Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 630
ХуЛитери: 0
Всичко: 630

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДобре сте ми дошли - 2
раздел: Хумор и сатира
автор: Krasi7

(леко братя, леко)
Централният Изтърбушен Комитет (ЦИК), Централният Организационен Комитет (ЦОК) и Шеметното управление за Поръчки, Уйдурми, Уравновиловки и Разминаване (ШУПУУР) имат приятното задължение да ви съобщят следното:

На 20.05.07 г. се организира национално съборище, на което нищо няма да се събаря. Ще се вотува само. По този празнично-параден случай всичкия български народ, навършил 18.г. се кани на Нацинален салатен бар. Ще бъдат турнати следните тюрлии от салати:


М Е Н Ю


1. Европейска салата по нашенски (ЕС)
Продукти: Един архонт, няколко политилози, един митрополит и няколко баровци.

Начин на приготвяне: Смрадливите маратонки на архонта се забъркват с расото на митрополита. Прибавят се очилата на политолозите. На баровците им се изтръскват джобчетата. Украсява се с много банкнотки.

2. Българска салата пържена (БСП)
Продукти: Наколко папки с надпис "Досие", лебедова шийка от пловдивско, синдикални подбедрици, напукани от напъни, две червени вратовръзки. Листенца от червена роза.

Начин на приготвяне: Лебедовата шийлка вече е наложена от зимата на 1997 г. Към нея се прибавя всичко останало. Пържи се на силен огън докато загори и започне да нагарча. Накрая се прибавят няколко капки дебелоочие.

3. Българска кълцаница пудрена (БКП)
Продукти: Два юмрука, три разварени петолъчки, ухо от призрак, зелена тревица от района на Правец и два чорапа, кърпени от сестра Ани.

Начин на приготвяне: Всичко, без чорапите, се обърква и се вари до неузнаваемост. Така получения бъркоч се оставя да се вмирише. Със сместта се пълнят предварително подпрените на стената чорапи.Тревичката се оформя като сърп и чук.

4.Набръчкана джурканица със сухи вършини (НДСВ)
Продукти: Набръчкани бузи с испански загар, голям нос с форма на черна капия, съдрани платна от ветроход, камъчета от Мусала, накълцани сухи вършини от бивша гора, реституирана.

Начин на приготвяне: Реда на фъргане на продуктите е без значение. Ама все пак най-напред се тургат точно 800 подправки. Иначе салатата не става.

5. Сбъркана дрънканица със сметана (СДС)
Продукти: Много люспи трябва да има, бели зъби от пловдивския, деклариран район, парченца от мавзолей (ама да миришат на барут), опашка от лъв, ама да е син, пък може и да е проскубан.

Начин на приготвяне: Белите зъби се слагат на първо място. Люспите се полепват по чинията. Парченцата от мавзолей се варят до омекване и се оставят да изстинат 2-3 дена. Накрая се слагат 10% зелени хартийки, разбити като сметана.

6. Драгалевска сърбаница с боб (ДСБ)
Продукти: Едно изгърбено сако, две букви "Р", зелена злъч, размесена с маргаритки, две шевни машини и един доктор с професорска титла. Боб.

Начин на приготвяне: Сакото се оставя да го издуха тотално драгалевския вятър. Останалите продукти се поставят в посочената последователност. Боба се вари във вещерско гърне. Накрая сакото се пълни с получената смес и се развява из цяла Европа и цяла България.

7. Смешна събиранка с далавери (ССД)
Продукти: Една широко разчекната усмивка, дълги, тънки и шавливи пръстчета, два джоба, ама дълбоки, пет дози безочие, двама прокурори, закърпени в кесия, един имунитет.

Начин на приготвяне: Салатата се приготвя в халите, ама тихомълком. Усмивката и пръстчетата се слагат първи, малко след тях и джобчетата. Двамата прокурори се добавят в точно определен момент, ама бързо. Ръси се отгоре с безочие. Имунитета се слага така, че да може да се размахва.

8.Бабина залисия с нахут и смрадлика (БЗНС).
Продукти: Много спомени, илюзии и фантазии. И неориентираност. Един чифт засукани мустаци, малко американска заблуда, нахут и смрадлика.

Начин на приготвяне: Всички продукти се слагат заедно. Попсле се слага и едно рало за да може салатата непрекъснато да се цепи и да се множи. Смрадликатасе слага за да може да си топите в салатата и задниците, и да си лекувате хемороидите. Готвачката е дърта като галапагоска костенурка.

9. Дърпана парлама по съседски (ДПС)
Продукти: Гръм по сливенски, много автобуси, сладък и омаен конушмак, кьорфишеци за вкус, 2-3 засукани кадъни, малко зърно и нафта от резерва на държавата.Един фес.

Начин на приготвяне: Всичко започва от автобусите,които се пълнят с вотаджии и се насочват по посока юг-север. За да могат да дърлят останалата част от тюрлиите в салатения бар. Кьорфишеците се слагат от време на време,докато главния готвач си пие уискито на сладък конушмак. Зърното и нафтата се блъскат в главата на един генерал. Кадъните се слагат и се ползват според случая. Феса се слага най-отгоре, ама скришом и си мени цвета.

10. Голяма ербапска салата с ромбове и бумбалчета. (ГЕРБ)
Продукти: Два чифта лампази, опашка от каракачанска овчарка, тридневна брада, 4 ромба генералски, борд на банка за дресинга на салатата, бумбалчета.

Начин на приготвяне: Първо са бумбалчетата. Останалите продукти са послеслов, но предпоставка. Борда да не се огласява много, много и да е Цветен. Накрая пак бумбалчета. Да се внимава, че ако се пукнат после боли глава.

Всичките тези тюрлии няма да се поливат с никакви напитки. Защото на някого от вотаджиите може да му "втаса тестото" преждевременно, да го хванат Карастанчовите, или да го засърбят ръцете. И после лошо! Току виж разковал всичкия бар и вземе да рзсипе всчиките тюрлии от салати.


ХА НАЗДРАВЕ!


Публикувано от BlackCat на 29.04.2007 @ 12:13:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Krasi7

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 00:59:14 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Добре сте ми дошли - 2" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Добре сте ми дошли - 2
от petinka на 29.04.2007 @ 12:23:03
(Профил | Изпрати бележка)
Уникално!
Повдигна настроението , и за това...ха наздраве!;-)


Re: Добре сте ми дошли - 2
от Krasi7 на 29.04.2007 @ 12:25:02
(Профил | Изпрати бележка) http://Krassi.net
Наздраве!
Нали това се иска от нас - да папкаме и да слушкаме. :-))

]


Re: Добре сте ми дошли - 2
от Limonka (danist@abv.bg) на 29.04.2007 @ 14:44:34
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
След това богато меню
ми идва да запея
"Прасета! Всичките прасета
на мезета..." :)


Re: Добре сте ми дошли - 2
от Krasi7 на 01.05.2007 @ 17:30:05
(Профил | Изпрати бележка) http://Krassi.net
И само вратни пържолкиииииииии!! Обожавам ги!

]


Re: Добре сте ми дошли - 2
от Vesan на 29.04.2007 @ 17:28:38
(Профил | Изпрати бележка)
На всичката тази тюрлия и трябва мъничко заливка с нитроглицерин!


Re: Добре сте ми дошли - 2
от Krasi7 на 01.05.2007 @ 17:31:09
(Профил | Изпрати бележка) http://Krassi.net
Ама точно това й трябва! Голяма веселба ще настане! :-))

]