Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 516
ХуЛитери: 7
Всичко: 523

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: pinkmousy
:: Mitko19
:: VladKo
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТремори на разсъмване
раздел: Разкази
автор: atanas_dvk

Нощта бе тиха и спокойна. Щуретата цирикаха, прокрякваха жаби, а най-прекрасно бе, че бяха се завърнали славеите. Не ми се заспиваше, слушах тези омайни звуци и бях дълбоко признателен на майката Природа...
Звездите по небосвода пробляскваха, намигайки ми, канеха ме на гости и ме очакваха с огненото си дихание. Раните на Земята почти бяха зараснали, навсякъде се бе завърнала буйна растителност, планетата дишаше с пълни гърди и пулсираше в любовни трепети.
Човечеството, тази гнила маса от организми беше почистена, а малкото оцелели не бяха хора, а висши създания въплътени в човешки тела.
Старата раса се наложи да бъде премахната след множество грешки натрупани в човешкия геном. Преди решителната стъпка бяха направени множество опити да се поправят извратените дейности на човечеството посредством религии, болести, творчество и много други методи, но винаги побеждаваха тъмните сили. Земята, от райска градина се бе превърнала в клоака, в нихилистичен ад, в гноясала рана, най-общо казано в лудница, в която се прераждаха множество нисши създания, лесно манипулирани от Злобата и Коварството, от Лукавия и Подлостта...

Гледах обсипаното със звезди небе и дълбоко се радвах на чистотата, на свежото дихание на морския бриз, на божествените звуци галещи слухът ми и мечтаех за срещата...
Предстоеше ми да срещна Него... но преди това трябваше да позная Любовта, да изпълня душата си любовни тремори и да оставя частица от себе си да продължи...
Усещах близостта й. От ден на ден чувството се засилваше. Вървях подтикван от вятъра на изток към изгрева, милвах тревите и дървесните стволове, галех младите фиданки и полските цветчета, изтласквах пустините в небитието, заливах напуканата земя и тръпнех в очакване...
Утре ще я срещна! Не мога да заспя от вълнение... След толкова завъртания около Великия Ян, най-после ще се докосна до половинката си и ще оставя Нов Пазител на прекрасната и дивна планета... Утре!

На зазоряване стоях на Океанския бряг и я очаквах. Всичко бе притихнало в очакване... С първия лъч светлина по морската шир пристигна и полъхът й.
Величествената Цунами се простираше от хоризонт до хоризонт. Прелестна и неописуема Тя се носеше към брега за последна целувка.

Вдигнах ръце към Небето и се приготвих за Прехода...


Публикувано от hixxtam на 07.03.2006 @ 20:38:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   atanas_dvk

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 16:28:00 часа

добави твой текст
"Тремори на разсъмване" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тремори на разсъмване
от Den i nosht на 20.05.2006 @ 04:25:45
(Профил | Изпрати бележка)
Вдигнах ръце към Небето и се приготвих за Прехода...



!