Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 784
ХуЛитери: 2
Всичко: 786

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаVIP героизъм,висша форма
раздел: Есета, пътеписи
ДочекАхме,бацета!
Всесилната телеатракционна българска мисъл,съвсем скоро ще изплюе поредната западна,мозъчна пръдня,попредъвкана и заформена в тлъста,гъста храчка,позната под колоритното заглавие Вип Брадър.Мамка му и прасе!Са идват интересни и особено интелектуални вечери,пред малкия екран,в които монотонно ще блъскам глава в стената и гледайки тъпо,ще се питам:"Коя еволюционна брънка трябва да скъсам,за да възстановя равновесието в личния си,малък свят".Явно,за пореден път,будната мисъл на гладните за плагиатство продуценти ражда!Без напън(казват че две-три раждания,те,бебенцата,изкачали като състезатели по бобслей).А в нашата медия,такива раждания-бол.Някога един наш застаряващ актьор правеше полу-услешно шоу,тип Jay Leno.Сега поне Слави се справя добре с тази задача.Имаше и едно супершоу,май"Ливада" се казваше.Ся обаче,колела на късмета,пари от небето и производните им са навсякъде.Особено големи лиги точим по РЕАЛИТИ(звучен,гърлен,смях)шоута.Там,както е известно,всичко става наистина.НЕма лъжа,нЕма измама.Те,тумбата сценаристи само брийкат засукани манекенки-мераклийки за участие(пфффффуууууу,поне да бяха хубави) и си почесват мудно чатала.Време е да извикаме мощно"Ура"за палитрата от интелектуални и личностни"позитиви",които ще ни се облещят от TV-то.А,да,да не забравим да си заредим телефоните и само да сте посмели,да не хванете артрит на пръстите от писане на sms-и.До седмица да сте си протрили отпечатъците,досущ като морски тюлени-ренегати,обиращи банки в американски,бутафорен екшън.Какъв пир на интелекта(бир-фест)ни готвят тоя път?Бе,трудничко ще преборят миналия сезон.Шокът,който остави у мен гаврата с психиката на невръстно дете,едва ли може да бъде изтикан от челото в класацията за извращения.Но се опасявам,че сериозно подценявам натоварените с интерактивно-забавната фабула.Тоя път може да няма геройски спасявания от удавяне,но пък,току виж,пуснали тайничко алигатор в басеина и някой от участниците да вземе да се сбори с него.Какво по-полезно?Като закъсат с париците,ще маат гущерско на корем,дрешки може да си спретнат от кожата,а пък какви чудни огърлици стават от зъбките...Обзалагам се,че ще цъфнат и нови златни хитове на българската реч,които ще са в конвертируемост поне до следващото шоу.За личностните конфликти,направо не ми се говори.Ще провокират съзнанието ми дълго(жалко,че единственият въпрос,който ще породят е за качествата на народа,който може да си позволи лукса да нарече тези свои съграждани VIP).Уви,традиционно положителната ценностна система днес окачествяваме като"сдуханост",а героите ни носят не бляскави доспехи и мечове със странни имена,а прекомерно много фондьотен и компенсират липсата на мозъчен релеф с телесен такъв(ако бил той и атрактивем).Жалко само за гениалната творба на Оруел,опорочена по безсрамно пошъл,печалбарски начин.Но нека не убиваме първобитната жажда за зрелища(която не ми е чужда,но съм запазил известно самоуважение).В крайна сметка-каквато държавата,такива и героите й.


Публикувано от aurora на 07.03.2007 @ 09:43:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Ricarqt_na_Pe4alniq_Obraz

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 41022
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"VIP героизъм,висша форма" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: VIP героизъм,висша форма
от rimoza на 07.03.2007 @ 19:10:18
(Профил | Изпрати бележка)
За съжаление в нашата държава малкия човек е на мода днес,
със злобна и алчна душа, нахален, лицемерен и циничен.
Поздрав !


Re: VIP героизъм,висша форма
от radi_radev19441944 на 07.03.2007 @ 23:01:02
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ситуацията си има елементарно обяснение. Интелектуалното равнище на публиката е потресаващо ниско и продуцентите -бизнесмени, които не го превишават съществено, са принудени да се съобразяват с това. Търгашеският нюх подсказва, че не може на тъпото копеле, което гледа сапунки и слуша чалга да му предлагаш Хамлет или Моцарт. Бизнесът си е бизнес-изкуството също е бизнес, въпреки, че голяма част от предлаганата стока е боклук, но всеки има право на избор - един пие вино, а друг - боза и за съжаление бозаджиите са значително повече.
Намесата на държавата с цензура или някакви ограничения би било също така отвратително, каквато винаги е била всяка държавна намеса в каквото и да било начинание. Значи остава всеки сам да си подбира менюто и да си спазва критериите.



Re: VIP героизъм,висша форма
от Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz на 08.03.2007 @ 08:40:19
(Профил | Изпрати бележка)
Vsi4ko dobre,no e vyzmutitelna,ne tolkova situaciqta,kolkoto ov4oto ravnodu6ie na naroda.Ina4e s gordost proklamirame,4e ne se zanimavame s komersialna produkciq.Tiq,koito nai-mnogo vikat,mai nai-mnogo pipat:).Vinarite,ne 4e sa malko,a i4 gi nqma!
Mersi za vnimanieto i pozdrav!

]


Re: VIP героизъм,висша форма
от Obgru6tane на 13.03.2007 @ 21:36:54
(Профил | Изпрати бележка)
Стилът ти ми харесва, бива те да пишеш хумористично... Иначе, ако трябва да задълбая над темата ти, мисля че твърде много почерняш картинката. По-скоро тя е в пошло розово, ама айде. Едно не мога да разбера, защо по тия братлета толкова се шуми, чак и тук винаги ги закачат ( а отрицателната реклама си е доста силна реклама), а никой не подхваща чалга тематиката? Или всички така сме свикнали да заменяме женственост с порнография и оригиналност с кич, че Азис по-скоро просто радва окото? Да, извръщенията определено грабват вниманието!
И все пак, с риск да бъда прокудена от графата ти "винари", или да жбъда понижена до винарка в насекомообразния вариант, ще ти кажа, че в брадъра като замисъл има много хляб, има какво да се види, а така наречените ВИП излизат по-четни от дявола, хубаво, пак е реклама, но излиза, че народът не харесва своите избраници! :) Не искам да излизам по-голям привърженик, отколкото бих могла да бъда, просто вината не е в някаква игра, дошла на мода, вината е в обществото, и то до голяма степен в глобален мащаб. Пазарна икономика, братле, това е всичко, профаните винаги ще преобладават , следователно в тях е икономическото надмощие и... който плаща, поръчва музиката... до това опира всичко. Ценностите навсякъде граничат с цинизма, какво има да му плюем по едно от новите им проявления. Да живее Милко Калайджиев, тва е, "братленца"....