Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 790
ХуЛитери: 2
Всичко: 792

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДобре те ми дошли-3
раздел: Хумор и сатира
автор: Krasi7

(леко братя, леко)
Съюзът на Баламите, Рекетьорите, Ъндърите и Чалнатите (СБРЪЧ), Съюзът на Мутантите (СМУТ) и Съюзът на Мардите-Радикали (СМРАД) имат приятното задължение да ви съобщят следното:

Късно есенеска на всички площади в държавицата ни ще се изтъркулят каци с разнообразни туршии, наложени по различно време. Българският народец да се не страхува, ще има за всички, навършили 18 години, както и за тези, които не са се видели все още с първосъздателя ни. Каците ще са достатъчно и ще съдържат достатъчно пикантни и смрадливи туршии от следните видове:


М Е Н Ю

1. Европейска Соленица (ЕС)
Продукти: 28 хартиени билки, 2 броя ядрени реактори, колене от чинопоклонници, и много дози достойнство.

Начин на приготвяне: Не се знае както как точно се е приготвяла туршията. Има много майстори и всичките некадърни. За да втаса са правени опити да се прекара през Босфора. Слава-богу неуспешни!

2. Бръчкана Комуналка по Правешки (БКП)
Продукти: Няколко чифта продрани и смрадливи галоши от призрак, дето броди из Европа, две бради от Германия, гола тиква от Русия, пак брада (ама бяла) от България, грозде от лозето на Габровски, росна тревица от поляната на Бузлуджа, полупроводници от правешко.

Начин на приготвяне: Тука работата е отпочната още през 1847г. Тогава са турнати галошите и първите две глави. Гроздето и бялата брада също са били добре. Ама после всичко се е объркало. Особено като са сложени полупроводниците работата тотално е изтървана.
Колчем се отвори кацата смърди все едно е пръднал дявола. Дължи се на всички последвали намеси и добавки.

3. Баламурнешка сълзливка потопена (БСП)
Продукти: Същите като при предната туршия. Добавени са само листа от роза и чифт очилца.

Начин на приготвяне: Таз туршийка е отделена от предната и са и турнати розички и очилца. Ефектина е почти никакъв. При отваряне на кацата пак смърди на оная дяволска работа.

4. Самоизяждаща се дърводелска саламура. (СДС)
Продукти: Много скорпиончета, 39 мравки, много балъци заедно с люспите и корени от (от)лющян.

Начин на приготвяне: Туршийката е наложена преди 18 години. Скорпиончетатат са първи и се знае от кого са фърлени вътре. Мравките са сложени по-късно и веднага са смачкани. (От)лющяна се слага по всяко време и върши работа.
За таз туршийка да се бърза, защото е останала само на дъното на кацата!

5. Джвакани сърми с бамя (ДСБ)
Продукти: Всички начални продукти са намерени на разни места и са пригодени за използване с брадва и бели конци. Сърмите са сложени за свиване. Бамята е вечно зелена, лигава и досадна. Турен е и един генералин, дето е гледал за националната сигурност. Ужас!

Начин на приготвяне: Тая работа се е отпочнала през 2004г. Сбирток общо взето. Ама маицата е най-важна - черна и с големи джуки. И е добре да е сърдита. Основната добавка е фондацийката за да шукне туршийката. Прави се мълчешком и сърдито.

6. Беззъба занесия с налъми и сълзи. (БЗНС)
Продукти: Кукуруз, пъпчиви жълти тикви, налъми, дялани с тесла, изкуствено чене, оранжев плат и сълзи от Дунавски крокодил.

Начин на приготвяне: Туршийката е наложена още през 1899г. от един юначен и мустакат чичко.Тертиплийска работа е отпочнал, ама наследниците му объркали работата. Изтървали вътре те един "рояк" и работата се усмърдяла. Никой не може да преброи съставките на таз туршийка. Само налъми, чакащи да цъфнат, се виждат. Крокодилина дреме като одринско магаре на баир.

7. Сладко-солена доларка. (ССД)
Продукти: Софиянска хитрост, учебници по икономика, в които пише само за събиране, два костюма опърпани, една алиска и едно игрище за мини футбол. Доларци.

Начин на приготвяне: Абе питахме, ама само ни се хилят и ни казват, че нищо не разбираме от имунитети. Тая туршийка май ще е само за шийка! Доларците са на пластове.

8. Дълбоко пърлена самоделка (ДПС)
Продукти: Амонити, амонали и динамити разни, гюмове за боза, много търпение и гяволък, един-два корана, пясък от Босфора.

Начин на приготвяне: Наложена е работата още през 1985г. Баш-майстора Доган Челеби е забъркал яко смесите. Ама иначе е скромен де. После философски е работено по туршийката. И музикантно - ту на коранска струна, ту на ЕСГРАОНска.
Пак ша върви туршийката.

9. Наложена далаверка, суха и величава. (НДСВ)
Продукти: Няколко депутатски кратуни отпреди доста години. Една лисица, една по-голяма лисица, сух чамов материал и една корона.

Начин на приготвяне: Дедо Сакс е отпочнал туршийката като първо е забъркал депутатските кратуни. После дедо бега. Ама работата я продължава Борката (по-голямата лисица). Работата се прекратява когато Борката и той "бега", ама скоропостижно. Монката не могъл да я продължи щото го ударила петолъчката. Преседяла туршийката доста. Ама в последните години така шукна, че стигане няма.

10. Аушвицка тъпканица с Адолфчета, каски и Айхманчета. (АТАКА)
Продукти: Мундирчета, надървени юмручета на дясната ръка, Австрийски ефрейторско-бояджийски мустачки, няколко скалпела и един трион.

Начин на приготвяне: Сичката туршийка е къде заимствана, къде крадена. Замислена е около Тунджа, но е наложена около Осъм в Ловеч. Прясна, ама солена работа. Смърди, ама привлича. Пълна е с клещи, скалпели и друго джелатско оборудване.
Да се внимава, щото зъб се вади, ама се не сади!

11. Гълъбова Еполетка, Разбита по бандитски (ГЕРБ)
Продукти: Гълъби няма. Става дума за една яка брадата униформа-генералска с цвят гълъбов. Еполетите са между другото.

Начин на приготвяне: Тука работата е скорошна и е прикрита. Продуктите са бъркани с пожарникарски шланг. Туршийката е (не)сигурна щото се пази в държавния департамент на САЩ по поръчение на една банка.
Ако много се юрнете после ще ви натъртва и все ще се виновни.


Всичките тези туршийки, втасали и пресни, ще ви се представят само ако си турите зелени очила за безвъзвратно виждане. Ако нямате, гореизброените майстори ще ви ги доставят.
Парцуца да не се пие! Само яка злобарка над 55 градуса. Иначе от всичката смрад ще избягате по горите. Ама и там ще ви намерят, така да знаете!


ХА НАЗДРАВЕ!



Публикувано от BlackCat на 05.05.2007 @ 17:02:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Krasi7

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:23:33 часа

добави твой текст
"Добре те ми дошли-3" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Добре те ми дошли-3
от victoria на 13.05.2007 @ 20:11:32
(Профил | Изпрати бележка)
Много разнообразно и интересно меню,
при това изкушаващо предизвикателно,
само дето е трудно смилаемо... :)))
И май не става за качествена
консумация от любители... :)))
Поздрави !


Re: Добре те ми дошли-3
от Krasi7 на 13.05.2007 @ 23:24:23
(Профил | Изпрати бележка) http://Krassi.net
Вярно е, "мели" се само с чук и трион, и една дебела сопа.

]