Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 0
Вчера: 1
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 587
ХуЛитери: 3
Всичко: 590

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pinkmousy
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАко решите да си вземете куче - част втора
раздел: Хумор и сатира
автор: 4i40

Част втора

Ще си вземем куче!

Безумното решение е взето, вие даже малко се гордеете със себе си. Завели са ви в смърдяща гореща стая, където на пода лежи проскубаната, с увиснал празен корем и наболи цицки майка на няколко скимтящи кутрета. Не се самозалъгвайте, че ще си изберете най-хубавото кученце на света. Пак ще сбъркате. Просто грабнете първото ви попаднало, огледайте го с око на познавач, кажете "ето, точно това търсех, великолепен расов екземпляр", обърнете се и излезте с достойнство, преди проклетата кучка да ви е съдрала съвсем панталона, а в главата на сина ви да се е родила идеята "а защо да не си вземем две - едно мъжко и едно женско".
Естествено е, преди това да сте подготвили по подходящ начин мястото, където ще отглеждате любимото създание. Желателно е това да бъде малка и топла вътрешна стая, чиито прозорци защитете с красиви и здрави дървени капаци, за да не могат изнервените от непрекъснатия лай, квичене и скимтене съседи да разбият стъклата с камъни и огнестрелно оръжие. Подът трябва да е достатъчно здрав, най-добре железобетон, в който е невъзможно без специални сечива да се изкопаят дупки. Настилки от типа - дъбов паркет, венецианска мозайка, италиански теракот, гръцки мрамор или персийски килим издържат точно един месец, след което - прогизнали, вмирисани, оцветени в жълто-кафяво, издраскани с нокти и зъби - се нуждаят от незабавна смяна. Добре е мебелите да се изнесат или да се увият с дебела, трудна за изгризване ламарина. Виждал съм система от макари и скрипци, с които мебелите се повдигат към тавана. Слабост на цялото съоръжение бяха капроновите въжета - любопитният домашен боксер ги изгриза и стовари дивана върху крака на своя стопанин.
Кучетата лесно се научават да си отварят сами вратите. Простите брави са играчка за кучешкия интелект. Лично аз познавам един, макар и дребен за породата си черен дог, който със саморъчно изработен шперц се разхождаше из къщите в квартала, отваряше сейф, вграден в стената и с лекота изключваше алармите на колите. Временно решение на този проблем са цифровите брави с честа смяна на кодовете.
Специалистите твърдят, че обучението на домашния любимец започва от първия ден. Няма нищо по-грозно и жалко от добре гледано, расово куче и невъзпитан стопанин, който пикае в подлезите, лае по минувачите, дърпа се от каишката и хрупа пуканки в киното. Повечето ръководства започват с упражнението "привикване към собственото си място". Прочетете ги внимателно и скептично - скоро ще се убедите, че всички указания са безполезни - вашият интелигентен дакел никога не научава тази команда.
Кучето има склонност да заема мястото, което си мислите, че е ваше - големия стар люлеещ се стол пред телевизора, малкото диванче до камината или възглавницата, съседна до тази на жена ви. Единственият начин да го преместите от там е: -легнете на кучешката постелка с привидно доволен вид и свит на кълбо се направете на заспал. Когато любимецът се опита да ви измести и от там, станете пъргаво, със скок заемете бившото ваше място и с тихо ръмжене и настръхване на косата го защитавайте.
От самото начало трябва да свикнете с малките и по-големи локвички и онези неща с продълговата форма и приятен светлокафяв цвят, които вашето куче умело поставя на различни места из къщата и то точно там, където скоро ще стъпите. Лесно може да се научите да си гледате внимателно в краката и грижливо да избърсвате обувките си на излизане. В противен случай ще пътувате винаги сам в асансьорите, а в градския транспорт ще ви насочват към мястото за инвалиди -"бедничкия, може да е прострелян на някое деликатно място и затова така мирише".
Щом вече имате куче, не може да не попаднете при ветеринарния лекар. Знае се, че има десетки коварни кучешки болести - алергия към цъфтящи треви, отвращение от бисквити, безсъние, стомашно неразположение с чести диарични изхождания, страхови неврози, младежки пъпки, запек придружен от безпричинна веселост, сърбеж зад ушите и пр. Ветеринарният лекар е човек, надарен с изключително дружелюбие и словесна обилност. На всеки въпрос относно здравето на нещастното животно, ще получите подробно и неясно обяснение, завършващо с примери от практиката за бързо загинали от същото заболяване пациенти и снимки на обезумели от мъка стопани, имали неблагоразумието да предпочетат друг специалист, който на всичкото отгоре няма и така добре обзаведена клиника. Продължителното и упорито лечение, разбира се, може да бъде изведено до успешен край с един рядко срещащ се препарат.Една, последна опаковка от лекарството съвсем случайно се намира в бюрото на ветеринаря и той благородно ви я предоставя, срещу скромна сума. Още по-дружелюбни са ветеринарните фризьори, масажисти, педикюристка, психоаналитик и стоматолог. Всички тези усмихнати специалисти сигурно смятат, че наскоро починалата в Америка любима леля ви е оставила цялото си богатство с едно последно желание - да го разпилеете във възможно най-кратък срок.


Предишната част Първа
Следва част Трета


Публикувано от BlackCat на 24.04.2004 @ 10:11:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   4i40

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 00:06:30 часа

добави твой текст
"Ако решите да си вземете куче - част втора" | Вход | 3 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ако решите да си вземете куче - част втора
от Merian на 24.04.2004 @ 10:33:34
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
хубава доза усмивки за начало на съботата:)))!!...само "кучкар" може да го напише:))... и други да добавят и добавят))))


Re: Ако решите да си вземете куче - част втора
от 4i40 на 25.04.2004 @ 09:27:47
(Профил | Изпрати бележка)
Мдаа...кучкар...Ами тези, дето пишат само за жени как да ги наричаме?... Ха-ха!

]


Re: Ако решите да си вземете куче - част втора
от eclipse на 24.04.2004 @ 18:43:17
(Профил | Изпрати бележка)
=)) Жестоко е! Напомни ми малко Дж. Джером.
Вече втори път го препрочитам днес и все така се усмихвам, бидейки екс- домашен любимец на боксер и сетер.


Re: Ако решите да си вземете куче - част втора
от 4i40 на 24.04.2004 @ 21:53:25
(Профил | Изпрати бележка)
Дж.Дж. ми е любим автор. Дългите изречения, които умишлено използвам са негов начин на писане. В случая не го имитирам, просто е реакция на компютърния начин на словоотделяне -kvo prai6 ve, maa mu deba, 6to'n pi6e6, v ka6ti li si...и т.н.

]


Re: Ако решите да си вземете куче - част втора
от Marta (marta@all.bg) на 25.04.2004 @ 08:00:40
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
:)))))))
имаме горчив опит с един доберман, от който не можехме да влезем в двора на къщата на свекър ми, нещо беше пощурял и станал абсолютно непредвидим, след като ухапа стопанина си по ръката човека реши да го подари, на кого, на кого - на един ветеринарен лекар като по-вещ с животни, излезли извън себе си, за да го вземе и пренесе се наложи да му слага упойка, въпреки нея въпросният доберман бе успял да изгризе електрическата инсталация в багажника, докато го транспортирал...по-нататък не знам как са се развили събитията.Сега вече гледаме по- добродушни породи, една каракачанка, курцхаар и едно брадато и мустакато ловджийско куче, чиято порода ми е неизвестна.
Чакам 3-та част


Re: Ако решите да си вземете куче - част втора
от 4i40 на 25.04.2004 @ 09:25:12
(Профил | Изпрати бележка)
Колкото и да му струва на някого смешно, цялата тази история е изстрадана...Благодаря, че си го прочела.

]