Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 0
Вчера: 1
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 575
ХуЛитери: 1
Всичко: 576

Онлайн сега:
:: rhymefan

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБожи кинжал за разполовени сърца
раздел: Поезия
автор: miglena

Кинжали да бе посипал по пътя ми към Тебе,
на колене бих пристъпвала и от рана в рана
Твоето име бих изписвала като рефрен.

Светилата - и вселенски, и в душите - да бе смрачил,
от олимпийско огнище жарава в длани бих сбрала,
раздала и после прометейски бих се приковала.

В хоризонта кладенец с нокти и зъби бих изкопала,
да бе прошепнал във съня ми, че там е водата,
която съживява издъхнали дъги, надежди и вяра.

Да бе вледенил реките, вливащи се в Тебе,
педя по педя, с разголена гръд бих ги топила
и Твоите истини с плътта си бих изричала ...

Да бе останал само Отец, Син и Свети Дух,
на Теб в обет бих се врекла и само молитви в
Твоя вечна прослава със слова бих изпридала.

Но Ти се въплъти ... в моя любим ... и кажи, как сега
с разполовено за Теб и за Него сърце да живея?

... Имало, казваш, Божи кинжал, двама простосмъртни
в любовна прегръдка когато пронижел, от техните
разполовени сърца извор на безсмъртие бликвал ...


Публикувано от BlackCat на 04.01.2006 @ 21:21:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   miglena

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 01:18:59 часа

добави твой текст
"Божи кинжал за разполовени сърца" | Вход | 13 коментара (63 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от ANG на 04.01.2006 @ 21:44:50
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
между кинжали и скрижали
избирам
второто


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 04.01.2006 @ 22:14:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) скрижалите, които тепърва ще бъдат писани ... :))

в случая, Божият Кинжал е Миглейски еквивалент на стрелата на Амур, а в известен смисъл е и "вариация" на темата за Светия Граал, но в "мъжки род", а не като "женска чаша" :)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от ANG на 05.01.2006 @ 08:47:15
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
така си е
мечът много често символизира фалоса
не само на Изток
само дето там не се срамуват да го изтъкват хиляди пъти м един барелеф или рисунка
а ние свеждаме очи като девици

за къде сме без фалоса и чашата

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 08:57:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
сами по себе си те са само фетиши ... преклонението е всъщност пред илюзията за безсмъртие, която продължението на рода създава ... а иначе, чувственото удоволствие е извратено в "грях" само в инквизиционната форма на християнизма ... ислямът и мормонството го фаворизират с многоженството ...


]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от ANG на 05.01.2006 @ 09:06:43
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ами да де
така си е

още един съвпъдък
снощи
по едно и също време
двамата с теб
сме писали за един и същи символ

при мен това е
МЕЧЪТ

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 09:24:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
казват, че "най-високото е най-дълбоко" ... ...

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от ANG на 05.01.2006 @ 11:51:10
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
много неща казват
зависи в кой свят живееш
и в кои светове се пренасяш

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 12:02:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
в случая имам по-скоро предвид момента на взаимопроникване
и преплитане на "световете" и достигане на точка на идентичност на диаметрални противоположности

в различните ценностни системи:
каквото и да ти говорят, става дума за
- любов
- секс
- пари
- лъжи
и т.н.

а любовта в определен момент се преплита със секса, парите, лъжите
и сексът е или за пари, или от любов или е имитация
и с пари всичко се купува, но не всичко се притежава
а лъжите ... всичко, на което не вярваш, е лъжа :)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от ANG на 05.01.2006 @ 16:18:36
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
мда

а лъжите ... всичко, на което не вярваш, е лъжа :)))

и след време, когато му повярваш - то става за теб истина

кой се е променил
ТИ

значи във времето само преместваме летвата на собствените си представи и вярвания за истина/лъжа

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 16:42:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
и промяната и преместването на летвата могат да са възходящи и низходящи

понякога съм склонна да приема, че всичко се променя, за да си остане същото
друг път се сещам за И-ЧИНГ - промяната е вечният принцип и всичко се превръща в даден момент в своята противоположност
така "всичко" губи смисъла си и конкретиката излиза на преден план

откровено казано, въпросите кое е истина и кое лъжа от доста време изобщо не ме вълнуват ... ниска летва ;)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от ANG на 06.01.2006 @ 22:57:50
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
всичко се променя
за да се върне от Природата/Бог към нулата, изходната си точка
което може да е хармония
но меже да е и ентропия(смърт)

а движенитего във възходяща или низходяща посока
както знаеш
е
мнимо
в Космоса няма посоки
има отношения на две неща едно спрямо друго
може да си въобразяваш че местиш летвата на горе
а пък то според по-късната ти трансформация да се окаже че е било летеж "надолу"

хмхмхм

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 06.01.2006 @ 23:10:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) ех, сега, как ме размечта да съм на някоя совалка, в безтегловно състояние, земята да ми е някъде вляво, черното да е като кадифен юрган, лунен сатен да е кожата ми ... а за летви мисля, когато се сещам за любимия ми спорт - овчарски скок ... стояла съм часове пред екрана, превъртайки на бавен ход, кадър по кадър, как преодоляват земното притегляне ...

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от ANG на 06.01.2006 @ 23:24:40
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
хахаха
когато се появи за първи път овчарски скок (а същото е и с троен скок)
в махалата в Плевен си правехме дълги пръти и скачахмескачахмескачахме

обичеам да съм гепард

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.01.2006 @ 08:37:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) котко-звярът в теб ;))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от sradev (sradev@о2.pl) на 04.01.2006 @ 22:16:42
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
а не може ли някак си по-кротичко,
с валс например, троен танц?


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 04.01.2006 @ 22:24:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... Ама Танцът със саби на Хачатурян е класикаАааАа :)))

подвеждащо звучат кинжалите ... на първопогледно четене ... всъщност, за получаване на най-висшия Божи дар - безсмъртие - става дума ... и то в замяна на някоя и друга рана ... а ако прегръдката е прегръдка, кинжалът няма и да бъде усетен като кинжал ;)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от sradev (sradev@о2.pl) на 05.01.2006 @ 00:36:26
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
а за безсмъртието като дар съм съгласен, ама буди се в мене един стар евреин, който си вика "И така и така е подарък, що да не добави и друга опаковка".
Нещо като случаят с Адам:
- Скучно ми е.
- Ще ти направя жена, ама трябва да ти взема един крак, една ръка, едно ухо и едно око.
- А само за едно ребро не можеш ли да скалъпиш нещо?

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 08:22:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))) тя и Лилит дала само нокътче, косъмче и капка кръв за създаването на Адам ...

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от sradev (sradev@о2.pl) на 05.01.2006 @ 08:35:24
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
една от първите магии за самоматрициране (генетичен код и израстъци по мозъка - при генезиса кожата и мозъка имат общ произход). Естествено и такъв е резултата - та избягала набързо.

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 08:48:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... не Лилит е била "наказана", а Адам - за това че не приемал равнопоставеността и се домогвал да придобие надмощие над нея, получил ... всичките мъки и страдания и болести ... оттам и Ева с болки да ражда била прокълната ...

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от sradev (sradev@о2.pl) на 05.01.2006 @ 09:04:14
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
всеки сам си определя наказанието - чрез бягството си.
А и цялата митология е пълна с бягства - от Хронос, от Ерос, от Арес...

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 09:08:56
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
не случайно и бягането, а оттам и цялата лека атлетика - са провъзгласени за "царица на спортовете" ;)))

наказание ... възмездие ... справедливост ... де да бяха еквиваленти ...

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от sradev (sradev@о2.pl) на 05.01.2006 @ 09:20:01
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
И не каза той: "Въз Немезида няма праведливост",
а екви-валетата не изквичаха и Пегас не отиде да търси по-зелена глава.

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 09:25:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
това звучи като фабула за шего-притча ;)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от sradev (sradev@о2.pl) на 05.01.2006 @ 10:04:58
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
точно!
приготвям се да допълня "В дупката", имам вече 3-4 теми, но са само мъгливи за сега, а това е част от разходката сред хълмовете на несбъднатостите

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 10:19:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
ееее, рано ти е за влизане в дупката ... а и тази година би могъл като друг цикъл да го оформиш ... "в мъглявината" примерно ... и колкото и да е мъглявинно, ще ти е простено :)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от sradev (sradev@о2.pl) на 05.01.2006 @ 11:40:30
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
за тази година е редактирането на миналогодишните, допълването, изчистването...
догодина ще да е окончателното оформяне.
А сега се подготвям, дим събирам, екипировка, черна вода, сива вода, мътна вода, кафява вода... мъгли, бури, гръмци,... злати, довери, лъвове, писи,... спиритус винИ, спиритус ректус, спиритус негА,... кожух от махмурлук, кожух от кости, кожух от курназ,...

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 12:06:16
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
навреме казваш, да се подготвяме и ние ... да имаме подръка съоръжения за филтриране и дестилация на водите, стихийоусмирители, зверодресировчици, а без спиритус и курназ нищо не става ;)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от sradev (sradev@о2.pl) на 05.01.2006 @ 13:42:27
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
преди всичко хумор; зелен, пембен, чернозлатист, синьокристален, мек, пухкав, ръбест, зъбест, лютив, пр..лив, дребен, непотребен, сух и кух....

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 15:29:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
би ли ми извадил от апокрифността "пр..лив", че не схванах ?!?

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от sradev (sradev@о2.pl) на 05.01.2006 @ 17:54:32
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ъд

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 17:59:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от I_naistina на 04.01.2006 @ 22:47:59
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Как ги пишеш такива грандиозни значиии !!!

"В хоризонта кладенец с нокти и зъби бих изкопала,
да бе прошепнал във съня ми, че там е водата,
която съживява издъхнали дъги, надежди и вяра."

Това направо си го взимам :)) Шегувам се!
Такъв стих не се разкъсва!

Поздрави, Магична!


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 04.01.2006 @ 23:02:07
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) като те чета, мисля си, че и ти пишеш в много подобно на моето творческо "състояние" - на ръба между понятно и непонятно, с разполовено на разум и чувства съзнание, и там и тук едновременно, в името на нещо по-велико от нас самите, с името на някой, заради когото си заслужава мъничко да умреш, за да получиш безсмъртие ... :))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от I_naistina на 04.01.2006 @ 23:33:51
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
:)) Ех..., Мег... когато пиша... за съжаление не помня къде съм:) често съм "обвинявана" :)) в разпокъсаност, недовършеност и подобните характеризиращи всъщност собствените ми чувства, преминали през главата ми за да се завършат накрая в написано изречение... Като форма твоето писане е много различно от моето, много по- дълбоко и красиво... Виж понякога ми е близък живецът в стиховете ти и стремежът към съвършеното бъдене на ръбчето между логика и необяснимост, между сънища и реалност... Да! Предпочитам здрач пред мрак, и съмнало пред светло :)) Може би е по- различно при теб. Не знам! Все пак всеки стих,( а и не само стих:)) е подложен на личното състояние на човек, докато чете, а то е винаги и един вид присъда...

Извини ме! Размислих се за разни неща пак:)
Да не се отплесвам повече, че кой знае къде ще му излезе края. Ще взема цяло есе да напиша :))

Усмивки за теб! Хубаво, че веднъж влязох в Хулите и твой текст беше на първа страница:) В началото докато се ориентирам това четях...
Радвам се, че тогава прочетох... и ще продължавам!!!

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 04.01.2006 @ 23:52:02
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) размисляй се, нужно е на всеки творец да се поглежда и отстрани, да рационализира - доколкото е възможно - тайнството на сътворението и съответно - творбата си

естествено, винаги преценката на другите зависи от техния светоглед - за мен тази привидна фрагментарност ти придава собствено, оригинално "звучене", всяка твоя публикация се отличава, и както неведнъж съм чела в отзивите на другите - вярват ти, че си искрена и това би било много жалко да го загубиш ...

фразирането е като ... фризиране :))

присъда е тежка дума ... по-скоро, във всеки отзив аз съзирам огледално, хиперболизирано, трудно прикрито отражение на мислите и чувствата на самия автор на коментара - повече, отколкото словесна оценка на коментираната творба ... тук всеки си има своите пристрастия, отстоява своята ценностна система ... освен това, времето на престой в сайта и много други фактори влияят ... :)

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от I_naistina на 05.01.2006 @ 00:06:46
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
:) Права си, разбира се! Не че опитът ми е кой знае какъв. Аз съм в сайта от няколко месеца..., и тук не ме критикуват, напротив:) Дори продължавам да се учудвам на коментарите и направо не ми се вярва, защото извън сайта е точно обратното:)) Направо ми бие шамари този живот, та се не спира :)))) Но нищо де, тук има хора, които ми вдъхват кураж и силичка!

Благодаря ти, че си една от тях!

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от I_naistina на 05.01.2006 @ 00:18:24
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Видях, че си ме поласкала пак :)

Исках да кажа само, че твоите приказки и стихове са завършени картини, в които няма как да си бил и да не си поне с грам по- светъл след това... според мен(и не само)
уф, разнежих се пък сега... :))

Хайде отивам да спя вече, че ще ревна:)

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 08:30:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) разнежването ... безсловесна приказка за лека нощ ... има черни, има и бели лебеди - всеки по своему красив ;))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 08:26:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... те шамарчетата на живота "отвън" са като зарядно устройство за творчеството ...

а на мен ми доставя удоволствие да съм ... вятър в крилата - на тези, които съзнават, че ги имат и не се боят да летят "над и отвъд" ;))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от Gerlan на 05.01.2006 @ 00:59:27
(Профил | Изпрати бележка)
Ехо, да не си загуби фонотеката-Пусни си нещо да звучи, за фон на мислите ти.
-Музиката и любовта знаеш ли по, какво си приличат?
-Когато си сам, се усещат най-силно!


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 08:35:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) открай време, около мен или в мен винаги звучи музика за фон ... но когато се съсредоточа в писане, преставам да я чувам ... ;))

Щастлива Нова Година, Gerlan!

Бог да обсипе теб и близките ти с благословиите си!

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от libra на 05.01.2006 @ 05:14:23
(Профил | Изпрати бележка)
като химн е, великолепно е като усещане


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 08:40:06
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... Славян е "владиката": още рано сутринта вчера ми "просвири" по сетивата с една фраза: "като следи от подписа на Бога" ... :)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от magiq02 (mag2002@abv.bg) на 05.01.2006 @ 07:33:10
(Профил | Изпрати бележка)
Любов не се дели...Наистина остава безсмъртна. пак ме остави без дъх, Меги! Прегръдка!


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 09:01:53
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) За много години, Мария!
Добро здраве, нови творчески постижения, радости и разбира се, споделена любов!

Вярно е, имаше моменти, когато и на мен ми спираше дъха, докато го писах ... усетила си ;)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от Perdita на 05.01.2006 @ 08:20:30
(Профил | Изпрати бележка) http://mariapavlova.net
... Имало, казваш, Божи кинжал, двама простосмъртни
в любовна прегръдка когато пронижел, от техните
разполовени сърца извор на безсмъртие бликвал ...

Много е хубаво...

:)


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 09:04:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Живата вода ... от нас самите може да бликне, да,
достатъчно е в една прегръдка да се вложи цяла душа и сърце ...

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от filantrop (asdaa@abv.bg) на 05.01.2006 @ 08:27:15
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотно усещане!
Поздрав!


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 09:29:09
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Поздрави и благопожелания за Новата година и на теб!
... и нека Божията воля е в синхрон с твоите желания :)

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от vesi_lina на 05.01.2006 @ 16:43:51
(Профил | Изпрати бележка)
Онемях!Поздрави

Гуш*


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 16:48:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
усетила си Го :)

Поздрави и благопожелания за Новата Година:
да ти се случват такива хубави неща, каквито
и най-развихрената фантазия не може да измисли!

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 05.01.2006 @ 17:01:22
(Профил | Изпрати бележка)
Миглушини работи :-)))))
10 Q за удоволствието от прочетеното, от усетеното, от представеното от мен....

:-*


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 05.01.2006 @ 17:15:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) "10 Q'!!! - хеееее, за първи път го виждам така изписано, много е шик, за 10х отдавна знам, но това си е хит - по модел на ICQ ... което така и не ползвам :))

... това е по-добре да не се визуализира и рисува, нали?!? по-скоро разчитах на символиката и на "висшите сетива" ;)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от Dimi на 06.01.2006 @ 04:47:47
(Профил | Изпрати бележка)
МНого е автентично, Мигли, по звук, по образ и по красота. От мястото на случването на живо. Пронизани сърца - слети в безсмъртие - чудо си е това!


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 06.01.2006 @ 09:18:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Благодаря ти ;))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от Ray (bdoych@abv.bg) на 06.01.2006 @ 20:22:13
(Профил | Изпрати бележка)
"... Имало, казваш, Божи кинжал, двама простосмъртни
в любовна прегръдка когато пронижел, от техните
разполовени сърца извор на безсмъртие бликвал ... "

съзвучно ми е :)


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 06.01.2006 @ 20:35:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) всъщност, това Е приказката, в тези три реда ...

има безброй приказки за живата вода, но все я търсят през девет планини в десета, спомням си една, в която се изкачваше връх, а наоколо хиляди "разсейващи" препятствия ... тази, моята, е за духовно безсмъртие, и блика от мигновението споделена любов, възрадвало божествата в нас ;))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от Ufff на 07.01.2006 @ 03:20:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ти си генератор на приказки, Мег! Все празнични.
Здравей!


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.01.2006 @ 08:36:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) знаех си аз, че има нещо роботско в мен ;)) поне 10-тина пъти съм гледала "Пинокио3000", каква робоприказка е само ... най-ми харесва сцената, на която всички фантазии мигом се визуализират ;)))

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от Ufff на 25.01.2006 @ 00:26:23
(Профил | Изпрати бележка)
Понякога се случва , Мег, знам го.
:)

]


Re: Божи кинжал за разполовени сърца
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 25.01.2006 @ 12:24:18
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) ... във виртуала и в ефира, особено, дори честичко :);)

]