Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 820
ХуЛитери: 3
Всичко: 823

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзповед на един вол
раздел: Хумор и сатира
автор: Xapno

Гиди, тежка ангария,
пуста орис-орисия -
пъшкам, тегля,
скърцат колелата:
дръво, негли
и в позлата...
Понапъна се
и сръся - двенки-тринки:
съмне ли се,
никнат в тях латинки.


Забележка: Ако бях само Xapno, бих могъл да кажа - "След като поразгледах и видях възторга, с който се посрещат дебелашките стихчета, посветени на 4ук, Гек и седемте момичета, създали една великолепна книга, поисках и аз аплодисменти...". Но аз съм и Маркс - затова ще предупредя: "Това е един философски текст: челите знаят, че ако тръгнеш от плодно дърво на плодно дърво в бирманската джунгла, ще стигнеш до слон. Защото чрез храносмилателната си система именно слоновете разпространяват прекрасната плодоносност...".


Публикувано от hixxtam на 25.02.2008 @ 22:30:26 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Xapno

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.85
Оценки: 14


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:33:37 часа

добави твой текст
"Изповед на един вол" | Вход | 3 коментара (33 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изповед на един вол
от LATINKA-ZLATNA на 25.02.2008 @ 22:34:33
(Профил | Изпрати бележка)
Хората трябват да се торят, Харпо, да се торят...
И ето на - поникнали латинки!
Браво!


Re: Изповед на един вол
от gek на 26.02.2008 @ 13:15:27
(Профил | Изпрати бележка)
4uk, братче, чуй ме какво ще ти кажа! И колкото съм по-голям от теб, толкова съм сериозен! Да не съм те видял повече да се навърташ около тази лелка!!! Чу ли?! Не стига, че нищо свястно не пуска за четене, не стига, че е неграмотна, не стига, че е нахална, не стига, че не спря да плюе, ами сега щяла и да тори!?! Аз... доколкото си спомням, при нас на село... торът... това бяха лайна (с извинение), нали бе брат?! Хич да не си се приближил вече към нея. Че като се развъртят и текезесарите около нея докато тя "тори", ще стане като в оня виц - кой се изс.. на вентилатора.
Брат ми (бе много станаха братята напоследък?!), ти си ми един и си ми всичко!
Пази се, братле! После, що некои цветя миришели кофти...

]


Re: Изповед на един вол
от 3EBC на 26.02.2008 @ 08:43:24
(Профил | Изпрати бележка)
Анализ на стихотворение
(с думи прости, за да бъде разбрано от един аграр и една членка):

Спецификата на стихотворението се състои в това, че то е органично и смислово свързано с дълбоко филисофското обяснение на автора, изразено като една своеобразна втора част. Първата част е ритмична и изцяло изпълнена в традицията на народното творчество. Втората част е самата забележка.
Основният лиричен герой – Поета-Вол – пъшка, тегли и оре трудната Нива на своето творчество. В края изтощителния ден Поета-Вол едва-едва успява да натори току-що изораната нива с два-три живителни екскремента (стиха). Така той се надява (с подкрепата на подобните нему) да затвори вечната хранителна верига: тор-плодно дърво-слон-тор. Тук авторът умело е въвел образа на втория лиричен герой (Слона) - като символ на мъдростта. Но... идва утрото и Поета-Вол с ужас установява, че хранителната верига е прекъсната, тъй като вместо плодни дървета са се нароили безплодни латинки.
И тук се ражда една великата метафора “Слон с латинки не се лови”, което, преведено на аграрен език, звучи така: “Мъдростта след латинки не върви”.
Когато Поета-Вол осъзнава обречеността на Нивата, пристига gek и с 4uk в ръка заковава поантата. Седем момичета запяват Интернацинала. Следват аплодисменти.

The end (и аграрен превод: “Край на филма”).

(Изказвам Олимпийска благодарност и потупване по рамото на "третия" МАРКС - Чико - за безкористното съдействие.)


Re: Изповед на един вол
от LATINKA-ZLATNA на 26.02.2008 @ 08:48:09
(Профил | Изпрати бележка)
Ех,ЗЕВСЕ-ВОЛЕ, лечи че си го написал ти това стихотворение.

И като се напъни да ториш яко, за да има повече латинки-златинки.

]


Re: Изповед на един вол
от 3EBC на 26.02.2008 @ 09:31:58
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, Алтенка, ех, Сапунджиева, "лечи" си единствено, че колкото си неграмотна, толкова си и неориентирана.
Всеки, който притежава дори и наченки на поетично възприятие и може да чете внимателно редовете (и между тях!), отдавна е рабрал, че зад псевдонимите 3EBC и MAPKC стоят различни личности.
Но за поетичното възприятие няма ограмотителни курсове, за логичното мислене (и за мисленето изобщо) - също.
Ти все още ли не можеш да вникнеш в простичкото (като за "родени поетеси-членове на "Съюза на писателите") послание на Xapno - на поетичната нива латинките са безплодни, безполезни и паразитни елементи, които нарушават естествената хранителна верига, и по този начин обричат мъдростта на гибел?!?
Твърде сложно за елементарен и първосигнален човек като теб, Алтенка Сапунджиева. За пореден път стана за смях.

]


Re: Изповед на един вол
от angar на 26.02.2008 @ 10:16:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
А ето и моят анализ:
"Напънал се Харпо - и се насрал!"
А после пък с обясненията - още повече се омазал!

]


Re: Изповед на един вол
от Nevolya на 26.02.2008 @ 11:49:05
(Профил | Изпрати бележка)
Тази реплика на господин Ангар, ме кара да му поднеса дълбоките си извинения - досега той погрешно бе интепретиран от мен като типичен представител на субпродуктовата линия на социалистическия реализъм. Грешка! Такъв плам и експресивна натуралистичност не са присъщи за хилавото, поради идеологическа обремененост, соцреалистично себеизразяване - да си спомним, че по времето на социализма хората не серяха: не - те удовлетворява физиологичните си потребности. Защото все по-пълното задоволяване на потребностите бе повелята на времето.
Извинете ме, моля, господин Ангар! С тази реплика Вие ми помогнахте да разбера, че с цялото си творчество ни връщате към една далеч по-славна традиция - тази на критическия реализъм. Поклон!

]


Re: Изповед на един вол
от menestrel на 26.02.2008 @ 11:58:16
(Профил | Изпрати бележка)
Ба! Той критическият реализъм да не е аграрна политика. Господин Аграр не вдява какво му говориш, вервай ми. :)

]


Re: Изповед на един вол
от Nevolya на 26.02.2008 @ 12:08:23
(Профил | Изпрати бележка)
Знам (да ме прощават критическите реалисти)).

]


Re: Изповед на един вол
от angar на 26.02.2008 @ 12:03:03
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Трябва да призная, че много се мъчих да се въздържа.
Но друг анализ не му подхожда - прочети пак текста на стихотворението му и се увери, че той БУКВАЛНО това си казва! Колкото и някои от групичката ви да се стараят чрез многословни анализи някак да го позавоалират.
А от обясненията му освен на това мирише и на простащина!
И срамно ще е за нас, ако не му го кажем!

]


Re: Изповед на един вол
от RIF на 26.02.2008 @ 12:19:48
(Профил | Изпрати бележка)
Хм, срамното е, че пак си зинал!... Смешното - че неуморно демонстрираш отчайваща липса и на най-елементарни литературен вкус и усет.
В прав текст: само чуждата "простащина" ти мирише на ескременти, а твоята ухае на парфюм и "латинки"?

]


Re: Изповед на един вол
от angar на 26.02.2008 @ 12:37:42
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Смешни войнстващи бездарници! Чети по-внимателно! Никъде не съм казал, че простащината ви ми мирише на екстременти! Това са различни миризми!
Наистина че нямам вашия вкус - и това, което е направил Харпо в това си стихотворение, съвсем, ама съвсем не ми е по вкуса!

]


Re: Изповед на един вол
от Nevolya на 26.02.2008 @ 12:46:22
(Профил | Изпрати бележка)
Естествено, че не ти е по вкуса - особено след като ти е демонстрирано как се правят тези работи - без просташкия натурализъм на напъните ти по повод на 4ук и Гек, както и на момичетата, събрали се край "Чурвилото на Пегас". А и забележката под текста показва как се правят тези неща - без увъртанията на мегданен задиряч... Сравнението с бездарните ти накуцващи римушки - прославящи те и чрез "ТопХули" е наистина убийствено...

]


Re: Изповед на един вол
от Nevolya на 26.02.2008 @ 12:53:36
(Профил | Изпрати бележка)
Справка: http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=81043

- римуването на "педикюр" с "маникюр" и "очите" с ушите" говори недвусмислено за мощта на поетическата Ви инвенция, Ангар.

Да не говорим за: http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=83259

- фантастичните римни двойки "тек"-гек", "чука"-"начука", "ръката"-"стената", "гази"-"пази" и "обожава"-"унижава" са направо за учебник (какво не бива да се прави).

]


Re: Изповед на един вол
от RIF на 26.02.2008 @ 13:08:18
(Профил | Изпрати бележка)
Екскременти, а не "екстременти", Ангаре.
Е, на тебе може и на "екстременти" да ти мирише (при все че и в този случай обонянието явно те подвежда). Налага се да повторя въпроса - към теб - още по-просто: на какво ти ухаят собствените ти "лирически" екскременти?

]


Re: Изповед на един вол
от angar на 26.02.2008 @ 13:13:02
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Аз не произвеждам такива. Не всичко хубаво е от мене написано, но всичко написано от мене - е хубаво!

]


Re: Изповед на един вол
от RIF на 26.02.2008 @ 14:02:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ясно. Съдейки по този отговор - не само обонянието ти е увредено необратимо.
:) Маркс, боя се, че диагнозата не само се потвърждава, но и се е разгърнала в богатата симптоматика на несъмнена патология, а клетият Аграр се е тъй възвисил, щото вече "хич се не види".

]


Re: Изповед на един вол
от angar на 26.02.2008 @ 14:14:53
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Хей, ветеринарите! Диагнозите си ги слагайте на вола, който ви се е изповядал. Ангар е в отлично здраве и добро разположение на духа!

]


Re: Изповед на един вол
от RIF на 26.02.2008 @ 14:20:25
(Профил | Изпрати бележка)
Отново си дезориентиран, Аграр (въпросната патология, уви, е предмет на хуманитарното "здравеопазване") - но и това е симптом, характерен за диагнозата...

]


Re: Изповед на един вол
от angar на 26.02.2008 @ 14:47:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Риф, ти пък не се научи как се пише никкът ми! Не се пише Аграр, а Ангар! Сигурно защото и МАРКС така го пише, но и той няма никога да го усвои. Като на риф сте заседнали и не помръдвате да се учите. За това поне не трябва талант, това поне при добро желание може да се научи!

]


Re: Изповед на един вол
от 3EBC на 26.02.2008 @ 14:59:47
(Профил | Изпрати бележка)
В този сайт няма псевдоним "Ангар" (ако някой твърди обратното, той е напълно неграмотен). Има един angar, който по манталитет е класически аграр.

]


Re: Изповед на един вол
от RIF на 26.02.2008 @ 15:03:29
(Профил | Изпрати бележка)
Аграр, не се интересувам от селско стопанство, така че несекващите и безумно смешни уроци, които ежедневно се пънеш да преп(р)одаваш, не представляват интерес - нито за мен, нито за кой да е риф с читави представи за литература.

]


Re: Изповед на един вол
от menestrel на 26.02.2008 @ 14:13:29
(Профил | Изпрати бележка)
Верно ли не произвеждаш, Аграре???
8О Момчета, за пръв път чувам някой да си признае така охотно, че има запек. И то по смисъла на: "Да му се не види - запечен съм, от което съм разстроен".

]


Re: Изповед на един вол
от Xapno на 26.02.2008 @ 12:06:36
(Профил | Изпрати бележка)
О, ЗЕВС-е! - противно на очакванията припознаването ми като поредно ваше превъплъщение не ме изпълни с горделивонапъпила възторженост (вероятно защото си спомних за една случка с многовековна давност, при която си позволихте да се заиграете непочтително с една девойка край брега на едно море, превъплъщавайки се в близкия роднина на вола - бика... игричка, от която последваха куп сплетни, междуособици... е - и митове; игричка, която в съвременният и вариант - и като заигравка точно с тази девойка, изпълни с ужас моя лирически герой, който търти панически в неизвестна посока, оставяйки саденето на латинки в ръцете на други доброволци...
Но - да се върнем къв Вашия анализ, който е и поводът за моята реплика. Макар и да е унизително за автора да пояснява какво е искал да каже - а това е ясен показател, че не си е свършил работата... обикновено - бих искал да Ви обърна внимание (на първо време) само на някои от транстемпоралните и хипертекстови корелации, които сте пропуснали. Няма да се спирам на ролята на моя герой в не-бит-ието на Урания (таксиметровите услуги, магар и оказвани на такива високопоставени особи, не са сред занятията, упражнявани от него, с които се гордее) - само ще Ви помоля да се вслушате по-внимателно в грохота, който се раздава от сблъсъка на ехото, свързващо моя герой с шумерската и египетска древност, възправящо се срещу тъжния стон на неговата съвременна битност...
С уважение - X. M.

]


Re: Изповед на един вол
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 26.02.2008 @ 14:19:29
(Профил | Изпрати бележка)
ХАрно!, в туй се крият отговорите на хилядолетни филосовски и не толкоз филосовски въпроси за житието и битието! Браво за отговора, но все пак възниква или по-скоро остава изначалния въпрос, кое е по-първото, екстремента или семката?


Re: Изповед на един вол
от Xapno на 26.02.2008 @ 15:37:11
(Профил | Изпрати бележка)
Мракът Leo, мракът е първичен - тъй ми рече Зироканандиодортунендра, когато го попитах - щото всичко отпървом в мрак се е сгушило и мрак в себе си крие (архаичният слог - тук - е проблем на превода)... Разликата иде подир - към светлото ли пръсти протяга или то към него...
Което не решава докрай въпроса за семката и лайното, но поне дава надежда на дървото, а не на дръвника...

]