Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: migolf
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 655
ХуЛитери: 7
Всичко: 662

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: kameja
:: migolf
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИскаш ли секс?
раздел: Еротика
автор: Rossa

Това беше най-скорострелното му запознанство в чата. Беше му навик да се отбива след работа в най-близката "Матрица" и да почати за лев-два. Напоследък беше зле с парите, а и не му се стоеше кой знае колко сред дим и тийнейджърска гюрултия. Не беше отявлен чатър, час-два му бяха достатъчни да се разтовари от ядовете на работа, да се постопли, да се отпусне. Беше му станало ритуал да изпива на бавни глътки бутилка от любимата си кòла докато чати.

Не преставаше да се удивлява какво странно нещо е интернет. Уж беше измислен като средство за общуване, а в залата седяха към стотина души, почти едни и същи, разговарящи с целия свят зад екрана, а без да познават човека, седящ до тях. И по-лошо - нежелаещи да го познават. Даже направо странящи и враждебни един към друг. Беше чувал истории как хора на съседни компютри говорят часове наред помежду си без да подозират, че са на ръка разстояние. И когато накрая разберат това, изпадащи в ужас, вместо да се зарадват. На практика всеки чатър си беше един самотен остров, насаме със своя компютър.

Докато се зареди акаунта му по навик надникна в екрана на съседа си - едър мъж на около 45, бясно чаткащ по клавишите. Разпозна сайта веднага - Elmaz.com. Винаги му ставаше смешно когато подобни дъртаци препускаха след отминалата си младост. Тези изобщо ставаха ли за нещо, освен да омайват 15-16 годишни момиченца с обещания за върховен секс? Все се чудеше дали 45 годишните изобщо правят секс? Винаги като си го помислеше си представяше някакви престарели динозаври със сбръчкани и отпуснати меса грозно да се извиват и да се тъпчат един в друг. Бррррр! Ако зависеше от него щеше да забрани секса след 40. От естетични съображения.

От висотата на своите 23 години не можеше да разбере и друго: какво привлекателно има в една 15 годишна пикла, та старчоците толкова са залудели по тях? Беше чукал две такива. Едната се уплаши и ревна като видя инструмента му. Другата беше яко разработена и в двете дупки, но не му направи никакъв кеф. Беше като салата от маруля - свежа, но напълно безвкусна. На сутринта едва я изгони да си ходи. Оттогава избягваше хлапачки.

Влезе по навик в българския секс канал. Ако проработеше късмета му щеше да си намери някоя за тази вечер. След жестоките три месеца на морето, в които не пропускаше нито нощ без секс, сегашната суша го побъркваше. Приятелката му беше уредила да работят като бармани в Созопол и си изкараха страхотно лято там. Но откак се върнаха в София тя се прибра при мъжа и детето си и той остана на заден план. Не можеше да я разбере какво иска, а вече не се и опитваше. За себе си си бе дал сметка, че колкото и да си пасват, тя не е неговото бъдеще. Но и настояще нямаше. Затова се навираше в секс канала, в търсене на секс за мига.

Съсредоточи се в разговорите в чата. Все същите хора, все същите тъпотии. Почна да разглежда никовете вдясно. Един от тях привлече вниманието му с нещо, неизвестно какво. Заговори директно по темата. Каза просто: "Искаш ли секс?" и все пак се изненада от също така директния отговор: "Къде и кога?". Хехе, прословутата му интуиция отново беше в ход. Ловецът в него се събуди. Облегна се назад, запали си цигара, вдиша с наслада и чак тогава отговори: "Където кажеш, мила. Твой съм за цялата нощ!" Да я видим сега нафуканата мадама как ще отреагира. Тя обаче май наистина говореше сериозно. Каза, че е в София по работа и го покани в хотела си. А преди това предложи да го заведе на ресторант, не обичала да вечеря сама. Предупреди го, че е на средна възраст и определено не е хубавица, но той дотолкова бе запален от идеята, че пропусна това край ушите си. Не беше за вярване колко лесно ставаше всичко! И колко бързо! Да живее интернет!

Уговориха си среща след 30 минути, колкото да успее да се придвижи до хотела й. Тръгна натам все още невярващ, че не е номер. Сети се чак пред хотела, че в бързината не беше попитал как да я разпознае. Нищо, ако не е тенекия, все ще се намерят. Застана точно пред главния вход и загледа минаващите. Една ниска и пълна жена на годините на майка му забави ход и се огледа. После влезе в хотела Не, не е тази. Той отмести поглед и се отдръпна по-далеч от входа. След малко телефона му звънна, беше жената от чата. Описа се точно като тази, която току-що беше влязла. За пръв път се запита знае ли какво всъщност прави. После тръсна глава и си каза:"Какво пък, поне ще изкяря една вечеря, пък после винаги мога да я отсвиря".

Същата жена излезе от хотела и се вгледа в тъмнината. Осветена от луминисцентното осветление на входа изглеждаше още по-ужасно. Той се поколеба за последно, после приближи и се представи. Жената се усмихна и го попита само: "Пица или китайско?". Избра пица и закрачиха в тъмното към най-близката пицария. Чак като съблякоха връхните си дрехи и седнаха на масата, той успя да я огледа. Никак, ама никак не му допадна. Неволно се запита какво ли биха си казали приятелите му, ако го видеха с нея. Него, супер готиния млад пич в компанията на тази ужасна лелка. Щяха да се смеят до припадък. И да го поднасят при всеки удобен случай в следващите 10 години. А се беше помислил за късметлия когато тя толкова лесно му върза тази вечер!

Добре поне, че лелката не се скъпеше. Остави го да си поръча каквото и колкото поиска. Това го поотпусна малко. За него яденето винаги си беше от първостепенно значение и той мъъъъничко започна да я харесва. Ако не беше уговарял секс с нея, сега щеше да е почти щастлив. Но само като се сетеше какви глупости беше плещил в чата и му присядаше.

Жената срещу него не хапна почти нищо. Той омете своята пица, а после и нейната. Стоплен и нахранен, пийващ бавно и с удоволствие поредната бира, почна да гледа по-ведро на нещата. Какво толкова, нали й прави компания? Сама беше казала, че без него изобщо нямало да вечеря, мразела да се храни сама. Ето, направил й беше услуга, която - съвсем нормално - тя щеше да плати. Иначе кога щеше да си хване такъв млад и атрактивен пич като него? Точно никога! И напълно помирен със съвестта си, той си поръча още една бира.

Колкото и да не искаше да си го признае, жената отсреща го впечатляваше. Въпреки годините и непривлекателната външност, имаше нещо в нея, което го караше да я слуша в внимание. Нещо в тембъра на гласа, в спокойната ù усмивка, в нещата, които казваше... Нещо неуловимо. Сам не разбра кога й разказа толкова много за себе си. Усети се чак когато почувства, че се опитва да я впечатли. Това искрено го изненада. Само преди два часа можеше да се закълне, че би повърнал, ако му бе предложила да го качи в стаята си. А сега бъбреше възбудено с нея и не му се тръгваше.

Към 1.30ч. след полунощ най-после станаха да си вървят. Жената само тихо го помоли да я отведе до входа на хотела. Страхувала се нощем сама по софийските улици. Не спомена нито дума за секс-уговорката им в чата. Вместо да въздъхне облекчено обаче, той се почувства уязвен. Да, не я желае, но би предпочел сам да й го каже, не тя да го изпревари. Изведнъж обаче го прониза абсурдната допреди миг мисъл: "Ами ако ТЯ НЕ МЕ ЖЕЛАЕ"? Не, невъзможно, него всички жени го искат. И все пак? Мамка му, не можеше да разбере как така нисичката и усмихната жена го изкарваше от равновесие. Беше толкова уверена и непринудена, сякаш четеше мислите му.

Хвана го амбиция, затова когато стигнаха хотела и тя се приготви да се сбогува с него, той някак нервно смутолеви, че вечерта не е свършила и ще се качи с нея в стаята. С типичната си спокойна усмивка тя не възрази, а пророни, че може да използва без проблем второто легло в стаята. Това вече го вбеси! Проклета жена, нарочно си играе с него като котка с мишка, но той ще й покаже! Ще размаже непоклатимата й увереност!

Факт, че я беше подценил от самото начало. Сега трескаво обмисляше стратегия как да й го върне, но пълния стомах и разнеженото блаженство след изпития алкохол не бяха на негова страна. Жената делово сподели, че има нужда да се освежи и се отправи към банята. Забави се колкото за един кратък душ и излезе оттам облечена с весела памучна нощница. Нито намек за секс. Седна на другото легло, зави коленете си с одеалото и усмихнато му предложи да се изкъпе и той. Без да го е изрекла, даваше да се разбере, че не го кани в леглото си.

Влезе объркан в банята. Тялото му, отдавна лишавано от секс, искаше своето. Какво пък толкова, ще излезе гол след като се изкъпе и просто ще я изчука. Все ще преглътне дебелото й отпуснато тяло, особено ако загаси лампата. После обаче си представи спокойната й усмивка и всичката му арогантност се изпари. Тази жена го респектираше, караше го да се чувства хлапак. Изведнъж се замисли ако не я удовлетвори как ли ще му се смее. За пръв път якия член, с който безумно се гордееше, не му се видя достатъчен за успешен секс. Може би защото тя беше споменала мимоходом, докато ядяха пица, че някога имала гадже с "огроооомен", но се отказала от него, понеже твърде неграмотно си служел с него. Точно думата "неграмотно" го впечатли най-силно. Тази жена знаеше как да си служи с думите. И как неусетно да впечатлява. Мамка ù!

Излезе изпод душа замаян от жегата. Винаги беше обичал да се къпе с почти вряла вода, но сега се беше отплеснал в мисли твърде дълго. Идеята да излезе от банята гол вече не му се виждаше добра. Щателно се подсуши, навлече слипа и тениската. За миг се поколеба, после с въздишка нахлузи и дънките. Облечен се почувства странно, но така беше по-добре отколкото да срещне иронично усмихнатия й поглед, вперен в щръкналия му член.

Когато най-после излезе от банята, тя спеше. Излегнат в другото легло той се чудеше къде да се дене, полудял за секс. Всяка друга би изчукал без да се церемони, но не и тая. Улови се, че би дал всичко тя да се събуди и да го повика в леглото си. Кой знае защо искаше тя да го повика и да е доволна после от него. Все едно е на изпит пред нея, изпит, на който държеше да се представи блестящо. Може би тъкмо това, че тя кротко заспа без да поиска секс, изведнъж я направи така привлекателна за него.

Заигра се с gsm-а си, за да се разсея. Изведнъж му светна как да я събуди - ще й изпрати sms! Припряно написа: "Искаш ли секс?" и зачака отговор. Чула познатия сигнал тя се размърда сънено и посегна към телефона си. Прочете sms-а, и без да продума написа нещо. Той прочете отговора: "Къде и кога? ;-) " Закачливата усмивка в края на съобщението му подсказа какво да направи.


Публикувано от BlackCat на 22.11.2005 @ 18:37:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   Rossa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 12


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 17:50:00 часа

добави твой текст
"Искаш ли секс?" | Вход | 11 коментара (26 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Искаш ли секс?
от libra на 22.11.2005 @ 19:02:40
(Профил | Изпрати бележка)
)))
неведоми са пътищата божий ))
леко се чете и е веселичко )


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 22.11.2005 @ 19:53:04
(Профил | Изпрати бележка)
Искаш ли смс? :)

]


Re: Искаш ли секс?
от libra на 22.11.2005 @ 20:11:07
(Профил | Изпрати бележка)
искрено ме разсмя )))))))))
ни ща смс, направо ме чакай пред хотела )
ох, смешно ми е )))

]


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 22.11.2005 @ 20:24:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ще чакам, ама си вземи и златната кредитна карта, че ме гони един глаад:)

]


Re: Искаш ли секс?
от libra на 22.11.2005 @ 20:42:55
(Профил | Изпрати бележка)
да бе, аз да не съм ниска и дебела със спокойно излъчване, ше си плащаш - аз предпочитам китайско обаче тъй, че виж там чак златна може да не е, ама имай готовност с некоя нашенска карта))))))))))
айде стига, щото ше ми стане нещо от смях )))))))))

]


Re: Искаш ли секс?
от libra на 23.11.2005 @ 12:00:32
(Профил | Изпрати бележка)
обаче Росса си дадох сметка, че хумора ми към коментара ти се разбира погрешно от некои юзери, за тва от днес съм сериозна и каквато си бях до сега - хард до дупка...или поне еротика няма да коментирам
причина за тва - личната бележка която получих, нещо са хотел се споменаваше..))) - може и шега да е било, де...всъщност приех го за шега..
мда...баси случая, некои не правят разлика между сайт за литература и този дето ти го описваш..
поздрав и извинявай, че ползвах за трибуна да си го кажа ))

]


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 23.11.2005 @ 14:10:49
(Профил | Изпрати бележка)
Споко, слънчице, аз разбирам от майтап. А твоите шеги са леки и весели, каквато (сигурна съм) си и самата ти:)

А на писачите на лични бележки за хотелски рандевута - Братлета, така не става, требе си майсторлък за тая работа:)

]


Re: Искаш ли секс?
от bogest на 22.11.2005 @ 20:15:16
(Профил | Изпрати бележка)
На това си майстор.
5
Достави ми удоволствие. Благодаря!


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 22.11.2005 @ 20:25:14
(Профил | Изпрати бележка)
Лесно се разказват приказки.
Благодаря.

]


Re: Искаш ли секс?
от RedRose на 22.11.2005 @ 20:32:11
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
Браво, Росса! Написала си го страхотно, четенето ми достави голямо удоволствие!
Поздрави!


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 22.11.2005 @ 21:13:42
(Профил | Изпрати бележка)
Сега не ми се вижда никак страхотно, но вече го пуснах. Доста ми е ръждясало перото, не съм писала от зимата.
Благодаря ти за отзива!

]


Re: Искаш ли секс?
от copie на 22.11.2005 @ 21:30:29
(Профил | Изпрати бележка)
Росса, бях забравила какъв великолепен разказвач си ти!

Тук еротиката е много по-малко, отколкото в първите ти разкази, но историята е интересна, жива, автентична и чудесно разказана! Благодаря ти :))))

И не бави дълго следващата, моля те! :)))))


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 22.11.2005 @ 21:36:31
(Профил | Изпрати бележка)
Можеше да има еротика, но като си спомня дебатите, завихрили се покрай първите ми разкази и овреме се спрях. Иначе, колко му беше да туря още един абзац:)

Много цунк за теб:)
Споко, платонично цунк.

]


Re: Искаш ли секс?
от copie на 23.11.2005 @ 13:53:22
(Профил | Изпрати бележка)
Хахаха! Тва ако го бях видяла снощи, нямаше да заспя от смях :)))))))

И за теб много! :)

Нема нужда от един абзац, знаеш си :)

]


Re: Искаш ли секс?
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 22.11.2005 @ 21:58:52
(Профил | Изпрати бележка)
пУздравления!
(изчетУх гУ на идин дъх)
И вярвам, че е истинско!


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 22.11.2005 @ 22:03:14
(Профил | Изпрати бележка)
Истинско е, разбира се. Да не мислиш, че имам толкова фантазия, та да си го измисля. Чиста ав-то-би-о-гра-фи-я! :)

]


Re: Искаш ли секс?
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 23.11.2005 @ 06:40:52
(Профил | Изпрати бележка)
хахахахаха
ади, ади...че имаш, имаш :-))) фантазия, то й виднУ :-))))
Имам аз ини разкЪзчета, писани под общото кодово название "Интер(нетни)есни истории", ама куги ли шги пуснЪ тъдявъ?!?
А, май съм пускала само "Завинаги един до друг" :-))))))
Учаквъми следваШТътъ серия :-))))) ади!
:-))))))))))))))))

]


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 23.11.2005 @ 09:42:37
(Профил | Изпрати бележка)
Искам интер(нетски)есните разказчета, мнооооооого! И веднага!

Има още, разбира се, само да станат за публикуване.
Усмивка:)


]


Re: Искаш ли секс?
от angar на 23.11.2005 @ 07:43:29
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Невероятен разказ! С невероятни герои! Които нямат други мисли и други задължения, освен с кого, кога и къде да се изчукат! Инъче не биха си позволили такова пропиляване на време и сили - цяла нощ - без да се замислят какво ги чака утре!

Най-невероятно обаче ми изглежда това, че мадамата е заспала преди изчукването; защото нали се казва: "Гладна заспива, нее.... не заспива!"

И това, че всичко е било оставено на случайността: ами ако не се събудеше, или ако от събуждането беше толкова кисела, че да не й е било до нищо?

Освен това ми се искаше разказът всъщност да започва оттам, където свършва. Защото до изчукването всички сме като програмирани. "Член был твердый, воля мягкая!", както казват руснаците. Но би ми било интересно как се чувстват и какво мислят героите след сношението!

И стилът е невероятен - точните думи, умерено циничен при разкриване на мислите и постъпките, точен в детайлите - въобще с всичките суперлативи от другите отзиви!

Добре дошла отново в сайта, Росса!


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 23.11.2005 @ 10:14:53
(Профил | Изпрати бележка)
Леле, ти напарво ми правиш аутопсия на разказа:) И директно си искаш продължение:) Ха по-кротко, нека оставим читателите да си пофантазират на воля...Да не им отнемаме правото да го довършат както си искат - по свой вкус.

А специално с теб може да обсъдим какво ли е станало после. Или, още по-добре, защо не допишеш разказа ти?

Усмивка:)

]


Re: Искаш ли секс?
от pin4e на 23.11.2005 @ 11:41:39
(Профил | Изпрати бележка)
да живеят гсм-етата:)))!!!
и...интернет-атата:)

бравос!


Re: Искаш ли секс?
от Rossa на 23.11.2005 @ 11:44:37
(Профил | Изпрати бележка)
Вече само гсм-ета по сичките земни кълбета!

Венсеремос!

Цунк:)

]


Re: Искаш ли секс?
от tamara (diva.luna@abv.bg) на 19.03.2007 @ 09:54:45
(Профил | Изпрати бележка)
mdaa-a, liubovta (ili tam tova koeto se slu4va v glavat na geroia) bila kato tango, ediniat pravi kra4ka nazad i togava drugiat avtomati4no pravi kra4ka napred...
uspq da me "izlaje6" da pro4eta celia razkaz.. obiknoveno me domarzqva..
no Bravos


Re: Искаш ли секс?
от whitetomcat (old_scoundrel@abv.bg) на 19.03.2007 @ 11:16:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/abelchev
Автобиография - ама друг път! Де ги тия филми? Дори да е действителна случката, тя е само повод за написването. Всеки си има биография - колко могат да я направят литература? Личи умел разказвач, когото съжалявам, че чета едва сега. Да се води така повествование е необходима сериозна дарба, шлайфана с много четене и писане. За мотивиране на мнението си ще се разпростра малко, но се надявам да бъда извинен. Спазени са всички изисквания.
1) да е ИНТЕРЕСНО - инак читателят го захвърли още в началото и да си имал нещо да му кажеш - няма да го зърне, като не го дочете.
2) да е ДИНАМИЧНО - без отплесване на вниманието в странични посоки с излишни описания и други тинтири-минтири.
3) да е ЛОГИЧНО - предходните внушения да мотивират следващите - така се създава впечатление за достоверност.
4) без да е в противоречие с логичността, да има елемент на ИЗНЕНАДА - така се поддържа и интереса.
5) да е уловен почти ОБЩОВАЛИДЕН процес, та много хора да го отнесат към себе си и да се почувстват съпричастни.

Има и още, но едва ли е необходимо.

Е - автобиография ли е?


Re: Искаш ли секс?
от mariq-desislava на 18.10.2009 @ 18:00:16
(Профил | Изпрати бележка)
Твоите разкази са дотолкова възбуждащи, че на човек му се приисква да започне на мига. Не се шегувам.


Re: Искаш ли секс?
от doktora на 18.10.2009 @ 18:15:56
(Профил | Изпрати бележка)
)))))...мнОООго впечатлен РОССА, истина ти казвам...бравос ти!:)

След Сашовият кОООментар...просто нямам какво да добавя...;)

Добре се завърнала в сайта любим... :)))