Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 910
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 916

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌåòîäà
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: Melpomeni

Óâîä
Òîé å ñ òåá, íî ïëþñ òåá â òåëåôîíà ìó èìà îùå 20 êàòî òåá.
Òîé çâúíè íà òåá, íî è çâúíè íà òÿõ.
Òîé òè ïèøå ñìñ, íî ïèøå è íà òÿõ.
Êîãàòî ãîâîðèø ñ íåãî ñå ÷óâñòâàø îáãðèæåíà, âëþáåíà, îáè÷àíà, íî ñúùîòî ñå ñëó÷âà è ñ äðóãèòå äâàéñåò.

×àñò 1
Êîãàòî òè ìó îìðúçíåø, òå ñìåíÿ íà ìèãà. Îòñúñòâèåòî íà åäíî öâåòå îò ãðàäèíêàòà, íå ïîðàæäà òðåâîãè, âåäíàãà áèâà ïîïúëíåí ñïèñúêà ñ ïîðåäíîòî ñàìîòíî öâåòåíöå è òî áåç äà èñêà ñòàâà ÷àñò îò “ãðàäèíêàòà”.
 ñëó÷àé, ÷å íÿêîå “öâåòåíöå” ñå îêàæå ïî – óìíî è çàïî÷íå äà çàäàâà âúïðîñè, äà ñå ÷óäè êàêâî ñòàâà, çàùî òåëåôîíà êîéòî ïðåäè íåïðåêúñíàòî áåøå âêëþ÷åí ñåãà ïî – ðÿäêî å íà ëèíèÿ. Çàùî ÷îâåêà èç÷åçâà çà óèêåíäà, çàùî çàìèíàâà ïî ðàáîòà â äðóãà äúðæàâà, çàùî ñå ãóáè è èçâåäíúæ ñå ïîÿâÿâà, òîãàâà çàïî÷âàò íåïðèÿòíîñòèòå.
Òîâà óìíî öâåòåíöå èçäèðâà äðóãèòå öâåòåíöà è â “ãðàäèíêà” èçáóõâà ðåâîëþöèÿ, ñ êîäîâîòî èìå “Îðàíæåðèÿ”.
Äîñòà ÷åñòî æåíèòå ñè ïðèëè÷àò ïî âèçèÿ, èëè èìàò èìåíà íà öâåòÿ èëè ñà ðîäåíè íà åäíà äàòà.  òàêúâ ñëó÷àé, òîé – çà êðàòêî “ãðàäèíàðÿ”, áèâà êëàñèôèöèðàí, êàòî: “ êîëåêöèîíåð”.
Àêî æåíèòå ñà èçáèðàíè íà ñëó÷àåí ïðèíöèï, òî òðóäíî áèõà áèëè êîíòðîëèðàíè. Åòî çàùî àêî ñè ïðèëè÷àò, òå äîíÿêúäå ùå ðåàãèðàò åäíàêâî, ùå áúäàò ïî – ëåñíî ìàíèïóëèðàíè è äâèæåíèåòî íà îòêúñâàíå è ïðåìàõâàíå íà íÿêîå “öâåòå”, ùå áúäå íàïðàâåíî ñúñ çàó÷åíà ôðàçà, äåéñòâèå è áåç òðåïâàíå íà îêîòî, çàùîòî òîâà âå÷å ñå å ñëó÷âàëî ìíîãîêðàòíî.

×àñò 2
Êàê ñå ñëó÷âà ðàçêðèâàíåòî íà “ãðàäèíàðÿ”?
 “ãðàäèíêàòà”, ìèíàâà ï÷åëà. Ñúîáùàâà, ÷å å áèë âèäÿí íÿêúäå ñ íÿêîÿ.
Ïîäîçðåíèåòî â äóøàòà íà “Öâåòåòî” – ôàâîðèò çà äåíÿ ïðèäîáèâà íåâèæäàíè ðàçìåðè. Äîêàòî “ãðàäèíàðÿ” ñïè, òÿ âèæäà íå äèñïëåÿ íà òåëåôîíà 100 íåïðèåòè ïîâèêâàíèÿ îò åäèí íîìåð, íà ñëåäâàùàòà âå÷åð íåïðèåòèòå ïîâèêâàíèÿ îò òîçè íîìåð ñà 120, íà ïî – ñëåäâàùàòà âå÷åð ïàê 100 è “öâåòåòî”, íå óñïÿâà äà óñòîè íà èçêóøåíèåòî äà ïîãëåäíå, ÷èå èìå òàêà ïîäîçðèòåëíî ñå å íàìúðäàëî â òåëåôîíà íà ëþáèìèÿ. Âèæäàéêè ìúæêî èìå, ðåøàâà, ÷å òîâà å íÿêîé ïðèÿòåë êîéòî ãî òúðñè ñïåøíî è èìà íóæäà îò ïîìîù. Îáà÷å ðåàêöèÿòà íà “ãðàäèíàðÿ”, å ïîâå÷å îò ñìóùàâàùà. Òîé ïîêëàùà ãëàâà è ñ åäíî áóòîí÷å èçòðèâà ïîâèêâàíèÿòà.
“Öâåòåòî” ñå ÷óäè, ïîääàâà ñå íà êîíôóçíàòà ñèòóàöèÿ äà ìèñëè â “íàñòîÿùå òðåâîæíî” è “íàñòîÿùî ïðåä÷óñòâåíî” âðåìå. Òîâà å ñïåöèàëíî âðåìåòðàåíå íà æåíñêàòà ìèñúë, êîÿòî óäèâèòåëíî âñåêèäíåâíî èçìèñëÿ íîâè âðåìåíà, ñàìî â èòàëèàíñêàòà ãðàìàòèêà èìà ïîâå÷å âúîáðàæåíèå. Òèê - òàê, òèê - òàê ìàõàëîòî íà ÷àñîâíèêà â êîðèäîðà ÿ ïðèñïèâà.
Ïðåç íîùòà, òÿ ïðîòÿãà ðúöå, íî å ñàìà â ëåãëîòî. Îáëè÷àéêè òúíúê õàëàò, ïðèñòúïâà òèõî êúì õîëà è âèæäà ãðàäèíàðÿ, êîéòî ïèøå ñìñ íà òåëåôîíà. ×àñúò å äâà è ïîëîâèíà ñóòðèíòà. Íà âúïðîñà, çàùî ñè òóê, íå òè ëè ñè ñïè, íî êîãî ïèøåø òîëêîâà êúñíî, …îòãîâîð íÿìà, íî òàì å ñìóòåíîòî è èçíåíàäàíî ëèöå íà åäèí ìúæ õâàíàò â êðà÷êà

×àñò 3
Íà ñëåäâàùèÿò äåí, “ãðàäèíàðÿ” ãî íÿìà. “Öâåòåòî” çâúíè ëè çâúíè, à îòãîâîð íÿìà. Ñëåä ñåäìèöà ñå ïîÿâÿâà è çàÿâÿâà, ÷å å áèë êîìàíäèðîâêà. “Öâåòåòî” âå÷å çàïî÷âà äà ñå ñúìíÿâà, ïîíåæå ãî å âèäÿëà ïðåäè äâå âå÷åðè íà óëèöàòà, íî å áèëà â òðàìâàÿ è ìó å ïîçâúíèëà, à òîé âèæäàéêè òúðñåùèÿò íîìåð, èçêëþ÷âà çâóêà íà òåëåôîíà, ïðèáèðà ãî â äæîáà ñè è ïðîäúëæàâà äà êðà÷è ïî áóëåâàðäà.
“Öâåòåòî” ñå ÷óâñòâà çëå, åäèí ÷îâåê é îòñòúïâà ìÿñòî äà ñåäíå, ÷óâñòâà êàê ïîòúâà è êàê ñâåòà ÿ çàñèïâà â òúìíàòà ïðîïàñò. Ìåæäó äâå êàìú÷åòà âèæäà áëÿñúê è òîâà å íåéíîòî ñîáñòâåíî äèõàíèå, âñå îùå å æèâà. “Òóê ñúì”, êàçâà ñè “Öâåòåòî”, ùå ñå ñïðàâÿ.
Âå÷åðòà ñå ïðèáèðà è â ïîùåíñêàòà ñè êóòèÿ â ìàéë.áã âèæäà ïèñìî îò íåèçâåñòåí ïîòðåáèòåë. Îòâàðÿ ãî è îòíîâî óñåùà îíàçè ïðîïàñò, êîÿòî ñ åäíà ìèëà ðúêà ÿ âðúùà â áåçäíàòà íà òúìíîòî ïðîçðåíèå. Âêóñúò å ñêúðöàù, êàòî äà ãðèçåø ñòèï÷èâîòî òÿëî íà åñåííî óçðÿëà äþëÿ.  ïèñìîòî äðóãî óìíî “Öâåòå” îò “ãðàäèíêàòà” é ñúîáùàâà, ÷å òîé å ñàìî “íåéí” è äà íå å ïîñìÿëà äà ðàçäåëÿ áàùà îò äåöàòà ìó. Êàê òå èìàëè íóæäà îò íåãî, êàê ñâåòà å äðóã áåç ðîäèòåëñêàòà ïîäêðåïà è êàê ìîæå äà æèâåå ñ ìèñúëòà, ÷å å óíèùîæèëà åäíî õóáàâî ñåìåéñòâî.
“Öâåòå” ñå ðîíè, êàòî èçìðúçíàë õðàñò ïðåç ïðîëåòòà. Ëèñòåíöàòà ïàäàò è èçòðúïíàëè ìîëÿò çåìÿòà çà ïîùàäà.

Fin
À â òîâà âðåìå “ãðàäèíàðÿ”, å â “ãðàäèíêàòà” è èçáèðà. Íå ìîæå äà áúäå îòêðèò, íå ìîæå äà ÷óåòå ãëàñà ìó, òîé íÿìà íèùî îáùî ñ îíàçè “ëóäàòà”, êîÿòî ãî ãîíè è òîðìîçè, èëè ñ äðóãàòà “îòêà÷åíà”, êîÿòî ãî ïðåñëåäâà è íå çà÷èòà íåãîâàòà ñâîáîäà.
Â÷åðà áåøå “Öâåòåòî”. Óòðå ìîæå äà ñè òè.



Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 15.01.2008 @ 18:46:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Melpomeni

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 09:45:32 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ìåòîäà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìåòîäà
îò rimoza (Rimoza@abv.bg) íà 17.01.2008 @ 20:10:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåùàòà íå âèíàíàãè ñà òàêèâà, êàêâèòî èçãëåæäàò ... :))
ÏÎÇÄÐÀÂÈ ! Ïîæåëàâàì ñáúäíàòè ìå÷òè !


Re: Ìåòîäà
îò Melpomeni íà 18.01.2008 @ 09:49:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
îïèòâàìå ñà äà ãè ðàçãàäàâàìå:)
ïîçäðàâè!

]