Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 424
ХуЛитери: 3
Всичко: 427

Онлайн сега:
:: rady
:: LeoBedrosian
:: hunterszone

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКожено палто
раздел: Разкази
автор: Obgru6tane

Обичам жените.

Първият път, когато това се случи, тъкмо бях почувствал мириса на парите, изкарани с моите собствени сили. Подхвърлях ги между ръцете си, набутвах ги в джобовете на дрехата си, постоянно ги държах в близост до пръстите си. Тази пачка някак събуди увереността в мен. Като за първи път да прикриеш голотата си със скъпо кожено палто.
Точно такова усещане имах. Винаги съм искал такова палто. Дълго, тъмно кафяво, от лъщяща естествена кожа, уж семпла дреха, а способна да прикове всички погледи в теб. А след като веднъж вече се сдобиех с нея, щях да я сваля от себе си и да я наметна върху едно голо женско тяло. На любовницата - потна, разрошена, ароматна като стрити между пръстите пролетни цветове. Обичам как миришат след секс. На мен и най-вече на себе си - на развратната част от себе си.
Но знаех какво точно исках да направя с тези пари. Нещо, което можеше да измести коженото палто на първо време.

Тя беше красива, пипната, със загар, стегнато тяло, оголени рамене, малки твърди гърди (сигурно силиконови). Предполагам, че прекарваше половината си живот в старание да изглежда съвършена, скъпа и привлекателна. И наистина ме привлече. С пачката в джоба си бях сигурен, че мога да я имам. Не като и я покажа или и я навра в бельото й. Тази пачка беше моето кожено палто. Променяше цялата ми фигура. Добивах изправена стойка, широки рамене, дори някакъв намек за плочки по корема. Усещах, как лъщи косата ми, как скулите ми изпъкват, а очите ми приковават всяка една. Беше от пачката.
Сега вече знаех, че мога да подходя правилно към нея. Тя сигурно искаше секс. При това импулсивен, с някой непознат, секс, който вони на алкохол, скъпи цигари и страстна пот. Всички това искат. Въпроса е, че трябва да им го поднесеш с умение. Трябва да им покажеш колко много го искат те, не ти. Да разберат, че отиваш при тях, защото те очакват да ги изчукаш, защото те го искат, а ти просто знаеш как.
Прилепих я до себе си. Така танцувахме дълго. Не съм добър танцьор. Дали въобще е нужно да бъда. Улавям ритъма, а всичко останало е да се ръководиш по дъха й. Първият танц и вече знаех. От погледа й - влажен, замъглен, глупаво възбуден. Знаех, че ще ми позволи. И ръцете ми започнаха да я обхождат. Малкия твърд, почти статичен задник, подвижната талийка, по която като на пружина трептяха невидими мускули, после и гърдите, за които между другото бях прав. Силиконови. Скъпият й парфюм вече се губеше като скъпа кола, която отпрашва под носа ти. Цялата й коса се пропиваше с миризмата на моя одеколон. Ръцете й ме бяха обгърнали почти в несвяст. Наум тя се молеше да не спирам да я докосвам. И да плъзна ръката си по-надолу...
Парчетата се редяха едно след друго, тя губеше представа за времето. Идваше момента, в който нямаше да се сдържи повече, и щеше да ме повлече навън. Така - полугола, с влажна от танците кожа, с мокър поглед и ситни потропващи стъпки на високите й токчета, последен моден писък.
Сега, на оскъдната улична светлина, тя ми изглеждаше по-малка, дори дребничка, обикновена, размазана в мрака. Хванах такси и я качих. Бях дошъл с кола, но никога не бих използвал нея - не беше достатъчно скъпа, за да карам любовниците си. Не заради тях самите. Нали не с колите ги впечетлявах, а след като веднъж ги бях присвоил, вече нямаше значение с какво ще ги откарам. За тях. За мен имаше. Не отиваше моята колица на пачката в джоба ми.
Таксито спря плавно пред нас. На излизане тя залиташе. Подхванах я силно през кръста, тя с нищо не ме спря. Качих я по стълбите. Отключих и заключих зад гърба й. Тя се огледа инстинктивно в празния апартамент. Ако не беше влагата в очите и мислите й, този поглед щеше да е и малко плах, и малко издайнически - щеше да показва уязвимостта й във вълчата бърлога. Но сега преобладаваше едно единствено нещо - желанието й. Още в таксито тя не можа да застане със затворени крака. До сутринта все ще е така.
Не беше зле с нея. Помогна алкохолът. Жените се отпускат, когато пийнат. Мъжете се разтичат като разтопен лед в изпразнена вече чаша. Жените се поддават на природата си, която иска от тях да заключат някого между бедрата си.
На сутринта й поръчах такси преди да се разсъни още. Едно кафе, докато дойде шофьора, вземи си чантичката, довиждане.
Когато дойде време да слиза от таксито, ще отвори чантичката си. Вътре ще намери моята пачка.
Отдавна исках да го направя. Да ги купя. След като вече съм ги имал. След като вече е станало ясно, че са ми се дали. И пак да им платя. Ей така, за да си представям реакциите им, опулените им физиономии, колебанията им.
Тази беше първата. Очаквах какво ще направи. Знаеше къде живея. Можеше да дойде, да разпилее парите по пода, да ме шамароса с цялата си женска силица. После да си тръгне горделиво дигнала брадичка и наперчила цици.
Повече не я видях. И в нейна чест изпих едно в близкия бар. Усмивката се виеше по лицето ми като усойница. А това беше едва началото на експеримента ми. С кодова название Kожено палто.

бичам жените. И ги ненавиждам. Нищо друго не може да ме накара да се почувствам така добре, както тяхната слабост.


Публикувано от BlackCat на 28.11.2005 @ 10:25:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Obgru6tane

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 15:14:27 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Кожено палто" | Вход | 4 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кожено палто
от stallion на 29.11.2005 @ 20:53:35
(Профил | Изпрати бележка)
haha, vliubih se! poznavame edin i sy6t 4ovek :))ehh, da prave6e sy6toto i s momcheta...


Re: Кожено палто
от Obgru6tane на 30.11.2005 @ 20:02:20
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Знаеш ли... според мен такива мъже просто си се срещат тук-таме..

]


Re: Кожено палто
от Apokalipsis на 01.12.2005 @ 14:40:49
(Профил | Изпрати бележка)
Трудно се коментира нещо, което много ти е харесало;))) За пореден път казвам, че се изразяваш страхотно и със свой собствен стил! А колкото до мъжете - според мен това е природа, която някои успяват да подтиснат, а други тъкмо обратното. Въпрос на късмет на какъв ще попаднеш;)))
Целувам те!


Re: Кожено палто
от dafna на 03.12.2005 @ 18:18:04
(Профил | Изпрати бележка)
Стегнат и точен изказ - може би част от характеристиката на образа. Създала си типаж на циника, който бяга от себе си с тази развратно-разкривена маска.
Финалът иска още малко пипване, един грам още от хрумване чрез неочаквана, но характерна гънка от мисленето му.
Поздрави за доброто изпълнение и за удоволствието да те чета!


Re: Кожено палто
от Obgru6tane на 03.12.2005 @ 20:18:09
(Профил | Изпрати бележка)
Коментарът ти е сам по себе си красота:))). Благодаря за съвета, ще помисля и ще издебна вдъхновението:))).
Знаеш ли, идеята ми беше, че този цинизъм е основателен. Сила=противодействие, така ли беше?:)
Благодаря ти преди всичко за отношението, Dafna, твоето мнение тежи на мястото си:)

]


Re: Кожено палто
от dafna на 03.12.2005 @ 20:37:39
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги чета с удоволствие разказите ти, защото са предизвикателство за мислещи хора.
Жалко, че не се появяваш често в сайта!...
Приветче и усмивки!

]


Re: Кожено палто
от Ricarqt_na_Pe4alniq_obraz на 06.02.2009 @ 11:24:22
(Профил | Изпрати бележка)
Genialna. Nma avtor, koito da e povliql taka qvno na stila mi.