Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 800
ХуЛитери: 5
Всичко: 805

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕдинайсет вечерта
раздел: Разкази
автор: kaliopa_ina

Точно този фотьойл знае наизуст най-удобната ми поза за гледане на телевизия, затова внимателно се увърта около тялото ми. Дори фотьойлите искат да са предпочитани. Моят дълго се състезаваше с една възглавница за земя, но накрая ми стана фаворит, благодарение на свойството си да приютява дистанционното в левия си ъгъл.
Възглавницата като че леко поизбеля от загубата и под дамаската й се появиха бучки. А-ха да я бракувам, когато котката я хареса. Има едни твърди ръбове, на които си точи захапката, ноктите и накрая се пльосва точно по средата й. Възглавницата вече няма основания да се чувства отхвърлена и прави нещо, което кара котката да мърка. Какво – не знам.
Така вечер се изтягам на фотьойла и си мисля, колко е хубаво, че не се налага да се състезавам с мъж за правата над дистанционното. Това ми хрумва винаги по време на реклами за бира. Аз пия вино, защо никой не се сеща да ми предложи новото си червено, побрало слънцето или някакво бяло с мека топлина? Като че не съществувам… Отказвам да пия бира заради непрекъснатите целогодишни реклами на тема мъжете знаят защо им е на една ръка разстояние. Бирата де.
Уффф, този филм е тъп. Време е да пощракам. Аз съм четиридесет и шест годишна богиня с дистанционно в ръка. Не е нужно дори да махам с ръка – разкарвам досадностите с леко движение на десния палец. Мога и с левия.
Щрак, щрак, щрак, щранккк… опа, някаква дългокоска тук гледа леко изпод мигли. Дълго. Може би е европейски филм, няма да има екшън и преследване, ще става за гледане. Очевидно - междучовешки отношения. В очите й има нещо – тъга и предизвикателство, сигурно е замесен мъж.
Звъни се, котката се изстрелва като куче, все пак е сиамка. Трябва да я затворя някъде и да видя кой се е сетил по това време. Късните новини минаха, значи е към единайсет вечерта. Майчице, сигурно нещо лошо се е случило, отдавна никой не ме търси ей така по никое време. Изскубвам се почти едновременно от фотьойла и хола, сърцето ми блъска в някакво… предчувствие, котката ме усеща и скача в ръцете ми, докато надничам през шпионката. Рени! От втория етаж.
- Може ли да вляза? – гласът й нещо притреперва, по пантофи е.
- Разбира се – каня я с облекчение, че е просто Рени, нищо страшно, нищо гадно не се е случило някъде навън. Тя собственоръчно пуска веригата. Усещам, че веждата ми се вдига в недоумение, винаги е била малко притеснителна, влизала е и се е курдисвала в хола, с прибрани крака и изобщо като на гости. Пък сега чак заключва.
- Георги е пиян – изстрелва – и налита на бой. Мога ли да поостана при теб?
Аха! Знаех си аз, че синината под скулата й не е от падане. Настанявам я в кухнята, докато правя какао, късничко е вече за кафета. Тя плаче. Предлагам й цигара. Малкият бил при баба си, слава Богу.
- Хайде остани тази нощ при мен – ласкаво й говоря с оня глас, с който приспивах децата, когато бяха мънички. Когато още имах мъж. Когато не бях по-щастлива, отколкото съм сега. Да си разведен си има преимущества. Особено ако имаш съседки с брачни проблеми на гости точно, когато ти е най-тъпо. Знам, че няма смисъл да й говоря сега, че трябва да го напусне. Знам, че тя знае. Знам и защо го търпи.
Защото още не си е повярвала.
Правя пуканки в микровълновата и й предлагам да се преместим в хола и да си бърборим на рахат от фотьойлите. Тя е свикнала с факта, че стоя до късно и ми е благодарна, усещам го по очите и жеста, с който грабва купата пуканки.
От телевизора все още се пули оная дългокосата. От филма, който щях да гледам като че преди цяла вечност. Не е мръднала и на милиметър, сякаш ей сега ще проговори. И в очите й още грее онова предизвикателство. Аха! Нещо програмата е запецнала, никоя не може да гледа толкова дълго към предполагаем мъж.
Дори по филмите.


Публикувано от hixxtam на 16.08.2007 @ 21:31:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   kaliopa_ina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:46:25 часа

добави твой текст
"Единайсет вечерта" | Вход | 5 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Единайсет вечерта
от Dimi на 19.08.2007 @ 11:32:13
(Профил | Изпрати бележка)
Разказвач и половина си! Обичам да се приютявам в атмосферата на разказите ти, Ина! Благодаря ти!


Re: Единайсет вечерта
от kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) на 20.08.2007 @ 00:32:36
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Дими! За половините и всичко останало - усмивки :)))

]


Re: Единайсет вечерта
от Marta на 20.08.2007 @ 01:43:26
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
След 11 се отбивам, но ще прощаваш ;). Скоро мога да ти предложа бяло, или червено - приютило повечко слънце :).
Хубав разказ, Кальопке!


Re: Единайсет вечерта
от kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) на 20.08.2007 @ 14:25:47
(Профил | Изпрати бележка)
За мен светът започва след единайсет!
Благодаря, Мартичка:))

]


Re: Единайсет вечерта
от regina (radost6@bluebottle.com) на 20.08.2007 @ 14:29:22
(Профил | Изпрати бележка)
нее...не ме заблуждавай!...зная какво е да си рамо, и колко време се гледа към въпросния предполагаем...и ми стана много, много тъжно...да беше битието възглавница - да се отпусне човек, а то...ръбчета и буци само...
поздрав, Ина!


Re: Единайсет вечерта
от kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) на 20.08.2007 @ 14:38:00
(Профил | Изпрати бележка)
Както винаги - право в целта :)
Добре де, онази възглавница е буцеста, и боли, и има нужда от прегръдка толкова, колкото и ние. Ама ние все го играем силния герой, женска орисия.
И все пак - това, което не ни убива, НАИСТИНА ни прави по-силни.

]


Re: Единайсет вечерта
от regina (radost6@bluebottle.com) на 20.08.2007 @ 14:52:30
(Профил | Изпрати бележка)
ахъм...това Хелена го измисли - Обичай възглавницата си и тя ще те обича!!...пък и на кого му пука колко сме силни?:))

]


Re: Единайсет вечерта
от kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) на 20.08.2007 @ 14:58:26
(Профил | Изпрати бележка)
Тук сега си представи едно предизвикателно вдигнато пръстче - палец, като за автостоп, като "up" :)

]


Re: Единайсет вечерта
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 23.08.2007 @ 12:53:10
(Профил | Изпрати бележка)
Прекрасна разказвачка - Ина,
идеи има за двамина!
Дай боже всекиму!
Поздрави и късмет!


Re: Единайсет вечерта
от kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) на 23.08.2007 @ 14:10:54
(Профил | Изпрати бележка)
Ахъммм, благодаря
за тези поздрави - купчина.
Ще си ги пъхна във торба -
да има и за догодина!

Усмихна ме, благодаря :)))

]


Re: Единайсет вечерта
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 23.08.2007 @ 14:39:13
(Профил | Изпрати бележка)
За догодина ще ти пратя
и друг подарък във торбата -
едно джудже от дядо Мраз,
така ще имаш и в запас!
:)))))

]


Re: Единайсет вечерта
от Slovesna на 23.08.2007 @ 18:40:25
(Профил | Изпрати бележка)
Сладко разказваш, сигурно е сладка и приказката с тебе... Поздрав!


Re: Единайсет вечерта
от kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) на 24.08.2007 @ 14:39:53
(Профил | Изпрати бележка)
Сладка е :) На чаша кафе и гоооляма шоколадова торта. И на вино е сладка.
Благодаря ти!

]