Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 755
ХуЛитери: 2
Всичко: 757

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКафе Панорама-разголено
раздел: Други ...
автор: dankakalcheva

За хиляден път попадат очите ми на тях.Те са навсякъде.И тук.Все съм наблюдавала.И все същото нещо е спирало мислите ми върху себе си.
Разголените жени.По улиците.По кафенетата.По службите.По всички населени места.Навсякъде! Разголените жени !
По различен начин и в различна степен, но разголени.Разголеност на всички възрасти.Разголеност на всякакви тела.От изпънатата гладкост до затлъстяването.От удивителната стройност до смущаваща несъразмерност.От мрачни до слънчеви физиономии.От струящия чар до нескриваемата сухота.От намусената студенина до симпатичната закачливост.От сериозността до лекомислието.От младост до старост.От невръстност до зрялост.От лятната вечерна бира до сутрешното кафе на всички сезони.От цеховете до парковете.От центъра до кварталите.От автобусната спирка до домовете.От баровете до бебешките колички.
Навсякъде.Всякак.Разголеност...И пак разголеност ! Сякаш всичко е едно огромно креватно преддверие.
За стотен път си мисля за разголените жени.Какво говорят тази издълбаност на деколтетата, тези двайсетсантиметрови поли, впитата прозрачност на панталончетата и не на последно място "прашките" в контрастен цвят, например; за всеки случай контрастен - да не би да останат невидяни и неповикани.
Какво вика, толкова крещейки, разголеността ?
Толкова ли не им е дадено ?
Толкова ли не са си взели ?
...Да не си помислите, моля Ви, че аз стоя на кафе "Панорама", пия кафето си в юлския ден, в горещото, с дълги плътни ръкави и закопчана до последното копченце якичка. Да не ме заподозрете в прекален консерватизъм, във възраст, на която не съм или пък в отявлен морализъм, породен от собствената ми чистота?!...
По улицата пред кафенето мина сватбена кола.И в този ред на мисли: Дано знаят младоженците, какво дават днес и какво вземат.
Иде ми понякога и аз да викам, но друго :
Облечете се, жени ! Не потъпквайте очите на мъжете с преситеност. Обличайте се, жени, за да има какво да съблечете, когато кръвта на мъжа се преобръща. Всъщност даже и това неговите ръце трябва да го направят. Защото така е по-добре. Мъжът трябва да съблича. Да остава още какво да вижда. Да се усеща силния. Обладаващия. За Бога, жени, оставете мъжете да бъдат мъже! И няма по-голяма женска сила от тази да направиш от мъжа - мъж.
Свечерява се вече...Дълбоките деколтета викат мъжки ръце само за съдържанието на своята разголеност. Женските гърди не показват непременно сърцата, дори и съвсем голи да са.И ако някой мъж тази вечер разреже хляба им, може би ще бъде татко или брат.Разголените крака ще има да правят дребни крачици от тази вечер до утре вечер.А прашките, наивните прашки...Само един поглед може да свърши по-добра работа от сто чифта прашки. Но те се целят - от една объркана душа до друга объркана душа...
Черно ли мисля ? Простете ми, ако мислите така.
Изпих си кафето.Отивам да давам и да вземам. Да избистрям и да ме избистрят. Имам си мъж...


Публикувано от BlackCat на 06.08.2006 @ 18:36:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dankakalcheva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 13:52:46 часа

добави твой текст
"Кафе Панорама-разголено" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кафе Панорама-разголено
от denis (svilen.binev@abv.bg) на 14.08.2006 @ 16:37:10
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, момиче, тънък майстор си ти! Караш
човека да мисли и да чувства едновременно.
Щастливец - мъжа до тебе. Поздрави!