Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 989
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 990

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçîëàòîðúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Slon-Madrigal

"Ëè÷íàòà ñúäáà íà âñåêè çàâèñè îò âñè÷êè îñòàíàëè, âêëþ÷èòåëíî è îò îíåçè, êîèòî ñà â êîøà, êàêòî è îò îíåçè, êîèòî íå ñà â êîøà. (òåêñò ïîä ñíèìêà íà íàáëúñêàíè â êîø êó÷åòà)

1.
Åäíà ìóõà æóæåøå îêîëî êàñàòà íà âðàòàòà, çàìàÿíà îò òîïëèíàòà â ñòàÿòà. Ñòàìåíîâ íå é îáðúùàøå âíèìàíèå. Ñåäåøå íà ñòîëà, ñëîæèë ðúöå íà áåäðàòà ñè è ñè ìèñëåøå êîëêî ìíîãî õîðà âåðîÿòíî ïðàâÿò â ìîìåíòà ñúùîòî.  ñòàÿòà áåøå òèõî, òîïëèíàòà ñå óâåëè÷àâàøå ñ âñåêè ÷àñ, à íà íåãî ìó áåøå òîëêîâà ïðèÿòíî.
Ñòåíèòå áÿõà áåëè è íîâè, áåç íèòî åäíî ïåòúíöå, òîé ëè÷íî áåøå âíèìàâàë äà íå ãè èçöàïà èëè èçäðàñêà, çàùîòî ìðàçåøå ïåòíàòà ïî ñòåíèòå, îòïå÷àòúöèòå îò ïðúñòè, îñîáåíî íåíàâèæäàøå äðàñêîòèíèòå ïî ñòúêëåíèòå âèòðèíè íà ìàãàçèíèòå. Ïðîäàâà÷êèòå íå çíàÿò êàê äà ïî÷èñòâàò òåçè âèòðèíè, ñòúêëîòî å òîëêîâà ÷óñòâèòåëíà ïîâúðõíîñò, òðÿáâà äà ñå âíèìàâà ñ ïðåïàðàòèòå, ñ êîèòî ñå òðèå, çà äà íå ñå çàìàæå, íå ìîæå äà ñå òðèå ñ ãðîçíèòå èçêóñòâåíè êúðïè, êîèòî ïðîäàâàò íàâñÿêúäå, ïî-äîáðå äà ñå âçåìå ïàð÷å âåñòíèê, äà ñå íàìà÷êà è ïîñëå äà ñå òúðêà ñ íåãî.


Äîêàðàõà íîâèòå ïî îáÿä. Äîêàòî ãè ñâàëÿõà ïî ïîäà îñòàíàõà ïåòíà. Ñòàìåíîâ ïàê ùåøå äà âèêà.
Âçå êîôàòà ñ íàé-ìàëêèòå, ïðåáðîè ãè, îòáåëÿçà â ïðèåìàòåëíèÿ ëèñò è ãè èçïðàòè êúì ïåùèòå.
Ñåäíà äà ïîïúëíè äîêëàäà è çàïî÷íà äà ñìÿòà áðîéêèòå ïî ãðàôè. Íàïðàâè è òðèòå ñïðàâêè, çàâåäå îáùèÿ áðîé, ïðîòîêîëèðà è êàòî ñè ïîãëåäíà ÷àñîâíèêà âèäÿ, ÷å ñìÿíàòà ìó ïàê áåøå êúì êðàÿ ñè, à òîé îùå íå áåøå ñè ñìåíèë áîòóøèòå. Ïîä ìàñàòà èìàøå ñëåäè îò êàë, òðÿáâàøå äà ãè çàáúðøå, Ñòàìåíîâ íå îáè÷àøå äà ñå õîäè èç ïîìåùåíèÿòà ñ áîòóøè.


Íà âðàòàòà íà êàáèíåòà ñå ïî÷óêà. Ìóõàòà èç÷åçíà, à Ñòàìåíîâ ñëîæè ðúöå âúðõó áþðîòî è êàçà: "Âëåç".


Íà ïåòíàéñòè Ñòàìåíîâ íàé-íàêðàÿ ñå ïîÿâè â îòäåëåíèåòî, êúì äåñåò. Ïîâèêà çà ïåòíàòà ïî ïîäà, ïîìðúùè ñå, àìà íå áåøå ìíîãî. Ïèòà çà áðîÿ íà ìàëêèòå îò ïðåäíàòà ñåäìèöà, çà áðîÿ íà åâòàíàçèèòå, àìà ñè ëè÷åøå, ÷å íå ìó å äî òîâà. Èíà÷å äîêóìåíòèòå ñè áÿõà ïåðôåêòíè.
Íà êðàÿ íà âèçèòàöèÿòà ïîñî÷è êúì åäíà îò êëåòêèòå è âèêà:
"Äàâàé ìó ïîâå÷å õðàíà è ãî îòäåëè îò äðóãèòå , íàìåðè íÿêúäå äà ãî îòäåëèø, ÷å ùå äîéäàò äà ñè ãî âçåìàò" ïîâúðòÿ ñå, ïúê äîäàäå: "È ãî èçâàäè îò äîêóìåíòèòå"
Àìà íå ïèòà êàê. Çà÷èñëåíî å âå÷å, ñåãà êîé ùå ñå áúðêà â äîêóìåíòèòå íà êîëåãàòà äà ñå òúðñè, àìè êàðàé äà âúðâè, äà ñå îïðàâÿ äðóãàòà ñìÿíà, Ñòàìåíîâ êàòî êàæå åäèí - äâà äíè îòèâà ñåäìèöà.



Íà äâàéñòè äîéäå ÷îâåêà è ñè âçå êó÷åòî. Íå ùÿ äà ñå ïîäïèñâà, ñèãóðíî å äàë ïàðèòå íà Ñòàìåíîâ íà ðúêà.Ìè òî ñå çíàåøå, ÷å ùå å òàêà, íÿìà êâî äà ïîäïèòâà êîëåãàòà, äà ñè ãëåäà äîêóìåíòàöèÿòà.


Äîêàðàõà íîâèòå ïî îáÿä. Äîêàòî ãè ñâàëÿõà äâå ïîâúðíàõà è íà ïîäà ïàê èìàøå ïåòíà. Ñòàìåíîâ ãî íÿìàøå, áåøå ñè ïóñíàë îòïóñêà, òà íÿìàøå êîé äà âèêà è çà êàêâî äà ñè ñâàëÿ áîòóøèòå òîãàâà?
Ïðåáðîè ìàëêèòå, çàïèñà ãè â ïðèåìàòåëíèÿ ëèñò è ãè èçïðàòè êúì ïåùèòå.
Îõðàíàòà ñå îáàäè, ÷å íÿêúêúâ ñè òúðñåë êó÷åòî. "Ìè äà äîéäå äà ñè ãî íàìåðè".
×îâåêúò äîéäå, ãëåäà ïî êëåòêèòå, âúðòÿ ñå è ïàê äîéäå ïðè íåãî è ïîïèòà äàëè íÿìàò íÿêàêâà êíèãà, êúäåòî äà ãè çàâåæäàò êó÷åòàòà. Ïîêàçà ìó êíèãàòà è òàì ïèøåøå ÷åðíî íà áÿëî "Êàíàäñêè âúëê â äîáðî ñúñòîÿíèå". Îíçè êàçà: "Ìîè÷êèÿò ñè å". "Íÿìà ãî". ×îâåêúò ìèãíà äâà ïúòè è ïîïèòà äàëè íÿìà ãðåøêà. Òîâà ãî âáåñè - êàê òàêà ãðåøêà, âñè÷êî ñè ãî èìà â äîêóìåíòèòå, ÷åðíî íà áÿëî, êîéòî ùå äà äîéäå äà èçâàäè ïàïêàòà ñ ïðîòîêîëèòå ñ åâòàíàçèðàíèòå îò ïîñëåäíîòî òðèìåñå÷èå - âèæ áå, ðàçáèòè ñà ïî ìåñåöè è ïî ïðîöåíò ïî âúçðàñò è ïîë - àêî èñêàø äà òè èçâàäÿ óäîñòîâåðåíèå, ÷å ãî íÿìà, ìîãà äà òè èçâàäÿ?!
×îâåêúò ñå èçâèíè è ñè òðúãíà.
Îùå áåøå ÿäîñàí, êîãàòî ñåäíà äà íàïèøå äîêëàäà è êîãàòî çàïî÷íà äà ñìÿòà áðîéêèòå ïî ãðàôè ñå óñåòè êàê ñãðåøè äâå, òà ïàê ñå íàëîæè äà ïîïðàâÿ ñ êîðåêòîðà. Âúâåäå îáùèÿ áðîé, ïðîòîêîëèðà è âèäÿ, ÷å ñìÿíàòà ìó ïàê áåøå êúì êðàÿ ñè.

2

Ñòàìåíîâ ñåäåøå íà ñòîëà, ñëîæèë ðúöå íà áåäðàòà ñè è ñè ìèñëåøå çà èçòåêëàòà îòïóñêà ñ ÷óñòâîòî, ñ êîåòî åäèí äîáðå íàõðàíèë ñå ÷îâåê ìèñëè çà ñòîìàõà ñè.


Äîêàðàõà íîâèòå ïî îáÿä. Ñâàëèõà ãè, òîé ïðåáðîè ìàëêèòå, çàïèñà ãè â ïðèåìàòåëíèÿ ëèñò è ãè èçïðàòè êúì ïåùèòå. Òîçè ïúò áîòóøèòå ìó áÿõà ÷èñòè. Ñåäíà äà ïîïúëíè äîêëàäà çà äåíîíîùèåòî è çàïî÷íà äà ïðåñìÿòà áðîéêèòå ïî ãðàôè, íî ñå íàëîæè äà ïîâòàðÿ ñ êîðåêòîð â Ñòðàâêà ¹2, òà òðÿáâàøå äà ñìåíè öåëèÿ ëèñò è äà õîäè äî ñ÷åòîâîäñòâîòî äà âçåìå íîâ.


Ñòàìåíîâ ïîçâúíÿ ïî òåëåôîíà. Îòãîâîðè ìó ñ÷åòîâîäèòåëÿò. Ñòàìåíîâ ìó êàçà, ÷å òðÿáâà äà ñå íàïðàâè çàÿâêà äà êóïÿò ìóõîçîë, çàùîòî â êàáèíåòà ìó èìàëî ìóõà. Ñ÷åòîâîäèòåëÿò çàòâîðè è îòèäå äà îòíåñå Ñïðàâêà ¹2 êúäåòî òðÿáâà.  êîðèäîðà ñå ïîäõëúçíà è ùåøå çà ìàëêî äà ïàäíå - ïàê áÿõà ðàçëèâàëè âîäà äà äåçèíôåêöèðàò. "Àìàí îò òèÿ äåçèíôåêöèè, ùå ïðîñòèíåì òóêà"
Îêàçà ñå îáà÷å, ÷å íå å òðÿáâàëî äà íîñè ñàìî Ñïðàâêà ¹2, à öåëèÿò îò÷åò ñ åâòàíàçèðàíèòå, ðàçãðàôåí ïî ìåñåöè. Êîîðäèíàòîðêàòà áåøå íîâà è ìó êàçà îùå, ÷å ùå èìàò íîâ äèðåêòîð è íîâè èçèñêâàíèÿ. "Íÿìà äà ìó ïåå âå÷å ïåòåëà íà Ñòàìåíîâ" ïîìèñëè ñè ñ÷åòîâîäèòåëÿò è òðúãíà îáðàòíî äà äîíåñå îò÷åòà.


"Àáå êâî ñòàíà ñúñ Ñòàìåíîâ?"
"Ìè íå çíàì. Ìàõíàõà ãî."
"È êàê òàêà ùå ãî ìàõíàò, áå?"
"Ìè òàêà, ìàõàò ãè è òîëêîâà, íÿêîé äðóã äà èì áåðå ãàéëåòî"
"Òî ñåãà çà íàñ èäâà òðóäíîòî, èìàëè íîâè èçèñêâàíèÿ"
"Åé, ïàê ëè ùå ñúáëþäàâàìå ÷èñòîòàòà"
"Ìè ìàé íå. Çà êâî?"
" Òè âèæäàë ëè ñè ãî íîâèÿ?"
"Ìàé äà. Ïîìíèø ëè îíÿ, äåòî äîéäå è ñè âçå êàíàäñêèÿ âúëê?"
"Àààà...."



3



Äîêàðàõà íîâèòå ïðèâå÷åð, ïî òúìíî. Äà íå ñè ëè÷àò ïåòíàòà. Ïóñòèòå èêîíîìèè. Çà åäíàòà ìóõà....







Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 23.09.2006 @ 21:26:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Slon-Madrigal

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 07:48:47 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èçîëàòîðúò" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçîëàòîðúò
îò Marta íà 24.09.2006 @ 06:52:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
äîáúð òåêñò, íàïîìíè ìè çà ðóñêàòà êëàñèêà ñ òîçè ãåðîé


Re: Èçîëàòîðúò
îò Slon-Madrigal íà 26.09.2006 @ 08:52:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Blagodarja, radvam se, 4e se zavarnah tuk :)pozdravi)

]


Re: Èçîëàòîðúò
îò rimoza íà 13.10.2006 @ 13:43:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñíà òåìà è ìíîãî àêòóàëíà...
Ïîçäðàâ !


Re: Èçîëàòîðúò
îò Slon-Madrigal íà 14.10.2006 @ 18:20:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñåãà ãî ïðî÷èòàì îùå âåäíúæ è îöåíÿâàì âå÷å ëîøèòå ìó ñòðàíè. Äà, òåìàòà å èíòåðåñíà, èñêàøå ìè ñå äà ÿ ïîãëåäíà îò äðóã úãúë, äà ïîäñêàæà, ÷å íàèñòèíà âñè÷êè ñìå â åäèí âèä èçîëàòîð, ÷å èçîëàòîðúò íå å ñàìî çà òåçè æèâîòíè. Íå ñúì ñå ñïðàâèëà ìíîãî äîáðå, ìíîãî ñå ÿäîñâàì, çàùîòî âåäíúæ ïóáëèêóâàíè, íÿìà êàê ðàáîòèòå òóê äà ñå ðåäàêòèðàò. Äàëè äà íå ñå íàïðàâè ïðåäëîæåíèå äî àäìèíèñòðàòîðèòå?

]