Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 606
ХуЛитери: 1
Всичко: 607

Онлайн сега:
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНия и Неян
раздел: Приказки
автор: miglena

Живяла горската нимфа Ния в позлатено-кадифена хралупа на мъдър вековен дъб. Тя се отличавала сред посестримите си с това, че косите й били наполовина слънчево-искрящи, наполовина прозрачно-кристални, с оттенъци на нощни огньове.

На развиделяване Ния обичала да се катери по източните зъбери и върхари, за да поздрави първа ранобудното утро с въздушна целувка, а то й отвръщало с нежни ласки, от които половината й коса така засиявала, че в селцето, приютило се в подножието на планината, изглеждало сякаш две слънца са изгрели. Затова и хората, които живеели там, го нарекли „Двуизгрев", и с радост посрещали посетители от цялото царство, които идвали да се наслаждават на неповторимия дует от игриви сияния. Привечер, Ния обикаляла западните лесове, и където се поспирала да побъбри с мравчици, да приспи с песен гъбки или да поседне мълчаливо до някоя мецана, шумата сякаш се подпалвала, но без да гори, без да дими, а осветявала пътечката на нимфата до дома. На принца, който живеел в замъка с триста западни кули, разказвали от дете, че в тези омагьосани огньове се крие мощта и благоденствието на царството, защото нямало съседен владетел, който да посмее да престъпи в земите, закриляни от силите на светещия мрак.

Никой в замъка не знаел каква е тайната на движещите се нощни огньове, защото древно поверие гласяло, че който я разбере, ще се превърне в странстващ сатир и никога няма да може да се завърне към човешкия си облик. Но имало едно любопитно хлапе, син на дойката на принца, Неян се наричало, което израстнало в копнеж да се прослави и да съперничи по дързост на най-смелите герои. Един ден Неян нарамил лъка, запасал торбичка с три хляба и тръгнал на запад да узнае тайната, без да се страхува от поверието, защото в съня си имал видение на горска нимфа, която му разкрила как би могъл да си остане човек въпреки знанието. В същото време, принцът тръгнал със свитата си на изток, за да гостува на управителя на „Двуизгрев" и да ловува сред неповторимата дъгоцветност на двуслънчевостта.

Нито един от двамата момци, закърмени с едно и също мляко, не подозирал, че в похода си ще срещне двувласата Ния. А тя била орисана да не отдава сърцето си на простосмъртен, иначе щяла да загуби безсмъртието си. И ето, пресекли се пътеките на Ния и принца на изток, слънцето спряло в зенит и три дни не залязло, за да им даде време да се гледат безмълвно омаяни в очите ... Когато принцът само за миг отвърнал поглед, нимфата побягнала от призивите на сърцето си, но се сблъскала с Неян на запад. Мракът им дарил три нощи подред без слънце, в които двамата се държали за ръце и се размечтали за толкова приказни неща, че на развиделяване Ния се отрекла от безсмъртието с думите: „защо ми е вечност без любов?", а Неян, въпреки че узнал тайната на омагьосаните огньове, не се превърнал в сатир, защото залюбил и го залюбили и нимфа, и жена едновременно.

И заживели Ния и Неян лете във вълшебния, а зиме в човешкия свят, където съчинявали и разказвали приказки. А принцът и неговите наследници често били герои в техните сказания. Ако се разходиш до „Двуизгрев", и ти ще чуеш техните истории от праправнуците на Ния и Неян. А където и да си, когато усетиш и пожелаеш нежна доброта в утрото, знай, че духът на нимфата Ния ще придаде на усмивката ти магично-омайващо сияние.


Публикувано от hixxtam на 07.12.2005 @ 11:41:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   miglena

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 21426
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ния и Неян" | Вход | 15 коментара (55 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ния и Неян
от libra на 07.12.2005 @ 12:01:38
(Профил | Изпрати бележка)
интересна приказка )


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 12:35:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) и на мен ми бе интересно, докато духът на Ния ми я нашепваше ;)

а ми е още по-интересно, ако ти беше нимфа, какъв избор би направила?
- принцът или Неян
- безсмъртие без любим или земна, приказна обич

;~)

]


Re: Ния и Неян
от libra на 07.12.2005 @ 12:39:50
(Профил | Изпрати бележка)
"Даная", "Леда" , "Актеон"...там ме търси ти мен )
не ми предлагай да правя избор, жестоко е, дори за мен е жестоко мигленка..

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 13:08:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) първите две не са избирали, а са били избраници на Зевс - но лесно ли им е било да продължат да живеят сред смъртни след срещата с безсмъртния?
а Актеон си е за оплакване - само за едно зърване на богиня да погине ... той съвсем не е имал избор сякаш

и да не се прави избор, също е избор ... и да, съгласна съм, че често е жестоко

ала латинската поговорка гласи:
"съдбата се бои от храбрите и преследва страхливците"

;~)

]


Re: Ния и Неян
от libra на 07.12.2005 @ 17:18:08
(Профил | Изпрати бележка)
или както аз го казвам в не е един мой стих "съдбата покровителствува добрите играчи", ама това е друга тема леко отдалечена от твоята )
не знам

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 17:28:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) да, дори твоята сентенция повече ми харесва!
не бих могла да отделя съдба и свободен избор - има ги и двете, взаимодействат си, понякога възможностите са много или равносилно /не/привлекателни, и изборът е жесток, както казваш, друг път сякаш няма /разумна/възможна алтернатива на сякаш предначертана посока ... приказна му работа на хорския свят, никога не знаеш с какво ще те зашемети и учуди - ето, например, твоето нежно-акулско стихо днес е изящна изненада, поне за мен ;~)

]


Re: Ния и Неян
от libra на 07.12.2005 @ 17:36:36
(Профил | Изпрати бележка)
:)
всъщност моя акулски стих, хич не е смешен..но не можах да му избера раздел )

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 17:42:19
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) вярно е, че на теб разделите не винаги са ти достатъчно и/или по мярка

но акулата лично мен много ме впечатли, отивам да видя отзивите на другите, интересни са ми реакциите ;~)

]


Re: Ния и Неян
от Amar (amar4e@yahoo.com) на 07.12.2005 @ 12:10:08
(Профил | Изпрати бележка)
Приказнице :))


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 12:36:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) близка ти е тази приказка, нали?

{} & ;~)

]


Re: Ния и Неян
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 07.12.2005 @ 12:29:44
(Профил | Изпрати бележка)
...защо НИ е вечност без любов....

Благодаря за духовната наслада!

:-)


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 13:11:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
;) когато мисията е Любов, и смъртните са богоизбрани

;~)

]


Re: Ния и Неян
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 07.12.2005 @ 14:10:12
(Профил | Изпрати бележка)
:-))))
знае ли човек...
пък и смееш ли да питаш :-))))

:-)


]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 14:18:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) мисля, че се усеща ;~)

]


Re: Ния и Неян
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 07.12.2005 @ 14:34:23
(Профил | Изпрати бележка)
Не зная доколко ъм права да го кажа, н оживея само на автопилот...само на усещания :-))))))

убедена съм, че ме разбираш...в полностью!
:-)

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 17:31:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) поздрави с Living on a Prayer & Keep the Faith на Бон Джови ;~)

]


Re: Ния и Неян
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 07.12.2005 @ 22:12:09
(Профил | Изпрати бележка)
Thank you :-)))
So much :-))))

:-D

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 08.12.2005 @ 13:37:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) любими са ми, радвам се, че ги приемаш с усмивка ;~)

]


Re: Ния и Неян
от Marta на 07.12.2005 @ 12:47:24
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
"Двуизгрев", светло е в приказката, Меги

Писах минала година една за русалката Рибея, водния дух Тинятко и вещицата Мочорла, кой знае къде съм я натикала, сега се сетих за нея.


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 13:20:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Представи си само, че се събуждаш, излизаш на високото ти, и косата ти засиява, огледално отразила първите слънчеви лъчи - така се получава и когато на душата е облачно-мрачно, мъничко търпение е нужно да се дочака да изгрее духовното слънчице и да заблестиш, както приказнословно умееш

а сега де, нещо не си спомням за тази приказка ... а като казваш "натикала", може би не си я публикувала?!?

;~)

]


Re: Ния и Неян
от Marta на 07.12.2005 @ 14:08:42
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Да, пиша много разхвърляно, имам сума ти бележници и тетрадки, които даже не знам къде са. Няма как да публикувам всичко.

Представям си, аз съм почитателка и върла привърженичка на изгрева, гледам да не го пропускам. Сега ми е малко южен, но пак си го търся сутрин :)

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 14:26:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) едно време, преди нет-а, пишех на каквото ми попадне - по билети, често на гърба на снимки, по салфетки и по корици на книги ... имах дори идеята да издам нещо като албум с копия на ръкописите по такива места, както са били написани ... нет-ът убиец на хартиената романтика ;~)

]


Re: Ния и Неян
от ANG на 08.12.2005 @ 16:02:55
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
обичам го - нета
обявявам война на перодръжки, химикалки, моливи и всякакви други дръжки (скоро - само в музея!!)

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 08.12.2005 @ 18:19:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Защо това не го развиеш в стиханготворна форма?!?

;~)

]


Re: Ния и Неян
от Prishylec на 07.12.2005 @ 13:16:20
(Профил | Изпрати бележка)
Бе красива нимфа Ния,
А Неянчо нимфоман.
Срещнаха се. Мамма мия.
Паснаха си. Баш таман!


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 13:30:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Той извайваше я с поглед,
Тя омайваше го със слова.
С косите й Неянчо си играше,
докато Ния с плитката го замота.
И го приспа.
За приказки и ... не остана време от игра ;~)

]


Re: Ния и Неян
от Prishylec на 07.12.2005 @ 13:45:28
(Профил | Изпрати бележка)
Той се правеше, че дреме.
Уж че спи, а само мижи.
Ала щом дойде му време.
За игра и джижи-бижи.
Стана и я наигра.
Как ли? Никой не разбра.

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 14:03:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Аааа, Ния ще му даде да разбере!
От нослето ще започне - боц, боц,
по вратлето ще го щипне леко,
а ръцете ... ще им сложи ръкавички,
очите ще притвори със прашец ...
Като насън ще полетят, без страх,
без грях, без грижи и сред смях ;~)

]


Re: Ния и Неян
от sradev (sradev@о2.pl) на 07.12.2005 @ 13:49:02
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
и оттогава много приказки за принца се разказват във вълшебният свят и много приказки за млечният брат на принца - в земният свят


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 14:13:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) ти нали знаеш, че във вълшебния свят приказките се разказват, като се изживяват,
а във земния свят се изживяват, за да се разказват ... така че всъщност
във вълшебния свят млечният брат си е принц, а в земния свят хората обичат приказките за него,
когато се припознават в образа му и предпочитат любов с нимфа-жена пред ... "алчността"

;~)

]


Re: Ния и Неян
от sradev (sradev@о2.pl) на 07.12.2005 @ 19:21:33
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
така съм ги омешал световете, че изгубих разликата между земните и вълшебните, влизам в новата сграда на данъчното - шарена и като в приказка, разказвам приказката като лекция, в страната на Солидарност искат да въведат закон за локаут, заплатиха ми добавки за времето на отпуската, която цялата бях в България...

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 08.12.2005 @ 13:39:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) на мен чудесно ми звучи твоето "омешване" ;~)

]


Re: Ния и Неян
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 07.12.2005 @ 17:37:19
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
защо ми е вечност без любов?

Мег, страхотна приказка. Поздрав мила вълшебнице)))


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 17:45:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) как си ти, държи ли те още вълнението от промоцията,
насъбра ли вдъхновение за следващата книга?
радвам се, че споделяш лайтмотива на приказчицата ми ;~)

]


Re: Ния и Неян
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 07.12.2005 @ 17:57:40
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
Премиерата мина невероятно. Благодаря ти, че я сподсели с мен. Мег, тя следващата ми книга се подготвя, а и други неща...се готвят.;)))

Животът е вдъхновение.

]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 07.12.2005 @ 18:07:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Това да се чува, благопожеланията ми са с теб, само живот и здраве да е,
Бог вижда в сърцата и затова съм спокойна за добруването ти ;~)

]


Re: Ния и Неян
от Dimi на 07.12.2005 @ 19:51:11
(Профил | Изпрати бележка)
Приказка си е и оригинално интересна при това. Сюжет за цяла приказна история, ако някога решиш да я развиеш. Браво, Мигличке, чудесна проказница си ти!


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 08.12.2005 @ 13:42:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Заедно с нейната предистория, тази приказка до голяма степен е отражение на вълшебностите, които изживявам, така че интуитивно си усетила "романа" в историйката ;~)

Прегръдки за теб, Дими!

]


Re: Ния и Неян
от estir на 07.12.2005 @ 20:16:18
(Профил | Изпрати бележка)
Въшлебна разказвачица си ти :)))))))


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 08.12.2005 @ 13:47:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) ценя словата ти ;~)

]


Re: Ния и Неян
от I_naistina на 07.12.2005 @ 23:10:35
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
"Никой в замъка не знаел каква е тайната на движещите се нощни огньове, защото древно поверие гласяло, че който я разбере, ще се превърне в странстващ сатир и никога няма да може да се завърне към човешкия си облик."

... и мисля, че се досещам защо се е родило древното поверие:) Прескачането на страховете и съмненията е първа крачка към откриване на нещо истинско, от там нататък вълшебствата и чудесата си знаят работата...

Удоволствие беше да я прочета приказката и пак ще я прочитам!

Усмивка, Фей)


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 08.12.2005 @ 13:52:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) "рецептата" ти е като от най-древна, магическа и неръкотворна книга!

истински страшно става, когато вече няма страхове,
но затова пък е несравнимо и неописуемо интересно

Целувчица по умното чело, Ина! ;~)

]


Re: Ния и Неян
от I_naistina на 12.12.2005 @ 02:31:43
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
Аз ти казах, че пак ще я чета приказката:) Ето,
тази вечер си харесах това:

"Мракът им дарил три нощи подред без слънце, в които двамата се държали за ръце и се размечтали за толкова приказни неща, че на развиделяване Ния се отрекла от безсмъртието с думите: „защо ми е вечност без любов?”"

Замислих се как точно в трите нощи, а не в трите дни се срещнали Ния и Неян:) И колко е близко до истината... наистина любовта има необяснимо очарование в прегръдките на мрака:), въпреки че е красива по всяко време, а дали не е така, защо мракът е пристанище на тъмни сили, с които може да се пребори единствено тя... и в този двубой доказва същността си... Или Любовта е единствената, която съзира светлинка в най- непрогледното тъмно и за това е божествена,и за това само ако я носим сме красиви... А красотата винаги е спасявала светът!

Благодаря ти, Мег, че ми траеш философстването:) Дано не съм досадна!

Бъди!


]


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 12.12.2005 @ 15:11:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) почти всеки път, когато ти пиша коментар, съзнавам, че всъщност по това време ти спиш, или поне - че при теб е нощ ... а тук е светло, или облачно

така че мракът понякога само изглежда тъмен, както и светлинките не винаги се виждат, макар и да си светят

силите ... са сили, и от теб самата зависи за какво ще ги използваш в твоя живот

приказките само ни забавляват и ни насочват как би могло да се живее - оттам нататък всеки е "на ход" да постъпва както сърце, душа и желания му нашепват

за любовта и красотата - те са кралиците в приказките, а хората и кралиците ... нали се досещаш ...

;~)

]


Re: Ния и Неян
от I_naistina на 23.06.2006 @ 08:58:09
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
а аз всеки път като разговарям с теб имам чувството, че съм пропуснала нещо важно.

много обичам да се завръщам в такива разговори.

малко повече от половин година е минала от този тук.. приказката я чета с абсолютно същото изражение на лицето си.. ами отнасям се.. и по принцип съм си такава завеяна, обаче
знаеш ли за какво се сещам сега, за една реплика(не помня от къде точно) - "не можеш да живееш в приказка"..
ами много здраве от мен!
човек може да живее където и както пожелае, дори и в приказка, щом му харесва!

и сме хора
и невидими понякога
са ни короните
оплетени от сол и морска пяна
върху клони пеещи
с цвета на ветровете
метаморфози
в най- тъмния мажор
достигащи
до
върховете
на "това, което
уж го няма"
но
без него
никога не сме живели

и без него
нас ни няма
____________________________

щастлива съм, че те "познавам" :)

]


Re: Ния и Неян
от rajsun на 08.12.2005 @ 14:14:25
(Профил | Изпрати бележка)
Заслушах се.
Благодаря ти!


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 08.12.2005 @ 18:12:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) а чу ли първоприказката на тази история - тя се казваше ИН и ЯН ... и беше първата приказка, която съчиних ... после изживявах ... тук Ин се превърна в НИя, а Ян - в НеЯН, и съдбата им е вече друга ;~)

]


Re: Ния и Неян
от ANG на 08.12.2005 @ 16:04:27
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
защо ни е Любов
без
Вечността!?!?


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 08.12.2005 @ 18:17:16
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) това е въпрос на дух, преминал отвъд човешката форма, изживял и преживял и надживял земните копнежи, готов да се издигне към другите нива на съществуване, където вечността е начин на живот ... а там има преди всичко любов ;~)

]


Re: Ния и Неян
от Ray (bdoych@abv.bg) на 08.12.2005 @ 20:44:35
(Профил | Изпрати бележка)
Пожелавам си нежна доброта в утрото! :)


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 09.12.2005 @ 08:55:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Най-разнежени Добри Утра да ти се случват
в предстоящите мързеливи празнични сутрини!
А и след това, разбира се ;~)

]


Re: Ния и Неян
от Ufff на 09.12.2005 @ 05:35:42
(Профил | Изпрати бележка)
Браво Браво на слънцето и на мрака за спирачките! 3+3. Правнучке ниянеянова!:)


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 09.12.2005 @ 08:57:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Оооо, чест е за мен да ме наречеш правнучка НияНеянова, благодаря сърдечно ;~)

]


Re: Ния и Неян
от ANG на 09.12.2005 @ 16:17:19
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
уловка:
ако те разбера
ще се превърна на сатир

и/или
двувластно:
сатироангел


Re: Ния и Неян
от miglena (feichka_migli@abv.bg) на 09.12.2005 @ 16:28:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) "уловките", подобно на ритуалите, са само защити пред недорасли за тайнствата души

сатирите са по митологични дефиниции любовниците на нимфите

а сатироангел ми звучи и изглежда изключително привлекателно и изискано

;~)

]