Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 1
Всичко: 863

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзследване на Ангар за родените поети
раздел: Други ...
автор: angar

Знае се, че в “ХуЛите” има регистрирани около 5000 поети.

И ми се прииска да има едно такова изследване: каква част от тях са
родените поети, кога през годината се раждат най-много поети, какво е съотношението на поети и поетеси и пр. любопитни за мен въпроси.

Идеята за такова изследване подхвърлих на админите още преди две години –защото кой освен тях би могъл най-добре да го направи?! Но те се отнесоха пренебрежително към нея, и като няма кой друг, заех се да го направя сам.

За целта от форумите “Поздравления и честитки” извадих рождените дати на всички поети, които от една година назад са били поздравявани по случай рождения им ден. Оказаха се точно 100 човека, което страшно улесни сметките ми. Една чудесна представителна извадка! И като я разгледах, какво видях?

1. От тези сто човека поетесите са 66, а поетите – 34. Значи и в сайта поетесите са почти два пъти повече от поетите! Значи от регистрираните 5000 ника, около 3300 са на поетеси и 1700 – на поети!

А тъй като “ХуЛите” са най-представителният сайт, може да се приеме че в страната ни се раждат два пъти повече поетеси, отколкото поети! А тъй като страната ни е част от Европейския съюз, може да се приеме, че и в Европа се раждат два пъти повече поетеси, отколкото поети. А тъй като Европа е ... Но стига по този извод!

2. Тъй като от пет хиляди регистрирани никка рождените дни са отбелязани само на сто от тях, вторият важен извод е, че само две на сто от поетите са родени поети!

И този извод също, макар направен само за поетите в сайта, вероятно се отнася и за цялата страна, а и за цяла Европа!

3. Тъй като годината се състои от 12 месеца, ако поетите се раждаха равномерно, във всеки месец би трябвало да се раждат по около осем процента от тях. Но цифрите показват, че най-много родени поети има през месец юли – петнадесет процента от всички поети, а най-малко – през месеците февруари и април – едва по пет процента.

От горното следва един изключително важен за семейното планиране извод! Той показва, че опасността да се зачене поет през месеците април и юли е три пъти по-малка, отколкото през септември!

Но понеже никога не съм се славел с прецизност – нито в работата, нито в съжденията си, няма да се разсърдя или обидя, ако изводите ми бъдат опровергани!


Публикувано от BlackCat на 03.12.2007 @ 11:01:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.11
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:29:45 часа

добави твой текст
"Изследване на Ангар за родените поети" | Вход | 6 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изследване на Ангар за родените поети
от BlackCat (blackcat@hulite.net) на 03.12.2007 @ 11:07:45
(Профил | Изпрати бележка)
хахаха, много обичам статистиките! според една статистика половината от българите ядяли основно свинско, а другата половина най-вече постели със зеле... та според статистиката българският народ яде... свинско със зеле! и твоята една такава :))))


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от angar на 03.12.2007 @ 13:01:18
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Хахаха?
Изводите ми може да не са строго научни, но не изглеждат ли правдоподобни?

]


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от scenaristbg на 24.06.2008 @ 17:10:10
(Профил | Изпрати бележка)
Хич не са праводоподобни! ПЪрво, в този сайт се пише и проза, а хората, които пишат белетристика не претендират да са поети. Второ, защо мислиш, че всеки регистриран в Хулите публикува в тях? Има хора, които просто си четат :) Трето, много от хората тук имат по няколко регистрации, а не можеш просто така да твърдиш, че поетесите си правят повече регистраци от поетите :) Доста куца :)

]


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от naf_naf (naf_naf@dir.bg) на 03.12.2007 @ 12:57:29
(Профил | Изпрати бележка) http://naffff.blogspot.com/
дивак )))))
но поне знам че в никакъв случай не трябва да забременявам септември месец ;)


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от angar на 03.12.2007 @ 13:18:30
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Защо ме нарече "дивак" не разбрах. А аз мислех че изследването ще е полезно - поне заради този извод, който си си направила ти, а и други ще си направят!

]


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от LATINKA-ZLATNA на 03.12.2007 @ 16:10:06
(Профил | Изпрати бележка)
Нарекъл/ла/ те е "дивак" от мъка, че няма да може да му се честити рождения ден, ако не е отразено в ХуЛите. Моят рожден ден също няма да ми се честити в ХуЛите, но тези които скъпя знаят за него и ще ме поздравят.

Аз пък аз ще те нарека палавник!
Като онова "палавото слънце" в моята "Импресия".

]


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от zinka на 03.12.2007 @ 15:14:01
(Профил | Изпрати бележка)
Но , дали родените поети са по-добри от неродените такива?
Във всеки случай неродените поети имат по-голямо бъдеще!
:))))


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от ole72 на 03.12.2007 @ 19:33:53
(Профил | Изпрати бележка)
Ти откъде знаеш, че всички са поети? Да нямат звезда на челото, т.е.
ЕГН:)


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от ESEN (esen_zm@abv.bg) на 04.12.2007 @ 22:07:32
(Профил | Изпрати бележка) http://esen.blog.bg/
Хм, ти си бил и статистик, но не много добър.
Защо да не зачеват през април и юли? Тук малко си го писал на посоки. След зачеването трябват още девет месеца, а това означава януари и април. И тъй като за април го отбеляза, остава януари, който ще бъде ощетен, а и поезията заедно с него:)))))))))))
А ако има акселерация?


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от angar на 05.12.2007 @ 08:04:23
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Да, объркал съм го малко за февруари и януари. Нали всичко го правих набързо - за целия този труд отделих по-малко от час.
Но моята постановка е не да да не зачеват, а ДА ЗАЧЕВАТ ПРЕЗ АПРИЛ И ЮЛИ /а след твоята поправка - през май и юли/ - защото на писането на поезия се гледа като на болест, като на божие наказание! "Никой освен туй не знае защо стихове съчинява - бащин ли прах осквернил или място, от гръм поразено!" /Хораций/.

]


Re: Изследване на Ангар за родените поети
от Hemu (guug@abv.bg) на 05.12.2007 @ 14:37:55
(Профил | Изпрати бележка)
Да... Точна статистика на базата на "Средно се падат...":)))

Сетих се за един анекдот.
"Един човек не изял нито едно кебапче, друг изял 4 кебапчета.
Това значи че средно се пада че всеки от тях изяжда по 2 кебапчета." :)

Добре че април си го освободил от натовареност, иначе щях да се притесня.

Поздрав и усмивка.