Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 613
ХуЛитери: 3
Всичко: 616

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pastirka
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКакво искат жените?
раздел: Разкази
автор: meli_m

Жените са по-висши същества от мъжете. Жените не правят секс с непознати, защото търсят нещо много повече от сексуално привличане, от момент и условия, защото жените не са първични, защото не им се прави просто секс, а иска да прави “ЛЮБОВ”. Жените са глупачки.
Искам да чуя един мъж да обяснява на друг как се прави любов. Сигурна съм, че нито питащият изобщо ще бъде питащ, нито другият ще успее да му обясни тази сложна гънка в женския мозък. Не им е лесно на жените, но кое друго човешко същество освен нея ще има странните желания да си третира тялото, като се почне от всевъзможни гримове и мазила за лице, крем за целулит, сапун за целулит, да се занимава на всеки два дни с маникюр, да си слага силикон в гърдите, да си удължава краката / за незнаещите обяснявам, че цялата процедура трае около година, като се почва с чупене на кости и поставянето с помощта на пирони удължител на краката/ или най-малкото поставянето на сутрешен грим, което трае около час и вечерта свалянето на същия този грим, и накрая тази жена, която е станала на 60 години, иска да изглежда пак хубава и по-млада с около 20год. , а вече сигурно изглежда по-възрастна с толкова благодарение на всичките тези помагала, които са имали едно за цел- красота и излъчване на сексапил. Това е и кармата на жените. Хем са по-умни от загубените мъже, на които изобщо не им пука дали ще правят секс, ако преди това са си взели душ или най-малкото са си измили инструментите и жените виждат всичко това, хем правят всичко възможно да изглеждат по невероятен начин за тези същите мъже, хем когато се съберат по женски коментират само смотаните мъже, и хем изпадат в депресии цели месеци, ако този същият мъж ги остави. Необяснимо, нали? Странното е че и жените не знаят защо го правят, може би са се запитвали някога, но мисълта влиза и излиза по същия бърз начин от мислещата част от нервната система на техния мозък и тя продължава да го прави, забравяйки за тези въпроси. Чудя се, не им ли е по-добре на мъжете отколкото на жените затова, че природата ги е надарила с тези прекрасни качества като непукизъм към облекло, външен вид, липсата на скрупули и начин на разбиране на живота. От цялата история започваш да се питаш кой от двата пола използва другия – дали мъжете, които могат да се насладят на една компютърна игра в продължение на цял ден, да могат да се наядат и да не им пука за това, че ще качат 500 калории с тези пържени картофи, да не трябва да плащат всеки месец по сумати пари за парфюм и кремове за всички части на тялото и вечер след парти да изчука някоя сладурана и на сутринта да си тръгне; или пък жените използват мъжете, като на сутринта след прекрасния секс започват да си правят планове как да пленят този мъж, да го накара да се ожени за нея и да й прави деца. Жените са мазохистки сигурно си мислят мъжете и едва ли могат да разберат, защо им е на тези създания да отделят толкова време да мислят каква ще е бъдещата булчинска рокля, каква ще бъде прическата в този ден, какви деца иска да има, какви професии иска да имат тези деца, като е имало само вечер изпълнена с прекрасни емоции и чист секс. На кое нормално човешко същество ще му се иска да има деца когато имаш още толкова много неща, когато си на двадесет и няколко и има още толкова много жени, с които можех да спиш, толкова много купони и пари, които едва ти стигат на теб, а камо ли да купуваш памперси и се събуждаш три пъти за една нощ и да храниш едно малко и непрекъснато недоволно същество- само на жените. Сигурно е изключително неразбираемо за един мъж да ходи с една жена на пазар и да наблюдава как тази жена дава пари за чанта, която чанта е била търсена в продължение на седмица из всички магазини в града, и която чанта трябва да е толкова голяма, в определен цвят, но не трябва да е раница, а да е спортно –елегантна. Как само звучи и сигурно терминът е измислен от мъж, който е ходил по магазините с жена, и е разбрал неоспоримия факт, че даже да се купи тази чанта, веднага в женския мозък идва идеята за следваща чанта, в която би се побрал само един телефон, като и двете чанти изискват съответните обувки по стил и по цвят. Много им е трудно на жените, но със сигурност не срещат от нито един мъж ответната разбираемост, защото всичко това е много трудно за мъжкото съзнание, в което целият свят си има своите точно определени граници и предназначения.


Публикувано от BlackCat на 15.08.2007 @ 10:37:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   meli_m

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 07:42:09 часа

добави твой текст
"Какво искат жените?" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Какво искат жените?
от vassilenna на 15.08.2007 @ 21:14:27
(Профил | Изпрати бележка)
Жените искат само едно - да бъдат обичани, така както за тях е нужно да бъдат щастливи. Всичко останало е илюзия.
-----------------------
Благодаря, че си написала това откровено и честно.