Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 744
ХуЛитери: 3
Всичко: 747

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАнтимъжка,социална теория за оцеляването на жената
раздел: Хумор и сатира
автор: bedstvieto

Надявам се да не обидя никой , да развеселя някой и да не останете с впечатлението , че съм кисела , превтасала стара мома :))))
Мисля си , че одавна приключих с наивната вяра в истинската любов . Тогава хвърлях бутилки с писма до любимия в пенестите вълни на морето , горях заедно със стрелкащите се падащи звезди мълвейки , като божествена мантра името му , четях хороскопи и ходех по врачки . Даже като се замисля и любовна магия съм правила .Всъщност винаги съм получавала това , което исках и винаги оставах излъгана , наранена и озверяла от бяс . Сега , си се чудя , аджеба защо съм се впрягала толкова ?!
През тези години на съзряване в личен план имах щастието да наблюдавам връзките на свои много близки , на други не толкова близки , дори на непознати . Тези връзки се разпадаха , гноясали от ежедневни проблеми . Оставяха деца , които познайте .... Винаги питаха "Къде е татко ?" Е как да му се невиди едно не проплака за майка си ? Така че с течение на времето и наблюденията си изградих антимъжката си социална теория за оцеляването на жената . Причините да я създам са няколко :
1. Когато Господ ( да ме прощава , че го споменавам точно тук ) е дал пишка на мъжа , му е взел по - голямата част от мозъка .
2. Когато мъжът е решил , че с бухалка в ръка ще се справи с матриархата и е узурпирал властта , според мен е ебал майката на историята . Доста по пацифистки щеше да се развие света , без тези бълващи от хормони и агресия същества да са наложили правото си на власт .
3. Не съм срещала мъж , който да има инстинкта на жена към децата . Въпреки , че всичките се бият в гърдите колко ги обичат , силно се съмнявам , че някой от тях ще се прости с бъбрек или половин черен дроб за детето си .( Не дай Боже ! ) Те са на принципа , ще си направим друго , защото Създателят ги е направил така , че да стрелкат сперматозоиди в шестцифрени числа ....Ммммммммм
4 . Точка 3 стига неминуемо до извода , че мъжете са тотални хипохондрици , които могат да влудят и най - спокойната жена . Обикновено , ТЕ в три сутринта събуждат жена си , за да ги кара до спешно отделение , заради междуребрена невралгия , хващайки се за сърцето като им изтръпне ръката .
5. Мъжете са подвластни само на инстинкти и бавно стигат до очевадните изводи . Както обича да казва моя собствен мъж полицай " Първо стрелям , после питам " Вадете си изводите от това
6 . Мъжете не са моногамни , а изискват това от жените .
7. Мъжете излизат от пуберитета , когато вече са на път да влязат в гроба
8 . Мъжете търсят в жена си майката , защото не са способни да се оправят сами и по важното не са сигурни в себе си , което доказва , че са тотални комплексари . На всичкото отгоре няма по - нормално действие за тях от това да смачкат жена си ( психически ) , за да се докажат колко са перфЬектни .
9. Мъжете тъсят в жена си слугинята , защото са мързеливи . Ако можеше да има дистанционно за всичко , броят на ергените би нарастнал главоломно .
10. Мъжете са стиснати ! Да твърдя го ! Колкото и да осъзнават , че те са виновни за лошия изглед след ражданията на жена си са по - склонни да направят ремонт в къщи от колкото да оправят жена си . Че защо им е ? Нали могат да си хванат друга ?

Та след тези дълбокомислени мои заключение стигнах до разочароващия извод , че и ние сме си виновни . Е да , ама не ! Виновни са пак мъжете . Защото :
Тъй като са по - слаби психически от нас , те са по - податливи на болести. Тъй като са по склонни към необмислени връзки , при тях вероятността да се гътнат от някоя неприятна ( венерическа ) болест е по - голяма . Тъй като са се главозамаяли и си мислят , че са всичко на този свят все по - често се обръщат към собствения си пол , да не се заносва материала . И тъй като истинските мъже са на изчерпване , напълно нормално е сестрите , които са закъсали да да се пуснат , тъй да се каже , на зает мъж . Справка : великата руска нация .
Но да се върнем на теорията ... Тя е плод както вече споменах на дългогодишни наблюдения , започнали още от най - ранното ми детство . Тогава обект на наблюденията ми беше леля ми ( сестра на баща ми ) , която в стремежа си да си завъди мъж , взе че се разболя от хепатит . Та въпросната леля съм сигурна може да напише трактат върху неуспешните връзки . През няколко месеца запознаваше семейния съвет с поредния мъж - кандидат ( от което баща ми перпелеше като ударен в главата петел ) , който бягаше през глава при мисълта , че може да се окаже закован в брачния хомот . Мъже ! Както и да е някъде около 40 си годишнина леля най - после надяна юлара на един льольо , с който не вярвам , че е щастлива имайки предвид прогресивно увеличаващато и се тегло . ( Както знаем ядат жените в депресия )А леля беше много , ама много красива жена с еййййййййййййй такива дълги крака . В днешни дни леля се тръшка , щото дъщеря и роди близначки и вероятно се притеснява как ще завъди зетьове .
През ранния си и по - късен пуберитет имах пред погледа си вуйчо ми ( брат на майка ми ) . Чудя се как оцеля ? Този човек е неуморим на връзки , забивки , флиртове и секс . Докато беше ерген , постоянно имаше нова фаворитка . От всички минали през въртележка запомних само Габриела и то защото ми ползваше шампоана за коса ... След като се ожени за лицеприятно миньонче , вуйчо ми се кротна за дните до свадбата . Както можете да се досетите , кросът продължи и след това , и след развода .... Докато на 45 не взе , че се влюби и както твърди сега вече не и бяга много ....
Имам пред погледа си и колегата с който съм принудена да прекарвам по - голямата си част от времето в офиса . Това човече , гномче както го наричам аз , защото е един такъв късичък , фалшивичък , гледа злобничко и се държи с жена си така сякаш е слязла преди час от дървото . Претендира ,че е умен , забива всички с пари , забива шефа с придобивки и общо взето се мисли за селския хитрец . Ебати мъжа ! Извинете ! Моя ако така ми съска по телефона ще ме види на кукуво лято и мен и детето .
Ако се взема аз за пример мога да пренапиша историята на измаменото камилче . Понеже съм хубавка не мога да се оплача , че някога са ми липсвали ухажори . Трябваше просто да си избера някой , а аз се хвърлих на най - голямото магаре , с което едва отраях две години . Не стига , че беше грозен , ами беше и ревнив и скандалджия . Когато реших да кажа : баста , с изумление го видях как започна да реве и да се плюнчи , което ме отврати до крайност от него . Мразя го това ! Плачещи , лигавещи се дрисльовци ! И ще чакам този плазмодий да ме храни и да издържа семейство , ха ! Няма да описвам връзките ми след брака ... Ще кажа само , че не хванах хепатит ...
Та теорията :
1. Жената трябва да оцени сама себе си . На първо място тя трябва да се чувства добре в кожата си , за да може да посрещне с гордо вдигната глава всяка неприятна изненада от мъжа . Това включва , колкото и да и се вижда непривично да отделя средства за фризьор , маникюр , фитнес , аеробика , магазини , ресторанти с приятелки и т.н. ....
2. Жената трябва да започне да разсъждава като мъж , т.е. да третира мъжа както той третира нея . Не се притеснявайте да изисквате да изпълни съпружеския си дълг . Това е негово задължение . В крайна сметка , ако сте искали просто присъствие на дивана пред телевизора , щяхте да си вземете по - голямо куче .
3. Към точка 2 ... Щом той изневерява , да изневерява и тя . Пък дори после да и кажат курва ... Решението е голямо, но зло куче .
4. Какво означава тормоз на работното място ? Я , че само те ли са хора ? Щом харесвате някой , вдигнете гордо платна и покажете целия си разкош. Не забравяйте , че той е мъж и не може да устои на опъната тъкан .
5. Без притеснение провокирайте бащините му чувства . Оставете го с децата . Това дълго време ще му държи влага и ще му напомня , какво ви е причинил
6. Ако не ви харесва работата , напуснете . Това , че сте жена не означава , че трябва да понасяте до безкрай всичко .А той е мъж... Потъпкал матриархата . Нека се погрижи за колибата си .
7. Не се поддавайте на депресия и гадни мисли от рода на :
- врата ми се е сбръчкал , като на костенурка
- гъза ми е станал по - голям от високодобивна нива и на всичкото отгоре се тътри по тротоара
- циците ми са увиснали до кръста
Запомнете ! НЯМА ГРОЗНИ ЖЕНИ ИМА ЖЕНИ , КОИТО НЕ СЕ ПОДДЪРЖАТ ! Вие не трябва да сте от тях заради две или три кебапчета в повече в хладилника .
8. Много важно ! Така или иначе мъжът ви никога няма да е доволен от вас , поне гледайте вие да сте доволни от себе си
9. А относно децата : не забравяйте , че те все пак са самостоятелна социална единица и не е необходимо да се държите като майка орлица до осемнадесетгодишнината им

И така скъпа приятелко , ако си подтисната , депресирана и недоволна от живота помни , че винаги има вариант . Друг е въпроса обаче , ако все още обичаш силно . Тогава нищо не може да ти помогне , защото реалността ти е замъглена от прахта на любовната омара .Ще минат години докато прогледнеш , а може и никога да не стане . Остава само да стискаш палци и с половинката ти да е така ....


Публикувано от aurora на 20.04.2006 @ 11:32:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   bedstvieto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:42:56 часа

добави твой текст
"Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената" | Вход | 8 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от jonkata на 20.04.2006 @ 12:20:14
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
Здравей, Бедствие, не ухаеш на превтасала стара мома!
За теорията - Браво!
Относно концептуалните основания за изграждане на твоята теория, смятам, че оценъчвото ти отношение към научния проблем идва малко в повече. Имай го предвид занапред, защото мъжкият свят няма да се посвени да го използва срещу нас.


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 20.04.2006 @ 12:38:58
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря :) Ще имам в предвид :)

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от angar на 20.04.2006 @ 12:59:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Навярно с основание поета
е казал, че мъжете са прасета!
Прасета сме, но няма на земята
животно, по-коварно от жената!
По злоба, по злина и простотия -
не можем с вас да се сравниме ние!

"Да пази Господ от огън, от вода и от лоша жена!" - така е казал народът. А не е казал "Да пази Господ от лош мъж!"

Написала си го много гневно, страстно, а и с хумор - и затова е интересно и се чете леко.

Даже ми се струва че би могло да бъде и две отделни неща - едната научната част, и едната - наблюденията над близките ти и собственият ти опит!


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 20.04.2006 @ 14:05:20
(Профил | Изпрати бележка)
Ха ха ха ха :)
достойно си ми отговорил:) Можеш да ми помогнеш в скалъпването на подобна историйка , все пак мъжка гледна точка ще ми е от полза :))))))

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от rajsun на 20.04.2006 @ 14:18:54
(Профил | Изпрати бележка)
))))))
Настрадин Ходжа го е казал: светът, това сме аз и жената.
Умре ли жената - умира половината свят.
Умра ли аз - за мен целият свят е умрял.
Мъдрецът си е мъдрец!
Виж кого туря да умира пръв))))
Макар че в живота обикновено е обратно(((
Поздрави!


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 20.04.2006 @ 14:34:34
(Профил | Изпрати бележка)
Хе хе хе , тази теория за скъсения живот на мъжа заради жената не я вярвам :) Смятам , че сам си е виновен ...
Поздравчета :)

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от haboob на 20.04.2006 @ 16:41:22
(Профил | Изпрати бележка)
Ne sum specialist po teorii, no po shturotii si padam i obiasnenieto za "mujkata gordost" me razveseli:)
Predstavi si Gospod vzel kal i napravil chovek... i posle kato vidial che neshto ne e nared mu vzel ot mozuka!!!, za da mu napravi pishka..
Ako poruzsujdavam oshte pada goliam smiah, dobre che cuvstvoto mi za humor ne e zaminalo s onova protoparche sivo veshestvo.
I posle smee li chovek da probutva istoriata che jenata bila sutvorena ot edno malko ragu..:)


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 21.04.2006 @ 09:16:11
(Профил | Изпрати бележка)
хихихихи :) Много гот , че не се засяга мъжката част ( честно казано много се притеснявах от това ) Що се отнася до рагуто , ами точно там е работата де .... От едно ребро , тотално съвършенство :)))))))))))))))))))))
Поздрави !

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от haboob на 21.04.2006 @ 16:03:35
(Профил | Изпрати бележка)
P.S. .. gotov sum da ponesa dori totalnoto suvurshenstvo, no mrazia da pravia remont:)))
Pozdravi

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 21.04.2006 @ 16:17:40
(Профил | Изпрати бележка)
Ха ха ха ха :)
Всеки си носи кръста :))))))))

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от copie на 20.04.2006 @ 17:39:31
(Профил | Изпрати бележка)
Мъжете преминават директно от пубертета в критическата :)))))))))


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 21.04.2006 @ 09:17:29
(Профил | Изпрати бележка)
Е , да ама в критическата съвсем се държат , като пуберитети , гонейки млади мацки , защото ги е шубе , че вече не стават :)
Поздрави !

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от Mira_j (iva_mira@abv.bg) на 20.04.2006 @ 18:04:14
(Профил | Изпрати бележка)
Подкрепям те напълно. Наскоро и аз стигнах до почти същите изводи, само не бях ги написала. Определено сме по-мъже от мъжете, :)))) но те не си признават, защото така им отърва.


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 21.04.2006 @ 09:19:21
(Профил | Изпрати бележка)
За съжаление има голяма доза истина в това , миличка ... Но все пак аз не се отказвам от оптимизма си и не бива и ти да го правиш :)))
Има още принцове :)))) хахахахаха ! Виж аз най - накрая хванах подходящата жабка :)))))))))))))))))

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от pisana на 20.04.2006 @ 23:23:07
(Профил | Изпрати бележка)
Тоо и" превтасала стара мома " ми звучи по-добре от идеята заложена горе:)))


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 21.04.2006 @ 09:24:15
(Профил | Изпрати бележка)
Защо ?

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от radi_radev19441944 на 21.04.2006 @ 00:54:46
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Като теория звучи логично. Но имам чувството , че доста си страдала , за да стигнеш до такова тотално отрицание.
Според мен хората не се делят на мъже и на жени , а на добри и лоши.
Но има и някаква съдба или по- скоро -патология. Познавам жени , които непрекъснато попадат само на пияници, други само на побойници , трети -на разбойници ,четвърти - на развратници пети - на шофьори и т.н.
Сякаш не признават другите мъже за такива и не им обръщат внимание. Налитат само на онези. Съдба ли е или патология? А може би - глупост?


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 21.04.2006 @ 09:23:38
(Профил | Изпрати бележка)
Че съм си трошила главата яко , това е факт . При това неоспорим , за съжаление .... Това всъщност си личи и от другите ми писания . Но ... Не мога да определя опита си , като патология , защото познанията ми се крепят върху наблюденията ми на мъже от най - различни съсловия , социално и финансово положение и т.н. Следователно трябва да е глупост ... Хм ... Не съм чак толкоз тъпа , беееееееееееее :)))))))
Ха ха ха ха
Поздрави !

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от radi_radev19441944 на 21.04.2006 @ 20:37:13
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Разбира се , че не си. Просто не си попаднала на свястен човек. Малшанс.
Но това не означава , че въпросът е приключен.
Весели празници и успех.

]


Re: Антимъжка,социална теория за оцеляването на жената
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 25.04.2006 @ 09:27:40
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за милите думи ! Рядко в този сайт се появяват хора , които да ти кажат нещо мило :)
Весели празници и за теб ! :)

]