåíèÿ ïðîçîðåö, òàêà êàêòî ìàéêà ÿ áåøå ðîäèëà, à åäèí ñúñåä âèêàøå ñðåùó íåÿ. Âèêàøå é, ÷å å ìðúñíèöà, ÷å íå ìîæå òàêà, ÷å òîâà å êâàðòàë ñ ïîðÿäêè è òÿ íå ìîæå äà íàðóøàâà òàêà äîáðèòå ìó íðàâè. Òÿ îáà÷å íå ãî ÷óâàøå, èëè íà íåãî òàêà ìó ñå ñòðóâàøå. Ñòîåøå ñ ïîëó-çàòâîðåíè î÷è, òðåïåðåùà îò âÿòúðà. Òÿëîòî é ñå ðàçòúðñâàøå îò õèëÿäèòå äåìîíè, ïðèþòèëè ñå â íåãî. Îò óñòíèòå é ñÿêàø íå áå îñòàíàëà è ñëåäà, òîëêîâà òúíêè è áëåäè èçãëåæäàõà, ñÿêàø áåëåã îò îïåðàöèÿ îò àïåíäèöèò. Î÷èòå é áÿõà øèðîêî îòâîðåíè, íî áåëè, áåëè ñÿêàø ñúáðàëè â ñåáå ñè îñíîâíèòå öâåòîâå â ñâåòà. Êîíâóëñèè ðàçòúðâàõà ðúöåòå é, çäðàâî ñòèñêàùè äâåòå äðúæêè íà âúòðåøíèòå ïðîçîðöè, à çàâåñèòå ñÿêàø áÿõà ïðîäúëæåíèå íà ÷åðíèòå é êîñè, ïóñíàòè íà âîëÿ, êîèòî ñå îïèòâàõà äà ÿ óäóøàò. Óâèâàõà ñå îêîëî áÿëàòà, ïî÷òè ïðîçðà÷íà øèÿ. Ìîæå áè áÿõà ïðîåêöèÿ íà íåéíî æåëàíèå îò ñúíÿ.

Âñè÷êî â íåÿ êðåùåøå, êðåùåøå ñ ïúëíî ãúðëî. Âñåêè îðãàí, âñÿêà ôèáðà èçäàâàøå åäèí îñîáåí çâóê, êàòî âîé íà ñìúðòíî ðàíåíî æèâîòíî. Òîâà áåøå òÿ – ðàíåíî äî ñìúðò æèâîòíî. Áåøå ñå ðàíèëà ñàìà.  ñúíÿ ñè ñå áåøå èçÿëà êàòî êàíèáàë. Íàïðàâèëà áå îãðîìíà äóïêà âìåñòî ñúðöåòî ñè, îùå åäíà âìåñòî ðàçóìà è ãè áå çàïúëíèëà ñ ÷åðíè ïðåä÷óâñòâèÿ è ìðúñíè ïàðöàëè.

È âñè÷êî òîâà çàðàäè åäèí ñúí, çàðàäè åäíî ïðåäàòåëñòâî, çàðàäè èäâàíåòî íà åäèí æèâîò. Äà, òîâà áå ñúíóâàëà, ÷å îíàçè äðóãàòà, êîÿòî òàêà îáè÷àøå, äðóãîòî é àç, îïàêîòî íà ñîáñòâåíàòà é ðúêà, ñúùíîñòòà é, ÿ áåøå ïðåäàëà. Òàçè, êàÿòî áåøå â ñúðöåòî è ãëàâàòà é ÿ áåøå èçëúãàëà è áåøå ðåøèëà äà ñúçäàäå íîâ æèâîò ... è äà ìó ñå ðàäâà. Òîâà íå ìîæåøå äà áúäå ïðîñòåíî, íèêîãà.

„Ìàõàé ñå, Ìàõàé ñå, Èç÷åçíè” - çàêðåùÿ íà ñúñåäà îòñðåùà. Àç ùå áúäà ÷èñòà è ùå áúäà ñåáå ñè, êàêòî îáåùàõ." È ÿ èçõâúðëè, çàåäíî ñ íîâèÿ æèâîò, çàåäíî ñ öÿëàòà ñè ëþáîâ. Çàõâúðëè ÿ íà òðîòîàðà ïðåä áëîêà, òàì êúäåòî âñè÷êè ìèíóâà÷è ùÿõà äà âèäÿò íåéíîòî ïàäåíèå è íåéíîòî ïðåäàòåëñòâî.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 09.03.2008 @ 16:39:05 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   mentolka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 25900
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"×è" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ×è
îò mandir íà 09.03.2008 @ 21:08:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
àêî ïðàòèø äúðòèÿ âåùåð,êîéòî òå ðîäè, äà ãîðè, êúäåòî ìó å ìÿñòîòî, ñèãóðíî ùå òè å ìíîãî ïî-ëåñíî äà ïðåæèâååø, êàêâîòî îñòàâà...... è íèêîãà íå å êúñíî ........... ×è-òî íÿìà íèùî îáùî