Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 860
ХуЛитери: 1
Всичко: 861

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНа разходка в синя лодка
раздел: Хумор и сатира
автор: angar

В този студ се размечтах за деня, когато
пак ще бъдем на море и ще бъде лято!

Ще навлезем във морето - весела разходка
на компания крилата - в синя платноходка!

В лодката ще сме шестима: с Куна и Калина,
със Винета, със Писана, и със Веси Лина!

Само да не се обърнеме - се опасявам,
че не знам коя от тях първа ще спасявам!?

Да заплувам към Калина - ами Веси Лина?
Първо да спася Венета - ами Кунка, клета!

Сигурно ще се побъркам - към коя да тичам!
Като всички - и петте - равно ги обичам!

Значи трябва да се вземе в лодката Тодора -
тя единствена от всички плува като хората!

Ала ме е страх - тя всички други ще издави,
та единствено за себе си да ме остави!


Публикувано от BlackCat на 08.12.2005 @ 13:22:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 00:49:43 часа

добави твой текст
"На разходка в синя лодка" | Вход | 14 коментара (48 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: На разходка в синя лодка
от BlackCat (blackcat@hulite.net) на 08.12.2005 @ 13:23:24
(Профил | Изпрати бележка)
А пък после разправят, че женското сърце било като автобус... Клеветници!
Ами мъжкото?! Мъжкотооооооо.....
:)))))


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 08.12.2005 @ 14:01:21
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Като не допускаш някой да се разпростира,
във сърцето и за още място се намира!

:))) {} {}

]


Re: На разходка в синя лодка
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 08.12.2005 @ 13:36:30
(Профил | Изпрати бележка)
засмя ме :)))
я, твоето сърце побирало цяла тайфа женоря :)) не се бийте, за всички ще има ;)

Поздрави!!


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 08.12.2005 @ 14:09:20
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Поздрави, Амарче! Много ми се искаше и тебе да кача в лодката, но не се реших! Туку виж че беше възроптала: откъде пък накъде, повод да съм дала!?
А инъче в сърцето си те нося отдавна!

]


Re: На разходка в синя лодка
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 08.12.2005 @ 14:21:01
(Профил | Изпрати бележка)
:))

]


Re: На разходка в синя лодка
от rajsun на 08.12.2005 @ 13:57:53
(Профил | Изпрати бележка)
Eee, нали на плажа има спасител!))))


Re: На разходка в синя лодка
от trite_gaidi на 08.12.2005 @ 20:54:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
Райчу, що тъй гу забрай
дет пу плаш са вири,
той ш`ма вади ут вудъ,
ням да прайм сиири,
Ш`доди с буя ей ут там
чи кат са затича,
ем ши гази у вудъ,
ем ши са саблича :))))))))))

Винета

]


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 08.12.2005 @ 21:35:10
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Мари Винето, Райчо веднага се сети за спасителя; Ангар го беше забравил и не се сети за него! Ама ти кой каквото и да направи, все "Райчо" ти е в устата!

]


Re: На разходка в синя лодка
от trite_gaidi на 08.12.2005 @ 21:45:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
Ни съм сагласна, ней тува, Райчу е спасител ощи ут лятуту пу мойти плажуви спасяваши, аха :))))

Винета

]


Re: На разходка в синя лодка
от libra на 08.12.2005 @ 15:46:55
(Профил | Изпрати бележка)
хехехе, неспасяем случай си ангар, ама се усмихнах )
той твоя стих за сини морето щото е зима, кат моя любовен щото ми е мрачно )))
мерси за настроението )


Re: На разходка в синя лодка
от vesi_lina на 08.12.2005 @ 17:25:59
(Профил | Изпрати бележка)
Леле....Ангарче!Побърках се от щастие,че ме обичаш!!!И аз!:)))))


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 08.12.2005 @ 21:30:35
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Хайде и ти сега! Недей така, че и аз ще се побъркам!

]


Re: На разходка в синя лодка
от ESEN (z55@dir.bg) на 08.12.2005 @ 20:29:19
(Профил | Изпрати бележка) http://esen.blog.bg/
Каква весела разходка
с тази синя платноходка!
Ех, кога пак ще е лято -
романтично и крилато?!


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 08.12.2005 @ 21:42:25
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Абе може и да е зима, ама ние пак си направихме разходката с лодката!

Благодаря ти, Есен!

]


Re: На разходка в синя лодка
от unforgettable (unforgettable@abv.bg) на 08.12.2005 @ 20:38:43
(Профил | Изпрати бележка)
Си ма изтипосал гледам,
сал са чудя ко да прая....
Дъл след тебе да ги рЕдам
ил да зема са скатая.

Си ма подредил жистоку
ко ша кажат сички хора:
Тъз Тудора не е стока,
щом ша дави без умора.

Страшно си мъ нарисувал,
ко да думам, срамота!
Ма ку беши си пасувал
нямаши да съм звизда.

Ша ма вкараш у затвора,
ша ма някой обвини,
кръвупийцата Тудора
дет 5-те моми затри.

Ма вари тогаз разпраяй
чи съм нямала сестра.
Ай пиши, ни ма остаяй,
шта обичам засига:)))))





Re: На разходка в синя лодка
от trite_gaidi на 08.12.2005 @ 21:33:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
Да дода тука, на и ас,
да викна ут вратата:
- Ангаре ся зако тъй прайш,
зако тупиш жината.

Тудора ней такава тя -
свирепа, кръвуписта,
чи ут парче мисо я знам,
ут ангела по чиста.

Винета

]


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 08.12.2005 @ 21:40:24
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Винето, ти не се плаши - тя няма да те потопи!
То само тъй се казва! Недей й се подмазва!

]


Re: На разходка в синя лодка
от unforgettable (unforgettable@abv.bg) на 09.12.2005 @ 08:01:37
(Профил | Изпрати бележка)
Ни съ убаждаш, гачи си загубил
от раз и говор, и картинъ,
дан би да си ма веч разлюбил
ил веч мирак ти са споминъ?

Устаям на вълна приемане
ша чакам да съ освестИш.
ку нещо съм си прувинила
штъ моля да мъ упрустиш:)))))

Тудоръ



]


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 11.12.2005 @ 16:13:30
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Не си! Но и да си се провинила,
гневът ми ще изчезне като дим -
любимия не можем да виним!
И нашата любов ще продължи,
докато първа ме разлюбиш ти!

]


Re: На разходка в синя лодка
от unforgettable (unforgettable@abv.bg) на 09.12.2005 @ 07:49:35
(Профил | Изпрати бележка)
Тъй ,сестро, право ги редиш,
кун си ти да ма защитиш,
сий утстуяла у затворъ,
невинна, клетата Тудора:))

Тудоръ

]


Re: На разходка в синя лодка
от trite_gaidi на 08.12.2005 @ 20:54:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
Ни ма спасявай ас кът шамандура
с тос гъс три метра, ощи два широк,
ни ша са путупа, путоп мий нужен,
и над вудъ ши плувам кат вързоп :)))

Винета



Re: На разходка в синя лодка
от angar на 08.12.2005 @ 21:29:12
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg

Чуйте я само какви ги разправя!
И глупавите вече са разбрали -
че кой каквото няма, с туй се хвали!

]


Re: На разходка в синя лодка
от Ufff на 08.12.2005 @ 20:54:33
(Профил | Изпрати бележка)
Цитат от същия автор:"Тоз Ангар-какъв женкар":)))


Re: На разходка в синя лодка
от trite_gaidi на 08.12.2005 @ 21:19:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
ко няа путъни тъс лотка, ма жина, то и Титаника да му дадеш, пак ши гу припълни, затуй по дубре с каруцата, чи куят падни сал сса утърси и пак сса кАчи :)))))))))))

Винета

]


Re: На разходка в синя лодка
от Ufff на 08.12.2005 @ 21:27:47
(Профил | Изпрати бележка)
Въй мЪлчи, щоту зех гу пудузирам, чи й участвал и пу плажа, дусущ кат' в унуй тойту стихутвурение:
"Гат пуглеждам-луду младу
тътри ми са с лодка"
Тугаз мож да й бил той и да й тринирал кой шса навий д'са пукатери у лотката. Ма тугас муралът беши упазен, повна ас! Ся ко сай развилнял, въх!

]


Re: На разходка в синя лодка
от trite_gaidi на 08.12.2005 @ 21:32:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
ней той, мари, ма те сичкити мъжуви кат негу таквис, затуй си са самнила, ма иначи мурала гу пазим, тук таме гу истървами ма туй дан са чува ;)))))))))

Винета

]


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 08.12.2005 @ 21:56:59
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ама какво ти, УФФфче, против Ангара само говориш? Той толкова да се пази мръсна дума да не каже!
Ами представяш ли си, ако това стихотворение го беше написал някой друг! Ами той щеше да напише и:

"С пет моми, си мисля, ще се справя!
По веднъж поне ще ги оправя!"

Пази Боже! Добре че го е написал Ангар!

]


Re: На разходка в синя лодка
от trite_gaidi на 08.12.2005 @ 21:59:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.vineta.blog.bg
Ау, ангел сущи, я ми речи, случайну да та були гърбъ :))))))))))))

Винета

]


Re: На разходка в синя лодка
от Ufff на 08.12.2005 @ 22:04:09
(Профил | Изпрати бележка)
Аууу, верно! Добре че го е написал Ангар! Не му завиждам на тоя , дето ще трябва с пет да се оправя. Хората с по една не могат сколаса:)))))

]


Re: На разходка в синя лодка
от pisana на 08.12.2005 @ 21:24:09
(Профил | Изпрати бележка)
Въх сакън нидей ма зима
много ше са мъча
девет пъти ще умирам,
ако ни тъ имам. :)))))


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 09.12.2005 @ 09:46:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Не се съмнявай, хубава Писана -
най-първа ти ще бъдеш
от вълните отървана!
Нас ни очакват още сто разходки,
и ти ще ни осигуряваш лодки!

]


Re: На разходка в синя лодка
от mai4ka (maichka@abv.bg) на 09.12.2005 @ 09:52:32
(Профил | Изпрати бележка)
Аааааа...
Ахгар! :-(
На мене що не пита, бе бате! Аз пояси да продавам. Цяло лято. Що тъй пренебрегваш.
Ако давят - празно ще става на твойто сърцето. Ади, за момите без пари ще давам. Чета ги на мойто циганчета. Сакън! Пази ги бре. Да не става на твойто сърце празно и на циганчетата обързованието да прекъсваш, ей!
Освен туй, да ти казвам. За Калина и Венета маалата ща кълне, да знайш. Повтаряме на тях. На централно. Пари прайм.
Ох, как стересира не мене. Коментар да спретвам. Аййй...


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 09.12.2005 @ 16:52:50
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ой, какъв пропуск! Каква престъпна небрежност - да не осигуря спасителни пояси!
Е, шест пояса ще купуваме - следващият път без пояси не излизаме!
А защо пък да не те взема тебе в лодката - и където видим човек да се дави, отиваме да му продаваме! Аййй! Ще има за циганчетата!

]


Re: На разходка в синя лодка
от Kalina на 09.12.2005 @ 19:51:17
(Профил | Изпрати бележка)
Малеей, ся са заумувах...
Пойчи никва лодка,
щоту ич ни моа да плувам,
съм напрау кат котва.
Ши са вържа със въжета
за ина шамандура -
мойта убаата Винета ;))
Тя ши да изплува!:)))
На Тудора ногу здрави -
първа йе плуфкиня,
у вудата луд шта прави,
къфту си мискинин.
:))))


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 11.12.2005 @ 15:41:16
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ма, Калино! Нали Мая пояси продава,
а на тебе и Венета - даром ви ги дава!

С пояс няма страшно някой и да се изхули -
не сме чули в Черно мОре да има акули!

Знай, че ако ти не дойдеш, и аз с теб оставам -
най-приятно ми е с тебе да се забавлявам!

С другите и да говорим, то е все наужким!
Само вие със Венета сте ми верни дружки!

Дружбата е като вино, тя не е ракия -
чак като поостарее, тогава се пие!

]


Re: На разходка в синя лодка
от condor на 10.12.2005 @ 21:55:31
(Профил | Изпрати бележка)
Не мога да се въздържа от един малък коментар по случая.

Има нещо езическо в мислите на автора. Това е някакъв остатък от времената на многоженството - когато мъжът може да има много жени едновременно или пък от далечните години на матриархата - когато жената сама е решавала с кого да се чифтосва.

В случая забелязваме и двете. Петте жени в лодката нямат никакво намерение да си скубят косите - напротив - те ще се сработят една с друга, ще си помагат и ще си бъбрят. Даже ще им бъде по-интересно и забавно.
Това е елемент от тракийският морфизъм - явно е че лирическият герой е тракиец по произход и дълбоко в себе си или в подсъзнанието си носи спомена за тракийските вакханлии.
Всичко в тая идилична морска картина би било идеално. Имаме пълен синхрон между мислите и действията на всичките участници и хубавата природа ако не бе...
.. непоправимото желание на лирическия ни герой да е на всяка манджа мерудия, капак на всяка гозба. Та това негово проклето желание го отвежда при Тодора.

Привидно героят се сеща за Тодора по простата причина че тя единственно може да плува и така дори ако лодката се обърне - компанията няма да се издави. Но скритата причина на героя е да включи Тодора в разюзданата компания, да обладае и нея - защото и тя е от групата на възлюбените. Та нали колкото повече са възлюбените - толкова повече Лирическият ни герой се издига в собственните си очи.

И тука всички планове се провалят.
Тодора е властна и напориста. Тя не желае да дели мислите си или чувствата си с други жени.
Тодора не иска да дели любовта с никого другиго освен с влюбения си. При нея девиза е всичко или нищо.
Така опаката Тодора обръща лодката нарочно - само за да се възползва от уменията си на плувкиня и да запази лирическия герой за себе си.

Да направим диагноза на горния герой: нормален човек ли е той, мислите му нормални или болни са? Привидно това са нормални мисли.
Все пак желанията и мечтите са присъщи на всеки човек. Но времето на вакханлиите е отдавна минало. Любовта е еволюирала в посока от любов към цялото стадото към любов само към една женска.
Макар че на мъжкараните да им се иска да се чифтосват с всички женски от своето или от чуждото стадо - правилата на модерното или постмодерното общество налагат това да става прикрито, тайно или единственно по регламентирания от обществото и закона начин - по двойки.

Езическите мисли в постмодерното общество са анархизъм - пречещ на лирическият герой да се интегрира изцяло в модернистичния живот, постоянен проблем за пълноценен социален живот -тъй като героят е в непрекъснат стрес от постоянните влюбвания раздели, скандали и вечното прехвърляне от един партньор към друг.

Щеше ми се да докажа тезата за нарцисизма - щеше ми се да покажа че бедата на този герой е в самовлюбенността му и търсенето на тази самовлюбеност в множество партньори, но това някакси от само себе си ми убягна докато задълбавах в тракийския морфизъм.

Подсъзнателно знам и усещам че героят е нарцисист. Липсва ми достатъчно доказателствен материал за да го диагностицирам и покажа в случая. Но вие вече сте усетили как на най-ниските нива на съзнанието - емоциите, любовта, страха, радоста, веселието и
любовта към живота се преплитат в една много сложна плетеница, направляваща мислите и действията на мнозина - да не кажем всички.
Дори и да докажем тезата за нарцисизъм - в случая от това анализът ни само ще стане скучен и досаден.


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 11.12.2005 @ 15:56:06
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Господи, какъв психолог и аналитик! Как си разгадал най-интимните ми и скрити помисли за Тодора!
Само че някой всичко обясняваше с краставицата, Фройд със сексуалността, а ти - с нарцисизма!
Как мен, който непрекъснато е влюбен и се влюбва в другите, можеш да обвиниш в нарцисизъм! Нарцисът обича само себе си. "Как може да се влюби в някой друг
такава самовлюбена!" - казва Шекспир.
Единственото свое, в което съм влюбен, са стиховете ми! Но аз обичам и чужди стихове, така че и тази ми любов не е нарцисизъм!

]


Re: На разходка в синя лодка
от condor на 11.12.2005 @ 21:04:17
(Профил | Изпрати бележка)
Пиша всичките ми анализи с най-добри чувства към теб Ангар.

Пиша и неща в много повече отколкото ти казваш.
Просто моето прочитене издава недоизказани неща от теб - или пък неща които аз си втълпявам - дето изобщо не са верни.

Понеже има някакво разминаване между моето мислене и твоето мислене - полочава се разлика в това дето ти казваш и това дето аз прочитам.

Някъде аз успявам да прочета скритите ти мисли - а някъде съм толкова далеч от истината - че може би е по-добре да си кажеш - тоя явно не е наред с всичкия си.

Нарцисизма има множество проявления, така че не ми се ще да задълбавам в тая тема. Аз самия съм носител на известна доза нарцисизъм - всеки честолюбив човек носи нарцисизъм в себе си.
Всеки човек - дето държи на себе си или държи да докаже че е прав в нещо си притежава някаква частица от нарцисизъм.

Ако всеки се отказваше доброволно от себе си и от принципите си - нещата щяха да са много безпринципни и всичко щеше да е много по -лошо.

Затова Ангар - смятам че анализа на литературния / или лирическия / герой трябва да се прави независимо от Автора - в смисъл че анализирайки героят в определена ситуация ние залитаме в една или друга посока - като анализа ни зависи от в голяма степен от това кой е читателя.

Ако читателя е на едно и също мнение с автора - тогава няма да има какво да коментираме.
Но ако читателя е на противоположно мнение - тогава нещата стават много по-различни. И тогава автора може изобщо да не се разпознае - прочитайки коментара на такива читатели.

Все пак - повярвай ми - аз съм неблагосклонен към някои от литературните ти герои - но Авторът ми е много приятен и симпатичен. / Макар че Авторът в голяма степен да се идентифицира с героите си./

]


Re: На разходка в синя лодка
от condor на 11.12.2005 @ 14:36:01
(Профил | Изпрати бележка)
Антисистемното мислене в поезията на Ангар


Вчерашния ми анализ пропусна да направи едно много важно вникване в дълбините на Ангаровата поезия - става дума за антисистемните мисли и настроения.

Да обясним с няколко думи какво значи системен и антисистемен.

Под системен - разбираме привърженик на наложилата се система от правила, закони, порядки, ценности. Системният човек е социален, общителен, мисли в съгласие със законите, съобразява се с морала, порядките, уважава другите и помага на другите.

Под антисистемен разбираме човек - несъгласен със системата, търсещ да промени един или друг елемент на системата или живеещ в несъгласие с нея.

Сами разбирате че много малко хора могат да бъдат "системни" в истинския смисъл на думата. Несъгласни със системата са дори и привържениците и. Но разликата е в това как да се прояви несъгласието.

Системният гражданин ще се опитва да вкара подобрения в системата, ще се опитва да убеждава останалите граждани в предимството на определена промяна, ще се бори за тази промяна - ползвайки разрешените от закона и системата средства. Системният гражданин ще усъвършенства системата - без да я разрушава.


Антисистемният гражданин не е съгласен със системата и не желае да живее по нейните правила.
нещо в повече - той може да се бори открито с нея - тогава имаме антисистемност от революционен тип.
Но може да се намери и друг тип антисистемно поведение - на изолиране от обществото, на създаване на микрообкръжение и на живеене по собствени правила, на незачитане на общественния морал, на неспазване на законите или на потъване във вътрешния си духовен мир и на тотално изолиране от действителността.

Ангар е много интересен пример на антисистемност. Той живее в съгласие със системата. Ползва се от всичките и предимства и недостатъци. Даже можем да кажем че успява да обърне недостатъците на системата в свои предимства.
Това е много позната картинка от постдемократичното ни общество - когато някой членове на обществото стават милионери - използвайки дупки в законите или канали по митниците или прочие. Но в случая антисистемността на Ангар не се проявява в сферата на парите. Имаме антисистемност в духовен план.
Ангар е революционер в смисъл на несъгласие с установения брачен модел на обществото.
Няма да влизаме в противоречивите теми като брак между хомосексуалисти и лезбийки. Няма да разглеждаме кризата на семейството в 21 век - за всички общества семейната институция е в дълбока криза.

И може би точно тук Ангар вижда решението под формата на тотална свобода на жените и даване на неограничени права на жените спрямо мъжете.
Да се наложи забрана на мъжете да "притежават" жените си. Да се даде възможност жените да се съревновават честно помежду си за всеки мъж - когото те харесват.

Така се предполага че в края на крайщата всеки мъж ще бъде завладян от жената - която заслужава. Но тук поезията на Ангар не доуточнява какво точно да се случи. Дали той наистина иска да бъде завладян - или обратното - иска да си остане волна птица - и все така да бъде завладяван. За Ангар живота е все нови завоевания - не се знае кой кого завладява - дали той жените - или те него.
Това е много близко до философията на Джакомо Казанова. На времето Казанова успява да трансформира божията любов в любов към ближния си и по специално към жената на ближния. Така ползвайки се от всички предимства и недостатъци на християнската система Казанова живее един много бурен живот - намирайки съгласие между полов нагон, любов към бога, любов към ближния си, съчетани с една търсеща философия за намиране на дълбоките житейски истини.

Сега да погледнем какви са героините на Ангар.
За първите пет в лодката е повече от видно че те са езичници. Те не са антисистемни - но не може да се каже че те са защитници на системата. Най-точно казано за тях системата няма никакво значение. Няма значение и къде са или с кого са. За тях е важното доброто настроение, веселбата, купона, удов

още коментари...


Re: На разходка в синя лодка
от Kalina на 11.12.2005 @ 21:38:00
(Профил | Изпрати бележка)
Малееей, Кольо, кой тува!?
Ей тъй са ублещих!!! О О
Мене ма прупущаш пак...
Мола та гурещу!
Искам, ногу ми й мерак,
тъй да ма испишиш,
у анализ. За капак
и ти няа артишиш.
Спри са малку, бря, чувек,
ко си гу зафанал
гу разнищи пу куплет
даже и на мегдана.
Ми да пиши, ко ут тува!?
Къкту гу разбира.
Язе млъквам засига,
щоту са нирвирам.

]


Re: На разходка в синя лодка
от condor на 11.12.2005 @ 22:41:40
(Профил | Изпрати бележка)
Ти устъй Кълинке ами то
излиза тъй чи малку прикълил съм
щоту тоз ънализ бъя дълбок взе чи съ указа
чак и меня мъ изнинадъ.

Саму дъ ричеш - и нъ теб щи спретнъ
идин тъкъв ънализ
ъмъ дън' земиш посля
дъ ми съ резсърдиш.

Чи те тйез мойти ънализи
мяркъ нямът
и чувйекъ
нъ нищу гу праят.

Пък аз фсичкити чувеци -
многу уважавъм.
Дури кугату им съ каръм
или пурицавъм.

]


Re: На разходка в синя лодка
от copie на 11.12.2005 @ 23:27:39
(Профил | Изпрати бележка)
Начи, напрау са ухлъцнаф, запецнаф, прималня ми, са васгиштисах, ум ми зайде, сърце ми са разлопа, ма сви пут лъжичката, мравучки ми плъзная пу гърба, ни съм на себе си... ма на куго съм - ич ни знам... :)))

Лелеееей! Напиши ми ино такос, мола та! :)))))

]


Re: На разходка в синя лодка
от condor на 12.12.2005 @ 02:55:38
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Копие
написах ти едно таквоз - по повод на Завещание на десет години и половина, през юни.
Интересен ще ми е твоят коментар.

]


Re: На разходка в синя лодка
от Kalina на 12.12.2005 @ 20:07:01
(Профил | Изпрати бележка)
Кольо, то, чи са уля
вечи туй видя са,
ма ши та запитвам ся
вечи дъл ни фтаса?!
За анализ мисля яз
йощ ни съм дурасла,
аку толкус си курнас -
зЕми, чи гу прАсни.
Ма пудир да ни ричеш,
мол ти са, Калино,
ади вечи да са спреш,
чи ши са спумина.
Жеста ши си върна. Кък!? ;)
Сущу шса улея.
И ни мойш ми каза ГЪК,
гат ши изпрустея.
Сетне и яз шта уважавам,
ко кат та наривам...

Ади дан са прикалява,
Кольо с тъс купривата.
:)

]


Re: На разходка в синя лодка
от angar на 12.12.2005 @ 07:56:59
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Я го виж ти как ни вижда!
Обвинява и обижда!
Всички неморални бИли,
всички деструктивни бИли!

Мои славни, мои мили,
мои умни и красиви,
мои нежни и свенливи,
весели и закачливи
и прекрасни поетеси -
всички вие сте принцеси
и мадони, и кралици!

Всички вие, гълъбици,
сте достойни за кметици!

Този моралист - Кондор -
е за сайта ни позор!

Според мене той е чист
и завършен нарцисист!

]


Re: На разходка в синя лодка
от condor на 12.12.2005 @ 15:04:37
(Профил | Изпрати бележка)
Може и да си прав Ангаре.
Все пак и аз съм един от всичките.

]


Re: На разходка в синя лодка
от condor на 12.12.2005 @ 17:19:28
(Профил | Изпрати бележка)
Забравих да добавя нещо за Ангар:

Моралът е част от обществото и от системата.
Ние сме системата. Все някой трябва да е моралист. В противен случай системата се разпада.

Любовта е хубаво нещо. Но любовта дава плодове и тези плодове са децата.
А морала е измислен за защита на децата ни.
Децата имат най-голяма нужда от любов.
Ние също имаме нужда от това. Но не трябва децата да стават изкупителната жертва.

]