Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 811
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 814

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàPersonhopper
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Hamman

-Âîäàòà òðÿáâà äà ñå ïåñòè, ñëåä 30 ãîäèíè ÷îâå÷åñòâîòî ùå èçïèòâà îñòðà íóæäà îò íåÿ – êàçâà Äæîí, äîêàòî íàòèñêà ïàë÷åòî çà äà èçìèå êàôÿâàòà òîàëåòíà ÷èíèÿ. Áåøå îòâîðèë âðàòàòà íà êåíåôà çà äà ïðîâåäå èíòåðåñåí ðàçãîâîð ñ íåãîâà ñòàðà ïðèÿòåëêà.

- Åõåé, Äæîí, îòäàâíà íå ñìå ñå âèæäàëè – âúçêëèêâàì àç, êîãàòî òîé èçëèçà îò èíòèìíîòî ïî ïðåäíàçíà÷åíèå ìÿñòî.
- Îò ìèíàëàòà ãîäèíà ïî ñúùîòî âðåìå.
- Õåõå, äà, ïðàâ ñè. Ñëóøàé, èìà íÿêâè íîâîáðàíöè, ñêèíõåä, òàêà ÷å âíèìàâàé, ãëåäàé äà íå íàïðàâÿò ïàêîñò.
- Îêåé. Òè êàê ñè, ðàáîòàòà âúðâè?
- Áèâà. Êîëêîòî çà åäèí ñòóäåíò. Îê, ÷îâåê, ùå ñå âèäèì ïî-êúñíî. Àç ùå ñå ïîðàçõîäÿ íàîêîëî çà ñòàðè ïîçíàòè.
- Äîáðå, äî ïîñëå.
Òîâà å êúùàòà íà Òåéëúð, ñòàðèÿ ñëÿï ãîòâà÷ îò ×àòàíóãà, Òåíåñè. Âñÿêà ãîäèíà âäèãà ïàðòè, íà êîåòî âñè÷êè ñà ïîêàíåíè. Ñòàðè êúíòðè ìóçèêàíòè, äîøëè ÷àê îò Íîêñâèë, ñ êîèòî îáè÷à äà ñè ðàçêàçâà ñïîìåíè, ðàçíè ñêåéòúðè, êîèòî íèêîãà íå çíàÿò çàùî ñà òóê, íàé-îáèêíîâåíè îáùè ðàáîòíèöè â õîòåëè, ìàãàçèíè è ðåñòîðàíòè, íàäóòèòå ñîáñòâåíèöè íà ñúùèòå òåçè õîòåëè, ìàãàçèíè è ðåñòîðàíòè, ñîôòóåðíè ðàçðàáîò÷èöè è èíæåíåðè, âñåêè îò òÿõ ïðåòúðïÿë ôèàñêîòî íà äîò êîì êîìïàíèèãòå, áèâøè ìîäåëè ñ èçêóñòâåíè êëàïè íà ñúðöåòî, àðõèòåêòè ñ ãîëåìè öèöè, àäâîêàòè ñ äåáåëè ïîðòôåéëè, áðîêåðè, íà êîèòî íèêîé íå áè èñêàë äà ïîâåðè ïàðèòå ñè è ìàðêåòèíãîâè ñïåöèàëèñòè, áîðåùè ñå çà âðåìå ìåæäó ðåêëàìèòå ïî-ìàëêî îò 4 ìèíóòè è 50 ñåêóíäè. Âñè÷êè òå ñà òóê ñ åäíà öåë – äà ðàçáåðàò äàëè õðàíàòà, êîÿòî Òåéëúð å íàïðàâèë òîçè ïúò å ïî-ëîøà îò ìèíàëîãîäèøíàòà.
Âñå îùå âñè÷êè ÷àêàò Òåéëúð äà ñå ïîÿâè, îáêðúæåí îò òðè áèâøè ïðîñòèòóòêè, êîèòî äúðæàò ïîäíîñèòå â ðúöå. Ìèíàëàòà ãîäèíà ìåíþòî âêëþ÷âàøå ïå÷åíè ñêàðèäè, íà êîèòî áåøå çàáðàâèë äà ïðåìàõíå ÷åðâàòà (èëè ïðîñòî íå ãè áåøå âèäÿë), ãàðíèðàíè ñ ïúðæåíè ðåçåíè êðàñòàâèöè è îãðîìíî êîëè÷åñòâî ñîë. Ïî-ïðåäíèÿ ïúò ïúê áå ðåøèë äà ñå ïîõâàëè ñ íàé-îáèêíîâåí ïðåïå÷åí ïàé, êàòî çà ïúëíåæ áåøå èçïîëçâàë åäíîâðåìåííî áîñèëåê è ÿáúëêè.
Ñðåä òàçãîäèøíèòå ãîñòè çàáåëÿçâàì Êîðè – áèâø ìîäåë îò ñðåäàòà íà äåâåäåñåòòå, ñíèìàëà ñå çà áåçáðîé êàëåíäàðè è ðåêëàìè çà áåëüî, ãëàâíî â Øàòèòå. Êîðè ïîëó÷àâà ïúðâèÿ ñè ñúðäå÷åí óäàð íà 22, êîãàòî åäâà íå óìèðà. Çà äà ïîäúðæà òåãëîòî ñè, òÿ ñå çàõâàùà ñ ðåäåîâíî âçèìàíå íà Pondimin è Fen-phen, êîèòî, êàêòî ñòàâà ÿñíî ïðåç 97, óâðåæäàò ñåðèîçíî ñúðöåòî. Íà 24, Êîðè âå÷å èìà èçêóñòâåíà êëàïà íà ñúðöåòî. Íå ÿ ñúæàëÿâàì ìíîãî.
Åòî ÿ è Äæèíà, íåâåðîÿòíàòà 58 ãîäèøíà èòàëèàíêà, êîÿòî èçãëåæäà íà íå ïîâå÷å îò 45. Òÿ íîñè îãðîìíè î÷èëà ñ äèîïòúð è äîðè ñ òÿõ íå áè ìîãëà äà ðàçïîçíàå ÷îâåê, îñâåí àêî íå å íà ïî-ìàëêî îò 6 ôóòà îò íåÿ. Äæèíà ïîêàçâà íà íÿêàêúâ íåïîçíàò îáðèâà ïî ðúöåòå ñè è êàçâà:
-Ãëåäàé ñàìî – ïîëó÷èõ ãè òàçè ñóòðèí, íå çíàì îò êàêâî ñà, ìîæå áè å îò íîâàòà òàïèöåðèÿ íà êîëàòà. Ìúæúò ìè êàçà, ÷å ìîæå äà å îò îòðîâåí áðúøëÿí, àìà àç äîðè íå çíàì êàêâî å òîâà áðúøëÿí. Ïèÿ ñåãà íÿêàêâè õàï÷åòà, íî êàê ñàìî ìðàçÿ õàï÷åòà. Íèêîãà íå ÷åòà ïîêàçàíèÿòà, ïðîòèâîïîêàçàíèÿòà è ñòðàíè÷íèòå åôåêòè íà õàï÷åòàòà êîèòî ïèÿ. Ïðî÷åòà ëè ïðèìåðíî, ÷å ìîæå äà ïîëó÷à ãàäåíå, âåäíàãà ïî÷âà äà ìè ñå ãàäè. Åòî, äúùåðÿ ìè å ìåäèöèíñêà ñåñòðà è äíåñ, äîêàòî ñå îïèòâàøå äà ðàçãàäàå ïðè÷èíàòà çà îáðèâèòå ìå ïîïèòà äàëè èçïèòâàì áîëêè â ãúðëîòî è çàòðóäíåíî äèøàíå è àç îòòîãàâà ïîñòîÿííî êàøëÿì è óñåùàì íÿêàêâà áó÷êà â ãúðëîòî.
Àç êëàòÿ ãëàâà è ïðîäúëæàâàì íàïðåä ïî êîðèäîðà ñúñ ñòåíè, öåëèòå îáëåïåíè ñ âúçáóäåíè êîëåæàíè, îïèòâàùè ñå äà ñâàëÿò ïîðåäíîòî ìåñòíî ìîìè÷å. Ïî-êúñíî ùå ñå ïðèñúåäèíÿ, ìîì÷åòà, ñåãà èìàì èñòîðèÿ çà ðàçêàçâàíå.
Òî÷íî â êðàÿ íà êîðèäîðà çà ìàëêî äà ìè ñå ëåïíå Êîëèí, êîéòî áåøå õâàíàë ïîðåäíàòà ñè æåðòâà â ëèöåòî íà 20 ãîäèøíî ìîìè÷å, íî àç ñå èçìúêâàì ñàìî ñ åäíî çäðàñòè. Êîëèí å òåæúê ñëó÷àé – íàé-ãîëåìèÿò äîñàäíèê, êîéòî íÿêîãà ùå ñðåùíåø èëè ïî-ñêîðî ñå íàäÿâàø äà íå ñðåùíåø. Îáèêíîâåíî íàìèðà íÿêàêâà äðåáíà áèòîâà òåìà, êîÿòî ðàçâèâà â ïñèõî òðèëúð è ñòèãà äî íåâåðîÿòíè èçâîäè îòíîñíî àìåðèêàíñêîòî îáùåñòâî è ñîáñòâåíèÿ ñè ñêó÷åí æèâîò. È íàé-ëîøîòî îò âñè÷êî å, ÷å ïðåç òåçè íàé-ìàëêî 20 ìèíóòè, íÿìà äà òå îñòàâè äà êàæåø è äóìà. Âåäíúæ ìå äúðæà ÷àñ è 40 ìèíóòè, ðàçïðàâÿéêè ìè êàê íÿêîé áèë ãîâîðèë çàä ãúðáà ìó. Íà âñè÷êîòî îòãîðå ñåãà ïèøå êíèãà, ïî íåãîâèòå äóìè. Âñúùíîñò, èñòèíàòà å, ÷å òðÿáâà äà íàïèøå òåêñò îò åäíà ñòðàíèöà çà êíèãà, ðàçêàçâàùà èñòîðèÿòà íà ×àòàíóãà. Òàçè ñòðàíèöà, òîé ÿ ïèøå âå÷å òðè ìåñåöà, à îñòàíàëèòå àâòîðè îò êîëåêòèâà îáìèñëÿò äà íå ïóáëèêóâàò íåãîâàòà òâîðáà.
Êîëèí æèâåå â õîòåë â ñîáñòâåíèÿ ñè ðîäåí ãðàä, ïðè÷èíàòà çà êîåòî íèêîé íå çíàå. Òîé êàçâà ñàìî, ÷å ÷àêà äà áúäå èçâèêàí îòíîâî äà ðàáîòè íà òúðãîâêè êîðàá ïðåâîçâàù îðúæèå êúì Ñàóäèòñêà Àðàáèÿ. Ïðåäñòàâè ñè ñàìî – 5 ìåñåöà íà êîðàá â îòêðèòî ìîðå ñ ÷îâåê êàòî Êîëèí.
Íàâëèçàì â ïðîñòîðíèÿ õîë, êúäåòî ñå å ñáðàëà òúëïàòà. Õîðà, êîèòî íèêîãà íå ñà îïèòâàëè îò õðàíàòà íà Òåéëúð. Ñàìî ñà ÿ äîêîñâàëè. Ìèñëÿ, ÷å è òîâà å äîñòàòú÷íî. Îáèêíîâåíî ñå ïîÿâÿâà íÿêîé, êîéòî âúðâè ñëåä æåíèòå ñ ïîäíîñèòå è äúðæè òîðáà, â êîÿòî õðàíàòà ñå õâúðëÿ. Âåäíúæ ñå õâàíàõ íà áàñ ñ Äæîí, ÷å ùå èçÿì öåëè äâà ñàíäâè÷à ñúñ ñóðîâà ðèáà òîí, ãàðíèðàíè ñ îãðîìíè ïàð÷åòà óàñàáè. Ñòèãíàõ äî ïîëîâèíàòà íà âòîðèÿ, êîãàòî ñòîìàõà ìè íå èçäúðæà è ïîâúðíàõ. Áÿõìå â ñïàëíÿòà íà Òåéëúð, ñàìî àç, Äæîí è åäèí äðóã ïðèÿòåë çà ñâèäåòåë, à ïî÷èñòâàíåòî íà ëåãëîòî áåøå ÷àñò îò îáëîãà.
Ãîâîðåéêè çà ñàíäâè÷è, åòî åäèí ÷îâåê, êîéòî óìåå äà ãè ïðàâè – Êåâèí Ãàé. Ìëàäèÿò ãîòâà÷ â íîâîòî ãóðìå ðåñòîðàíò÷å íà Ìåéí ñòðèéò. Òàì ïðèãîòâÿ íàèñòèíà äîáðà èòàëèàíñêà êóõíÿ, ïîäíåñåíà ñ ôðåíñêè ñòèë. Âèíàãè ìè å ïðèÿòíî äà ðàçãîâàðÿì ñ íåãî, èëè ïî-ñêîðî äà ñå ñìåÿ.  ìîìåíòà ñå îïèòâà äà ñâàëè Ëèç, êîÿòî å â ïîðåäíîòî ñè ëîøî íàñòðîåíèå. Ëèç å íà 19, èìà ïðîáëåìè âêúùè, ïîñåùàâà ïñèõîòåðàïåâò è âçèìà àäåðîë çà äîáðî íàñòðîåíèå. Êåâèí ïðîñòî ñå âúçïîëçâà îò ñèòóàöèÿòà è ñå ïðàâè íà çàãðèæåí çà íåÿ – ñåäè äî íåÿ íà äèâàíà, ñëîæèë äÿñíàòà ñè ðúêà íà äÿñíîòî é ðàìî, à ëÿâàòà íà ëÿâîòî é êîëÿíî è ÿ óòåøàâà. Àç ñå äîáëèæàâàì êúì òÿõ è êàçâàì:
- Àó, ìàìà íå òè äàäå õàï÷åòà äíåñ? Ñðàìîòà!
- Ìëúêíè, ãàäíî âîàéîð÷å – ïðåäè äâå ãîäèíè ïîëèöèÿòà ìå ñâàðè äà ëúñêàì, äîêàòî íàáëþäàâàõ ñ áèíîêúë îò äúðâî êàê ñåñòðà é ìàñòóðáèðà. Îòòîãàâà ìè âèêàò Peeping Tom.- Âñåêè ïúò ïîâòàðÿø åäíî è ñúùî. Íå ñúì â íàñòðîåíèå ñåãà.
- Âèæäàì. - Ëèç ñå îòñêóáâà îò Êåâèí, âçèìà ÷àíòè÷êàòà ñè, êîÿòî áå íà ïîäà è íàäóòî íàïóñêà ñòàÿòà. Ñèãóðåí ñúì, ÷å ñëåä 10 ìèíóòè ùå èçëåçå îò òîàëåòíàòà óõèëåíà äî óøè.
- Ê`âî ïðàâèø, áå Òîì?! Ùåøå äà ìè âúðæå – êðåùè Êåâèí.
- Íÿìàø øàíñ. Äîêàòî íå ñè âçåìå õàï÷åòàòà çà íåÿ ñè íèùî.
- Îòêúäå çíàåø?
- Íå å êàòî äà íå ñúì ïðîáâàë.
Êåâèí ñå óõèëâà, à àç ñÿäàì äî íåãî.
- Èíà÷å ê`âî ñòàâà ñ òåáå?
- Ñúùàòà ñòàðà èñòîðèÿ, ðàáîòÿ.
- Ïàê íà ñúùîòî ìÿñòî?
- Èìåííî. Äîáðå å. Äîáðè ïàðè ïàäàò.
- Òîâà å äîáðå...Ìíîãî íîâè õîðà òàçè ãîäèíà òóê. Äà, Òåéëúð ñòàâà âñå ïî-ïîïóëÿðåí. ×óõ, ÷å äàæå è ôåí ñàéò ñè èìà.
- Õàõà, áúçèêàø ñå, íàëè?
- Íå, áå, ñåðèîçíî... Àóó, âèæ ÿ îíàÿ äåáåëàòà – Êåâèí ñå ìðúùè ïðè âèäà íà äåáåëîãúçà áëîíäèíêà, êîÿòî òàíöóâà îòñðåùà íè.
- Õàõà, ðÿäêî ñå ñðåùàò â òîÿ ãðàä òàêèâà.
- ×îâåê, îñíîâíèÿò ïðîáëåì íà àìåðèêàíñêîòî îáùåñòâî å äèñòàíöèîííîòî. Îíçè äåí ïðåáðîèõ êîëêî äèñòàíöèîííè èìàì íà ìàñàòà â õîëà – 5! ÏÅÒ! Áàõ ìó ìàéêàòà! Èìà äèñòàíöèîííî çà âñè÷êî – òåëåâèçèÿòà, óðåäáàòà, äèâèäèòî, êëèìàòèêà, âðàòàòà íà ãàðàæà, ñàòåëèòíàòà ÷èíèÿ, êîìïþòúðà, íèíòåíäîòî, ùîðèòå íà ïðîçîðöèòå, óíèâåðñàëíî äèñòàíöèîííî, êîåòî íèêîãà íå ïîëçâàø – âñè÷êî òîâà çà äà òå íàêàðàò äà ìúðäàø ñàìî åäíà åäèíñòâåíà ÷àñò îò òÿëîòî ñè – äÿñíàòà ðúêà.
- Èëè ëÿâàòà.
- Íå, 95% îò äèñòàíöèîííèòå ñå ïðàâÿò çà äà ñà óäîáíè çà äåñíÿöè. Ëåâàöèòå íÿìàìå øàíñ â òîÿ ñâÿò. Êîãàòî áÿõ â ßïîíèÿ èì îòíå 5 äíè çà äà ìè íàìåðÿò ëÿâà áåéçáîëíà ðúêàâèöà.
- Õàõà, íå òè çàâèæäàì.
- È íàé-ëîøîòî, - êàçâà Êåâèí, êàòî ïîêàçâà äÿñíàòà ñè ðúêà, â êîÿòî äúðæè âúîáðàæàåìî äèñòàíöèîííî – ñêîðî ùå èçìèñëÿò äèñòàíöèîííî çà ÿäåíå, – íàñî÷âà ãî êúì óñòàòà ñè, – çà ïèêàåíå, – íàñî÷âà ãî êúì îíàÿ ñè ðàáîòà, - çà ñðàíå, - òóê ñå îáðúùà íà åäíà ñòðàíà, ïîâäèãà äÿñíàòà áóçà íà çàäíèêà ñè è íàñî÷âà äèñòàíöèîííòî êúì íåãî, êàòî èçäàâà åäíî – Áæææò.
- Åòî åäèí ÷îâåê, êîéòî îïðåäåëåíî ñå íóæäàå îò äèñòàíöèîííî çà äà êîíòðîëèðà çàäíèêà ñè. - Èìàì ïðåäâèä Òîðè, êîÿòî òúêìî ìèíàâà ïîêðàé íàñ.
Òîðè å ñàìîòíà âäîâèöà íà 66, êîÿòî èìà ðàê íà äåáåëîòî ÷åðâî. Ðàáîòè íîùíà ñìÿíà íà ðåöåïöèÿòà â õîòåëà, â êîéòî å îòñåäíàë Êîëèí, à òîé ìè ðàçêàçâà êàê òÿ ÷åñòî èäâà íà ðàáîòà ñ ïåòíî îòçàä. Ñúùî òàêà å áèâøà àëêîõîëè÷êà, îòêúñíàëà ñå áëàãîäàðåíèå íà ðåäîâíèòå ïîñåùåíèÿ âúâ Vineyard Church, êîåòî ïúê å ñðàâíèòåëíî íîâî ìåòîäèñòêî òå÷åíèå, ñúçäàäåíî îò èçïåðêàëè îò íàðêîòèöèòå õèïèòà ïðåç 70-òå. Áèë ñúì íà òåõíè ñëóæáè – çàïî÷âàò ñ íÿêàêâà ìîäåðíà ðîê ïåñåí çà âúçõâàëà íà áîã è çàâúðøâàò ñúñ ñúùîòî, êàòî âñè÷êè ïåÿò çàòâîðèëè î÷è è ðàçïåðèëè ðúöå, à ïðåç îñòàíàëîòî âðåìå ïàñòîðúò ãîâîðè êîëêî íàáîæíè ñà åâàíãåëèñòèòå. Àç íà òîâà ìó âèêàì îòáèâàíå íà íîìåðà.
Òîðè ñå çàãîâàðÿ ñ Åìà, à Êåâèí êîìåíòèðà:
- Ìàìêà ìó, Åìà áèõ ÿ ÷óêàë ñàìî çàðàäè öèöèòå.
- Òå ñà è åäèíñòâåíîòî õóáàâî ó íåÿ.
- Íÿìà çíà÷åíèå, èñêàì äà ïðîáâàì ñúñ ñèëèêîíîâà ìîìà.
- Âèíàãè ñúì ñå ÷óäåë îòêúäå å âçåëà ïàðèòå çà äà ñè ãî ñëîæè.
- Íå çíàì, ïðåäè ðàáîòåøå â áîëíèöàòà êàòî ñåñòðà, à ñåãà å êàìåðèåðêà â ìîòåëà íà Èçõîä òðè.
- Õì...ñïîðåä ìåí, íÿêîé îò ëåêàðèòå ÿ å òîðìîçåë ñåêñóàëíî, òÿ ñå å îïèòàëà äà îñúäè áîëíèöàòà, íî ñå å ñúãëàñèëà íà èçâúíñúäåáíî ñïîðàçóìåíèå çà íÿêîëêî õèëÿäàðêè.
- Äà, äîáðà òåîðèÿ, Ãèë Ãðèñúì.
Îòêúì êóõíÿòà ñå ÷óâàò âúçãëàñè è äâàìàòà ñòàâàìå çà äà ïîñðåùíåì Òåéëúð.
- Åòî ãî è íåãî! Òîì, êàêâî ìèñëèñø, ÷å å òîÿ ïúò?
- Äî÷óõ íåùî çà æåëå.
- Óæàñ.
È òî÷íî òàêîâà ñå îêàçà, ñëåä êàòî ïîäíîñà ñòèãíà äî íàñ ñëåä äåñåòèíà ìèíóòè. ×åñòòà äà íè îáñëóæè òàçè âå÷åð èìà íåïîâòîðèìàòà Êàòðèí, èëè êàêòî òàì å èñòèíñêîòî è èìå. Ñëåä íåÿ âúðâè åäèí èäèîò íà 20 ãîäèíè, ìîðñêè ïåõîòèíåö, ïðîñòðåëÿí â êîðåìà ïî âðåìå íà ìèñèÿ â Èðàê è íÿìàù òúðïåíèå äà ñå âúðíå òàì. Àç âçèìàì åäíà ïîðöèÿ îò ïîäíîñà, êîÿòî å âñúùíîñò ïàð÷å ñëóçåñòî, ìàçíî, êàôÿâî íà öâÿò (äà, èìåííî), áåçôîðìåíî ïàð÷å æåëå, â êîåòî ñå ìúäðè íÿêàêúâ ðåçåí ïîðòîêàë è ñëåä îãëåäà âåäíàãà ãî õâúðëÿì â òîðáàòà, êîÿòî ðàçíàñÿ ìåñòíèÿ ãåðîé.
Èçòðèâàì ñå â íÿêàêâà ñàëôåòêà, êîÿòî ñòîåøå íà ìàñàòà äî êàíàïåòî è ñÿäàì, ëåêî ðàçî÷àðîâàí, ÷å òîçè ïúò íå óñïÿõ äîðè äà îïèòàì õðàíàòà. Êåâèí êàçâà, ÷å îòèâà äà ïðîâåäå ïðîôåñèîíàëåí ðàçãîâîð ñ Òåéëúð, à äî ìåí îòëÿâî ñÿäà íàé-ïðåêðàñíàòà àðõèòåêòêà íà ñâåòà. Äúëãà êåñòåíÿâà êîñà, ìëàäåæêè ÷åðòè ïî ëèöåòî, ãîëåìè ñòåãíàòè ãúðäè è êúñà ïîëà, êîÿòî ïîêàçâà äúëãèòå è êðàêà. Àç ñå ïðàâÿ, ÷å íå ÿ çàáåëÿçâàì è áàðaáàíÿ ïî êîëåíàòà ñè â ðèòúìà íà Soggy Bottom Brothers. Ïî åäíî âðåìå òÿ ñå ïðîòÿãà, õâàùà ëÿâàòà ìè ðúêà è ÿ ñëàãà ïîä ïîëàòà ñè, êúäåòî óñåùàì âëàæíà, ãëàäêà êîæà - îïðåäåëåíî íàé-ïðèÿòíîòî íåùî, êîåòî ïèïàì äíåñ.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 19.08.2007 @ 09:10:03 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Hamman

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 10:41:01 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Personhopper" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Personhopper
îò Hamman íà 20.08.2007 @ 05:51:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://nik-nikolov.blogspot.com
áåë. àâò. - Èñêàõ äà îïèøà âñè÷êè ñòðàííè ëè÷íîñòè, êîèòî ñðåùíàõ ïî âðåìå íà ïúòóâàíåòî ñè äî Àìåðèêà, à êàòî ÷óõ èñòîðèÿòà çà ñëåïèÿ ãîòâà÷ îò Òåíåñè, êîéòî îðãàíèçèðà åæåãîäíè ïàðòèòà ñè êàçàõ, ÷å íÿìà ïî-äîáúð íà÷èí äà ñëîæà òåçè ïåðñîíàæè íà åäíî ìÿñòî. Âñè÷êè îïèñàíè ëè÷íîñòè (ñ èçêëþ÷åíèå íà äâå - ðàçêàçàâà÷à è åäíà, êîÿòî îñòàâÿì íà âàñ äà ïîçíàåòå) ñà íàïúëíî ðåàëíè. Ñàìî èìåíàòà èì è ìÿñòîòî íà äåéñòâèå ñà ïðîìåíåíè. Åäèíñòâåíàòà ìè öåë áå äà ïîêàæà, ÷å íàèñòèía, êàêòî êàçâà Ïîëàíþê, life is stranger than fiction.


Re: Personhopper
îò aletna íà 08.09.2007 @ 23:04:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âå÷å ñúì ãî êàçâàëà, èìàø òàëàíò çà ïðîçà, íàïîìíÿø ìè ïî ñòèë íà Òðóìàí Êàïîòè, äàíî ãî õàðåñâàø, ïîíåæå ñìÿòàì, ÷å å âåëèê. Èçâèíÿâàé, ÷å íå ñúì òè îòãîâîðèëà íà ëè÷íîòî ñúîáùåíèå, ìíîãî ìèëî, ÷å ñè ìè ïèñàë. Èìà ëè ïðîäúëæåíèå ïîñëåäíèÿ òè ðàçêàç? Íîâè ñòèõ÷åòà ùå ïóñíà íÿêîé äåí. ×àî!


Re: Personhopper
îò Hamman íà 11.09.2007 @ 21:10:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://nik-nikolov.blogspot.com
Àì...àêî èìàø ïðåäâèä ïðîäúëæåíèå íà ñèìâîëèçìà...íå, íÿìà äà èìà, íî ùå èìà äðóã ðàçêàç, â êîéòî ùå ñå èçÿñíè ñèòóàöèÿòà è ùå ñòàíå ÿñíî êàêâî ñå ñëó÷âà ñëåä ôèíàëíàòà ñöåíà :). Ïðîñòî çàñåãà èìàì ñàìî äðàñêàíèöè áåç ðåàëíà èñòîðèÿ. Èëè ïî-ñêîðî íå ìè õàðåñâà êàêâî ñúì íàïèñàë. Êàêòî è äà å... òèÿ äíè ùå èìà íîâ ðàçêàç. Çàñåãà ãî ðàçäàâàì ñàìî íà êðèòèöèòå ìè çà òåñò äðàéâ. À îòíîñíî Êàïîòè - õëàäíîêðúâíî è Çàêóñêàòà ñúì ÷åë ñàìî...âòîðàòà ìèñëÿ, ÷å å ïî-äîáðà. Àç âå÷å ñúì ñïîìåíàë êîè ñà ìîèòå õîðà - Ñòàéíáåê, Ìàðêåñ, Óåëø è Ïîëàíþê :)

]


Re: Personhopper
îò Ficho íà 15.09.2007 @ 11:01:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åòà òå îòçàä íàïðåä ñ ãîëÿì êåô!


Re: Personhopper
îò krasavitsa íà 23.12.2007 @ 12:30:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È òîâà íå ìîæàõ äà ïðî÷åòà. Ïðî÷åòîõ áåëåæêàòà òè, íî... íå ìè áÿõà êîé-çíàå êîëêî èíòåðåñíè òåçè ïåðñîíàæè. Ïðåç ïåò ðåäà î÷àêâàõ äà ñå ïîÿâè íàìåê, ÷å ùå ñòàíå íåùî - íå ñòàâà. Îñâåí àêî òè íå ñè î÷àêâàë Êåâèí, Êîëèí è ïð. äà ñà êîé-çíàå êîëêî ïî-ðàçëè÷íè îò íàñ è äà òè å èíòåðåñíî òîâà, ÷å íå ñà.