Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 763
ХуЛитери: 4
Всичко: 767

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: lubara
:: LeoBedrosian
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛулата на утрото
раздел: Други ...
автор: pisana

Утрото парна скалата ласкаво със светлина, вибрациите от настъпващия ден жужат ясно макар и едва доловимо. Червената пръст примесена със сух пясък заискря с цвета на златен накит захвърлен и забравен през времето. Сенки на търкулнали се камъни алчно чертаят силата си в очакването на обеда, когато слънцето издигнало се достатъчно високо ще успее да покори и малкото недостъпни места.
Пещерите зеинали, подобно на човешки усти жадно очакват оскъдната топлина от късно есенния дъх на топлина и свежест, като че ли изтощени от влагата и прокисналата миризма на своето съдържание. Утъпканата пръст пред една от пещерите е единственото, което придава разнообразие освен причудливите форми образувани от природата. Нечии човешки крака с постоянство внимателно са оформили тънка пътечка към малкия извор минерална вода и разклонения към гората и морския бряг. Чувство на неопределеност обхваща съзнанието от липсата на вятър и движение по морската повърхност. Избледняващите звезди напомнят за силата си в определеното им време и за времето с неговото разтегливо и всеобхватно значение. Времена достатъчни за промени, но съхранили част от началото дълбоко в тази пещера чрез личност носеща името човек, живеещ сред съществуващите със усещането за себе си и заобикалящото го. Слети с праха споени от водата и твърди във формата свобода, рушаща се малко по-малко достигайки съвършената големина от твърдостта до невидимо отлюспени песъчинки и изчезнали във въздуха капки вода. Някой е там. Както винаги има някой, който предпочита да си тръгне от суетата на живота. Може би, прогонен или постигнал повече от това което е очаквал, а сега усамотен търси връзка със себе си за да открие истинските си желания. Осъзнал интуитивно или с помощ празнината под сигурността на тавана в удобната си спалня. Хладина в сърцето под топлия си кожух . А защо не и яснотата в настъпващия пореден ден с неговите нестихващи, увличащи надпревари в повечето случай със собствените възможности. Някой забравил името и годините си. Винаги различен, но все пак толкова познат под името отшелник. Отхвърлил или отхвърлен все едно, всичко е потънало в смисъла на това, че все пак някой или нещо приема и този начин на живот, разтваряйки сърцето на земята за подслон, закалява тялото в оскъдица и студ. Дава от неизчерпаемата си сила без предубеждения само срещу подписа желание. Отнема ли душата на подивелия? Вписва ли го в регистъра си бозайник от пропаднал вид? Търси ли смисъла във всичко това или просто знае и обича?
Риби нанизани на пръчки от дърво пресъхнали като сълзите му ще удължат агонията или щастието. Сън с аромата на свобода лъха от скупчената горска слама за завивка и възглавница. Стария протрит, изтънял кат дрехи покрива създаденото за удобства голо тяло напомняйки, че все пак зависимостта винаги съществува. Смокини, диви круши, ябълки, сини сливи...разнообразие от плодове разделили се с влагата в себе си, а съхранили сладостта сбръчкано очакват протегнатата ръка оценила живота на птица или друга живинка. Свят на унищожение, баланс, отнемане и отдаване. Натежал от зависимост и преплетен сам в себе си. Потънал дълбоко в огледалния образ на подобие от наслада чрез не рушащ допир, а плътен вибриращ даряващ в насладата. Дълбини достигнати за миг, разтварящи и даряващи движението с векове. Люш, люш...съпреживяването да си водорасло, риба, водна змия, глътката течност нужна за сърна, рис, птица. Да си самия ти...навсякъде, всичко, обичащ , желаещ. Смях разнесъл се като топъл вятър отекнал в сърцето на всичко. Хвърлена малка топка чийто парабола те отвежда в живота напред към поредното, неподозирано твое оформление образувано от нуждата за такова в самата същност на съществуването. Зависимо от това да отдава своята музика, танц, дъх. Весело преоткриване на подобни твой части или просто подобни съществуващи. Неосъзната и неписана религия. Привличаща, поглъщаща с целостта си. Недостъпна за случайността , но просто приемаща варианта осъзнаване.
А упойката на съня непреклонно обхваща отпусналото се тяло. Отделената топлина разнася аромата на безпомощност. Същество докоснало се до безразличие към всичко заобикалящо отдадено на несъществуване в магията сън, съхранил в себе си всичко отхвърлено в този миг и доверие, сигурност ... в природата си. Отшелник обожаващ всяка част на деня наслаждаващ се в пълнотата на нощта.


Публикувано от BlackCat на 29.11.2005 @ 17:40:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pisana

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 18:04:51 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Лулата на утрото" | Вход | 3 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Лулата на утрото
от sradev (sradev@о2.pl) на 29.11.2005 @ 19:01:47
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Това е седмата лула.
Отивам да я изпуша.
Лицата в скалите
погледнаха благосклонно
към новият път.


Re: Лулата на утрото
от pisana на 30.11.2005 @ 13:06:28
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш тиии
няма скрито от теб. :))))
Лицата четеш
душите познаваш
за това скалите те обичат
и пещерите те допускат дълбоооко до сърцата си
защото си ти
и няма тайни от теб
защото обичаш
и го правиш

]


Re: Лулата на утрото
от sradev (sradev@о2.pl) на 04.12.2005 @ 22:25:19
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
но приказката за седемте лули не свършва с тази - събирам ги и се подреждат в един образ пречистен от дим

]


Re: Лулата на утрото
от angar на 04.12.2005 @ 22:22:08
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Колко надълбоко си нагазила! Една нова Писана!
Много е дълбоко, много е философско, многозначително, и без съмнение - вярно! Но коя местност описваш? Някоя конкретна или не?


Re: Лулата на утрото
от pisana на 07.12.2005 @ 06:41:16
(Профил | Изпрати бележка)
:))))

]


Re: Лулата на утрото
от Paisa (paisa@abv.bg) на 06.12.2005 @ 22:09:31
(Профил | Изпрати бележка)
Преди си представях мъдреците с бели коси и бради, вече - задължително с лули. Нещо като морски капитани, повели крабите си напряко през... просото. За голям ужас на всички коридоро-традиционалисти.

Хей, морската - дерзай! И - три фута под кила!


Re: Лулата на утрото
от pisana на 07.12.2005 @ 06:51:36
(Профил | Изпрати бележка)
Хахааа Пайс...

]