Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 448
ХуЛитери: 4
Всичко: 452

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: malovo3
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИнтервю
раздел: Разкази
автор: merkator

Водещата интервюто:Може ли да се обръщам към Вас без помоща на учтивата форма...на "ти",като стари приятели.
Писателят:Ти прецени...както ти е удобно,мен ми е все едно,но аз на "Вие" няма да ти говоря!
В.И.:Разбрахме се.Като за начало,макар и малко рано,искам да те попитам защо се съгласи да дадеш това интервю, след като си всеизвестен с мълчанието в публичното пространство и то от години?!
П.:Ами първо ти беше прекалено настоятелна и упорита във времето и второ циците ти са големи и прекрасни и аз реших,че дори да ми доскучее поне гледката ще е очарователна.Банални мотиви,но за един уморен ценител на красотата ,добре оформените женски гърди са стимул за изява...
В.И.:Надявам се с това да не се изчерпва съдържанието на разговора ни!И все пак ако не обществото, то критиците и читателите ти са любопитни за това което мислиш или се случва вътре в теб!Пишеш ли?
П.:Винаги пиша...от както се помня това не се е променяло.Аз съм бивш наркоман,както знаеш,но дори и в най- ужасните си периоди на лайняна депресия и пикливо самосъжаление,съм писал и описвал състоянието и пътя на душата си!Правя го не за да съм тук и да давам това нищо незначещо интервю,а за да успея да продължа да страдам и се гърча на този скапан,сбъркан свят!Просто една егоизтична терапия.
В.И.:Класически цинизъм,но си е в стила ти и аз мисля,че той е просто черупка,защитна стена...
П.:Не!Това е безкрайната пропаст между мен и другите човешки същества!
В.И.:Но ти имаш семейство и...
П.:Не ставай наивна!Моментния порив на нагона и животинския стремеж за размножаване, не са повод за самодоволство или усащане на липса на самота...шибани думи,дано някой разбере бръщолевенето ми!В отчаяните си опити да не съм голословен и поне от малко разбран, аз продължавам да копая,като най-огромния багер на света, една наистиана безкрайна пропаст...
В.И.:Все пак издаваш нещата които пишеш и те ти носят добри пари.За отшелник и бунтар се справяш доста добре финансово!
П.:Ти да не си от данъчните!Скапаното ми тяло се нуждае от всекидневна поддръжка,твоето също...за съжаление от тази мърша за сега зависи и мира на душата ми!Шибаните клошари просто нямат душа,няма значение какво ги е довело до там,но те просто нямат душа!За това са клошари,не защото нямат дом,пари,работа...дрън,дрън,дрън.Аз все още не съм ограбен и вътре, в това което виждаш, свети светлина...все още!Те са изгаснали фенери,мамка му!Само бездната която създавам около моя свят пази пламъка ми от вятъра който правите докато го духате...ха-ха-ха...
В.И.:Божичко!Добре...преди време се провали опита на една филмова компания да продуцира лента по твой сценарий.Защо?!Ти се съгласи в началото!
П.:Идеята ми беше,че в една такава ситуация аз трябваше да поставям условията,не толкова финансовите, колкото "творческите"(това е може би най-ужасната дума на тази планета)!Но тия изедници решиха че ТЕ ми правят услуга и сякаш ми даваха даром пари като на просяк!Те не ценяха това за което пишех и за което АЗ си заложих задника на скапан писател,а просто ми демонстрираха мускули, като някакви комплексари или латентни педераси!Теглих им една майна!
В.И.:Продуцентите казаха,че си искал прекалено много пари и на няколко пъти си увеличавал сумата докато накрая те не са могли повече да задоволяват финансовите ти претенции!Къде е истината все пак?Някъде по средата, както винаги?!
П.:Все едно ми разказваш, колко много ти харесва да маструбираш.Май не ме чуваш,вглъбила си се в предварително набелязани, интригантски въпроси и искаш да ме боядисаш в жълто...искаш да съм палячо за да ме продадеш лесно и скъпо мила,нали!Но и ти не ме чуваш.Въпросът не опира изцяло до пари!Човек трябва в основата си,в дълбините си да е постоянен.И докато това, да се луташ объркан, като млад е задължително и нормално,то на моите години е въпрос на оцеляване,да си истински и непоклатим.Един съвет,ако ми позволиш!На тридесет и три години трябва вече да си решила от кой отбор си...и да викаш за него до края,независимо в каква форма е!Слушаш ли!А аз свирки неправя и за това филм няма!
В.И.:Колкото и да си идеалист,дори и ТИ се храниш нали?!И ти имаш нужда от пари ,които от своя страна ти носят свобода,независимост и те правят така безкомпромисен.Макар че всичко е толкова относително...щеше ли да си толкова неотстъпчив в едно финансово незавидни положение или иначе казано ако беше беден като плъх?!
П.:Вече незнам...но преди бях.Сега съм много уморен и ако нямах пукната пара наистина незнам как бих постъпил!Ако баба ми беше мъж!Ако,ако...няма минало или бъдеще,реално няма такива измерения...има единствено сега.Спомени,мечти... да те са невидими и в същото време толкова реални,но ако човека умре те умират също.А "сега"-то е вечно,няма как да умре то просто пътува във времето или с него...както искаш го кажи.Факт е,че аз съм се справил някък с разни гнусни проблеми от типа храна,сране и ебане...не ти харесват тези думи нали!?Не съм беден защото ме беше страх да бъда такъв или по-скоро съм прекалено слаб и чувствителен за да бъда беден!Парите ме пазят от постояния досег с хората,дори и от такива като теб! Не искам да те обиждам нито теб,нито някой друг,но...неказвам че аз съм прав или по-добър или обратното!Всеки има право да е главен герой в собственият си филм!Просто аз не съм човек вече в смисъла който влага обществото(още една най-гадна дума в света)!
В.И.:Искаш да кажеш,че ти излизаш от нормите или нормалните човешки ценности са ти чужди...или скучни!?
П.:Обичаш ли да гледаш залеза,сама на някоя скала над морето?
В.И.:Да,мисля, че да,но всички май обичат такива неща или болшенството хора.
П.:А би ли се посветила на това!
В.И.:В какъв смисъл,не те разбирам.
П.:Болшенството хора,както нарече ти кърлежите по тази земя,ще им хареса,даже ще са опианени известно време...минута,пет минути,един час и после стават и отново се захващат с безумни дейности,с посредствеността и суетата,с безкрайното си его,а залеза остава просто един миг от спомените им,една нищожна частица,НЕЗНАЧИТЕЛНА песъчинка от пустинята ,която е заобиколила духа им на паразити!Залезат ТРЯБВА да е смисъла на живота ти за да има оправдание ,че дишаш и че Господ ти е дал сетива...залеза трябва да е твоето тяло...дори когато сереш трябва да се молиш,до края на физическото ти съществуване,Слънцето никога да не прекъсва пътя си...да се посветиш със цялата си вяра на залеза и да вярваш,ДА ВЯРВАШ,че само той има значение,така само той ще има значение за теб!
В.И.:Съгласи се,че е доста отнесено!Незнам дали някой те разбира и дали някой ти прощава грубостите,но това наистина си е твой проблем.Не те ли е страх,че ще останеш недоразбран и че можеш да отегчиш читателите ти с меко казано вятърничевите си теории?
П.:За моя финансова радост хората обичат да четат такива повеи от нереалното и абсурдното...уморени от ежедневието(клишетата бавно се превръщат в посредственост) и преяли с гнус и отврат те ме ползват за пречиствателна станция,мойте думи им действат детоксикиращо и на другия ден отново могат да поемат поредната порция говна...
В.И.:Така няма да публикуват интервюто!В твоят филм може и да няма цензура ,но от там където идват хонорарите ти ,искат елементарно приличие дори и от важен човек като теб.Ти осъзнаваш,че си известен нали?И че това носи, общо взето ,само положителни дивиденти за теб?!
П.:Една от ползите е,че мога да ти тегля една майна във всеки един момент и да отида при друг журналист за скапанато интервю!Бъди сигурна,мила,че парите ще са същите,ако не и повече!Ти обичаш тази дума "пари",нали!И не само думата...преди само жените и комплексарите обичаха проклетия шум на банкнотите,а днес живота на двукраките изпражнения е сведен до придобиване на тези хартийки и трупането или харченето им!Ето как си представям срещата на токущо кацнали зелени марсиянци и първия срещнат,средностатистически землянин:
марсиянеца:Здравей разумни човеко!Вашата планета е прекрасна и благодариме на нашият Създател за възможността да се насладим на удивителните залези тук!Вие сигурно сте най-щастливите същества в галактикта!Тези океани с безкрайна,синя вода са най-красивото Божие проявление което ние странстващите,зелени грозници сме сещали в безкарайния,черен Космос!
И тук човека,слушащ досега с интерес и почуда неразбираемите брътвежи на урода от Марс ,вади един много голям,автоматичен,никелиран и обсипан с диаманти пистолет и му пръсва мозъка...насилие и агресия!!Не-е-е!Просто преджобва космическия костюм на зеленото джудже,а докато се е навел от носа му пада златна ноздра!Ха-ха-ха...само кинти и черва!
В.И.:Сменям темата!В началото долових някаква омраза или озлобление към периода ти на наркоман..."депресия,самосъжаление"- това ли ти остана като спомен от този,иначе ползотворен в творчески план,сблъсък с една от слабостите на човечеството?!Да не си обиден на обществото,което те тикна към дрогата,а?!
П.:Да,ти се подиграваш,но аз съм сигурен(както и за мен),че сбирщината ,която ти наричаш общество,е виновна 98 процента за нещастията на хората,ти си виновна за старданието на човека до теб(който ти незабелязваш),ти и твоята увереност,че света се върти около теб и парите!Собствения ти ограничен мироглед,затворен в някакво подобие на битие,те прави сляпа,абсолютно сляпа за истинската цена или стойност на залеза и морето!Усмихваш се съжалително,но я си помисли този кошмарен период за света въобще,каква частица е в безкрайността,какво е хомо сапиенса за вселената,ако въобще можеш да надскочиш хоризонта останал ни в наследство от австралопитека!Знаеш ли кога разбираш,че идва края...когато се усетиш,че ставаш все по-самонадеян и сигурен в безсмъртието си!Така загиват империите,така свършват епохите...прах в очите на необятното!Огледай се...в какво вярва днес човек... и не ми дрънкай глупости от типа "кучето си лае,кервана си върви"!Кервана не е вечен,а кучето лае защото знае,че след стотина метра има пропаст и тъпите(самонадеяни) камили ще се слеят с пясъка за винаги,без следа!Душата,на хората като мен,старада и боли заради липсата на единение на Бог и човек...Атеизъм!!!Какво по дяволите е това животно,кой в какво не вярва мамка му...та отиди на края на града и виж,ама наистина ВИЖ гробищата!Ако има въобще такива хора-атеисти,то по-добре направо да си съберат багажа и да тръгват към покрайнините.Какъв е смисъла,ако наистина нищо няма смисъл,аз така разбирам все по-модерния атеизъм,ебати тъпоумното самочувствие и измамна увереност!Та точно това общество на самовлюбени човечета ме накара да се пропия и в последствие и продрусам и да стигна дъно, което не пожелавам на никой!За моя радост,като един истински Барон Фон Мюнхаузен се хванах за косите и се измъкнах,почти цял от блатото.Да не би ти и разскапаното ти общество да ми помогнахте или подкрепихте...и да искахте неможехте..аз живея в друго измерение.Да, мразя този период,защото мразя и изпитвам непоносимост от зависимостта и робството,от хленча на предалия се и от поставянето на хляба пред спасението на душата,дори и не в чисто християнски аспект.Душата е смисъла и свободата,всичко друго е мъглата в която се луташ ти и обреченото общество от свински глави!
В.И.:Омразата и злобата,обаче,побеждават в теб!Все някой ти е виновен,а ти къде си всъщност в тази покъртителна картина,от коя страна на Господ седиш и ни се присмиваш?
П.:Понякога омразата ме повлича.Аз съм човек по произход,несъвършен и уплашен,като малко дете направило пакост!Собственото ми угризение ме прави страхлив и мълчалив в мислите ми,а това поражда омраза.Права си!Озлоблението е стихийна,могъща сила.Нищо ново не казвам,нищо ново не ме побеждава...и аз се мотая из космоса,чакащ миг на нежност и утеха...!Хайде да се изчукаме,а!?
-В.И.:Добре...


Публикувано от Administrator на 07.11.2007 @ 17:43:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   merkator

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 19:57:50 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Интервю" | Вход | 3 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Интервю
от kovalski на 07.11.2007 @ 19:58:49
(Профил | Изпрати бележка)
"Избор"


Re: Интервю
от radi_radev19441944 на 08.11.2007 @ 07:50:37
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Финалът е най- убедителен.
Между другото има една програма " ItaЕst". Не би било зле да си я инсталираш... Намира се в интернет-Download BG. Поздрав.


Re: Интервю
от merkator на 08.11.2007 @ 22:09:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ами немога да намеря тая ItaЕst,в Download BG де!!!Какво прави точно тази вълшебница?Благодаря ти,че си си направил труда да прочетеш разказа!

]


Re: Интервю
от kovalski на 05.10.2008 @ 10:50:48
(Профил | Изпрати бележка)
От: merkator
До: kovalski
Въведено на: Съб Сеп 27, 2008 10:49 am
Заглавие: относно коментара ти за "Интерв" :):):) Цитирай бележката
Какво е това "Избор"?!?!?
Бая време ти трябва, за да зададеш "?"


Re: Интервю
от merkator на 14.11.2008 @ 09:39:32
(Профил | Изпрати бележка)
Врно е...аз съм много неорганизиран човек!Хаоса е моят баща:):):)

]


Re: Интервю
от kovalski на 18.12.2008 @ 22:25:35
(Профил | Изпрати бележка)
Ако някой от нас не бърка: Хаоса ти е собствено
Забрави за избора

]


Re: Интервю
от merkator на 14.11.2008 @ 09:41:07
(Профил | Изпрати бележка)
И все пак,какво имаш в предвид с "Избор"?!

]