Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 864
ХуЛитери: 5
Всичко: 869

Онлайн сега:
:: mariq-desislava
:: rajsun
:: Georgina
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПетело се въстанови, УРА!
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Добре че у село си имаме решавач на проблеме добър. Та се сетих и разпитах Симо Спокойното и он венага измисли ефтин начин. Зарежи вика да зимаш бром от фелшеро, че къвто е пиеница мое да го сбърка с нещо и да ти отрови петело. Подобре го вържи (не фелшера а петело) ама с тел, че ако го вържеш със седжимка мое да е преклюца от нерви. Остаи го вика без леб и вода, ем че ти излезне още поефтино. Почекай да видиш, че е зажаднел и му сипи о ена паничка рикия, ама от патока, да не абиш от убавата! Като пине доволно, му прекарай от ваште си кокошки наблизко и глей кво става.

И пример ми даде саществен. Ти Глигоре, вика, като попрефърлиш у хоремаго, прайш ли разлика къде си отишел, при Натка у горната маала или при Николина Пощажийката. И си е прав човеко, ебаси.

Онова лекарство с пърцуцата излезна добро. Лошо беше отначалото, кога се не разбираше колко да сипвам като мерка. Като му сипем повечко, он земе та се опиянчи и легне под дунята и спи като сащинска мачка. А като му дойде у недостик, се за комшиските кокошки си мисли, ама язе нели го вързах, та изпитваше сексоалнови неодовлетворености и ного се мъчеше завалийката. Лека полека му оцелих дозата и зе та се освести, ебаси! Сега си катери наштеси кокошки и женскио народ се оспокои. Глигорица спре да кълне, Живка разбра нещо незнам кво, ама спре да бреца и она, а Натка от горната маала ме невръща, като одим на посещения енцидентно, даже с нищо у ръцете си да речеш.
Само каде сега не моем да накарам Ебчо да отвикне от пърцуцата.

Да ти кажем още, че на Владо Мастикара кравата Йовка се отели с близнаци баш по тва време. На Велчо Заверата син му разпечати блезначките на Киро Тиро, докаде ония беше на курс. А Стояна от долната маала и Симо Спокойното се заклещиа савместено, та две недели имаше кво да си разправаме у хоремаго и ги одумахме доволно. Разклещи ги фелшеро Ефтим, ама ни не пущи да гледаме, та не моем да ви опишем как. Не било етично вика, ама никой по село се не сеща кво означева таа дума.

Николина Пощажийката я чеках неколко денове да истрезнее от джоинта, па като се освести само срещо две цигари и малка гроздова без мезелък, ми обеща следващ път да ми отпущи джойнт за медецински цели ебаси. Та савсем съм се оспокоил за петело да ти кажем.

Ако се чудиш как оцелих мерката, епа лесно беше, виж как.
Като пинеш неколко шльокавици, виш дели ще ти се допреспи. Ако те онаса насън, намалеваш с ено шише и пак пробаш. Ако ти дойде у недостик, овеличаваш с ено. И тека полеколеко глей като пинеш неколко и булката ти земе та ти се допривиди като некоя, къде я аресваш по телевизоро и земеш та и се фърлиш без предопреждениа, почваш по толко и заповняш колко.
Ако не повниш бройки, записвай си ги некаде и те тека.

Та пробах найпърво на Симо рецептата и она се оказа оспешна.
И псехичните проблеме у вкъщи се отаиха.


Публикувано от mmm на 07.04.2006 @ 12:40:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 20:28:25 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Петело се въстанови, УРА!" | Вход | 8 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Петело се въстанови, УРА!
от Kalina на 07.04.2006 @ 13:31:41
(Профил | Изпрати бележка)
А, разгеле! Пуу, улекна ми чак на мене.
Ма и за мярката си праф. Биля ми са чини, чи важи и за други рабути, усвен за ... ко му викаши...ъъъ... шльокавица, анджак.
Ай наздрави ся и дай жуф и здраф Симо.
;)


Re: Петело се въстанови, УРА!
от libra на 07.04.2006 @ 14:41:50
(Профил | Изпрати бележка)
)))))))))))))
иййх благодарности за всичките усмивки дето се усмихнах кат четох и трите части ))))



Re: Петело се въстанови, УРА!
от angar на 07.04.2006 @ 18:54:24
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Браво, е те това се казва грижа за петела! Друг просто би купил друг петел - че и за кокошките е полезно да попроменят малко!

Дико Фучеджиев, лека му пръст, преди много-много години имаше един разказ - "Петел легхорн", от породата "Легхорн", тя тогава беше модерна. И оня петел като и твоят - доста ленив си падаше, и кокошките му бяха все тъжни. Само че в Диковия разказ стопанката редеше нещата. И хич не се занимаваше да го впиянчава - направо му тегли ножа и им купи - от Кратунци да го наречем, че забравих точно откъде беше, едно малко сиво петле като орле. И като му отвързаха краката та се посъвзе малко, като ги започна - стой та гледай! Мир и ред в двора! Че и гаргите го научиха, та идваха и кацаха на бунището да ги оправя!


Re: Петело се въстанови, УРА!
от radi_radev19441944 на 08.04.2006 @ 01:46:12
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Намерил си цаката.
Само тихо да не усети жена ми , че ще започне да ме налива с пърцуца.


Re: Петело се въстанови, УРА!
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 08.04.2006 @ 09:00:51
(Профил | Изпрати бележка)
Глигоре, страшен си, ебаси. Кво да ти кажа, чела съм ти почти всички текстове и не мога да ти се нарадвам. Голям кеф, шъ знайш!


Re: Петело се въстанови, УРА!
от Izvor (WMRSG@web.de) на 08.04.2006 @ 09:01:17
(Профил | Изпрати бележка)
... епа óвде текава безпроблемена отопия -
ебаси, ке овардеме ли екшена? ;),
оно за утре немаме рецепта... ;(

Ено шише парцуца озаптееме,
ма кой ке цуца по-напреде -
я, или петело?! ;)))


Еееей, Глигореее, зло да те не среща!!! :))))))))))))


Re: Петело се въстанови, УРА!
от Marta на 08.04.2006 @ 09:33:29
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
:)))))))))
Жив и здрав, Глигоре!


Re: Петело се въстанови, УРА!
от copie на 08.04.2006 @ 10:01:51
(Профил | Изпрати бележка)
Сполай ти, Глигореее! Ногу са смяф, ебаси! :)))))