Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 863
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 868

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏëúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: ombra

Òîâà å åäèí êúñ áåçöåðåìîíåí ðàçêàç. Ðàçêàç çà ñêúïèòå è åâòèíèòå íåùà è ïîñëåäñòâèÿòà, êîèòî âñåêè ñè ïîåìà ñëåä òîâà.
Âñè÷êî çàïî÷íà îò åäèí ñêúñàí ïðåçåðâàòèâ. Êîëêî ëè ÷îâåøêè èñòîðèè ñà çàïî÷âàëè îò òàì. Ñêúñà ñå â ñþáëèìåí ìîìåíò. Òÿ èçïàäíà â èñòåðèÿ. Íèùî íå êàçà, ñàìî ìå ãëåäàøå ñ óæàñ â î÷èòå. „Ñëåäâàùèÿ ïúò ùå ãî íàïðàâèì ñ äâà" - îïèòàõ ñå äà ÿ ðàçâåäðÿ. Íà ìîèòå ïåòäåñåò è òðè ãîäèíè åäâà ëè áèõ è íàïðàâèë äåòå. Íÿìàõ âèíà â êðàÿ íà êðàèùàòà, íà âñåêè ìîæå äà ìó ñå ñëó÷è. Êàçàõ - „Íå ìå êàðàé äà ñå ÷óâñòâàì âèíîâåí, ÷å ñúì òå ëþáèë". Ìúë÷åøå. Òÿ ðÿäêî ìúë÷åøå òàêà. Ñêúïà êó÷êà áåøå. Ìðàçÿ âëàñòíèòå æåíè.Îìúæåíèòå, ñêúïè, âëàñòíè, êó÷êè. Äâå ãîäèíè âðúçêà, íî ñå âèæäàõìå, ñàìî êîãàòî òÿ áåøå â íàñòðîåíèå. Ïîñìúðòíî íå ìîæåøå äà ÿ íàìåðèø èíà÷å, èçêëþ÷âàøå ñè òåëåôîíà. Òðÿáâàøå äà ÿ âçèìàì îò òàì îò êúäåòî òÿ ìè äàäåøå íàðåæäàíèÿ. Åäèí äåí ìè ñå ñêàïà êîëàòà, òî÷íî êîãàòî òÿ ñå îáàäè. ×óäî áåøå, ÷å óñïÿõ äà ÿ îïðàâÿ, çà äà èäà äà âçåìà îò öåíòúðà òî÷íî â íàé ãîëÿìàòà ëóäíèöà. Çàùî ãî ïðàâåõ ëè? Óìèðàõ çà ïëúòòà è. Èñêàõ ïëúòòà òî÷íî íà òàçè æåíà. Áÿõ ñêëîíåí äà ÿ èçäúðæàì è êîãàòî çàãîâîðåøå. Êîãàòî òÿ ãîâîðåøå íÿìàøå ñïèðàíå. Ñåãà ìúë÷åøå è òîâà ëåêî ìå ïðèòåñíè. Ïîëîâèí ÷àñ ñå áàâè â áàíÿòà. Êîãàòî èçëåçå ïðîñúñêà „ Áè ëè ïîåë íÿêàêâà îòãîâîðíîñò, àêî íåùî ñå ñëó÷è" Ëàêîíè÷íî îòãîâîðèõ ñ „Íå" è ïðîäúëæèõ íà óì - „Äà íå ñúì ëóä" . Êîëêîòî è äà ÿ èñêàõ, íå áÿõ ëóä. ×óõ, ÷å íåùî ñè èçìúðìîðè ïîä íîñà äîêàòî ñå îáëè÷àøå, íåùî îò êîåòî äîëîâèõ „Íèêîé íå ìå å êàðàë äà ñúì òóê íà òîâà ìÿñòî, ïî òîâà âðåìå è òî÷íî ïúê ñ òåá"
Çâúíÿõ è, ïèñàõ è sms, ïèñàõ è, ÷å ñúì çâúíÿë. Ìúë÷åøå. Òîâà ìúë÷àíèå â èçâåñòåí ñìèñúë ìå îáëåê÷àâàøå, èìàì ñè ñåìåéñòâî è íÿìàì íèêàêâî íàìåðåíèå äà ñè ãî ðàçâàëÿì çàðàäè íåÿ. Ïîâå÷å îò ìåñåö ìèíà îò òîãàâà. Èìàõìå îáùè ïîçíàòè è íà åäíà ñáèðêà ïðåäèøíàòà âå÷åð ÿ âèäÿõ. Áåøå ñ íÿêàêúâ òðèéñåòèíà ãîäèøåí è ãëåäàøå ïðåç ìåí êàòî ïðåç ïðàçíî ïðîñòðàíñòâî. Ðàçáðàõ. Çàáðàâåí ñúì. Ìàéíàòà è, ñèïàõ ñè îùå åäíî óèñêè.
Çàùî âè ðàçêàçâàì òîâà ëè? Çàðàäè ïîóêàòà. Íèêîãà íå ñè êóïóâàéòå åâòèíè ïðåçåðâàòèâè, àêî èñêàòå äà ÷óêàòå ñêúïà êó÷êà. Òàêèâà èìàò íþõ çà åâòèíîòî è íèêîãà íå ïðîùàâàò.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 28.10.2006 @ 15:01:10 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   ombra

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.42
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 12:36:11 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïëúò" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïëúò
îò piron íà 28.10.2006 @ 16:47:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàïèñàíî ñ ðàçìàõ è íþõ, îìáðà. Õàðåñàõ, äà, äîðè ìå ðàçâåñåëè íÿêàê. Íå êàçâàì, ÷å å ñìåøíî, ðàçáèðà ñå...Âçèìàì ñè ïîóêà;)


Re: Ïëúò
îò ombra íà 06.11.2006 @ 20:19:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òî ñè å âåñåëî. Íå êàçâàì, ÷å å ñìåøíî. Õîðàòà ñïîäåëÿò ìíîãî èñòîðèè ñ ìåí, íî íÿìàì âðåìå äà ãè ïèøà.

]


Re: Ïëúò
îò Iokasta (Iokàsta@abv.bg) íà 28.10.2006 @ 19:02:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åìèèèèèèè. Ò`âà å ïîëîæåíèåòî.


Re: Ïëúò
îò radi_radev19441944 íà 28.10.2006 @ 20:24:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Ìíîãî îñâåæàâàù ðàçêàç. Ïîçäðàâè íà àâòîðà.


Re: Ïëúò
îò regina íà 29.10.2006 @ 00:37:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå, ÷å å ñàìî ðàçêàç.Èíà÷å, êàêúâ äÿâîë ùå òúðñè ñêúïà êó÷êà ñ ïåòäåñåò è òðè ãîäèøåí ÷è÷êî, ñ åâòèíà êîëà è ïðåçåðâàòèâ, îáðåìåíåí ñúñ ñåìåéñòâî è ÿâíî áåçïàðè÷åí?Òàêèâà íåùà íå ñòàâàò, îñîáåíî ïúê, ñêúïà êó÷êà äà ðàç÷èòà ñàìî íà ïðåçåðâàòèâ...Íî êàòî õóä. ïðîèçâåäåíèå - äîáðå.


Re: Ïëúò
îò pc_indi (pc_indi@mail.bg) íà 29.10.2006 @ 01:23:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
È ìîÿ ïðî÷èò å êàòî íà Ðåãèíà - èíîñêàçàòåëåí.
Ãîëÿìà å ïîóêàòà è äàíî ÿ ñäúâ÷àò ïîâå÷å õîðà .
Åâòèíîòî âåäíàãà, èëè íå ñëåä äúëãî, ñå óñåùà è ïðîøêà íÿìà.Äîðè èçîáùî äà íå ñòàâà âúïðîñ çà ïàðè.
Ïîçäðàâè,Îìáðà!


Re: Ïëúò
îò ombra íà 06.11.2006 @ 20:14:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äàíî ÿ ñäúâ÷àò, íî êîé çíàå. Èçîáùî íå ñòàâà äóìà çà ïàðè.
Ïîçäðàâè :)

]