Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 570
ХуЛитери: 1
Всичко: 571

Онлайн сега:
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПолицейска история с (не)очакван край
раздел: Разкази
Гъстият дим(който с малко повече упорство можеше да се сдъвчи),започна да се разсейва.Симфонията от стенания,сега се колебаеше между мажорни и минорни тоналности и полека затихваше на фона на ширналата се мраморна зала.Тук-таме някой крак нервно потръпваше,после се изпружваше и отпускаше тихомълком.
Единствената светлина нахлуваше от грамаден прозорец,който заемаше,кажи-речи,цялата западна стена(и на пук на всички статистически предвиждания се мъдреше цял-целеничък).Идилията на свалките между светлината и пушилката се нарушаваше от множеството полуздрави колони,които претендираха за четиридесетина процента от площта на залата.Освен тях само още две малки подробности смущаваха с присъствието си.Стой Немърдай беше полегнал зад една от колоните,която странно наподобяваше Венера Милоска,
нехайно насочваща М16 към нищото.Стой беше онова нещо,което съвременният човек считаше за проява на лош вкус или умствена изостаналост,а именно-честно ченге. На около петдесетина метра отсреща,иззад друга колона(която тайничко завиждаше,че изглежда просто като...колона)надничаше нещо,което с радост бихме определили като най-тинестата отайка на обществото,но отайката би отнесла подобно посегателство върху достойнството й последователно до всички световни инстанции за защита на правата(и то по няколко пъти).И тъй като тия,които го виждаха не оставаха наблизо достатъчно дълго,за да го попитат как се казва,името му постепенно загуби...абе въобще се загуби.За това беше възприет в обществото с най-често използваното нарицателно по негов адрес-'Баси Грозния.Та,'Баси Грозния подаде крайчеца на окото си полека и замижа,за да види през дима.Знаеше,че е безпредметно,но реши да провери:"Не искам да ви смущавам господин полицай,но има ли някакъв шанс поне да кървите"Знаеше,че за смъртоносно попадение и дума не можеше да става(пък и никой не би повярвал,че след само някакви си 4568 изстрела положителен персонаж би могъл да бъде прострелян).Не последва отговор.Облегна се удобно на колоната и се зае със превъоръжаване.Носеше си куфара.От другата страна,Стой Немърдай също не си губеше времето.Вече отваряше куфара си(да,възможно е и двамата да имат куфари с патлаци,понеже...така иска авторът).Предвкусваше с крайчеца на съзнанието си повишението(останалата част на разсъдъка му беше заета да се гърчи от смях на самозаблудата му).Очакваше как всеки момент под капака ще лъсне,със съпровода на светлина и тържествена музика,някаква дребна джиджавка,с която ще СПАСИ ДЕНЯ.С умиление си спомни деня,в който наградиха чичо му-също честно ченге-с медал за изключителна храброст при обезвреждането на отряд специално обучени и тежко въоръжени терористи с...клечка за зъби.Дядо му,пък се беше превърнал в икона за съвременния полицай.Той беше единственото ченге,чиято уста бе регистрирана като смъртоносно оръжие(в подземните среди упорито се говореше,че опитите да надбягаш балистична ракета изглеждат оптимистични пред мисълта за съпротива на храчката му).Дааааааааа,Стой Немърдай щеше да удари кьоравото с този случай.Само да вземеше от кутията...Въздъхна разочаровано:"Само пълнител".Нямаше повишение.Поне да му бяха сложили нокторезачка,а те-пълнител.Зае се нехайно да презарежда пистолета.След това се надигна на лакти и погледна между краката на Милоска.'Баси Грозния потриваше ръце зад колоната си(характерен съпровод на зловещото кикотене).Изборът му беше затруднен-пистолетът"Смит и Уесън"седеше редом до вярното му BFG(вероятно се превеждаше голямо фотонно оръжие,но повечето ленгвисти,опирайки се на многогодишния си опит,набързо го кръстиха Биг Факинг Гън).Следваше мощна картечница с амуниции от адемантиева сплав.Накрая се мъдреше и един бутон за спешни случаи-извънземни подкрепления.Синдикатът на бандюгите обаче имаше строга политика относно ползването му,записана в член 1 от кодекса на злосторника.Тя се изчерпваше с една проста дума"НЕДЕЙ"(смятаха,че унищожението на света ще има негативно въздействие върху бизнеса).'Баси поогледа самодоволно снаряжението си и прецени-картечницата.Зареди шумно.
Стой се почеса по тила:"Какво беше сега...?".Бръкна в задния си джоб и извади сценария."Претичваш между колоните и се скриваш отново след три броя.ПС-гледай да е ефектно!!!".Застана на стартова позиция.Погледна към Грозния и подвикна:"Готов ли си?".Чу само бегло"Давай" и скочи.Съпровода на картечницата явно е идеалния фон за акробатично съчетание,защото последвалите две тройни салта тип"мортале",тройният аксел,четворният тулуп(при това без кънки)и плонжа в стил"Данчо Лечков"при шмугването зад колоната,биха изтръгнали аплодисменти и от корумпирана руска съдийска бригада.Натръшканите другарчета на Грозния едва се сдържаха да не наскачат с табели с десетчици на тях.Стой остави зад себе си две колони досущ като Мерилин Монро над канала и Майк Тайсън със стърчащо от устата ухо.Тази,зад която се скри сега се заформяше като петел с изключение на клюна,който странно напомняше на кралски орел.'Баси отпусна спусъка,погледна недоволно и,с досада,пусна още два изстрела.Клюнът бе поправен.Огледа се сред пушилката.С присмех се сети за даскала си по математика:"Той ще ми казва,че имало само тридесет патрона в пълнител".Хвърли самодоволен поглед на макета на Килиманджаро(в реални размери),който гилзите бяха образували.През това време Стой се оттърсваше от прахта.После провери пълнителя.Беше му останал само един патрон.Усмихна се доволно(според кодекса на ченгето,последният патрон винаги уцелва).И тъй като си беше суеверен,Стой реши да се презастрахова.Извади патрона,после докопа и маркера от джоба си.Изтръгна със зъби капачката и написа върху патрона" 'Баси.Г."Ей сега си беше сигурна работа иначе за какво беше гледал тия уестърни.Изправи се нехайно.Излезе иззад колоната и се приготви да стреля(без значение от посоката,тъй като патронът си знаеше какво да търси).За миг почти му стана жал за Грозния.Ясно го виждаше как е отворил трети том на"Най-ефектните финални речи за злодеи"и сглобява умопомрачителен монолог.Обаче нямаше начин(гадните сценаристи са си безмилостно племе).Затвори очи,избра посоко на"онче-бонче"и стреля.Куршумът прониза въздуха,прободе половин дузина колони,напусна през прозореца,отби се до отсрешния бар(като остави много любители на бира да зяпат с уплах дръжките на токущо пръснатите си халби),осуети опит за банков обир,спечели републиканското по стрелба с най-висок резултат,изправи кулата в пиза,отби се до Триумфалната арка в Париж,търпеливо изчака да го подпечатат на всички гранични пунктове,влетя обратно в залата с колоните и прониза 'Баси Грозния в грозния...Останалото е история.Подкрепленията си пристигнаха съвсем навреме(около минута след края на всичко интересно).Стой си получи заслуженото(предимно морално удовлетворение).Грозния също-от пет до осем строг тъмничен режим.Докато пребиваваше там си уплътняваше времето със...изкуство.


Публикувано от hixxtam на 03.11.2006 @ 20:04:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Ricarqt_na_Pe4alniq_Obraz

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 07:01:42 часа

добави твой текст
"Полицейска история с (не)очакван край" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Полицейска история с (не)очакван край
от radi_radev19441944 на 03.11.2006 @ 20:22:03
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Истински екшън в превъзходен стил.
Поздрав.


Re: Полицейска история с (не)очакван край
от Apokalipsis (Diman4eto@mail.bg) на 14.11.2006 @ 18:32:07
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, браво! Бива си те да пишеш такива неща. Иронични имам предвид, пародийни. Ако продължаваш да твориш в същия стил и с характерните ти за последно време темпове, току виж пък се е получило нещо мно-о-о-о-о-ого впечетляващо. Държа да отбележа, че попаденията с имената са ... 'баси яките;)
P.S.Много поздрави на Дришльо, въпреки тъжната му съдба;))))


Re: Полицейска история с (не)очакван край
от Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz на 28.08.2014 @ 16:55:55
(Профил | Изпрати бележка)
Ако ти кажа, че този ми стил не се е проявявал откак написах туй чудо, много ли ще се изненадаш? Едва ли. То, нищо почти не се е материализирало от тогава насетне. Само витаят разни идеи. Чакат да пернат през главата правилния случаен драскач. Но напоследък...

]