Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 490
ХуЛитери: 4
Всичко: 494

Онлайн сега:
:: mamasha
:: malovo3
:: Marisiema
:: Teoman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМинавах край фризьорския салон
раздел: Хумор и сатира
автор: angar

Минавах край фризьорския салон
и гледам вътре във салона – кон!

И покрай него седем поетеси!

Едната смес за кола-маска меси.

А втората му прави маникюр;

а третата му прави педикюр;

четвърта му рисува сенки под очите
и клипчета му слага на ушите.

С червило - пета - бърните рисува.

А шеста реше буйната му грива
и къдрите на буклички завива...

А седма под корема се провира
и с пръстите си нещо масажира.

Отворих и им викнах гневно:
- Ей! Това Пегас ли е или е гей!



Публикувано от aurora на 15.01.2008 @ 09:16:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 2.68
Оценки: 35


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 10:42:54 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Минавах край фризьорския салон" | Вход | 14 коментара (70 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Минавах край фризьорския салон
от LATINKA-ZLATNA на 15.01.2008 @ 09:25:26
(Профил | Изпрати бележка)
И аз не знам какво е!


Поне ме посмях!


Re: Минавах край фризьорския салон
от milcho на 15.01.2008 @ 09:36:01
(Профил | Изпрати бележка)
Браво! Ангаре! Браво бе, Ехееей.
Иначе кой да се досети, кой!
Пегас на кон, а не куцукащ-Гей,
Добре че, има си застъпник свой!


Re: Минавах край фризьорския салон
от kali (yinni@gbg.bg) на 15.01.2008 @ 10:51:11
(Профил | Изпрати бележка) http://diyanahristova.com/
Ха де! Поздрав!


Re: Минавах край фризьорския салон
от sineva на 15.01.2008 @ 13:38:02
(Профил | Изпрати бележка)
Браво -Ангар!
Имахме нужда от такова стихо!
Само че не разбрах-кой е прототип на
коня?А ти много хубаво си направил-
че си защитил Пегас!
Все пак този кон не е обикновен?С удара на копитото си -той е образувал извора на Музите?
И може би те неслучайно са при него?
Поздрав!


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 16.01.2008 @ 13:09:27
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Как ти хрумна за "прототип на коня", Синева? На мен не ми беше хрумнало и нямам идея за такъв.
А за това, че Пегас с удар на копитото си е издълбал и образувал извора, край който се събират музите - ти благодаря. Този епизод е много красив, а не го знаех!
:)))

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от milcho на 17.01.2008 @ 21:37:48
(Профил | Изпрати бележка)
Век живи!
Век Учись!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от Pord на 15.01.2008 @ 14:50:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Находчиво е и е лека закачка с поетесите; но те не биха се засегнали, а напротив.
:-)))

Защо пък да няма кобила Пегас (ка)?



Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 15.01.2008 @ 21:23:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Порд! Точно така бих искал да се възприема стихотворението ми!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от milcho на 17.01.2008 @ 21:43:32
(Профил | Изпрати бележка)
Слави,
супер!!!!
А нали знаеш онзи виц?
Василий Иванич (Чапаев де)
командва сутрин ескадрона!
И се провиква ....силно!
"Ескадрон Все па коням!!!!! "
и после допълва ...
" А Петка на кобыле ....."!!!!!!

Нали е гот, .... но Пегас кобила? ...(
Все пак предпочитам някоя муза!!!!!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от beche на 15.01.2008 @ 16:05:34
(Профил | Изпрати бележка)
усмихна ме стихчето
не ме интересува дали е художествена измислица или си вградил нечии образи вътре, това си е твое право, защото стиха не е вулгарен
напротив, свеж е

Лек ден!


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 16.01.2008 @ 11:50:18
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Бече!
Много ценя твоето мнение, защото винаги си се проявявала като не пристрастна строга критичка, и винаги си имала смелост да изкажеш свое мнение; независимо че е било различно от общоподетото, и то когато някой е имал нужда от защита. Не става въпрос за мен.

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 15.01.2008 @ 21:17:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Когато Блек Кет първа пусна темата за появата на “Червилото на Пегас”, написах следния отзив:

“Седем поетеси на един Пегас!
Ще го разкатаят! - тъй си мисля аз!
Щастливо, момичета! Докато ние тук сме се драчили, вие виж какво сте сътворили!
Почитател съм ви - на всяка поотделно и на всички заедно!
Успех!”

Защо да крия - това ми стихотворение наистина беше вдъхновено от тях. Но какво представлява то: доброжелателна закачка или злобен пасквил?

“Злобните ще кажат, че е злобен!
Гадните ще кажат, че е гаден! ...”

Но да казват каквото си щат – ние не за тях пишем!

Това стихотворение го написах и го пуснах като една дружелюбна закачка, и така то трябва да се приема от всеки, който не е предубеден, озлобен или комплексиран!

За каква обида може да става въпрос? За какво “забавление чрез обругаване” говорите? Обругаване има само в главите ви! Обидата идва от сърцето, а бих ли могъл нарочно да кажа нещо оскърбително за Алфа Це, Лейла и Уффф например? Все едно да изрека нещо обидно за Калина и за Винета!

Иронизирам ли книгата "Червилото на Пегас"? В никакъв случай – аз още не съм я прочел, за да я иронизирам. Но и без да съм я прочел, съм убеден че е хубава! А и от веселото й заглавие още повече очаквам в нея да има и хумор. Затова и им посветих това весело стихотворение!

За реакцията на хора като Харамия, Зевс, Маркс и пр. не се съмнявах. Допусках, че и момичетата от книгата в първия момент ще са в недоумение: “Какво е сега това? Целува ли, хапе ли?” И дори се боях, че в първия момент ще бъдат шокирани и може да го възприемат като обида. Но в стихотворението ми няма нищо оскърбително. По своите последствия – и това беше една от причините да го пусна – то трябва да е реклама на книжката им! Нали в рекламата единствено важното е името да е изписано вярно!

“Който казва нещо, знае що го казва; който е засегнат – чувства как боли!”

Аз ви открих какви ми бяха мотивите. Направих го с най-добри чувства към вас!

Но ако вас, момичета, ви е заболяло – моля да ме извините!


Re: Минавах край фризьорския салон
от 3EBC на 16.01.2008 @ 09:18:37
(Профил | Изпрати бележка)
angar каза:

"Иронизирам ли книгата "Червилото на Пегас"? В никакъв случай – аз още не съм я прочел, за да я иронизирам.

По своите последствия – и това беше една от причините да го пусна – то трябва да е реклама на книжката им! Нали в рекламата единствено важното е името да е изписано вярно!"

Ха-ха-ха! Ето още един, който пише за нещо, което не е прочел.

Доста оригинални методи на реклама се появиха напоследък в сайта... по тези критерии "рекламният агент" на книжката е особено подходящ за рекламно лице на някой парфюм (ама от онези - най-миришещите).

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 16.01.2008 @ 11:40:56
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
На кого се смееш - на себе си се смееш!
Разбира се, че мога да я рекламирам и без да съм я прочел - нали зная кой я е писал!
Но виж да я осмивам, иронизирам или пародирам без да съм я прочел - ако ти можеш, аз не мога!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от LATINKA-ZLATNA на 16.01.2008 @ 14:28:37
(Профил | Изпрати бележка)
ЗЕВС, "Нека, който е безгрешен пръв да хвърли камакът" е
казал Исус Христос и никой човек не е посмял да го направи, но Ти нали си Бог, затова го правиш и отбележи - много пъти на тази
страничка.

"Не е страшно, че умираме, страшно е че не се обичаме" , Бог ЗЕВС.

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 15.01.2008 @ 22:07:34
(Профил | Изпрати бележка)
Паднах си, Ангар! :)))))))))))
Не бях виждала кон с маникюр и педикюр, а на туй отгоре и с червило на джуките. Много ме разсмя, приятелю! Още ми се тресе корема от смях. :)))


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 16.01.2008 @ 13:02:55
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти че долетя, Лястовичке Бяла! Отзивът ти много ме зарадва!
:-))))

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 16.01.2008 @ 21:20:50
(Профил | Изпрати бележка)
Тук съм, Ангар! И все още чувството ми за хумор си е на мястото, за разлика от някои други хора, които търсят под вола теле!....:)

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 15.01.2008 @ 23:00:00
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Харамия казва: стихотворението няма оригинална идея, няма невероятни рими... Простащина и дебелащина! Кажете ми нещо, зарад което да го харесам?
Рес казва: елементарни рими, куц финал - негоден в ритмическо и недопустим в етическо отношение. И е толкова мръсно, че е трудно да се постигне по-голяма степен на замърсеност.
Друг някой (не казвам “Маркс”! Считам за кощунство човек да използва за никк името на такъв велик човек; защото е много вероятно този “някой” да говори глупости, а нали не трябва да се казва че тези глупости ги е говорил Маркс!) – пита: «това хумор ли е, сатира ли е или нещо друго?

Защо очаквах че това стихотворение може да се хареса?

Първо, защото то е едно съвършено като изпълнение стихотворение. Ритъмът е съвършен и римите са съвършени! Това, че финалът е негоден в ритмическо отношение просто не е вярно! Всички стихове имат по десет срички, в това число и последното двустишие. Това че заради пряката реч съм изписал сричката «Ей» на втория ред, нищо не изменя – от това първият ред не остава с девет срички, а вторият да става с единадесет; тази сричка си принадлежи на първия ред от двустишието и само човек, който няма чувство за ритъм би могъл да се заблуди!

Второто нещо, зарад което си го харесвам и мислех че и други ще го харесат, е хуморът, който се съдържа в него. Самата ситуация е комична. И тя е предизвикала смеха на Инфинити, а и усмивката на някои други, които си нямат, а и не е нужно да си имат представа по какъв повод е написано.

И трето, поради което очаквах да се хареса, е поводът за написването му. Очаквах че мнозинството от сайта ще го свържат с «Червилото на Пегас», и че това е плюс, а не минус за стихотворението. Това го обясних в горния си коментар.

На упреците за голяма степен на замърсеност, недопустимост в етическо отношение, за отношението ми към гейовете е излишно да се спирам.

Но как да се хареса, като римите са елементарни и нищо необикновено няма в него!

Ами така – защото това не е минус, а е плюс! Простота и естественост – това са два от великите принципи на изкуството! Нещо повече: «За великото произведение дори простотата не е достатъчна; нужно е нещо повече, което бих го нарекъл обикновеност!» За жалост не си спомням на кого принадлежи тази мисъл, но във всеки случай е на някой от великите! Не си спомням от кого е, но напълно споделям тази мисъл! Безсилие е, когато поетът търси сложни образи, сложни метафори, необикновени рими. А и Вапцаров го е чувствал така:
«Пиши го просто и ясно, както го пее народът:
заплакала е гората все зарад Индже Войвода!»

За себе си мисля, че такава обикновеност на изказа съм постигнал единствено в стихотворението си «В Кратунци поп с триметров алилуй». А в това си стихотворение я има донякъде само в първото и в последното двустишие. Колко естествено е например да кажеш:

“Минавах край фризьорския салон
и гледам вътре във салона – кон!”

В стихотворението няма нищо друго, освен хумор. Няма никаква сатира – жалко че в сайта хуморът и сатирата не са разделени, и човек може да ги обърка. А ако “Маркс” мисли че има и нещо друго, някаква коварна интрига или нещо неприлично, да каже какво има предвид; аз не се сещам за нищо.


Re: Минавах край фризьорския салон
от 3EBC на 16.01.2008 @ 10:13:17
(Профил | Изпрати бележка)
Драги angar,

Ще се опитам да ти няколко съвсем кратки и ясни приятелски съвета. (Те да ангажират по никакъв начин останалите злобари и гадняри, като res, haramia, MAPKC, Usmiv4ica, krasavitsa и разни други.)

Първо. Прочети внимателно "Червилото на Пегас".

Второ. Прочети внимателно "Минавах край фризьорския салон".

Трето. Ако след изпълнението на първите два съвета у теб все още битува митът за "съвършенност на изпълнението и на римите" на твоето "произведение", незабавно поискай от администраторите да го изтрият от сайта и да га пратят за публикуване в някоя антология на световната класика.

Аз пък бих предложил да се създаде раздел "Комбайнеро-(не)интелегентски хумор" и твоето "съвършенство" да заеме полагащото му се челно място там... всъщност защо трябва да обиждаме комбайнерите (дори и необразованите)... а пък и тези скоби изглеждат излишни...

Четвърто. Продължавай да проявяваш същата галантност към дамите. Само внимавай някоя поетеса от "седма" позиция да не ти бие... дуСпата.

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 16.01.2008 @ 12:14:37
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
ЗЕВС, не искам да влизам в диалог с тебе, защото не сме равнопоставени. Аз съм като на длан, а ти си анонимен. Разкрий се - под какви никкове се подвизаваш, за да мога да погледна какво пишеш, какви коментари правиш и да знам с кого си имам работа.
Едно е ясно - че критериите ни за поезия са много различни. Своите възгледи аз нееднократно и на много места съм ги изказвал. Изкажи и ти своите, дай и примери.

А от горния ти постинг се разбира само, че си невъзпитан човек - който дава съвети без да му ги искат и обижда комбайнерите - като се мисли за нещо повече от тях!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от milcho на 16.01.2008 @ 23:33:39
(Профил | Изпрати бележка)
Ангаре!
Стихото ти е както всички твои неща, невероятно и право
в Целта!!!
Не ги слушай ...пиши. За да мислят всички.
И да се замислят. Иначе какво ...само ох и ах ....
Нали...?
А на който не му харесва, Вег.
На мен много ми харасва, който и да се разпознае тук!
Ангаре.

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от LATINKA-ZLATNA на 16.01.2008 @ 23:44:41
(Профил | Изпрати бележка)
Приятелю Милчо, ще допълна към коментара ти, че на добрите
поети е позволено да пишат по този начин.
Нали не ми се сърдиш, Милчо!
Една голяяяяяяяяяма прегръдка за теб!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 17.01.2008 @ 08:01:44
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Милчо!
Не отговорих на първия ти коментар, защото от него не бях много уверен какво е мнението ти - струваше ми се положително, но имах и едно съмнение, че може би иронизираш.
И много се радвам на последващия ти коментар! Защото си и много добър поет, и много начетен човек и от твоя отзив блюдото на одобрението забележимо натежава!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от milcho на 17.01.2008 @ 21:32:34
(Профил | Изпрати бележка)
Ангаре,
Братко та това не зависи от мен.
А зависи от теб!
Ти си поета!

И ти си с много, ама с много бял ореол ...
И когато Човек, достигне ниво да чете
твоите стихове и самия той да са опита да стане Ангар...
а това вярвай ми не е леко. Тогава ще му е леко занапред
с теб, драги. Поезията (според мен) е не само да сричаме куплети
за тази и онази или да остроумничим с разни фрази, ...
А поезията трябвя да разплаква и да те кара да се блъскаш
като в судоку ... за да изплуваш след това чист и Бял.
Драги ми Ангаре. Ти го можеш.
Благодаря за ответния комплимент. Не знам до колко аз съм поет,
но те уверявам, че не пускам стих, над който да не съм плакал,
малко или много, но съм плакал, като съм го писал.
И ако това е станало, без да го чета повече го поствам.
Та Ангар-Блок ...от оня блок ...радвам се да се нарека твой приятел.
И, че ти ме считаш за такъв.








]


Re: Минавах край фризьорския салон
от Den i nosht на 16.01.2008 @ 14:12:31
(Профил | Изпрати бележка)
във салона – кон!
......................................

ех, горките -
що не беше слон ...


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 17.01.2008 @ 13:19:49
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Е, не бъди такава максималистка, Ден и нощ!
Освен това тук се има предвид не обикновен кон, а Пегас. Слонът би могъл да е символ само на тежкарската поезия; макар на една реклама да сме го видели да кара делтапланер.
:-))))

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от Meiia (mihaela.alexieva@gmail.com) на 18.01.2008 @ 16:11:41
(Профил | Изпрати бележка)
Яяяя, какво станало тука, а аз без малко да го пропусна!:) С тази моя прословута разсеяност...

Каква полемика! Мисля, доказала съм, че не влизам лесно в спор, но сега ще се вмъкна някак встрани от ръбатите реплики само защото се чувствам (донякъде, но не чак толкова) лично ангажирана. И точно тук се сещам за "Четирите споразумения на толтеките" на Мигел Руис, а те гласят: 1. Бъди безгрешен в словото си 2. Не приемай нищо лично 3. Не прави преположения 4. Винаги прави най-доброто, на което си способен.
Изглежда простичко, но е доста трудна задача. Иска ми се да вярвам, че всеки от нас е усещал това в себе си.
Положих доста услилия да отгледам някаква кротост в душата си, което ми струваше не само време(дълги и трудни години), но и много, наистина много важни за мен неща. И сега не смятам да напущам това си равновесие (ако кажа "смирение", ще е твърде голяма дума). Та, на въпроса. Никоя книга не е само заглавието си. Надявам се да споделяте мнението ми. Да, вярно е, че това ни заглавие има достатъчно тълкувания. Вероятно първото видно е точно това, което е станало обект на стихотворението. Лошо няма, поели сме си риска и последствията от него. Оттам нататък всеки прави същото в себе си и при възприемането на написаното. И защо не, както често се случва в живота повечето неща са "въпрос на вкус":)). И, мисля, реакциите с такъв мотив нямат нужда от оправдание, нали?!:)
Обичам абсурдите, а от хумора най харесвам черния такъв и пиперливата самоирония, но това знаят само и единствено онези, които твърде, твърде отблизо ме познават. Иначе съм далеч от този жанр в писаното слово и нямам право да обсъждам кое какво е нито в стихотворението, нито в коментарите. Всъщност, всичко е бродене из личните ни душевни пространства и, ако можем да се научим на нещо хубаво един друг-добре. Ако ли не...тъжно е.
Убеден песимист съм, но в случая съм необичайно и нарочно позитивна.


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 18.01.2008 @ 18:28:58
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Привет, Мея!
Благодаря ти за отзива. Вашето мълчание ми беше много тягостно. Мислех си, че сте обсъдили и поддържате единна позиция. Освен това си мислех, че в оценките 15 единици няма как да се наберат, ако и вие не сте ги слагали.
Коментарът ти е много хубав, но аз очаквах по-ясно да кажеш как сте го възприели - като шега или като черна обида?

"Убеден песимист съм, но в случая съм НЕОБИЧАЙНО И НАРОЧНО позитивна!" - го приемам като насилване да не избухнеш и да ме направиш на бъзе и коприва. Но ми се иска още по-ясно да се изкажеш, защото нали: ясни отношения, добри приятели!


]


Re: Минавах край фризьорския салон
от Meiia (mihaela.alexieva@gmail.com) на 18.01.2008 @ 19:23:26
(Профил | Изпрати бележка)
Разсмя ме:))) с това "насилване да не избухнеш".
Няма такова нещо при мен отдавна, това казвах. И не защото се насилвам, а защото така си мисля и така живея. Е, на младини беше друго, признавам, и може би точно затова вече държа да съм по-спокойна в реакциите си.
А сега по-ясно казано и по-конкретно:
Не съм приела нищо за черна обида, споко! Но си задавам въпроси относно бушуването на страсти в случая. Какво се питам и какво си отговарям не е важно. Нека всеки сам да си отговори какво става в него по този дребен наглед повод и защо. Причините всеки път са различни. В случая нашето заглавие е свършило добра работа, мисля:).
Аз наистина едва сега забелязах стиха ти. Снощи късно по-точно. И не съм говорила с никоя от авторките в книгата, нито сме го обсъждали, нито знам какво мислят и дали изобщо са чели полемиката. Мнението си е само мое. Мнение или просто призив да не се дерем за щяло и нещяло.
И, между другото, не съм гласувала. Не вярвам и момичетата да са го направили. Все пак, освен от админите постъпките ми тук вижда и моята собствена съвест. Някак неетично би било аз да взимам страна и по този начин.
А позитивизма в случая казвам, че съм употребила необичайно и нарочно единствено и само в търсене на доброто в другия, на закачката вместо сарказма, а не за да възпра огъня и жупела в мен:). Такъв няма. Иначе колко му е да направя и аз самозапалване с думи, но би било роля. Роли всякакви, но избягвам да ги играя. Просто това не ме забавлява. Достатъчно са ме изнесли на гърба си лирическите ми героини:)
Заглавието си е рисково, нееднозначно и то преполага да бъде възприето не по един начин. И, ето, случва се точно това. Ние си го знаехме и в това му, обсъжданото, значение, и в другите му. Айде да отгърнем вече корицата на книгата:)
Приятна вечер!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 19.01.2008 @ 08:02:07
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Мея - ти си една добра и красива фея!

Не случайно едно от първите ми посвещения в нет-а (пуснато на 23.10.2004), беше за тебе:

"Ако с поглед блуждая, за какво си мечтая?
Да седиме със Мея на кея....
.......
И си тъна във омая, и си плувам сред наслада,
и за рая не мечтая, и не се боя от ада!"

Ала твоя любов е билА планината:
това лято те срещнах за гъби в гората,
но за жалост - излязла бе с друг!


]


Re: Минавах край фризьорския салон
от LeoBedrosian на 22.01.2008 @ 13:52:55
(Профил | Изпрати бележка)
Навярно било е Пегей ;)))


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 22.01.2008 @ 20:28:37
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Да, много остроумно! Макар че - признавам - не изведнъж да схванах какво казваш!
:))))

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от LeoBedrosian на 23.01.2008 @ 07:20:56
(Профил | Изпрати бележка)
мчи, кръстоска между Пегас и гей - пегей. то и аз нищичко не схващам, ама карай...

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 23.01.2008 @ 07:32:33
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Да, разбира се, така го разбрах и аз! Оригинално хрумване!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от krasavitsa на 24.01.2008 @ 12:40:46
(Профил | Изпрати бележка)
Чак сега виждам колко дълго сте продължили дебата. Та си рекох, да си кажа и аз какво мисля, но за разлика от друг път - по отклоненията от темата.
1. Не приемам упреците към ЗЕВС, че нямал произведения тук и затова нямал право да критикува. Колко литературни критици са и писатели? Оборвайте критиката, а не автора им. Иначе излиза, че търсите повод, за да си го върнете.
2. Ще продължа цитирания случай за блудницата.
- Нека, който е безгрешен, пръв да хвърли камък! - рекъл Исус.
Тогава от тълпата излязла една жена и хвърлила камък, но така, че да не уцели. Исус я погледнал и рекъл:
- Майко, ядосваш ме.
- Ще си поговорим у дома, сине - казала Богородица.
Какво са си говорили, не знаем. Но можем да гадаем. Например - за неточността на тези думи. (Прости ми, Боже!) Сигурна съм, че Исус е искал да каже на тълпата, че няма право да отнема живот. Но му се е наложило да й го каже по този начин, защото тълпата само така може да бъде спряна. За съжаление тези думи продължават да се използуват и след 2000 години винаги, когато ни изнася. Невярно и неточно. Защото по отношение на греха "блудство" голямата част от тълпата сигурно е била праведна.
А по ирония на съдбата пак същата тълпа слага край на земния път на Исус, всички знаем, че Пилат взема решението си, позовавайки се на виковете на тълпата.
Също толкова неточно се тълкуват и думите "не съди, за да не бъдеш съден", но това е вече съвсем друга тема. Всъщност исках да кажа, че всеки решава сам за себе си дали да бъде в тълпата, или да бъде Зевс. (Това е шегичка!)


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 24.01.2008 @ 22:03:27
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Красавице, за разлика от Христос, аз не казвам, че само безгрешните имат право да критикуват. Напротив! Дори в стихотворението ми "Направих отзив на един поет" осмивам този възглед.
Но нима ЗЕВС се е опитвал да направи някакъв "културен" коментар? Нима се е опитал да направи анализ на текста? Коментарите му се свеждаха до това: да обвинява и да държи сметка на тези, които казват, че стихотворението ми им е харесало. А думите му към мене по смисъл се свеждаха до: "бездарен си, зъл си, гаден си, върви да се гръмнеш!"

Естествено, е когато някой произнася такава присъда, да се запитаме: а съдията кой е? Какъв творец и какъв човек е той, в какво вярва и за какво се бори? "Кръстен ли е или е обрязан?"

А това най-добре личи от произведенията му и по отзивите, които е правил.

И какво се оказа? Че ЗЕВС няма нито едно публикувано в сайта произведение, и нито един друг отзив! Всичките му шест отзива, които е направил, са за моето, за това ми стихотворение! И трябвало ли е се влиза в полемика с такъв човек? Нали неговата единствена цел ще е само да те окаля!

За втората част от постинга ти - благодаря, обогати ме! Не бях се замислял над този епизод, над това защо майката на Христос е хвърлила камъка.

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от LATINKA-ZLATNA на 24.01.2008 @ 22:37:47
(Профил | Изпрати бележка)
Красавица, би ли ми посочила читат от Библията, в който да пише,
че когато Исус е казал:"Нека, който е безгрешен, пръв да хвърли
камък!" от тълпата е излязла една жена и хвърлила камък, но така,
че да не уцели. Много ще съм ти благодарна,ако го направиш.
Завършила съм два курса и един семинар библейски, гледала съм
почти всички филми за Исус Христос, които ни показват на екраните
и никъде не се посочва това нещо.

А също и къде в Библията пише, че майката казва: "Ще си поговорим у дома,сине!".

Ще съм ти безкрайно благодарна!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от krasavitsa на 25.01.2008 @ 12:54:20
(Профил | Изпрати бележка)

Идеята на този разказ е, че гледа ли се на нещо като на догма, няма начин да не се сгреши.
Смисълът на твоя коментар (чрез цитата) беше - Зевсе, само ако ти си безгрешен, имаш право да критикуваш. Което води до - за да се докаже, че Зевс е безгрешен, някой трябва да отсъди неговата безгрешност. Което води до: трябва да се отсъждаме един-друг. Да, ама е казано - не съди, за да не те съдят. И къде отидохме? До отричане на съдилищата. Те антихристиянски ли са? Защо християнската църква не се бори за премахването им? А и сам Исус е съдил - знаеш го. И къде сме пак? Ами да беше останал и да бъде единственият съдник на земята, така за всички ни щеше да бъде най-лесно.
Нещо не е май точно така, нали?
А че текстовете на Библията (Стария и Новия завет) далеч не са автентични, би трябвало да са ви казали в курсовете.

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 25.01.2008 @ 17:07:28
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Много погрешно смяташ, че смисълът на коментара ми е бил: "Зевсе, само ако ти си безгрешен, имаш право да критикуваш."
Моето схващане е съвсем друго, а именно - че всеки може да изказва мнението си, без да е съвършен и безгрешен.

И отзивите си аз не ги наричам критика - защото какъв съм аз, че да критикувам? Началник ли съм на някого, редактор ли съм му или какво? Просто изказвам мнение, но то няма формата и значението на критика, а само на споделяне като с равен. Не исках да влизам в полемика със ЗЕВС по друга причина - защото когато човек е публикувал, когато е правил отзиви, той се стреми да пази името и авторитета си. А за ЗЕВС нищо не знаем. Него литературата не го интересува. Той се е регистрирал през есента на миналата година, но досега ред не е публикувал и коментар не бе направил. А при спор с такива анонимници освен необосновани обиди и грубости друго не може да се очаква.

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от krasavitsa на 25.01.2008 @ 17:12:51
(Профил | Изпрати бележка)
Отговорът ми е за Латинка златна. А иначе по спора ви не вземам отношение, само за един от аргументите става дума.

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от LATINKA-ZLATNA на 25.01.2008 @ 19:27:38
(Профил | Изпрати бележка)
Красавица, човек може доста често да сгреши и без да гледа
"на нещо като догма."

Но да се върнем към думите на Исус:"Нека, който е безгрешен, пръв
да хвърли камък!"

Аз пиша на ЗЕВС:"...и никой човек не е посмял да го направио, но ти нали си Бог, затова го правиш и отбележи - много пъти на тази страничка."

Ти пишеш:"А и сам Исус е съдил - знаеш го!"
Къде е виждаш ти разминаване на двете неща?

Ти пишеш:"А, че текстовете на Библията/Стария и Новия завет/
далеч не са автентични, би трябвало да са ви казали в курсовете."

НАИСТИНА ЛИ БИБЛИЯТА Е БОЖИЕТО СЛОВО?

Библейските пророци многократно писали:"Така казва Господ"
/Исая 43:14,Йеремия 2:2/ Дори Исус Христос, Божият Син,
подчертавал, че не говори от Себе си./Йоан 14:10/. Самата Библия
казва ясно:"Всичкото писание е боговдъхновено"./2Тимотей 3:16/.

Никоя друга книга не е издадена на толкова езици - над
2200 езика, според Обединените библейски дружества. Никоя
друга книга няма толкова тираж - вече над четири милиарда
екземпляра. Нима не би очаквала такова нещо от едно
послание от Бога, което е предназначено за цялото човечество?

Ако четеш Библията, признавайки факта, че тя е наистина Божието Слово, ще извлечеш огромна полза.

БЪДИ БЛАГОСЛОВЕНА!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от krasavitsa на 25.01.2008 @ 20:56:52
(Профил | Изпрати бележка)
Казах, каквото имах.
Бог да благослови и теб, Латинке златна!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от LATINKA-ZLATNA на 25.01.2008 @ 22:19:11
(Профил | Изпрати бележка)
!!!)))

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от angar на 06.03.2008 @ 22:44:26
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Мир и любов!

]


Re: Минавах край фризьорския салон
от vrabets на 12.05.2008 @ 10:55:03
(Профил | Изпрати бележка)
Обещавам да те чета сутрин за закуска ...
Кога ще пишеш не знам ... :)))

ПОЗДРАВ!!