Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 821
ХуЛитери: 4
Всичко: 825

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМодерните поети
раздел: Хумор и сатира
автор: angar

Има във Хулите странни предмети:
те се наричат модерни поети.

Ходили ли са на школо - не знам;
ни на какво са ги учили там.

Сякаш са циганчета първолаци –
пишат, но без препинателни знаци!

Паузи, маузи, точки и прочее,
скобки, кавички и многоточия,

чуденки, питанки, скобки, тирета –
казват си: “- Глупости на търкалета!

Нито ни пука, ни ни засяга!
Който му трябват – да си ги слага!”

Не, не мислете за мен, че роптая!
Аз съм човек образован и зная:

туй е полезна и хубава мода!
Скоро така ще пропише народа!

И - за България - ще си изпишем
клавиатури с по-малко клавиши!

Средства напразно защо да хабим –
и от клавишите да поспестим!


Публикувано от aurora на 28.02.2007 @ 09:25:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.07
Оценки: 13


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:37:55 часа

добави твой текст
"Модерните поети" | Вход | 7 коментара (26 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Модерните поети
от rajsun на 28.02.2007 @ 09:36:20
(Профил | Изпрати бележка)
!:)))


Re: Модерните поети
от angar на 28.02.2007 @ 18:48:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря за хубавия коментар, Райсън!
Усмивки и от мен! :)))))

]


Re: Модерните поети
от merudia (merudia@dir.bg) на 28.02.2007 @ 09:45:49
(Профил | Изпрати бележка) http://merudia.com
Чак съм умилена!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Re: Модерните поети
от angar на 28.02.2007 @ 18:52:43
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Не очаквах такъв коментар от тебе, Мерудийке! Ти - такъв хипермодерен поет - и положителен коментар! А може би умилението ти е само насмешка към автора?!

]


Re: Модерните поети
от Pord на 28.02.2007 @ 12:35:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/sgenchev
Добро е - и като хрумване, и като изпълнение!
:-)))


Re: Модерните поети
от angar на 28.02.2007 @ 18:53:39
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря, Порд! Едно твое одобрение винаги е много ценно и ободряващо!

]


Re: Модерните поети
от ma_gi на 28.02.2007 @ 13:31:42
(Профил | Изпрати бележка)
Мислиш ли,че е само мода?


Re: Модерните поети
от angar на 28.02.2007 @ 18:56:30
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Не, това сигурно не е само мода! И сигурно заслужава по-голямо внимание и обяснение, но на мен не ми е по силите. Може би ти или някой друг ще го направи?
Поздрави и усмивки за теб! :))))

]


Re: Модерните поети
от usmivka (barborana74@abv.bg) на 28.02.2007 @ 13:54:29
(Профил | Изпрати бележка)
Както винаги си сладурчо-смехурчо!

И без паузи, маузи, многоточия, дори без тирета.
Хайде всички модерни поети на кьофтета!

Целувки


Re: Модерните поети
от merudia (merudia@dir.bg) на 28.02.2007 @ 16:49:43
(Профил | Изпрати бележка) http://merudia.com
Съгласна. И тези дето не владеят правописа - също!:):):) Само ,че нека са на мезета. Защото явно правописа на кюфтетата е труден.
хахаххаха

]


Re: Модерните поети
от usmivka (barborana74@abv.bg) на 28.03.2007 @ 11:59:59
(Профил | Изпрати бележка)
кьофтетата ... са за закачка!

солена сладурко merudia

]


Re: Модерните поети
от angar на 28.02.2007 @ 18:58:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря за сладкия коментар, Усмивке! И особено за целувките!
Усмивки и целувки и за теб! :))))

]


Re: Модерните поети
от gramatik на 28.03.2007 @ 12:26:53
(Профил | Изпрати бележка)
Ако не беше тъжно, щеше да е смешно - в стихоплетие, част от което е посветено на грамотността, да има невероятно груба правописна грешка. Нормата на правописа отдавна е постановила, че пряка реч се предава или чрез употребата на "кавички", или с тире, предшестващо фразата, при това - задължително на "нов ред". Е, за разлика от експериментите, които понякога (рядко) успяват да добавят нещо в смисъла на творбата чрез (главно) пунктуационни дисфункции тук просто и еднозначно става въпрос за недостатъчна образованост.


Re: Модерните поети
от angar на 28.03.2007 @ 14:08:33
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Хехе, Граматик! На образованост ли ще се обиждаме!

"Мен не даскали с тояги ме качиха на Пегас!
Даскалските книжни рими не признавам вече аз!"

Може формално да е грешка, но от моя страна съвсем не е грешка!

Кавичките заграждат цитат. Тирето пък е знак за пряка реч! А когато е пряка реч-цитат, трябва да има и кавички, и тире! Така съм го видял от по-големи майстори, така съм го възприел и аз. Защото мисля че е по-нагледно! А и това за новия ред съвсем не е задължително.

Нормите са едно, но практиката е друго. И когато практиката и нормите започнат много да се различават, нормите се привеждат в съответствие с практиката. Което казвам и в стихотворението си!

]


Re: Модерните поети
от gramatik на 28.03.2007 @ 16:06:38
(Профил | Изпрати бележка)
За първата част от отговора ти - имаше облог, че ще е точно такава. И няма как да е друга - това е единственият вариант за измъкване. Логично това доведе и до очакваната втора част от отговора ти. В която капанът щракна.

]


Re: Модерните поети
от angar на 28.03.2007 @ 17:50:03
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Охо, значи някой трябва да почерпи - този, на когото съм помогнал да спечели облога! Много се радвам - защото добре ме е познавал! А и защо не - аз съм толкова открит! Дано да е било за нещо по-голямо!

Не разбирам само от какво е трябвало да се измъкна и за кого е бил заложен някакъв капан, който при това е и щракнал! Защото по отношение на мен не чувствам нищо такова - нито че с нещо съм бил притиснат, нито пък сега се усещам в капан!

]


Re: Модерните поети
от Limonka на 28.03.2007 @ 18:30:33
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Поезията е огледало на душата затова не им се сърди на децата. Те не признават правилата, за което е НАША вината.


Re: Модерните поети
от gramatik на 28.03.2007 @ 18:52:42
(Профил | Изпрати бележка)
Мисля, че младите могат много да научат от една душа, чиято творческа инвенция се свежда (извежда, довежда, дохожда и т.н.) до:
"...Ще ми хванеш
ташаците! "

Цитатът е от:
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=59650 Но пък душите са странно нещо. :)

]


Re: Модерните поети
от angar на 28.03.2007 @ 21:41:14
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ай какъв негодник, какъв манипулатор!

Така го казваш, сякаш тези думи ги казва Ангар, и ги казва за себе си! Не виждаш ли кавичките? В стихотворението много ясно личи кой, на кого и защо ги е казал! Това са думи на мъжкия заек към ловеца, който е искал да го убие!

И за тези думи аз наистина му се възхищавам!

Не очаквах от тебе такава низост!

]


Re: Модерните поети
от gramatik на 28.03.2007 @ 21:58:04
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар, никъде няма твърдение, че това са твои думи. Това са думи на герой, чийто автор си ти. И са цитирани коректно, доколкото е посочен линк към целия текст.
Но доколкото виждам, че ти ги четеш по определен начин, засягащ достойнството ти, бих коригирал този постинг, ако имах тази възможност.
Твоята душа е, разбира се, далеч по-възвишена - просто само понякога спи, докато някоя твоя друга част пише пошлости.

Повече няма да те забелязвам. Иначе ще започнем да си приличаме. Аз не знам каква е истината, но не понасям, когато някой започне да твърди, че е интимен с нея.
Опитвах се да те уважавам - дори когато поощряваше секирата. Защото (макар да ми се струваше обречен и дори вреден този опит) се опитваше да подкрепиш. Загубих мотивацията си да се опитвам да те уважавам, когато започна да играеш ролята на идеологически джелатин (казвам - все пак с надежда - "да играеш ролята").
Нямам по-оптимистичен финал.
Освен - бъди здрав!

]


Re: Модерните поети
от Matador на 28.03.2007 @ 22:40:10
(Профил | Изпрати бележка)
Случайно попаднах на спора. Бих искал да чуя само едно: защо от Вас съм виждал в сайта само коментари и нито един текст?

]


Re: Модерните поети
от gramatik на 28.03.2007 @ 22:48:10
(Профил | Изпрати бележка)
Не мисля, че е задължително, но ще Ви отговоря.
С този ник не публикувам текстове. Четящите знаят.

]


Re: Модерните поети
от Matador на 29.03.2007 @ 09:36:42
(Профил | Изпрати бележка)
Тогава имам предложение - поне го сменете - от gramatik на kritik. Не виждам защо трябва да се критикува а н о н и м н о. Случаят е точно такъв, мисля - щом се страхувате да коментирате с ник-а, с който публикувате. Лично на мен ми е интересно да разбера какво е написал всеки, който ме коментира, защото по написаното мога да разбера какъв автор е (а защо не - и човек).

]


Re: Модерните поети
от angar на 28.03.2007 @ 23:43:30
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
И аз бях по-рязък отколкото бих искал. Защото бях шокиран от написаното от тебе: "... творческата инвенция на Ангар се свежда до това "...ще ми хванеш ташаците!" Откъде накъде?

Вярно че си посочил линк, но кой ще го търси и види? Още повече че огромната част от сайта са настроени моментално да го повярват!

И защо ме наричаш идеологически джелатин? Какъв съм аз, каква власт имам, каква алебарда държа, та да съм желатин? Шум до бога, че съм казал че еди кое си стихотворение ми прилича на проза! При това ясно съм обяснил защо мисля така!

Дълбоко неправи сте и по отношение на отзивите ми за Секирата. Ако тя сега се държи като опълчена срещу всички, причината е че всички се опълчиха срещу нея. Така, както не се бяха опълчвали срещу никой друг!

И аз не мога и няма да я изоставя именно затова - че цялото кралско войнство в момента е срещу нея! Дори имаше призиви за пълен бойкот на произведенията й, никой да не я чете!

Обаче нейните произведения, независимо от ежедневното им пускане, ги четат средно по 225 човека, а моите - около стотина! И няма друга причина, освен че им е интересна! И кой е тогава по-големият поет?

Но отзиви й правят само 4-5 човека. Защото който й прави отзиви, рискува да бъде отлъчен от останалите от сайта! Аз съм един от тези, които понякога й правят отзиви; и трябва да кажа, че никога не съм се насилвал да го направя - защото в почти всички нейни стихове има и нещо, което с чиста душа може да бъде похвалено. Слава богу, историята и сайтът познават много по-тежки случаи.

]


Re: Модерните поети
от gramatik на 28.03.2007 @ 23:54:30
(Профил | Изпрати бележка)
Наистина ми стана мъчно... Ти наистина ли не си забелязал, как текстовете на определени автори за броени минути набират десетки четения - често превишаващи по два-три пъти броя на активните потребители?
Както и да е. Аз вярвам, че вярваш, че каузата ти е справедлива. Просто премина някои граници.
Лека нощ. :)

]