Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 859
ХуЛитери: 1
Всичко: 860

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСцена
раздел: Разкази
автор: rainy

Време е.
Очите бавно се отварят. Заскрежените клепачи започват да се размразяват. Ръцете леко потръпват. Ето, завесата сега ще се отгърне. Дочувам приглушения звук на пианото. "Защо ме питаш кой съм аз?"Сенките пробиват. Ставаш видим и ти. Съзирам погледа ти. И теб.
Замъгленото стъкло не показва протритите ми ръкави и грозното тяло, загърнато с прокъсано наметало. Дълбокият сняг щадящо скрива смачканите пробити обувки.
Студено е, знаеш ли ?

Светлината зад гърба ти се отразява в очите ми и ти съзираш отблясъците в тях. Милостиво заслепяват дълбоките бръчки, прорязали лицето ми. Остава онова, невидимото . Казвал си ,че било красиво. Смехът около теб прониква в душата ти. Усмихваш ми се. Отблясъците на стъклото озъбено се сливат с лицето ми. Щастлив си от усмивката , която виждаш и те залива. Музиката властно заглушава думите, неумело опитващи да се промъкнат през посинелите ми устни. Не са нужни. Топлината на огъня около теб сгрява тялото ти. Докосваш стъклото. То послушно поема горещината ти. Стичат се разтопените капчици лед. Допирам дланта си там. От другата страна. Усмихваш се отново.
Време е.
За мен.
Протягаш ръка.Заключеното в бунта на своите мехурчета шампанско безсмислено опитва да избяга. Чета устните ти. "Наздраве,скъпа. Пия тази вечер за теб! Днес не е утре и никога няма да бъде, но този миг сега е само за теб. "Ето. Достига до мен топлината, която искаш да ми дадеш. Чрез сълзите на умиращите скрежинки. Премръзналите устни докосват прозореца, носещ твоя дъх. Улавят музиката. "Нима не знаеш,че това е само миг от приказка, която ти сама си сътвори?"
Сетивата ти затрептяват от живия живот у теб. Потъваш сега в този подарен миг.
Последвал миналия друг различен, предхождащ бъдещия неузнаваем и неочаквано пророчески необятен. Болка. Тъга. Вина. Неумолимост. Нежност. Различност. Щастие.Имаш и това.Хубаво ти е,знам.
Време е.
Да, и това знам. Не ми го казвай. Сега ще се обърнеш и ще си идеш.Там.
В шума на желанията ти. В тишината на мисълта ти. В ласките на обичта ти. В музиката на душата ти. Във вятъра на скоростта ти. В студа на океана ти. В писъка на болката ти. В отраженията на неотразимото ти. В мъглата на реката ти. В грозотата на омразното ти. В красотата на страстите ти. В смеха на щастието ти. В небитието на битието ти. В дълбините на живота ти.Да изпълниш със своя спринт онези твои шестдесет секунди, преди диханието на вечността да те обгърне.
Време е.
"Последни акорди. Тишина."Съзирам пръстите ти. Нежно галят сатена на тежката завеса. С усмивка. Казват,че последната всичко потушавала ? Казват...
Стъклото се запотява. Заличават се следите. От дланите . От устните . От теб.
От всичко. Мъртвите сетива се сбогуват мълчаливо. Не усещат студа, не чувстват леда. Милостиво все пак, нали ? Клепачите бавно се заскрежават отново. Останалото остава зад тях. Пианото отдавна замлъкна. Останаха само заглъхващите звуци на протърканите струни, немощно опитващи да съхранят музиката в тях за още капчица живот. "На сцената, щом падне мрак, ще видиш принца-просяк отстрани". Всъщност кой бе написал за една кибритопродавачка ? Май е сгрешил. Не разказваше ли той за онази малка статуя, там , в градината на двореца, вградена в замръзналото езеро? Отвън.
Време е.
"Но всяка приказка си има своя край. Изтривам своя грим и изчезва твоя принц сега".Струните не успяха да оцелеят, но пък нима е нужно ? И трябвало ли е? Една притча някога някой ми бе подарил. За птица. И малкото трънче, впило се в сърцето й. По неин избор. Без избор. Даващо живот и изтръгващо единствените звуци, които тя мечтае да сътвори. Докато умира. Нещо такова, забравила съм я. Не ми обръщай внимание.
Време е.
Наздраве и за теб, любов моя. Щастлива нощ ти желае една скитница. А посинелите устни леко фалшивичко и без глас пригласят: "До утре, до утре, до утре. До утре вечер в другия спектакъл."
Да, знам . Греша.
До паузата в него.


Публикувано от mmm на 31.05.2004 @ 00:26:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:36:01 часа

добави твой текст
"Сцена" | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сцена
от Di_ на 31.05.2004 @ 02:50:28
(Профил | Изпрати бележка)
Do sledvashtiqt bis :) Pregrushtam te milo ....


Re: Сцена
от rainy на 31.05.2004 @ 09:43:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Благодаря:)

]


Re: Сцена
от miglena (megira@abv.bg) на 31.05.2004 @ 08:56:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Време... за безкрайно вдъхновение.
Време... за приказно представление.
Време... за пауза...
...за онова "празно пространство",
за онзи миг безмълвие, в който може би
се съдържа прозрението за същността...

...Подарена пауза... която след това
се превръща в песента на славея...


Re: Сцена
от rainy на 31.05.2004 @ 09:44:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Точно...:)

]


Re: Сцена
от Ufff на 01.06.2004 @ 00:38:50
(Профил | Изпрати бележка)
Не-милостиво все пак.Защото е време.
Поздрав!


Re: Сцена
от rainy на 01.06.2004 @ 21:16:42
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Благодаря ! И за теб:)

]


Re: Сцена
от magiq02 (mag2002@abv.bg) на 01.06.2004 @ 16:23:16
(Профил | Изпрати бележка)
Райни.....благодаря ти.........Това е тъжна, тъжна приказка...Но за това пък толкова достоверна...."До утре вечер...в другия спектакъл!"
Птиците, наистина умират сами мило....С трънче, доброволно забито в сърцето! Трогва ме! Целувка!


Re: Сцена
от rainy на 01.06.2004 @ 21:16:17
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Удоволствието беше мое! :)

]


Re: Сцена
от rainy на 01.06.2004 @ 21:18:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
И това ще премине.......:)

]