Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 760
ХуЛитери: 2
Всичко: 762

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕлектромагнитните тайни на Аурата
раздел: Други ...
автор: KBoianov

Вече е несъмнен за науката факт, че всички живи същества имат около себе си етерна материя, съставена от високи честоти електромагнитно излъчване и фини квантови частици, интимно свързани с тялото.
Митичният свят на човешката Аура е съставен от електромагнитно полева енергия, която резонира на честотите на светлината.
Екип от учени на ITEM-bioenergy -САЩ в резултат на 10 годишно проучване , разкриват пред нас тайните на първите два слоя на Аурата.

Как излъчваме електромагнитни вълни?
Милионите молекули в телата ни трептят около равновесното си състояние и произвеждат електромагнитни вълни. Тесла през 50-те години на 20-ти век установил, че сумата от тези излъчвания създава аурата на простите прокариотни организми.
В клетките на тялото кинетичната енергия се преобразува в електромагнитна. Тъй като това се дължи на биологичната им дейност, излъчената биоенергия носи информация за състоянието на клетката.
При сложните организми към тази биоенергия се добавя и онази, която протича по нервната система и акупунктурните меридиани. По сетивните неврони текат електрични потоци с напрежение 0-55 mV, а по двигателните- до 3 волта.
При човека Аурата е още по-сложна, тъй като дейността на мозъка също е източник на електромагнитно излъчване, измеримо с ЕЕГ. То е света на нашите чувства и мисли и излъчването носи информация за психологичното и емоционално състояние. Екипът на ITEM след 9 години проучване е установил, че емоцията е всъщност енергийна реакция на възприемане. Ние сме усетили например целувка и електричните импулси от мозъка в отговор пътуват през централната, симпатикова и парасимпатикова нервна системи, създавайки характерни електромагнитни полета.
Всички тези, различни по род електромагнитни излъчвания нямат за бариера кожата и създават извън нея онова, което наричаме Аура. Нейните електромагнитни честоти носят информация както за здравното, така и за психологичното състояние на човека.
Защо не виждаме Аурата?
Всеки цвят, който виждаме с просто око е електромагнитно излъчване. Окото възприема честоти в рамките на 100-700 нанометра на видимата светлина. Електромагнитните честоти на етерното ни тяло имат по-високи честоти, които могат да се измерят в диапазона от 100-800 MHz. Това е в обхвата на телевизионните и FM радиовълни, както и умерените до силни микровълни.



Сензитивите не виждат директно честотите на Аурата. Това става с помощта на пинеалната жлеза в мозъка, която пренасочва електромагнитните вълни към зрителната им кора, за да ги възприемат като образ. Екипът на ITEM е установил, съвпадение между „видяните" от сензитивите цветове на Аурата и научните измервания, създаващи компютърно генериран цветен образ.
Те смятат, че хората могат да се научат да насочват възприетите от мозъка електромагнитни вълни към зрителната си кора и така да „виждат" Аурата. Тъй като човешкото възприятие по този начин е субективно, ITEM развиват резонансното измерване и изобразяване на Аурата като обективен, научен и практически приложим метод.
Аурата и чакрите според ITEM
За по-голяма яснота научният колектив разделя Аурата на 4 нива- здравно, емоционално, етерно и каузално. Първите две нива са достъпни за измерване с тяхната апаратура.
Здравното ниво- на 0-10 см. от кожата е резултат от директното електромагнитно излъчване на тялото от неговата дейност и носи информация за състоянието му.
Емоционалното ниво- на 10-45 см. от тялото отразява емоционалното и психологично състояние на човека и затова се нарича психологично ниво.
Макар още през 80-те години на 20-ти век Валори Хънт да е измерила честотите на чакрите, екипът на ITEM потвърждава тяхното съществуване и ги изобразява в цвят.
Те се намират по протежението на гръбнака в точки, съответни на ендокринните жлези.
Връзката между чакрите и ендокринните жлези е много тясна и двустранна. Чакрите трансформират електромагнитната биоенергия и въздействат с нея на ендокринните жлези. И обратно- чакрите излъчват честоти, отразяващи дейността на ендокринните жлези, като ги „изстрелват" напред и пронизват всички нива на Аурата.
Ето защо нарушеният баланс в една чакра води до нарушение в съответната й ендокринна жлеза и телесна област, която тя регулира.
Ние сме такива, каквито са нашите чакри. Нарушеното равновесие в тях отразява нашата личност такава, каквато е- със нейните мисли, емоции и конфликти. Измерванията на ITEM потвърждават, че честотните излъчвания на чакрите носят информация за психологичното състояние на човека.
В резултат на нарушения баланс на чакрите е ранима точно тази ендокринна жлеза, която е подложена на психо-соматичен стрес.
Всеки човек е уникален със своите цветове на чакрите и Аурата, защото е отделна личност. Не винаги чакрите имат цветове като по учебник.Наблюдаваните розово, морскосиньо, златно и др. се дължат на индивидуалния начин, по който взаимодействаме със средата.
Алиса в електромагнитния свят
Ако би последвала Мартенския заек, Алиса навярно би видяла, че всичко излъчва електромагнитни вълни в най-различни багри- тревите, дърветата, хората и животните. Човешкият мозък излъчва с мощност 20-40 вата, а невроните- около 2 нановата. И всички тези вълни взаимодействат помежду си.
Ето- Алиса наблюдава Шапкаря и вижда как неговата Аура взаимодейства с морето от излъчвания на околната среда. Той разговаря със заека, биополетата им са в резонанс и възприема електромагнитните вълни на неговия разказ. Катерицата го дразни, но не й обръща внимание и нейните електромагнитни вълни затихват на граничния слой на Аурата.
За щастие микровълновата печка не оказва влияние. Електронните уреди са тествани да не предизвикват резонанс в човешкото тяло, който би предизвикал болка. Но и Аурата има по-висока плътност , което я защитава от такива излъчвания.
Всяко едно излъчване носи информация за източника, от който е произлязло. Радиовълните носят звук, телевизионните-картина, разговора- личността на разказвача.
Същото е и с тялото на човека. Алиса би видяла червения цвят в стомаха на гладния Чеширски котарак, но и гневното червено около главата на Царицата. Тоест- чисто физиологичната дейност излъчва едни вълни и формира здравната аура с информация за състоянието на организма. Мозъчната дейност излъчва други вълни, които формират следващия емоционален слой с информация за психологичното състояние.
Възпявам електрическото тяло
Тази творба на Бредбъри важи като максима за човешкото тяло през погледа на биофизиката.
1. Атомите са „хармонични осцилатори". Всички материални обекти-живи и неживи, излъчват енерго-информационни полета по простата причина, че са изградени от трептящи атоми.
2. В чисто физичен план клетката е малък кондензатор. Вътре са отрицателните заряди, а отвън- положителните. Макар да поема положителни йони, клетката изпомпва навън такива, за да поддържа равновесието от 100 mV. При промяна в заряда на клетъчната мембрана, тя излъчва във всички посоки, подобно на антена. Сигнали се добавят и от над 10 милиона вътреклетъчни химични реакции в секунда.


3.Кръвта пренася кислород и хранителни вещества на клетките,но в основата си пренася електричен поток.Движението на кръвта създава електромагнитни вълни, чрез промени в електричния заряд- волтажа и потока-ампеража на флуида.
4.Още по- силни са електромагнитните вълни на зарядите, течащи в обширната нервна мрежа на тялото. Ако клетката им поле със сила 0.01 до 1 mV/m, за нервата система това е 100 mV/m.




Какъв е интимния механизъм на това излъчване?
Екипът на ITEM разглежда клетката като миниатюрна излъчваща антена. Различните видове клетки имат различна енергия и функция. Съответно и техните излъчвания ще бъдат различни. Например мозъчните клетки излъчват по-силно от чернодробните.
При болест се нарушава равновесието на клетъчната мемебрана и клетката не може да поддържа предишното равновесие на заряда. Засягат се вътреклетъчните процеси и електромагнитното излъчване и функцията на клетката отслабват. Някои причинители на заболяването, както и имунния отговор на организма също са източници на лъчения.
В резултат е настъпила промяна в обичайните излъчвания на клетката, която може да се регистрира от апаратурата на ITEM на 0-10 см. от кожата. Общоприето е схващането, че тези електромагнитни вълни са малко над видимия светлинен спектър.
Още по-задълбоченият поглед върху човешката биоенергия намесва т.нар. торзионни полета като неин източник, неподвластен на правилата на електромагнетизма.

В света на чувствата и мислите
Дори да не мислим активно, мозъкът изпраща сигнали към нервната система от подсъзнателни стимули и за поддържане на психологичното „състояние на ума". Това се нарича базално ниво на психологичната ни Аура- вторият й слой, на 10-45 см. от тялото. Той отразява основните качества на личността: ако тя е щастлива и задоволена има едни електромагнитни излъчвания, ако не-други. Друг е и резонансно изобразения от апаратурата на ITEM цвят. Колкото е по-стабилна една личност в психологично отношение, толкова е по-стабилно и с по-голям интензитет базалното й ниво на Аурата.
Измерванията на ITEM показват, че базалното ниво на личността е най-често 250 mV/m.
Това е личността в покой, но тя взаимодейства с околната среда. Екипът на ITEM потвърждава старата истина от езотериката, че ние приемаме излъчванията отляво , а отдаваме отдясно. Дясното полукълбо на мозъка е рецептивно и командува лявата половина на тялото, която е своеобразен „интерфейс" между личността и средата. Лявото мозъчно полукълбо е активно и излъчва електромагнитни вълни предимно от дясната ръка с голям интензитет.
Как взаимодейства лявата част на Аурата със средата?
За пример ITEM дават една общо щастлива личност, попаднала в стая с хора, излъчващи негативни мисли.
Ако базалното психологично ниво на тази личност е по-силно, то няма да приеме негативните мисли.
Ако обаче те са над силата на неговата Аура, електромагнитните вълни ще се поемат и човека ще усети негативната обстановка, макар да няма зрителни или слухови основания за това. Това е екстрасензорно усещане.
На практика картината е далеч по-богата и сложна, тъй като ние сме в контакт с морето от електромагнитни вълни- растения, животни, слънце, геомагнитни аномалии и др. и едновременно отдаваме и получаваме енергия.
Какво става с получената енергия?
Тя се преработва от чакрите, преминава през акупунктурните меридиани и се излъчва от дясната половина на Аурата. Дясната половина на психологичната ни Аура зависи от начина, по който чакрите обработват външните енергии.
Негативните мисли могат първоначално да не засегнат системата на чакрите и електромагнитните честоти да се излъчат от дясно в доста затихнал вид. Ако силата на негативните енергийни честоти е по-голяма, тя засяга нормалната циркулация на енергията в чакрите и може да настъпи заболяване.
Толкова ли сме пасивни всъщност?
За щастие, не е така. Лявата половина на мозъка е източник на електромагнитните вълни на нашите мисли и чувства. Техните електрични потоци чрез парасимпатиковата нервна система също така се излъчват от дясната ръка.
Силната мисъл или емоция като електромагнитна честота променя силата на електричното поле в дясно от 250 mV/m на 1 V/m и дори по-голяма!
Езотеричната истина, че ние сме отговорни и трябва да контролираме не само постъпките, но и нашите мисли и чувства, намира тук физичното си обяснение. Дали ще излъчим позитивна или негативна мисъл или чувство, зависи от самите нас. И наша е отговорността за тези електромагнитни емисии, които излъчваме.
Дълбоко в егото
Опростеният мозел на човешката Аура на научният екип на ITEM , както и метода на резонансното й изобразяване са обективни достижения, които дават вярна и точна информация за нашето тяло и его. Те могат да се използуват в медицината и психологията.
Въпреки електромагнитната си природа, незримата Аура се оказва дълбоко свързана с нашата същност като личности. Истината за нас е в самите нас. И там е разковничето на хармонията на нашето тяло и дух.


Публикувано от BlackCat на 09.01.2006 @ 19:04:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   KBoianov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 10:46:48 часа

добави твой текст
"Електромагнитните тайни на Аурата" | Вход | 5 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Електромагнитните тайни на Аурата
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 09.01.2006 @ 19:30:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Благодаря! Много!!

:) В тези неща вярвам, откакто се помня, някои ги чувствам и "виждам", отдавна съобразявам начина си на мислене и творчество и живот с тях, сега се надявам и повече хора да повярват - на научните данни, които всъщност наистина само доказват известни от хилядолетия насам неща ;))


Re: Електромагнитните тайни на Аурата
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 13.01.2006 @ 14:58:19
(Профил | Изпрати бележка)
И аз се надявам да повярват поне на фактите.
Трудно е да съединиш науката и езотериката в едно и се чудя дали е възможно...Толкова говорим за холистичната медицина.

]


Re: Електромагнитните тайни на Аурата
от libra на 09.01.2006 @ 20:19:33
(Профил | Изпрати бележка)
изчетох го внимателно, добре си го написал Коста


Re: Електромагнитните тайни на Аурата
от HAVA на 12.01.2006 @ 11:42:42
(Профил | Изпрати бележка)
Привет,
рядко човек може да попадне на толкова ясно обяснение на същността на нещата.
Радвам се, че имах тази възможност предоставена от теб. Това естествено си има причина. Част от моята работа е свързана с това и винаги съм се интересувала как реално могат да се направят такива измервания. Ако знаеш нещо по въпроса и имаш доброто желание - чакам на лични.
Поздрави!
Мая


Re: Електромагнитните тайни на Аурата
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 13.01.2006 @ 13:23:01
(Профил | Изпрати бележка)
Коста, написал си го систематизирано, достъпно и интригуващо!

БРАВО!

Мислите, които възникнаха у мен, ще ти ги напиша допълнително!

:-)


Re: Електромагнитните тайни на Аурата
от ANG на 13.01.2006 @ 13:44:14
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
така си е

има и още
препоръчвам ти розенкройцерски курс, който и в момента тече в Сф и другаде...


Re: Електромагнитните тайни на Аурата
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 13.01.2006 @ 14:56:19
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти. Къде мога да прочета за тези розен..:?

]


Re: Електромагнитните тайни на Аурата
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 13.01.2006 @ 16:59:02
(Профил | Изпрати бележка)
Сори, че се намесвам, но имам малко литература по въпроса за розенкройцерите...
Но и ANG да си ти каже де!
:-)

]