Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 833
ХуЛитери: 4
Всичко: 837

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКапките
раздел: Разкази
автор: Hamman

Снежнобялата повърхност не беше гостоприемна. Тя отблъскваше всяка капка, карайки я да се разпръсква на милиони по-дребни. После, сякаш движени от невидима, свръхестествена сила малките капки се събираха и образуваха нова голяма.
Това беше своеобразна алюзия на природата с известната поговорка "пръст при пръстта отива". Изглежда нищо не може да избяга от предопределеността. Колкото и отчаяно да се бореха с невидимата сила, капките пак се сливаха. Една епична битка между гигантите и титаните, между млади и стари, в която първите побеждаваха. Но не печелеха войната. Да, но откъде идваха първите големи капки? Къде беше източникът? И по-важно - защо изобщо източникът, този бог, създава тези капки? Придвижваме се нагоре, откъдето идват капките. Все едно наблюдаваме един живот, но отзад напред - от смъртта към раждането, та чак до утробата. Всяка капка беше съвършена. Въздухът и повърхностното напрежение оформяха капките по един и същ начин, като един гениален скулптор. Формата беше също толкова важна, колкото и съдържанието. Тя не беше случайна. Тя трябваше да служи за да могат капките да стигнат бялата повърхност по пътя на най-малкото съпротивление. Един непрекъснат стремеж за живот, лишен от трудности, на който хората можеха само да завиждат. А вечно горящото слънце излъчваше прекрасна светлина, даваща един по-благороден цвят на капките. Тя се пречупваше през тях и им придаваше всякакви нюанси, в зависимост от гледната точка. Каква метафора само! Kаква гениалност на природата! Макар по-голямата част от светлината да преминаваше през капките или да биваше поглъщана от тяхната материя, друга част биваше отразена. Но именно тази малка порция фотони придаваше онова неподражаемо благородие. Всяка капка блестеше със собствената си гордост на малко златно мънисто. Нагоре, капките се образуваха от един цялостен поток от капки. Една река, от която се образуваха съвършените еднакви частички течност. Този конвейер, този естествен завод за двойници извираше от място, което с право можеше да се нарече източник на живота...Това беше един фалос, който Пешо изтръска още веднъж и прибра в гащите си. После погледна през малкия прозорец над главата си и видя буреносните облаци задаващи се от запад. Пешо закопча ципа на джинсите си, пусна водата и излезе от тоалетната. Той мина покрай един от сервитьорите в кръчмата. Сервитьорът го изгледа с неодобрение, а Пешо забеляза това. Той не беше клиент на заведението, за това и получи укоряващия поглед. "Какво да се прави, природата зове", каза си Пешо, излезе от кръчмата и се сля забързано с непрекъснатия поток от хора по централната софийска улица. След броени минути щеше да завали пороен дъжд, а Пешо не носеше чадър.


Публикувано от hixxtam на 11.02.2007 @ 03:45:46 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Hamman

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:04:55 часа

добави твой текст
"Капките" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Капките
от Ficho на 17.09.2007 @ 16:54:23
(Профил | Изпрати бележка)
Да-а-ааа...
Пешо основателно продължава да живее и в другия ти разказ :-)