Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 528
ХуЛитери: 2
Всичко: 530

Онлайн сега:
:: Icy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКурт - Ритъм енд Блус
раздел: Разкази
автор: anesteziq

Един източногерманец, който бил болен от нещо и обикалял по цял свят ни пита какви сме. Наел си квартира и вече трети месец бил в града. На нея й дава 18, на мен 30 години. Иде ми да му фрасна един, а тя говори с него на перфектен английски.
Пита го къде е ходил, дали чете освен, че интернационално лъска високите столчета в джаз клубовете. Той не я разбира и я моли да повтори. Рязко накланя глава и мазният му рус кичур облизва лявата й буза. Което пък ми дава възможност да снимам птичия му профил и още повече да възненавидя нещастника. Позата му е - претърси ме - разкрачил ръце, в лявата с димящ фас, в дясната бутилка бира. Сякаш ми я подава, да споделим. Е, тя е друга бира приятелче - си представям да му съскам след като съм строшила бутилката в главата му. Гледам над нейната - въпреки, че съм най-късата клечка от кибрита - но изпънала гръбнак движа очи нагоре-надолу. Хладнокръвна е, бравос! И ми намига. Подпряла лакти на коленете си го пита - книги, четеш ли книги? Отдавна не четял. Само преди пет минути капачката на коляното ми обхождаше лявото й бедро. Позволи ми го. Дори качи крака си под себе си за да ми е удобно. Тактувах си, а тя ми разказваше. Този що не кацне обратно на бара? Сепарето започва да се втвърдява под възглавничките, обратно пропорционално на джина с портокалов сок, бялият ром с фреш от зелен лимон, грейпфрут, лед и ритъм енд блус. Мислите по строшени бутилки, които изправят физиономии ме забавляват донякъде. Също и пръсната капка зелен лимон по блузата, слънце, неизличимо петно... Круширалият плавателен съд на Курт е вкаран в дока - изпружил е крака под масата. Заблуда, не го свърта на сушата, моряк! Мършаво тяло, изпито лице, фините костици на пръстите му си играят с бутилката. Опипват я, галят, обхождат, разтъркват причината за тази му привързаност към навигацията. Оставям събеседниците да пингпонгват и започвам да опипвам с профилактичен поглед заведението. Същият удобен стар пуловер си е от две години. Спирам на местото, където се подава тениската. Барманът ми е приятел. Едро момче с маслинени очи, които се подават под тежки клепачи, аха и да излязат от пещерата. Стои си зад бара, или по-точно лежи с глава върху ръцете си, а приятелката му, възседнала високо бар столче срещу него, рови в косата му и ни гледа. Усмихвам й се - разбираш ли ме кучко? Сряда вечер е и обичайно през седмицата няма много посетители. Германецът, с глас гаргара обяснява на мляснат и изкашлян английски как всичките му приятели били с десет години по-малки от него, как било супер, не му пречело, напротив, а на нас? Той разчита хладната й любезност по южняшки топла и се пали! Тя му се усмихва, а аз - допреди малко кобра, поникнала от кош - се излягам удобно, като улеснявам достъпа на ремонтната бригада да изстърже ръждата от клепачите му. Скоро ще отплава и никога повече няма да го видим. А с нея не сме се виждали от четири месеца. Върнах й Турние и Йелинек, даде ми "Гълъбът" на Зюскинд и тъкмо разплитахме "Еротизмът" на Жорж Батай и Курт се цъфна. Книги, книгите, в книгите... ! С нея си говорим на 78 оборота, за всичко - както и се целуваме. Сега оборотите са 33, Курт се опитва да миксира стиловете, но ритъмът си е блусарски. Свирнята не спира, а очите му се търкалят по приятелката ми като пренапомпени гуми. Сини стъкълца, като чисти води през юни. Не мога да го клъвна, и не искам, само нея. Тя ме чете телепатично, вади машинка за свиване на цигари и пакетче с тютюн, което моментно фрапира Курт, а миглите му успешно имитират колибри. Ловко нагъва картонче на хармоника за филтър, подава ми цигара и го пита иска ли, преди да свие и за себе си. Благодарен, отказва. Пита я какво е правила в Щатите, ама какво точно е учила, в близост до Ню Орлиънс? кой албум? а, да, Би Би Кинг е..., а какво ще каже за Хендрикс, пък джулай морнинг на Траката и Камен бряг - хазяинът му бил пич и обещал да го води лятото. А аз не я заведох вкъщи. Към три часа се сбогувахме с Курт. Гледаше ни като изпращач на кея с топъл, влажен поглед, пожелаващ попътен вятър. Навън, среднощен хлад, обещаващ нищо, счупени хоризонти, пусти улици, ръмеше. Вървяхме смълчани, за никъде не бързахме. Извадих пакетче дъвки Big Red с канела. Ръката пред гърдите й я изтръгна от унеса. Няколко крачки и я придърпах в най-близкия вход. Ако можеха да говорят пощенските кутии на старата кооперация щяха да диктуват на безсънна ръка съвършената жегаво-кахърна таблатура на ритъм енд блус.


Публикувано от BlackCat на 25.04.2006 @ 20:55:28 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anesteziq

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 12:16:31 часа

добави твой текст
"Курт - Ритъм енд Блус" | Вход | 5 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Курт - Ритъм енд Блус
от copie на 25.04.2006 @ 21:39:52
(Профил | Изпрати бележка)
:) истинско
жегаво-кахърен ритъм енд блус :)



Re: Курт - Ритъм енд Блус
от Anesteziq на 25.04.2006 @ 22:48:29
(Профил | Изпрати бележка)
almost, copie )

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от copie на 25.04.2006 @ 23:48:21
(Профил | Изпрати бележка)
almost :))) тогава да включим и Menowar:))))

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от copie на 25.04.2006 @ 23:51:27
(Профил | Изпрати бележка)
no разбира се, Gary Moore може да замести всичко :)

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от Anesteziq на 26.04.2006 @ 00:28:44
(Профил | Изпрати бележка)
не всичко ) например това на BBKING & Eric Clapton [jaguar.data.bg] и наздраве!

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от copie на 26.04.2006 @ 00:40:39
(Профил | Изпрати бележка)
:( посипвам си главата с пепел :( Ерик Клептън може да замести всичко :))) Истина е
сега ще го чуя, а междувременно - наздраве :)

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от copie на 26.04.2006 @ 00:44:40
(Профил | Изпрати бележка)
:) аха, BBKING е героят:) Става, страшно :)

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от Anesteziq на 26.04.2006 @ 00:51:06
(Профил | Изпрати бележка)
ами, да ) но сега специално за теб Clapton [jaguar.data.bg] пак с B. B., но Ерик е отявлен гърльо тук, перла в короната му бе... ;>

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от copie на 26.04.2006 @ 00:51:25
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Гот! Дай още

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от copie на 26.04.2006 @ 00:58:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ерик просто е номер 1 :)))

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от copie на 26.04.2006 @ 01:01:53
(Профил | Изпрати бележка)
Tnx a lot!!

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от libra на 27.04.2006 @ 07:15:30
(Профил | Изпрати бележка)
не всичко копи, anesteziq с Gary Мoore ме подсети за това старо нещо:
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=16334#415703

а то ми е един скъп стих )

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от libra на 25.04.2006 @ 21:57:14
(Профил | Изпрати бележка)
:)
ритъм енд блус еха..

браво за текста!
абе тва за входа с пощенските кутии си е идея )


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от Anesteziq на 25.04.2006 @ 22:58:09
(Профил | Изпрати бележка)
за теб специално -> Gary Moore [bluesoul.data.bg]

п.п.
не казвай, че не си се целувала под пощенски кутии )

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от libra на 25.04.2006 @ 23:06:01
(Профил | Изпрати бележка)
ей!
Gary Moore..един блус, който никога..и т.н.
оранжево ми е..

п.п. не съм бре )


]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от Marta на 26.04.2006 @ 05:25:49
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
:) Анестезийно за добро утро


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от Anesteziq на 26.04.2006 @ 21:10:10
(Профил | Изпрати бележка)
е, чети ме вечер... добър вечер, Marta )

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от Dimi на 26.04.2006 @ 17:59:44
(Профил | Изпрати бележка)
Удоволствие си, момиче, разказът ти е убиец!


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от Anesteziq на 26.04.2006 @ 21:12:26
(Профил | Изпрати бележка)
така казват, и за двете )

]


Re: Курт - Ритъм енд Блус
от Ufff на 14.05.2006 @ 23:34:18
(Профил | Изпрати бележка)
И всичко това без упойка.
За гласа гаргара- ще ми трябва:)