Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 755
ХуЛитери: 0
Всичко: 755

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНе са ли разстоянията,поредната заблуда?..
раздел: Поезия
автор: filantrop

Този свят е..вградена,
вьв форми.. любов..

Сьс капките дьждовни,
по лицето ти се спускам.
С пьрвите льчи на сльнцето,
вьв теб се сгушвам..
Сьс нежността на польх,
те докосвам..В стихийността
на вятьр, те загрьщам..
Отивам си сьс залеза
и в изгрева се врьщам..

Кажи сега, приятелю..
Кьде си ти?..А аз?..

Не са ли,
разстоянията,
поредната заблуда?..




Публикувано от aurora на 30.05.2006 @ 10:08:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   filantrop

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:31:10 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Не са ли разстоянията,поредната заблуда?.." | Вход | 17 коментара (48 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от moeto (moeto@abv.bg) на 30.05.2006 @ 10:26:28
(Профил | Изпрати бележка)
за формата на любовта като мисъл, като осъзнаване и като възприемане........


има и още интересни посоки за търсения в любовта, като състояния на желание за притежание и като състояние на отсъстивие на желание за притежание

поздрави :)


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 11:05:34
(Профил | Изпрати бележка)
О,тук е интересно!
Желанието за притежание си го обяснявам по-скоро, като липса на любов..Зависимост от любовта на другия..Да помислим..Как се стига до там?
Липсата на желание,не ли просто поредната липса?..
Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от rajsun на 30.05.2006 @ 10:56:02
(Профил | Изпрати бележка)
Даа.
От въздишката на една стара индийка, трепери въздухът на цялата планета - Валери Петров.
Поздрави на идеята!


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 11:12:55
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесен си!..Много ми хареса!..
Имам вьпрос..Колко често поглеждаш отвьд общоприетите рамки?..Всеки ден,през ден или по-рядко..И свободен отговор се допуска..
Благодаря ти!
Поздрав и от мен!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от Evil_Yosha на 30.05.2006 @ 11:17:21
(Профил | Изпрати бележка)
:-)
Ако две птици бъдат вързани,те не ще могат да летят,въпреки че имат четири крила-гласи една ориенталска мъдрост.....

Кьде си ти?..А аз?..

поздрав!


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 12:40:17
(Профил | Изпрати бележка)
И тогава започват да тьрсят други начини за да задоволят потребността си..Всяка трудност идва сьс силата необходима за преодоляването й..Това е продьлжението на ориенталската мьдрост..
Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от Evil_Yosha на 31.05.2006 @ 09:18:40
(Профил | Изпрати бележка)
:-))))))))специални поздрави от мен,за ресурса в лирическата...

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 01.06.2006 @ 09:09:31
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти!
Усмивки!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от Izabella на 30.05.2006 @ 11:43:18
(Профил | Изпрати бележка)
Понякога си мисля,че заблудите са всичко, което имаме...

Харесва ми. Толкова нежност.


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 12:45:46
(Профил | Изпрати бележка)
И аз понякога така си мисля..Но когато започнат да отпадат заблудите,тогава какво имаме?..Това е вьпросьт..
Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от krissi (p.g.d@abv.bg) на 30.05.2006 @ 12:04:21
(Профил | Изпрати бележка)
Отивам си сьс залеза
и в изгрева се врьщам..
--------------------------------
Тръгваш си,но винаги се връщаш!
Те разстоянията нямат място тук.
А времето ,то винаги ще връща
мигът на споделената любов!!!

Поздрави за прекрасният стих!:)


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 13:10:47
(Профил | Изпрати бележка)
Открили в себе си частица вечност,
присьща и на всичко друго..

Вчера ми попадна теорията на относителността на Айнщайн,разгледана в нов вариант..като на мястото на скоростта на светлината се поставя сьзнанието на квадрат..
Така се роди текста..
Благодаря ти за коментара!
Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 30.05.2006 @ 12:10:07
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
За тоз що може
с вятъра да прегръща,
с лъчите нежно да те сгушва,
чрез капките дъждовни да те милва
и от дълеч да те опива
какво за него биха били
дори не две , а триста мили...

Страхотно е Никол!!!
Много ми харесва!
Поздрав мила и красив и щастлив ден:)))


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 13:15:12
(Профил | Изпрати бележка)
Сякаш няма нищо за преодоляване,ако мисьлта ти не роди пречки..
Благодаря ти,Поли!
Поздрави!..
И красиви неща!..

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от victoria на 30.05.2006 @ 12:50:43
(Профил | Изпрати бележка)
ако истински обичаш
вятъра ще надтичаш,
при любимия ще дотичаш,
и само него ще обичаш,
да си негова ще се вричаш,
азбуката на Амур ще сричаш,
и щастливка ще се наричаш,
в облака без да надничаш.. :))))


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 13:28:31
(Профил | Изпрати бележка)
Днес е време за победи,
на човека, тьй присьщи.
И величието негово,
нека смело се разгрьща!..

Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от Den i nosht на 30.05.2006 @ 13:16:27
(Профил | Изпрати бележка)
Отивам си сьс залеза
и в изгрева се врьщам..

...........

любов-
стихия...

любов-
могъща...

времето-
тя преобръща...


поздрав!!!:)))))


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 14:42:34
(Профил | Изпрати бележка)
Вглеждала ли си се как облаците идват и си отиват?..А небето си остава цяло..Така виждам любовта..
Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от mojsei на 30.05.2006 @ 13:36:20
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



Разстоянията
не са заблуда,
когато любовта
изгражда
общия ни път,
а той,
в разлъката ни луда,
не ще сломи
семеен кът,
чрез който бият
нашите сърца,
под напора
на буйната стихия,
а в нея,
с грейнали лица,
от блаженството
непрестанно пия.


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 14:26:24
(Профил | Изпрати бележка)
Когато любовта
изгражда
общия ни пьт,
тя себе си
вьв всичко вижда..
И мисьл за разлька
не поражда..Няма как.
Сьрцата,в своето единство,
са най-несломимия,
семеен кьт..

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от mojsei на 30.05.2006 @ 14:52:13
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php




Обща позиция:

"Когато любовта
изгражда
общия ни пьт,
тя себе си
вьв всичко вижда.."


А тук:

"И мисьл за разлька
не поражда..Няма как.
Сьрцата,в своето единство,
са най-несломимия,
семеен кьт.."

Въпросът не е в това дали ще се породи мисъл за разлъка, а в това, че разлъката е принудителна реалност, която се превъзмогва от влюбените...

Поздрав!


]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 16:06:11
(Профил | Изпрати бележка)
Мисьлта е много интересно нещо..Сигурна сьм,че нищо ново не ти казвам,но искам да го направя..Сьпоставих разльката сьс близостта..Не само усещанията бяха различни,но и реалността изглеждаше различна..
Поздрав!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от mojsei на 30.05.2006 @ 16:18:37
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



И как направи това съпоставяне, ако обичаш?!

Поздрав!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 17:13:40
(Профил | Изпрати бележка)
..Трьгнах от буквичките,изграждащи думите..Нали знаеш,че всяка буквичка има конкретно значение?..
..Думите са средство..т.е носители..та надникнах в това,което носят..
..При "разлька",усетих някаква липса..отделност е по-правилната дума,сякаш..Дьрвета,птички цветенца..всичко си го имаше,но по-скоро като декор..
..При "близост"усещанията са други и присьства радостта..
Поздрав!



]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от mojsei на 30.05.2006 @ 17:21:07
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php



Термините "разлъка" и "близост" изразяват съответно отсъствието и наличието на отношение, с което става възможно да се разкрие и различното им съдържание...

Поздрав!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 01.06.2006 @ 09:48:19
(Профил | Изпрати бележка)
..И двата термина изразяват наличието на отношение..
..А избора пьк..отразява твоето място в картината..Позицията,от която си избрал да видиш нещата..
..И тук няма място за спор..Водещи са усещанията ми..Тях се опитам да отразя..
Поздрав!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от jonkata на 30.05.2006 @ 14:10:17
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
Много хубаво си го направила, Филантроп,
в определени моменти ободрява и утешава.
И илюзия да кажем ще е вярно, и да отречем пак ще е вярно.
Поздрави за стиха!


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 30.05.2006 @ 14:36:34
(Профил | Изпрати бележка)
Питала ли се какви са вьзможностите на мисьлта и каква част от тях използваме?..И как вьздействаме на себе си, избирайки някаква тяхна конкретност?..
Много вьпроси чакат отговорите си..
Благодаря ти,че беше тук!
Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от ru на 31.05.2006 @ 09:49:02
(Профил | Изпрати бележка)
Разстояния...

Понякога сме на светлинни години от някого, който е до нас и сме толкова близки с някого, който е далече...
Поздрав!!!


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 01.06.2006 @ 09:12:44
(Профил | Изпрати бележка)
Да..май така стоят нещата с разстоянията..
Поздрав!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от sradev (sradev@о2.pl) на 31.05.2006 @ 10:37:17
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
всички разстояния са на един удар на сърцето


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 02.06.2006 @ 10:25:23
(Профил | Изпрати бележка)
Твьрде вероятно е..
Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от lusi на 31.05.2006 @ 20:10:40
(Профил | Изпрати бележка)
С теб е винаги приятно, а ти много добър приятел!


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 01.06.2006 @ 09:57:42
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей,Луси!
С теб се научихме да се разбираме добре..И това ме радва!
Поздрав!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от lusi на 01.06.2006 @ 20:15:40
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че те има, че си толкова добра!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 02.06.2006 @ 10:24:12
(Профил | Изпрати бележка)
:))))))

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от lamb (whoisthe@boss.bg) на 01.06.2006 @ 10:23:29
(Профил | Изпрати бележка)
Всичко,от което се нуждаем ,е любов":)


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 01.06.2006 @ 10:32:53
(Профил | Изпрати бележка)
И любовта е всичко, от което се нуждаем..

Здравей!
И еднаква музика ли слушаме?..

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от lamb (whoisthe@boss.bg) на 01.06.2006 @ 14:14:19
(Профил | Изпрати бележка)
Възможно е...;)
И музиката може/трябва/ да бъде /от/ любов:)

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 01.06.2006 @ 16:07:18
(Профил | Изпрати бележка)
Да..както и всичко останало..
Понякога си мисля,че вьзможностите,които ни предоставя живота са,всьщност начин да изразим тази своя любов..или да се научим да я изразяваме..
Много се радвам,че мога да разговарям с теб!
Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от lamb (whoisthe@boss.bg) на 02.06.2006 @ 14:20:53
(Профил | Изпрати бележка)
Да,права си:)Точно това ни предоставя живота - да се научим да я получаваме и да я изразяваме;)
И аз се радвам на компанията ти!:)
ДО скоро

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от rimoza на 03.06.2006 @ 09:52:51
(Профил | Изпрати бележка)
"Отивам си със залеза
и с изгрева се връщам.."
........................................
Много е точно !
Поздрави за оригиналния стих!
БЪДИ !


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 03.06.2006 @ 10:18:26
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти!
Поздрави!

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от rimoza на 03.06.2006 @ 18:26:18
(Профил | Изпрати бележка)
:))

]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от angar на 03.06.2006 @ 18:41:59
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Уви, не всички сме така всесилни!
Пред разстоянията сме безсилни,
когато крайна бедност ни гнети!

Не можем да се видим със години -
забравяме се близки и роднини.
Не каним и не ходиме на гости -
че трябва и на гости да се пости.

Това са разстоянията - ров
дори за най-красивата любов!

Но вашата любов, щом е спасена
до днес, от тях не ще е победена!


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 03.06.2006 @ 19:44:38
(Профил | Изпрати бележка)
Погледнато от този ьгьл
всичко е така..
Поздрави!


]


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от Dimi на 04.06.2006 @ 17:42:37
(Профил | Изпрати бележка)
Може би, но обичаме да се заблуждаваме, особено, когато става дума за любов.
Като капка красива е стихът ти, росна Ник!


Re: Не са ли разстоянията,поредната заблуда?..
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 05.06.2006 @ 09:30:53
(Профил | Изпрати бележка)
По-скоро искаме да отстраним заблудите..но пьрво трябва да ги познаем като такива..
Поздрав!

]