Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 1
Всичко: 863

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПретенциозно разказче - І
раздел: Разкази
автор: Albyrta

В най - тъжните си моменти се обръщам към Сами. По - често мислено.
От доста време възможностите да го виждам са твърде ограничени. Не и днес. Днес, придобивайки най - интелигентния си и разбиращ поглед, се взирам в очите на Сами, огромни, умни черни очи, с дълги кукленски мигли, от които мъжествеността му никак не страда, тъй като Сами по принцип си е космат навсякъде, освен на главата и не е страстен почитател на бръснача. Обикновено ходи с очарователна тридневна брадичка, която подчертава царската му небрежност /той е Лъв и Слънце, около което евентуалните проблеми кротко гравитират или лениво отлежават, чакайки умелото си разрешаване, най -често от самосебе си/ към всичко преходно и незначитело. Ръцете му са ръце на диригент, предполагам, защото обича да дирижира нещата и да слуша добра музика, но не и класическа, тъй че ръцете му винаги са ме озадачавали с красотата на изгледа си и на несъзнателно премерените си кратки, пестеливи жестове, издаващи подреден мисловен процес. Аз също не обичам да жестикулирам, но в моите процеси обикновено цари безпорядък.
Наскоро Сами си намери приятелка. Късно, според него, но тъкмо навреме, според мен, точно когато се чувствам съсипана и изтощена от безсмислието на настоящата си връзка и от липсата на подходящи гаджета наоколо. Така че, Сами отпада от резервите, доколкото изобщо можеш да сложиш на резервната скамейка бившите си гаджета. Би било по - добре да кажа: най- после Сами си намери приятелка и то приятелка с голямо П, вероятно негова бъдеща съпруга с голямо С, тъй като изглежда влюбен, а той рядко изглежда по този начин, пък и такава е била целта на търсенията му. Запознали са се в нета, естествено. Пак там се запознавал с жени, които често пътували от други градове, за да дойдат при него да ги чука. Сами изчука доста жени от нета. Разказа ми че жените около 40 години се чукали най-добре и с най-много хъс, затова се надявам с времето да повиша и подобря сексуалните си възможности. Той си има си теория - ако искаш да чукаш наяве, не бива да правиш виртуален секс, не бива да говориш за секс, а за всичко останало, сексът някак си да се усеща от контекста, да е само намек, само "като че ли". Не я разбирам добре тази теория и от намеци не разбирам. Съгласявам се с нея обаче, защото Сами е програмист и човек на точните науки. Не го бива да шикалкави, затова приемам теорията му като вероятно следствие от някаква точна наука, твърде сложна по природата си за мен.
Неотдавна, по телефона мама съвестно ми съобщи, че видяла Сами през лятото, докато бил на почивка в нашия град, в който вече не живеем и двамата. Седнали на кафенце и от дума на дума той й споделил, че много трудно преживява раздялата с мен. Мама пък, на принципа на взаимообмена на информация, сигурно му е казала, че не може да понася настоящия ми приятел, даже го мрази до дъното на душата си и най - вероятно, че продължавам да съсипвам живота си с него. Не се почувствах приятно или неприятно изненадана от информацията, получена от този телефонен разговор. Само се изненадах. После бързичко я забравих и я споменавам тук, с надеждата, макар и бегло, да илюстрира сложната и богата чувствителност на Сами и нежната му душа, в чиито дълбини аз никога не успях да проникна.
Приятелката му, тази след мен, се е оказала молто спецяле сигурно, щом още е негова приятелка, а не нечия друга или просто ничия. Свястно момиче, доколкото разбирам. На 29. Ще стане дума и за нея по- късно, тъй като го поразпитах, не от любопитство, което би било невъзпитано в случая, а от истинска любознателност към личността на жената, която Сами е избрал за спътница в живота си. Вяра. Верчето. Верка. Верочка. Вери. Веро. Как ли я нарича?
Та, седим си двамката на дървена масичка в едно пъбче на пъпа на Перник и си лафим приятелски. Сами пие бира /винаги пие бира или бърбън, нищо друго/, аз - кафе и минерална вода, така че ще черпи той. С него понастоящем сме добри приятели. От тези, дето се виждат рядко, но винаги има какво да си кажат и какво да направят един за друг. Обикновено си разменяме съвети. Даването на съвети, констатациите, обобщенията и ваденето на изводи от разни ситуации са любимите ни логически занимавки с тънък психологически привкус, защото и двамата сме любители душеведи и сърцевади. С размяната на съвети ние взаимно си помагаме и се дразним. Самуил има чувството за хумор на сатирик -циник и с течение на времето аз прихванах, придобих и впоследствие носталгично съхраних някакво подобие на този хумор, защото Сами е ненадминат в това и никой не може да се сравнява напълно с неговата ярка личност. Нашият поучителен разговор, изводите, констатациите, обобщенията и духовните ни придобвки от него ще бъдат предмет на настоящото претенциозно разказче, разбира се не толкова претенциозно, колкото автентичният диалог. А претенциите му са за изчерпателност на всичко казано в него и изясняване на някои далечни и по -близки моменти от нерадостно прекъсналата се наша връзка - в духовен, любовен и физичeски аспект и причините за това. Тези претенции, макар и формулирани по един напълно почтен начин, са доста смешни и наивни в своята неоснователност, защото по случая винаги е имало и ще има какво още да се добави и какво да се премълчи.


Публикувано от railleuse на 17.02.2006 @ 11:46:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Albyrta

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:53:35 часа

добави твой текст
"Претенциозно разказче - І" | Вход | 3 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Претенциозно разказче - І
от midnight_witch на 17.02.2006 @ 12:22:13
(Профил | Изпрати бележка)
признай си сега какво премълча! )))


Re: Претенциозно разказче - І
от Albyrta (radost2002@gbg.bg) на 17.02.2006 @ 13:33:06
(Профил | Изпрати бележка)
още не знам, но като реша какво, ще го напиша )))
къде се изгуби, красавице

]


Re: Претенциозно разказче - І
от midnight_witch на 17.02.2006 @ 14:00:14
(Профил | Изпрати бележка)
още ми е романтично-от знаеш къде )) и кротичко- от знаеш какво :))
и хайде пиши, че ми стана любопитно. иначе почвам да те тормоза по канален ред!

]


Re: Претенциозно разказче - І
от liastovicata (liastovica@all.bg) на 17.02.2006 @ 14:31:06
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Продължи го като роман :)))
Умихнат и весел ден!


Re: Претенциозно разказче - І
от Albyrta (radost2002@gbg.bg) на 17.02.2006 @ 14:57:39
(Профил | Изпрати бележка)
хаха, много уместна забележка))))
Умихнат и весел ден и на теб, Лястовичке:)


]


Re: Претенциозно разказче - І
от liastovicata (liastovica@all.bg) на 17.02.2006 @ 15:04:42
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
УСМИХНАТ да е мила:))))))))))))))))
Грешка на ръцете, но не и в намеренията.

]


Re: Претенциозно разказче - І
от Albyrta (radost2002@gbg.bg) на 17.02.2006 @ 15:15:50
(Профил | Изпрати бележка)
УСМИХНАТ ще е )))))-с повече такива като теб )))

]


Re: Претенциозно разказче - І
от mavar на 12.04.2006 @ 11:01:10
(Профил | Изпрати бележка)
Очаквах, ще има още...Хубаво е! Струва ми се, че все още имаш чувства по-особени към Самуил!
Иначе не би написала разказа!