Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 689
ХуЛитери: 0
Всичко: 689

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХомеопатия
раздел: Поезия
автор: rainy

Завесите броят дните и отказват да разговарят с мен.
Мисля, че любимият ти фотьойл е мъртъв.
Спалнята дори не иска да ме погледне.
... и всичко, което прави е да спи.
"Къщата не е същата, откакто..."
Хенри Нормал


Цялата съм в белези:
по юмруците от тупкане в стъклото на аптеката
със захлопнати кепенци;
от спъване във камъните по ъглите -
уцелили са точно кокалчето,
докато тичам за единственото ми лекарство;
а циганката - беззъба просякиня, седнала в кьошето,
се хили под мустак и ми подсказва:
Нямаш пари за лечение, фалирала си.
Да не си залагала всичко, и ва банк.
Време е за вноските, момичето ми.
Бъркай още по-дълбоко! Давай, давай...
И малоумното, вторачено във празната стена, очакване
подигравателно ми зашлевява поредния шамар,
докато обвивките от шоколадови бонбони,
в анорексичен ритъм, заповядват:
Hey, you've got to hide your love away.
Hey, you've got to hide your love away…
Забравих да им спомена една подробност -
освен предсърдието ми, и слухът е увреден.


Публикувано от hixxtam на 13.11.2006 @ 23:57:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 6457
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Хомеопатия" | Вход | 11 коментара (28 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Хомеопатия
от regina на 14.11.2006 @ 01:04:11
(Профил | Изпрати бележка)
Повити зъзнат болките от плакане,
избягало повдигат се клепачите,
в смиреното, до хаотичност чакане,
не знам, не мога, няма и да плача...


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 14.11.2006 @ 15:10:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
в смиреното, до хаотичност чакане…
_________________

Сън ли сънувам, тебе сънувам –
без сън се съмва, изгоро!
Път си намирам, къде ли отивам...
Търся те, моя изгоро.

Бездна да беше, луд вир да беше,
все край си имат, изгоро!
Мъката, черната, там във сърцето,
немой да спре в мен, изгоро...

Кървав еничарин по-милост има
от теб, моя изгоро...
По-милостив е! До края убива,
и не с обич, изгоро.

Клетва си слагам, оброк ти правя
ден да не видя, изгоро!
Че ще потурча живота на другиго
след теб, моя изгоро.

Косите си тежки ще срежа до корени,
ръцете – и тях, изгоро...
Очите ми, слепи, сами се избодоха.
Не те виждат, изгоро.

Сън ли сънувам, тебе сънувам.
Слънце не съмва, изгоро!
Път си намирам, къде ли отивам...
Без теб – в земята, изгоро.

_________________


]


Re: Хомеопатия
от Ufff на 14.11.2006 @ 05:45:44
(Профил | Изпрати бележка)
Написала си нещо трепаческо.
Почитания!


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 14.11.2006 @ 16:28:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Да не дава Господ такива изтрепващи усещания. И резултатите им...
Благодарности, Уфи.


]


Re: Хомеопатия
от Merian на 14.11.2006 @ 10:07:21
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
Хомеопатията....аз лично я приемам смислово и като хелиографията...многоизмерно лечение... многоизмерно подхождане към...
Любовта е такова едно нещо....


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 14.11.2006 @ 17:11:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Невероятно сравнение.
Да. Едно такова нещо е, което...

Как се възстановява осветен негатив на единственото ни хелиографско изображение?


]


Re: Хомеопатия
от Merian на 15.11.2006 @ 09:30:55
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
с вътрешна промяна на цветността...
:)

]


Re: Коинцидент.
от regulus на 14.11.2006 @ 15:53:00
(Профил | Изпрати бележка)
Какво съвпадение! Точно тази песен си пях одеве!!


Re: Коинцидент.
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 14.11.2006 @ 16:10:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Искрено се надявам да не си и чувствал същото.
Подобни съвпадения и на най-големия си враг не пожелавам...
Парчето е вечно, да.

А сега го спри и си пусни на Purple “Love coquers all”…


]


Re: Ммм.
от regulus на 14.11.2006 @ 17:01:21
(Профил | Изпрати бележка)
Ммм, другата по ми е!..

]


Re: Хомеопатия
от kristi на 15.11.2006 @ 03:43:57
(Профил | Изпрати бележка)
Тази нощ си я подарих. Чета, наслаждавам се, извън дните съм, които дори и хомеопатичните средства не могат да излекуват.
А циганката си я измислила ти. Не е вярно, че нямаш "пари" за лечение. "Ва банк" залагат не само обречените! "Ва банк" залагат и авантюристите, които никога не се вторачват в една нищо незначеща стена!

Вземи се в ръце, момичето ми!


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 15.11.2006 @ 08:55:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Думите ти наистина ме усмихнаха. Как ми се кара!...:)

Всъщност изобщо не съм споменавала обреченост като смисъл, Кристи. Това е съзнателен избор, ако мога да го нарека така. Защото каквото и да съм правила и правя, каквото и да съм решавала и решила, то е било, и е рожба на вътрешна хармония, потребност и чувства, и не възнамерявам да изневерявам сама на себе си. Независимо от фалита.
И че е било, и сега е залагането ва банк, без да съм авантюрист по природа или обречен поради изоставяне отчаяник, е факт. Както и че нямам вече пари за лечение си също е факт. Но...

Стената е празна, да, но означава точно толкова за мен, колкото осмислянето ми, моето. Онова най-личното. Нито повече, нито по-малко. А циганката я зарежи, нека си хортува. Нали споменах, че слухът ми нещо не реагира...

Благодаря ти! В такива подарени нощи, за които споменаваш, както и в аутистичните дни, се раждат и стихове като този. Макар и без наслаждение...


]


Re: Хомеопатия
от thebigplucky (plakerov@abv.bg) на 15.11.2006 @ 11:36:58
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
... Време е за вноските, момичето ми.
Бъркай още по-дълбоко! Давай, давай...
________________________

Единственото лекарство понякога е така недостижимо... или не можеш да намериш точнатта циганка, да ти подскаже какво точно те очаква... И нататък си знаеш:

...How can I even try?
I can never win...
...
Love will find a way...

в същия ритъм...


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 15.11.2006 @ 12:49:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
“...и защото съм открила своята изконна истина,
рискувам здраво, и действително ва банк!
Плащането, ако се наложи, е по подразбиране,
а вероятността да изгубя е съвсем реална -
като гладна хиена диша във лицето ми, но пък...
По-искрена съм от всички ви! И по-вярна…”
_________________

Това са мои думи и аз не се отричам от тях. Напротив... Просто е време за вноски.
Не могат да ни вземат повече от това, което имаме. И което искаме да дадем. Както и не можем да залагаме това, което нямаме. Не знам какво ме очаква. Знам само, че следвам, и ще следвам себе си. Циганката да си гледа работата. All you, clowns…

Прав си. Love will find a way...
Always finds. Когато е такава.

За единственото лекарството – факт. Иначе този стих нямаше да го има... Но! От този живот със сигурност ще си ида като безкраен мечтател (и си вярвам), а за другия – ще видим.
Казват, че човек е голям точно толкова, колкото са мечтите му.
Затова и вноските са страшни...



]


Re: Хомеопатия
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 17.11.2006 @ 10:40:12
(Профил | Изпрати бележка)
Когато дойде времето за вноските....
ах, колко много бих искала да ти кажа за Него... за това време!
------------------
а колкото до кьошето....
с цопи и пастет.... стават пет :-)))
------------------
ДНЕС СИ ТИ! И БОГ Е С ТЕБ!

:-*******


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 17.11.2006 @ 21:23:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Знаеш ли, права си за вноските. Много, много права...
Но докато сме тук, на тази земя, ние сме толкова, толкова слаби и раними от определени неща. Не е оправдание, истина е. И плащането на вноските със сигурност е истинско, когато сме заложили всичко от себе си, тоест не по-малко истинско от Онези вноски. И когато сме искрени, и не преиграваме, то тези вноски имат не по-малка тежест от другите. Така поне чувствам аз нещата...

За последното, думите ти - написала съм го.

“Защото...
Стискахте в дланите си с мен…”

Благодаря ти!


]


Re: Хомеопатия
от Meiia на 17.11.2006 @ 15:59:22
(Профил | Изпрати бележка)
единственото ми лекарство
---------------------------------
Някои болки могат да бъдат лекувани само със себе си,
както и отрови, които са си и противоотрови.

А за такова лечение вноските са безпощадни.
Защото, наобратно, дори и лечението може да се окаже самата болка. А тя, понякога, е единственият белег, че все още сме живи.

Не се лекувай от живота!


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 18.11.2006 @ 08:37:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Точно, точно, точно... Точно!
Не се лекувам. Боледувам...

”На нямане се учих, учих, учих!”
Няма научаване.


]


Re: Хомеопатия
от Meiia на 18.11.2006 @ 12:48:52
(Профил | Изпрати бележка)
Има толкова народни лекове, баяния, молитви и прочие заклинания, че не си бива да боледува човек продължително време:)
Но си струва да се вгледа човек в принципите на хомеопатията и да си направи някои странни изводи за начините на преболедуване:)

Нямането е точно онова, което понякога ни трябва, за да можем да полетим. Да не се кахърим като героинята ми. Пословичната й невъзприемчивост и повтарянето на житейските уроци е такова сито за душата, че не остава и песъчинка от тежестта на незаслуженото имАне. По-лекокрило е така, по-лекокрило:).....

]


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 18.11.2006 @ 13:55:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
…:) Ако моята героиня се припокриваше с твоята (както се е случвало), то със сигурност от нямането щеше да й е лекокрило. Тя познава това състояние...
Само че понякога нямането означава единствено подрязани криле, пълни с олово.

Да, струва си да се вгледаме в тези принципи. И да си дадем сметка колко безпардонно верни са думите на лекарите пред леглото на изпадналия в кома: ще оцелее единствено тогава, когато го поиска вътрешно.

Житейските уроци... как не ги обичам, ако знаеш! Назидателният им тон, ироничната усмивка, предупредителното поклащането на глава... Но те понякога са дяволски необходими, за да опознаем и намерим себе си.
Моята героиня пожелава на твоята лек полет...




]


Re: Хомеопатия
от Meiia на 18.11.2006 @ 20:01:03
(Профил | Изпрати бележка)
Моята героиня така е ядосана на съдбата....ако знаеш:)
Нещата клонят към дуел с нея:), но се въздържам, засега. Просто напразни усилия...

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=45339

Полетът ми ще е един единствен. Към отвъдното. И дано е лек, надявам се. Всичко друго е имитация на полет...

]


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 18.11.2006 @ 20:18:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Силен стих си ми оставила... Помня го. Аз пак ще ти предложа същото, което съм си позволила и тогава – като коментар.

Хайде да я дръпнем за ръкавчето на собствената й бяла риза и да я поканим на разговор. Ще сложим по чаша специален мавруд, после ще си запалим по една луксозна пурета (ако е необходимо и с последните стотинки ще ги вземем - няма да се показваме бедни, отчаяни или унижени), нека я погледнем с открит поглед и лека усмивка право в очите, и да й кажем:
- Добре, разбрах, ти командваш парада! Да съм го оспорвала някога? Дори когато ми дръпнеш килимчето под краката по такъв начин, че още ми се вие свят от последното падане, а пък съм си мислела, че вече съм стъпила здраво на него. И все пак главата ми е още не е счупена, и продължава упорито да очаква подходящия зар. Не искам да ти се подмазвам, но не е ли крайно време да оцениш всичко това? Наздраве и за теб, и за мен, и да знаеш - очаквам го!
И пак те питам - какво ще кажеш?

А като си й ядосана – кресни й. Тя обича искреността. И дързостта да сме себе си...
Иначе полетът, който цитираш, няма да ни избяга – сигурна работа. Дано и той да е лек. Въпросът е предишните да са полети, а не имитация. С всичките им рискове от височината...


]


Re: Хомеопатия
от Meiia на 18.11.2006 @ 12:49:11
(Профил | Изпрати бележка)
Има толкова народни лекове, баяния, молитви и прочие заклинания, че не си бива да боледува човек продължително време:)
Но си струва да се вгледа човек в принципите на хомеопатията и да си направи някои странни изводи за начините на преболедуване:)

Нямането е точно онова, което понякога ни трябва, за да можем да полетим. Да не се кахърим като героинята ми. Пословичната й невъзприемчивост и повтарянето на житейските уроци е такова сито за душата, че не остава и песъчинка от тежестта на незаслуженото имАне. По-лекокрило е така, по-лекокрило:).....

]


Re: Хомеопатия
от yd (whereareyouhiding@iaminmyself.org) на 17.11.2006 @ 21:54:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.iaminmyself


Защо ли сме толкова болезнени?


Re: Хомеопатия
от yd (whereareyouhiding@iaminmyself.org) на 17.11.2006 @ 22:00:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.iaminmyself

=== но любовта си не крий, или само лекичко я прикривай: , доко(га)то ти отърва


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 17.11.2006 @ 22:36:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Парчето е мъдро...
Не го приемай първосигнално криенето.
Не се дава насила нещо, което не се иска. И не бива.

Отърва?
Това понятие ми е непонятно. Наистина...


]


Re: Хомеопатия
от libra на 18.11.2006 @ 13:23:03
(Профил | Изпрати бележка)
де факто хомеопатията си е чиста вода с нищожно малко количество вещество
така като гледам общия статус на лирическата ми се ще да и кажа - изпий една чаша с вода с вяра, че ще помогне, за това слух няма да е необходим, мисля..
иначе стихът (който за мен е споделена поезия) ми наподобява сън с кошмари - от тези дето се сънуват по пълнолуние..


Re: Хомеопатия
от rainy (http://www.slovo.bg/rainy) на 18.11.2006 @ 15:38:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
С риск да прозвуча сълзливо и мелодраматично, твърдя, че статусът на лирическата героиня е нелечимо и перманентно болна от вяра – относно това, за което иде реч. Понякога се случва в живота...
И такива хора, ако оздравеят от нея, биха били необратимо увредени.

Единственото истинско лечение в моменти на боледуване е самата причина за болестта. Другите варианти водят до сериозни странични ефекти...

Благодаря ти, Либра... За онези сънища нека по-добре не говорим.


]