Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 566
ХуЛитери: 2
Всичко: 568

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазказ с неочакван край
раздел: Разкази
автор: radi_radev19441944

гротески

Посвещение на Стефчо /cefules/
С приятелски поздрав



Вече привършвах един нов разказ от поредицата на литературните ми изяви и се канех да го пусна в някой от сайтовете , когато възникна особен проблем.. Не можех да измисля подходящ финал на това иначе не съвсем лошо изпълнение. Прехвърлих почти стотина варианта , както се изрази един мой приятел от пишещите и все нещо не се уцелваше. Иначе сюжетът беше от популярните - тези дето особено се харесват на скучаещите дами и тинейджъри с емоционални проблеми вследствие пубертета. Класическа любовна история с привкус на изневяра - трябва малко да се подлюти манджата , за да не е съвсем блудкава. Междувременно сега особено се котират неочакваните и драматични финали ; може и да няма връзка с сюжета , но това е без значение. По ефикасно е и някак с гръм и трясък въздействува върху апатията и скептицизма на редовия читател.
Значи - както е прието: Той и тя.
Вариант едно: Сред природата . Цветя. Залез в червено . Аленеещи облачета в залеза. Птичи хор. Пеещи цикади.
Целувки. Секс . И сега развръзката : Връхлита разярен ревнивият съпруг . Прозвучават изстрели . Кървища . Труп или трупове…
Чакай малко-това не върви. Много банална история и няма нищо общо със съвременните тенденции. Все едно го е писал някой Александър Сергеевич, само че пиян кьор кютук. Отказвам се.
Вариант две: Сред природата и т.н. Идва разяреният съпруг на кон ; конят цвили войнствено и развява буйна грива. Ревнивецът издекламирва сърцераздирателна тирада от типа на : " О съпернико проклети, ти разби моето сърце! Приготви се да умреш!" Хвърля ръкавицата , вади сабята…
Момент , момент ! Някак си не върви подобно продължение. Това да не са рицарските турнири от средновековието , мускетарите , придворните пажове , фаворитките… Пълна дивотия . Сега просто ще ти сложат един фишек под автомобила и случаят е приключен. Няма човек, няма проблем , както е отбелязал другарят Висарионович.
Вариант трети: Сред природата . Майната му , стига с тая природа ! Нещо друго . Какво , какво? Сещам се - нейния апартамент. Съпругът е в командировка или за риба , децата са при свекървата , значи теренът е свободен. Ура!
Да , ама не - както се изразява един наш известен журналист. Посред нощ внезапно се завръща разяреният съпруг. Катастрофа. Ами сега?
Следват няколко подварианта: А. Комфликтът е придружен с юмручни схватки , салтоморталета, ъперкъти, кръв и преследване. Не , не - и това не става . Това да не е Холивуд; стига с тези кървища.
Б. Няма комфликт. Бягам и скачам през терасата ,после през следващата тераса като изкусен акробат и изчезвам в тъмнината. Попадам в спалнята на принцесата . Тя ме е чакала примираща от любов и ме скрива в леглото си . Ц.ц.ц.
Ама че щуротия . Чак пък и принцеси…
В. Пак няма комфликт. Съпругът е толерантен. Извинява се за безспокойството и отива в другата стая.
Това пък от къде дойде ?Да не се намираме в някой замък край Бъкингамския дворец…
Г. Съпругът е любезен. Извинява се и моли вежливо , ако е възможно да му отстъпя мястото си . Чак толкова вежливо - хич не е за вярване.
Д. Съпругът е особено доволен . Извинява се и моли да му направим място при нас на спалнята … Я виж ти! То само това остава .
Мисля , мисля , все интересни възможности ,но прекалено прогресивни за нашите разбирания.
Значи - вариант четири: В моя апартамент. Жената е на гости на сестра си , заедно с децата . Теренът е чист . Влизаме и започваме.
Малка грешка . Комшийката , която има навик често да наблюдава през шпионката е засякла нарушението и телефонира на жена ми. Следват изненади и среднощни драми. Писъци . Ревове. Летящи чинии. Нещо средно между холейвудски екшън и латиноамериканска сапунка.
Щеше да бъде интересно , ако не беше толкова изтъркано . Не , не върви.
Ами тогава ?
Вариант пети: Отново сред природата. Излет с автомобил над Марково . Романтика . Любов. Но идват лошите. Завръзка. Тоест- връзват ме за едно дърво , а нея изнасилват, после изчезват. Тя умира от мъка.
Я стига , бе! Това пък от къде ми дойке на акъла !Пълна идиотщина..
Ще умре , ама другия път.
Вариант шести: Лошите не идват . Идва буря - дъжд и мълнии. Пада гръмотевица и я убива , баш по време на оргазъм, без да закачи мен. /ами заобиколило ме е някак си/.
Какво нещастие, каква скръб! Плача над мъртвата , която особено се е разхубавила след смъртта и надолу по склона текат порои от кърви и сълзи…
Майната му ! Толкова много дървотии на куб не могат да бъдат сътворени дори в някой поетичен сайт. Стига!
Вариант седем: Няма лоши , няма буря. Идва полицията. "Граждани, молим ващите документи !" Отново грешка. Къде по това време полиция сред гората. Те са по баровете и се занимават с изнудване на проститутки.. Най- много да се присламчи горският и да поиска я огънче , я нещо друго…То си е обикновена досада .
Идва горският и къса квитанция. " Глобявам ви , че по време на секс сте изпомачкали билките в тази охраняема зона и сте нанесли вреда на околната среда".
Още по- тъпо. Отказвам се и от това.
Идват вълци , идват мечки ; нападат ни , боря се с тях , побеждавам ги , прогонвам ги. Бре , бре какъв герой! Е това е хептен тъпо.
Изпробвам още веднъж варианта бой между съпруг и любовник. Ами не става . Вече го изпробвах.
Бой и скубане на коси между съпернички. Това пък си е чиста селяния; ще помислят , че са се сбили заради някой напет селски ерген , който намигнал и на двете.
Бой между съпруг и съпруга , между любовник и любовница; вече не е актуално и на никого не би направило впечатление. Бой по улиците , бой в хотелската стая , бой по стълбищата и апартаментите … Стига - достатъчно !
Трупове ли ? Хич даже не си го помисляй! Ще дойдат да ме разпитват от полицията: " Я кажи сега къде видя труповете ?Колко бяха труповете ? Мъртви ли бяха труповете ?Ами те не шаваха ли ? и т.н." И ме призовават в съда за свидетел . "Господин Радев, обяснете на съдебните заседатели какви трупове сте видели!"- нарежда съдията. " Но за какви трупове говорите; няма нищо такова . Тук става въпрос за литературен сюжет"- шикалкавя аз съвсем шашнат. "Няма трупове ли? Но вие сте видели трупове. Като две и две. А сега се отказвате от показанията си … Значи, давам ви една година затвор за неверни показания и опит да се заблуди съда. Точка ". Не , не и не! Стой на страна от подобни работи . Освен това ще цъфнат някой ден юридически съветници : " Подведен сте под отговорност за присвояване на интелектуална собственост.Това е плагиатство- ще кажат- патент за ползуване на трупове в литературата има само еди кой си". Иди , че се оправяй.
В литературните сайтове непрекъснато се търкалят трупове , леят се пороища от кърви , сперма и сълзи. Смърди на леш и пърчовина- истински морги…
Откачих съвсем . Често виждам как във въображението ми прескачат някакви невъобразими вампирски истории: Докато я разсъбличам- настървен и превъзбуден, започват да и никнат крила, превръща се във птица и отлита някъде към облаците .
Докато я разсъбличам и поникват нови зъби като на акула , отваря огромната си челюст , за да ме захапе и едва успявам да избягам по долни гащи.
Докато я разсъбличам , коремът и се надува като балон ; пуква се и от вътре изпълзяват червечета като от многогодишна мърша и плъзват наоколо , а тя самата се превръща в скелет и ми се хили подканящо.
Докато я разсъбличам , виждам как бързо се окосмява ; накрая се превръща в маймуна , изплезва се и скача на близкия клон .
Докато я разсъбличам… Е стига с това разсъбличане ! Отщяха ми се вече както литературните експерименти , така и всякакви любовни напъни. Ако продължава така като нищо мога да стигна до инпотентност.
Май няма да мога да довърша това проклето нещо.. Трябва да се обадя на Здравко Попов . Той имаше подобни проблеми със започването - тоест не можеше да налучка заглавието- а аз - със завършването . Не ще и не ще.
Излезнах да пия една бира в барчето отсреща и нещо ми просветна. Ето го решението на въроса. Ще пробвам в реална обстановка и каквото се получи. Срещу мен на масата е една млада дама , която много често виждам надвечер по улиците да брои звездите или да пие кафе в барчето ,четейки любовна поезия . Прекрасна и малко луда . Знаех , че е поетеса и публикува чат-пат по нещо из сайтовете под впечатляващия ник Касиопея Алфа. Заговорих я и като със сродна душа , споделих проблема си . Тя откликна с ентусиазъм.
- Вие сте прав. Този вариант е най - подходящ. Трябва да се преиграе нов кадър в реална обстановка, за да бъде всичко точно.
Ами така и направихме. Оказа се много заинтригувана и прие присърце предложението за партньорство. Отначало кадрите се разиграваха сред природата , както бях замислил, а в последствие в домашна и в хотелска обстановка.
Засилвахме темпото все повече и повече ,преигравахме все нови и нови варианти , но въпреки това не намирах подходящ финал за моята литературна работа. Финалите бяха все едни и същи -до болка еднообразни- и това на нея и харесваше , защото стиховете , които пускаше в сайта ставаха все по- кървавочервени и завихрени :
"…Ридаейки те търся всяка нощ
сред мрака на вселени и безумства…"
Разбира се - посветено на мен. Сега вече я втасахме. От тука няма оттърваване. Но аз започнах да се заморявам , а освен това жената напоследък взе да ме гледа кръвнишки и да ме буди посред нощ по най- различни поводи. Не. И този път май ударих на камък. Нямаше го блестящият Мефистофелски финал с хор от ангели , демони, пожари ,кърви, рицари и сатани.
Нищо нямаше , а ръкописът стоеше в бюрото недовършен.
Една вечер съвсем байгънясал от поредната творческа демонстрация, се отбих в кръчмата да пия една бира преди да си легна и забелязах на отсрещната маса много весела мъжка компания .Те пиеха бира , ядяха кебапчета и играеха белот.
Между тях в центъра на компанията седеше едър , червендалест мъж , със засукани мустаци и по потник. Сетих се къде го бях виждал. Беше съпругът на моята литературна приятелка.
- Абе Даньо- обажда се един проскубан тип от другата маса- ти всяка вечер разпиваш до късно тук в кръчмата. Не те ли джелати онази твоята поетеса?
- Няма страшно - отговаря ухилен юначагата- тя сега се е подветрила по някакъв загубеняк от пишещите братя и е в любовен период. Купува и разни дрънкулки , парцалки ; ходят насам- натам , рецитират стихове, говорят си за безсмъртието на душата . Мен хич даже не ме забелязва. Трябва да го почерпя тоя човек.
Направо се втрещих. Загубенякът бях аз.

Ради


Публикувано от BlackCat на 12.09.2006 @ 19:23:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   radi_radev19441944

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:23:21 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Разказ с неочакван край" | Вход | 9 коментара (34 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Разказ с неочакван край
от cefuleSteven (cefulak@abv.bg -реален е) на 31.12.2006 @ 10:50:19
(Профил | Изпрати бележка) http://cefules.net/
Пореден вариант:

На масата забелязваш вестник, а в него е публикуван вече ненаписаният още разказ

:))))))

Как не забелязах досега подаръка си!
Има промисъл във всичко.
Това ми е новогодишният подарък от теб.

Много ме зарадва:))))))))))


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 02.01.2007 @ 11:13:32
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
И това се случва . Има още много варианти , ама съм ги пропуснал. Привет и ЧНГ :)))

]


Re: Разказ с неочакван край
от libra на 12.09.2006 @ 21:26:05
(Профил | Изпрати бележка)
"Вариант шести: Лошите не идват . Идва буря – дъжд и мълнии. Пада гръмотевица и я убива , баш по време на оргазъм, без да закачи мен. /ами заобиколило ме е някак си/.
Какво нещастие, каква скръб! Плача над мъртвата , която особено се е разхубавила след смъртта и надолу по склона текат порои от кърви и сълзи…"

аз съм твърдо за вариант 6 )))) зарежи другото, вариант 6 си струва да го развиеш по подробно ))


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 12.09.2006 @ 21:29:46
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Какво да ти кажа . Май нито един от тези варианти не става.

]


Re: Разказ с неочакван край
от libra на 12.09.2006 @ 22:04:38
(Профил | Изпрати бележка)
ами какво да ти кажа, нека твоят герой ин риъли да опита възстановка на дадената ситуация с повече от една поетеса, така с една само не може да се добие пълна представа )
виж какви съвети ти давам само )

]


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 12.09.2006 @ 23:10:41
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
То зависи. Може и да се е поуплашил човекът.

]


Re: Разказ с неочакван край
от libra на 13.09.2006 @ 05:38:08
(Профил | Изпрати бележка)
ами направи го герой, от теб зависи, ти си автора ))

]


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 13.09.2006 @ 08:57:26
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Предложението е интересно , но авторът е малко одъртял... Да не вземе да отвори работа на докторите.
... Или на поповете.

]


Re: Разказ с неочакван край
от kristi на 12.09.2006 @ 22:44:19
(Профил | Изпрати бележка)
Неочакваният край е толкова неочакван, колкото неочаквано си го предусетил....



Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 12.09.2006 @ 23:00:17
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
В действителност , конкретно аз никога не се лутам да търся ефектен край. Той си идва от самосебе си и обикновено е съвсем банален.
Здрасти и благодаря за компанията.

]


Re: Разказ с неочакван край
от kristi на 12.09.2006 @ 23:30:44
(Профил | Изпрати бележка)
Краят е банален, ако началото и всичко случващо се е провокация за такъв край!
Щом ми благодариш за компанията ще се съгласиш ли на танц? Аз съм там- в ритъма на случващото се :)))
Не ми се сърди! Поне веднъж да танцуваме, а?

]


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 12.09.2006 @ 23:36:21
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
О, да . Ще внимавам да не те настъпя...

]


Re: Разказ с неочакван край
от 0805 на 12.09.2006 @ 23:42:33
(Профил | Изпрати бележка)
Е каква е таз поетеса дето се прехласва по дрънкулки и парцалки?!?!
Свършиха ли звездите, луната, небето...?

Забавно е при теб, Ради! Поздрави!:)))


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 13.09.2006 @ 00:33:04
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Не знам каква е . Така казал онзи.
А те поетесите да не би да ходят голи?
Радвам се да те видя.

]


Re: Разказ с неочакван край
от 0805 на 13.09.2006 @ 00:40:11
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги на глас се смея след твой коментар или отговор!:)))
Не знам как ходят поетесите, ама съм чувала...:))))))))

Тук съм си редовно, само не се показвам винаги;)

]


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 13.09.2006 @ 08:51:45
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Лошото е , че и аз не знам как го правят.
Бих проверил , но вече ще ми е малко трудно.

]


Re: Разказ с неочакван край
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 13.09.2006 @ 01:07:12
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:)))Голям вдъхновител е тоя Цефулес.Не жена,а мъж да отдели време и труд да му посвети свое произведение...Направо трябва да скочи и да се целуне.
Поздравления,Ради!Изключително забавен разказ.
Само истински приятел може да направи такова посвещение.Написан е с талант и невероятно чувство за хумор.
Няма как да не го оцени Цефулес.
Голям жест е някой да ти посвети нещо.Пожелавам го и на теб!:)


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 13.09.2006 @ 09:04:37
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Много го ценя това момче. Невероятен талант.
Дано да има успех в живота.

]


Re: Разказ с неочакван край
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 13.09.2006 @ 15:32:04
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
версия 108
... наближава кулминацията, очите блещят, задъхано дишане...
глас от високоговорителя: "Горна Малина. След две минути влака тръгва"


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 13.09.2006 @ 18:22:16
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ей, как не се сетих!
Благодаря ти.

]


Re: Разказ с неочакван край+++тури му пипера и - КРАЙ!!!
от hudojnika (velimir.petrov@dir.bg) на 16.09.2006 @ 08:56:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.velimirpetrov.dir.bg/
................
- Няма страшно – отговаря ухилен юначагата- тя сега се е подветрила по някакъв загубеняк от пишещите братя и е в любовен период. Купува и разни дрънкулки , парцалки ; ходят насам- натам , рецитират стихове, говорят си за безсмъртието на душата . Мен хич даже не ме забелязва. Трябва да го почерпя тоя човек.
- Щом си рекъл да черпиш - ЧЕРПИ! - ухилих се аз и подадох ръка - Приятно ми е, Загубенякът! После и аз ще почерпя, смяната ми свърши!


Re: Разказ с неочакван край+++тури му пипера и - КРАЙ!!!
от radi_radev19441944 на 16.09.2006 @ 16:29:06
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Възможен е и такъв вариант. Но ще стане много дълга разпивка.

]


Re: Разказ с неочакван край+++тури му пипера и - КРАЙ!!!
от copie на 16.09.2006 @ 17:16:19
(Профил | Изпрати бележка)
да ти кажа, много ме изкефи идеята на Художника :)))))))

]


Re: Разказ с неочакван край+++тури му пипера и - КРАЙ!!!
от radi_radev19441944 на 16.09.2006 @ 19:24:04
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Много интересна идея и на мен също ми минаваше нещо подобно през главата , но има опасност разпивката да продължи до късно , да се приберат прегърнати , а евентуално и да си объркат жените. Няма да бъде неочакван край.

]


Re: Разказ с неочакван край
от copie на 16.09.2006 @ 17:07:56
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))))))))))))))) Разби ме, Ради!!!


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 16.09.2006 @ 19:29:12
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Благодаря за поддръжката. Аз всъщност се опитах да направя някакъв финал като Стефчо
/Cefules/ , но не се получи. Някъде изпортих нещо.

]


Re: Разказ с неочакван край
от castles на 17.09.2006 @ 22:00:36
(Профил | Изпрати бележка)
“…Ридаейки те търся всяка нощ
сред мрака на вселени и безумства…”

:)))


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 17.09.2006 @ 23:12:45
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Ще намина щом ме търсиш. Почакай да ми мине махмурлука.

]


Re: Разказ с неочакван край
от castles на 18.09.2006 @ 11:36:11
(Профил | Изпрати бележка)
хихи, ама аз цитирах само и то от твоя разказ:)))
:))

]


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 18.09.2006 @ 22:59:19
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Знам какво си цитирала . Недей да се измъкваш.

]


Re: Разказ с неочакван край
от castles на 18.09.2006 @ 23:45:41
(Профил | Изпрати бележка)
само ако обещаеш неочакван край :))
аз съм по силните усещания :)

]


Re: Разказ с неочакван край
от radi_radev19441944 на 19.09.2006 @ 18:18:22
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Като си помисля има само един очакван; всичко друго е неочаквано.

]


Re: Разказ с неочакван край
от castles на 19.09.2006 @ 20:33:30
(Профил | Изпрати бележка)
така е.

]