Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 799
ХуЛитери: 2
Всичко: 801

Онлайн сега:
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
раздел: Приказки
автор: ufff

(Ура!-последна част)

Какво да ти разправям, Van-ko, не стига дето Дъждобранка мисли толкова време по магията на злоядото момиченце, ами Малтийското облаче ми прати записките едва вчера, по Коледа, въпреки многобройните спешни светкавици от моя страна . :)
По тази причина се получи нещо като следколедна приказка.


И така: мисли, мисли Дъждобранка (нещо, което мрази да прави) и нищо не измисли. Затова пък се сети за чичо си, магьосника Големият Парасол и тутакси отлетя при него.
- Чичо, моля ти се, ти баща, ти майка...-започна тирадата си Дъждобранка, но Големият Парасол рязко я прекъсна:
- Днес не ми е ден, Дъждобранке, съжалявам! Знам, че си дошла за съвет, но нищо не мога да те посъветвам, защото в тази жега навън мозъкът ми е стопен. Поне едно облаче щеше добре да ми дойде! Ето, дрънча на кухи железа, само една арматура ми е останала, а вътре в главата ми - празни пашкули!
-Пашкули, пашкули - ето я Великата идея!- запищя от радост Дъждобранка и се изнесе скорострелно обратно, без дори да успее да благодари. Големият Парасол озадачено се почеса по нажежената арматура и отиде да топне част от нея в морето, пренебрегвайки риска от ръждясване. (Той беше авантюрист като племенницата си).После събитията се развиха неочаквано бързо. Гюлханчето беше омагьосано на пашкулче. Оттогава турското облаче плаче, т.е. вали по-често.
А италианското облаче беше много пестеливо на думи, защото се страхуваше и и него да не го омагьосат като бърборанчото Джорджо. Ето какво разказа то: "Нашето детенце Джорджо е от Неапол. Това не би впечатлило никого-толкова много хора живеят в този град, но въпросното момченце ги надминаваше всички. По бъбривост. И винаги печелеше всички конкурси за скороговорки. То не бъбреше само когато спеше, ядеше любимата си пица , която се нарича "О соле мио"( много ясно!) и пееше неаполитански песни. Пеенето на тези песни му беше за почивка от бъбренето. Като ги започнеше наред (естествено с "О соле мио") и не спираше докато не свърши репертоарът. Майка му, която беше фенка на Марио Ланца,- даже тя не изтрайваше по безброй пъти на ден да и се надуват ушите с "Върни се в Соренто", ""Санта Лучия", "Микелетта", "Ла Тарантелла", "Ладзарелла", "Фуникули, фуникула" и "Оили, Оила". Затова постоянно ходеше с тапи за уши. И Дъждобранка обичаше неаполитанска музика, но мразеше песенния терор. За отрицателно време Джорджо беше превърнат в папагалче, което продължаваше да си бъбри, но вече не можеше да изпее нищо, защото всички песни звучаха като една песен, донякъде напомняща на "Ладзарела":).
Облачетата обаче не бяха съгласни да се омагьосват дечица. Светът без тях не е никакъв свят. На нищо не прилича, само на вятър и мъгла. Затова Конгресът реши, ако Дъждобранка не отмагьоса веднага дечицата, да и бъде отнет дъждобрана за вечни времена. Това беше Истинското наказание за нея! Знаем, че Дъждобранка без дъждобран е все едно Свят без деца. Тоест Едно Голямо Нищо.



Мина много време. Един ден на един плаж върху едни шезлонги се беше излегнала една група дечица. С огроооомни сладоледи в ръце. Сладоледите се топяха на силното слънце, но на никого не му пукаше от това, защото всички до един бяха с огромни дъждобрани. Хората наоколо разглеждаха странната групичка с интерес, защото по небето не се виждаше нито едно облаче. Но в този миг забелязваха огромните локви стопен сладолед по дъждобраните и хукваха да се присъединят към най-масовото ядене на сладолед в историята на Земята. Единственото , което не продължаваха да разбират е : как всички деца гледат нагоре към слънцето, а не ги заболяват очите. Те не знаеха, че оттам махаше една усмихната закрилница от всякакви вредни лъчения или сълзи - Дъждобранка.


Публикувано от mmm на 26.12.2005 @ 12:40:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   ufff

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.75
Оценки: 12


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 18:58:44 часа

добави твой текст
"За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!" | Вход | 5 коментара (14 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от sradev (sradev@о2.pl) на 26.12.2005 @ 12:50:15
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
eeh, ten Parasol,
а кой ще ми изпее "Зупа Романа"?


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от Ufff на 26.12.2005 @ 18:20:29
(Профил | Изпрати бележка)
:))))
Не унивай! Все ще се намери кой да я изпее! В краен случай , ако трябва, аз ще я науча и ще ти я изпея по телефона, макар че е много рисковано начинание:). За слуха ти:))))

]


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от sradev (sradev@о2.pl) на 26.12.2005 @ 22:34:13
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
имам си я на кръгче и от време на време я пускам, но Парасолки не употребявам

]


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от Ufff на 26.12.2005 @ 23:03:24
(Профил | Изпрати бележка)
Значи предпочиташ директния дъжд и директното слънце:)

]


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 26.12.2005 @ 13:24:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Всичко е добре, когато завършва ... приказно ;))


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от Ufff на 26.12.2005 @ 18:21:13
(Профил | Изпрати бележка)
Дано и в живота е така:)

]


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от lusi на 27.12.2005 @ 02:23:50
(Профил | Изпрати бележка)
Добре е да правим добро




Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от Ufff на 27.12.2005 @ 02:30:25
(Профил | Изпрати бележка)
И аз мисля като теб, Lusi! Знам, че ти си искрен, когато говориш за доброто. Желая ти много приятелска светлина и постоянно да се срещаш само с Добро!
Весели празници!

]


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от lusi на 27.12.2005 @ 02:47:49
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти Ufff, същото пожелавам и на теб!

]


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от Ufff на 07.11.2013 @ 22:42:33
(Профил | Изпрати бележка)
Дай, Боже!
Бях почти забравила за тази приказка. Май ще трябва да я поредактирам и да ѝ нарисувам картинки. Направо взе да ме влече ;)

Хей, къде изчезна от сайта?

]


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от Marta на 17.04.2006 @ 06:41:49
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Много-много и се радваме на приказката, сега ми хрумна, че трябва да я направя на книжка. При първа възможност и ще я изрисуваме ;)))))))).
Като те няма и си препрочитам туй-онуй, за да съм с теб :)


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от Ufff на 15.05.2006 @ 00:20:02
(Профил | Изпрати бележка)
Това ще е радост велика! :)) Няма да е лошо и да изредактирате длъжките изречения, щото...имат нужда:)
Ти си с мен
всеки ден.

]


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от Liulina на 15.08.2009 @ 21:00:00
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
на Вики и хареса ;)
и ти Благодари!


Re: За облачетата и магьосницата Дъждобранка - краят!
от Ufff на 15.08.2009 @ 21:01:21
(Профил | Изпрати бележка)
{}

]