Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 860
ХуЛитери: 1
Всичко: 861

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИз апокрифните писма до Д.
раздел: Други ...
автор: sradev

Здравей Д.
Както можеше да очакваш студентската онтология се срещна с професорската праксеология. Т.е. не е прочел нито буква. И замина за сайта Бермуди.

Да се върнем на темата за мишката.

1.
Един ден с възгласа "Тук има умряла мишка" ти нахлу в стаята и се започна голямото разчистване на Шкафа. Шкафа е построен заедно с Института и от тогава играе ролята на черна дупка - всичко там влиза, нищо не излиза. Но ти реши, че точно там мишката е организирала погребално бюро. Първото, което извадихме изпод Шкафа бяха перфокарти от минали епохи. Опитах се да ти обясня, че са излезнали от употреба преди ти да се родиш и следователно изхвърлянето им е обезателно. Другата кутия с перфокарти, заедно с праха, който е по-стар от тебе, слезна от най-горната полица. Под кутията се появиха инструкции за програмиране на машина от моето детство, която умря по време на моето следване.
В този момент решихме, че кутията от монитор е подходяща за събиране на тези скъпоценности. И наистина появиха се купчина списания, които никой никога не е чел, както и ръкописи на статии за тези списания. Съвестта ни поомекна и ние смело ги добавихме в кашона. Неочаквано се появиха няколко егземпляра на книгата на колегата. Почти в същия момент той дойде и много зарадван си ги прибра, понеже книгата беше вече изчерпана. Следващата книга се оказа собственост на библиотеката и аз тържествено я връчих на библиоткарката заедно с плахия си въпрос "А аз имам ли нещо да връщам?" Оказа се, че нямам нищо за връщане, а книгата от 15 години е взета и човека, който я е взел от 10 години го няма в България.
Кашона се напълни и ние го предадохме на чистачките.
Долната част на Шкафа неочаквано те зарадва с една твоя блуза, изчезнала миналата година. Последващите: покривка за не знам си какво, лява гуменка и още други предмети с неопределено предназначение започнаха да запълват следващият кашон от монитор. Появиха се листинги. Отново обяснения - имало било едно време едни принтери големи колкото Шкафа и компютъра на тях разпечатвал своите мисли. После програмистите ги разшифровали и така информатиката растяла и възмъжавала.
Добре, шкафа прочистихме, но пак казваш, че мирише. По моето мнение миризмата идваше от стола, който е точно под стаята. Но с времето си - ще видиме как точно е било.

2.
Реши следващият ден баща ми да търси таблата. Първо надникнах под леглото, но освен стар котлон, неупотребявани обувки, кутия перфокарти и заблудена хлебарка нищо повече не се видя. Отворих шкафа и от там наизлезнаха едни дрехи, които са били за изхвърляне през миналото хилядолетие. С разместването им стреснахме Паяка. След кратка борба с тях някои останаха "А може да потрябват." Последваха книги, които никой не е чел и никой няма да прочете. Помислиха и решиха да се върнат да си долежат. Моите такива са в мазето и никой не ги закача. Неочаквано под книгите се измазули една прахосмукачка, която имаше повече прах отвън, отколкото вътре. И тя си се прибра на мястото си да дочака по-добрите времена. Но и тук не се намери нито табла нито мишка.

3.
Дойдоха в стаята ми в общежитието майстори да подменят нещо по радиаторите и оставиха трошки като след бомбардировка. По този случай реших да изхвърлям по-сериозно буклука и така един кашон от монитор, пълен с перфокарти на гърба на които съм си правил записки (вече преписани на страницата ми), се запъти към буклука. Неочаквано изникнаха някакви вестници от преди четвърт век (чудно как са се вмъкнали, след като в тази стая съм се нанесъл преди 4 години). След вестниците се появиха ръкописи на статии, които никъде не са публикувани. "Ще ги отредактирам и публикувам" си казах и те се върнаха на мястото. Все пак малко място се освободи и можах да боядисам тръбите за парното с една боя, която също отнякъде изникна. Но мишка не се появи.

4.
Достигнах до кабинета си в Политехниката и веднага отворих най-горния кашон от монитор. Вътре нямаше мишка. Шкафа беше любезен да ми предостави изпитни работи от последните 15 години в общ брой около 3000, както и някаква кутия перфокарти, които не са мои. Оказа се, че колегата ги е донесъл от предишната работа, но те са му наследство от по-предишната работа. Като реликва той си ги прибра в шкафа. Няколкото изразходвани тонера за несъществуващи вече принтери влезнаха в кашона. Последваха ги книги изхвърлени преди 10 години от канадска училищна библиотека, които служеха за амортизиране на монитори подарени на политехниката по принципа "Хайде, че ще ги хвърляме". Мишка и тук не се намери.

5.
Остава да потърся във Варшава. Имам в едно килерче 5-6 кила перфокарти и множество други ценности, може там да се е скрила?

А в същност може би миризмата на мишката е в дупките от перфокартите?


Публикувано от BlackCat на 18.10.2006 @ 14:20:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:47:53 часа

добави твой текст
"Из апокрифните писма до Д." | Вход | 4 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Из апокрифните писма до Д.
от Slon-Madrigal на 18.10.2006 @ 14:56:48
(Профил | Изпрати бележка)
Zdravej mnogo sazaljavam, no tazi ti rabota ne mi dopadna - struva mi se, 4e v neja lipsva duh, zvu4i umoreno i haoti4no. Mnogo ot drugite ti nesta mi dopadat, opitaj da vlozis v tova malko dusa. Taka mi se iska i moite raboti njakoj da komentira seriozno, d mi kaze tov tuk ne mi haresva, zastoto njma vrazka ili zvu4i suho ili koj znae kakvo. Ne sam mnogo dobar kritik, ma4a se da se nau4a, zaradi tova se izvinjavavam)


Re: Из апокрифните писма до Д.
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 18.10.2006 @ 15:12:26
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
точно!
пълна е с бездушие. Не мога да я напиша другояче. Това са нещата, които изхвърлям. За това я написах сухо, като учебник по математика.
Който също изхвърлих.

]


Re: Из апокрифните писма до Д.
от pafka на 18.10.2006 @ 15:47:34
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
е, ако има някой, който да не се разсмее с глас на това, значи няма душа, мен ако питате:)))))))))

как сега да ида да пиша сухата си тема за информационното общество?!?

]


Re: Из апокрифните писма до Д.
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 18.10.2006 @ 16:19:43
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
на светлината на горящи перфокарти

]


Re: Из апокрифните писма до Д.
от pafka на 18.10.2006 @ 16:25:51
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
:))))))))

ще почакам тогава да се стъмни -
колко мъничко ми трябва повод, за да се отлагам във времето...

]


Re: Из апокрифните писма до Д.
от miglena на 18.10.2006 @ 15:02:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
да се смея ли, да плача ли ... последното ми заместващо кашоните "приспособление" са две завеси, които спуснах пред телевизора, видеото, видеокасетите, радиокасетофона и книгите по рафтовете на секцията ... не ги виждам, няма ги ... слава на вселенските аромати, и на мишка не мирише от дупките в средата на дисковете, които са поредните на път да прашасват зад завесите ... иначе, шкафовете ми са пълни с екземпляри от четирите ми книги - публикувани и оригиналите им ... снощи понасред разговора на "трите грации" стана дума и че имам и колекция дипломи като за тапети на поне една стена, по думите на един приятел от безвремието ... :)


Re: Из апокрифните писма до Д.
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 18.10.2006 @ 16:22:51
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
започнах да подарявам,
книги, музика, вещи ...
и да преписвам текстовете си...

]


Re: Из апокрифните писма до Д.
от I_naistina на 18.10.2006 @ 16:41:21
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
о, Боже! заблудена хлебарка не съм виждала от години.. навярно са влезли в час )))

много ми е познато голямото търсене на малкото нещо сред ненужни в момента (и по принцип) джунджурии :))(така ли се пише думичката?!)

усмихнат поздрав!


Re: Из апокрифните писма до Д.
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 18.10.2006 @ 18:28:53
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ами заблудена я - къде се вре в хартиите

]


Re: Из апокрифните писма до Д.
от radi_radev19441944 на 18.10.2006 @ 20:45:19
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Не е страшно , щом сте търсили мишка. Из нас вероятно ще се намерят и котки и кучета.


Re: Из апокрифните писма до Д.
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 19.10.2006 @ 14:40:04
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Това е в София.
дивите кучета са пред института,
следобяд стадо овце пасе там,
а в института пускат само маймуни и магарета

]